تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۴۱۷۴۱۵
در بین جمعی از مردم روستاهای شهرستان دنا مطرح شد

بهرامی‌: نماینده‌ای انتخاب کنیم که بتواند از حقمان دفاع کند / نمی‌توان با وعده خالی مردم را معطل کرد

۴
کبنا ؛محمد بهرامی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا صبح امروز (پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه) در نشست با جمعی از اهالی «میان چنار» مذکور آباد و «هادی آباد» دم چنار شهرستان دنا، اظهار داشت: متأسفانه وقتی در بین مردم قرار می‌گیریم، گاهی نگرانی، ناراحتی، بی اعتمادی و ناامیدی وجود دارد و این برای جامعه سخت و برای جامعه خیلی خطرناک است؛ بعضی مردم در زندگی به نقطه‌ای رسیده‌اند که در تأمین معیشت‌شان با مشکل مواجه اند. و نگران و ناراحت هستند و این زیبنده جامعه ما نیست.
بهرامی از برخی رفتارها‌ انتقاد کرد و گفت: متأسفانه گاهی دیده می‌شود، موقع انتخابات قول می‌دهند، بولدوزر برای جاده آوردند و رفت و آمد می‌کردند و  بعد از انتخابات ول می‌کردند و می‌رفتند.
وی ادامه داد: برخی کسانی که مسئول می‌شوند، به مردم وعده‌های عملی نشده، می‌دهند، این مسئولیت‌ها ارزشی ندارد، حالا چند سال مردم را  با این وعده‌ها معطل کنیم، کسی که بی اعتمادی ایجاد کرد هم خودش را و هم دودمان خودش را مورد سرزنش قرار می‌دهد، این فرد می‌خواهد در آینده بین مردم زندگی کند.
وی افزود: این نوع نگاه و نگرش قطعاً هم شکست برای جامعه و هم خودشان است اما وظیفه‌ی مردم چیست؟ آقایانی که به عنوان کاندیدا نامزد می‌شوند مگر مردم نباید تحقیق و بررسی کنند، هرکاری که می‌خواهیم انجام دهیم ابتدا امتحانش می‌کنیم که آیا می‌شود انجامش داد یا خیر، یا اینکه اگر کار را انجام دهیم نتیجه‌ای می‌توان گرفت؟ مردم باید دقت کنند، این آقایان که می‌خواهند نماینده مردم می‌شوند باید بررسی شوند که آیا توانستند کاری کنند که کار دیگری به آنها واگذار شود؟ اگر دقت‌ها را بیشتر کنیم بخشی از مشکلات، خود به خود برطرف می‌شود باید کسانی بیایند که توان، تخصص و تجربه داشته باشند و این توقع را بین مردم ایجاد کنند.
همه‌ی کاندیداها با هم فامیل هستیم و احترام همه را داریم و انتخابات دست مردم هست، البته باز هم می‌گویم، عده‌ای سعی می‌کنند که بویراحمد را به سفلی و علیا تقسیم کنند که این درست نیست.
نماینده‌ای که می‌خواهد انتخاب شود لازم نیست که حتماً از سفلی یا علیا یا هر طایفه‌ای باشد، باید نماینده همه باشد و باید ابتدا نماینده همه مردم ایران باشد.
نماینده‌ای که می‌خواهد نماینده یک حوزه باشد به درد نمی‌خورد، باید یک نماینده انتخاب کنید که در تراز و سطح ملی در کنار بقیه نماینده‌ها حرفی برای گفتن داشته باشد، اگر اینطور نباشد همه  متضرر و تحقیر می‌شویم. قرار نیست نماینده، نماینده یک طایفه یا جغرافیایی باشد باید نماینده‌ای انتخاب کنیم که از حقمان دفاع کند.
بنده در شهرداری مسئولیت داشتم در کنار افرادی بودم که فقیر بودند، افرادی که هیچ کسی را نداشتند و به افرادی غرفه دادم که فقیر بودند و هیچکسی را نداشتند.  الان ۱۰ سال هست که حدود هزار و ۵۰۰ خانوار با درآمد پایدار کار می‌کنند و برخی از همان افراد هم وضع مالیشان خوب شد.  هیچ‌کس به انداره بنده شغل ایجاد نکرد، از جمعه بازار تا باغ‌های آبشار، مغازه، کمربندی زیرتل و پایتخت طبیعت شغل ایجاد شد. الان هم در کنار افرادی هستم که ناتوان و فقیر هستند و دستشان جایی بند نیست و الان هم می‌گویم که دوباره انجام می‌دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهاد
Iran, Islamic Republic of
تنها نماینده ای شایستگی این منصب را دارد دکتر بهرامی تنها کسی که به درد این مردم و این شهر میخورد به امید پیروزی
میلاد
Iran, Islamic Republic of
خدایی تو کی تونستی برا خودت کاری کنی کی تونستی برا کسی کاری کنی مگه کسی تو رو تحویل میگیره خدایی پس چرا داری تخریب میکنی اگه راست میگی برنامه ارائه بده خدایی وقتی کسی رو به عنوان صاحب نفوذ نمیتونی تو تهران داشته باشی چه جوری میخوای نماینده بشی
Iran, Islamic Republic of
کجایه این دنیا داری زندگی میکنی که هیچی از سیاست نمیدونی
Iran, Islamic Republic of
این شالله به امید خدا
بویراحمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
بهرامی جوان ترین سوپر استار سیاست در استان ک.ب
پیروز قطعی این دور انتخابات ....
تنها اصلاح طلب این دور انتخابات دکتر محمد بهرامی ..
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
زارعی همه جا رو اباد کرده و به خیلی ازوعده هاش عمل کرده بازم چهارمی
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
به نظرمن تنهاکسی میتونه بویراحمدودنارونجات بده دکتربهرامی است
میلاد
Iran, Islamic Republic of
باید مینوشتی/ اینا همه قدیمی. شده نمیخواد به اسم . بیای ببین چی شدین که هنوز هم به اسم این طایفه نیاز داری تا تبلیغ کنی مطمئن باش با این ادا اطورا فقط خودتو خراب میکنی و کاندیدتو
سام
Iran, Islamic Republic of
درودبردکتربهرامی عملگرا
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
ما تامرادی ها و گروهی از دوستان تشکر و قدردان زحمات دکتر بهرامی هستیم انشاالا که همیشه موفق و سر بلند باشید و بتوانید این قشر را مورد حمایت قرار دهید.
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
مگهر تو وکیل مردمی از طرف خودت تشکر کن...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی واقعیت ها و توانایی های جنابعالی هست که مردم شما را مورد تایید قرار دادن پاینده و پیروز باشید
Iran, Islamic Republic of
تا امروز تنها جریانی که هم به وعده هاش خوب عمل کرده و هم آرامش سیاسی معتدلی در جامعه ما ایجاد کرد جریان اعتدال حاج زارعی بود...درود بر حاج زارعی
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
درود بر روشنفکر با اقتدار اوله
م-دولتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف شما با این جواب دندان شکن
درود بر حاج مهدی روشنفکر
م-دولتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر همه ی دوستان
بنظر بنده و جمعی از کسانیکه صاحب نظر در امور سیاست هستند،با وجود افرادی همچون،آقای دکتر آذر،آقای بهمنی،دکتر کاظمی،و مهندس بهادر ،که همه ی این افراد در سیاست و مدیریت ستادی و ذی نفوذ در بین عموم مردم و خواص هستند ،صد در صد با تمهیداتی که اندیشیده اند،آقای حاج مهدی روشنفکر پیروز میدان انتخاباتی میباشند.
به آقای روشنفکر تبریک میگویم که با سیاستی که دارند و شخصیت منحصر به فر،توانسته اند حمایت این افراد را داشته باشند بخصوص آقای آذر که در امور مدیریت ستاد و عملگرایی و وفای بعهد،که در گذشته اثبات کرده اند با اعلام موضع خود در حمایت از آقای روشنفکر،ما مطمئنیم که آقای روشنفکر با اختلاف آرای بالا به مجلس راه پیدا خواهند کرد
م-دولتی
Iran, Islamic Republic of
بنظر بنده با وجود افرادی همچون آقای دکتر آذر،مهندس کاظمی،آقای بهمنی،و مهندس بهادر قطعا آقای روشنفکر به مجلس را پیدا خواهند کرد.
تبریک به آقای روشنفکر که توانستند،با سیاست و شخصیت منحصر به فرد که دارند چنین افراد لایقی حمایتشان را اعلام داشتند و مدیریت ستاد هاای ایشان را بعهده گرفتند.
سوپر استار
Iran, Islamic Republic of
درود بر بهرامی
بنده بهتون رای نمیدم
ولی ارزوی موفقیت براتون میکنم
Iran, Islamic Republic of
از توانایی خودت بگو چرا همش طایفه طایفه میکنی؟؟دقیقا بعد شهرداری کجا رفتی ؟؟؟ چرا تو همه سخنرانیات. از رقیب بالادستت نشون میدی اگه سیاست هیچوقت بلند بلند فریاد نمیزدی
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1