تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۸
کد مطلب : ۴۱۶۵۹۸
در جمع تعدادی از نخبگان اجتماعی بویراحمد مطرح شد

منتظریان: باید در سیستم اداری کارآمدی را رواج دهیم / قائل به خط کشی بین مردم نیستم / فساد و تبعیض نشانه مجلس ضعیف است / تحول در کهگیلویه و بویراحمد شدنی است

۸
۱
کبنا ؛نشست همفکری و گفت‌وگو محور تعدادی از اهالی شهرستان بویراحمد ( جمعی از مردم شهر مادوان، طایفه حاجتی‌ و بادلانی‌های لوداب مقیم یاسوج و برخی از کارکنان ادارات) برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، امروز ( سه شنبه 24 دی ماه 98) نشست همفکری و گفت‌وگو محور تعدادی از اهالی شهرستان بویراحمد ( جمعی از مردم مادوان، طایفه حاجتی، بادلانی های مقیم یاسوج و برخی از کارکنان ادارات) برگزار شد.
در این جلسات که در مسجد امام حسن (ع) مادوان و حسینه الزهرا (س) برگزار شد، نادر منتظریان معاون اسبق سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست‌‌ها، اظهار کرد: بنده از تمامی منابع زیرساخت‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و منابع مادی شناخت کافی در سطح ملی دارم. از طرفی از آسیب‌ها و مشکلات معیشتی مردم اطلاع دارم.
وی افزود: با وجود این گنجینه‌ها و منابعی که داریم مملکت نباید به لحاظ اقتصادی و معیشتی به اینجا برسد.
منتظریان با بیان اینکه شورای هماهنگی نیروهای انقلاب به دنبال کسانی هستند که گره‌گشای مشکلات مردم باشند، افزود: باید در حوزه اقتصادی و معیشت مردم تحول ایجاد شود که مردم بیشتر از این گرفتار نباشند.
وی تصریح کرد: با وجود منابعی که در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم، می‌توانیم تحولی ایجاد کنیم ما به‌عنوان انسان‌های عاقل و با برنامه تلاش کنیم که به ‌دقت این حکومت اسلامی را با آسیب کمتر جلو ببریم و کشورهای مسلمان را امیدوار کنیم، ما وظیفه‌داریم که درست انتخاب کنیم و باید کار را به دست کسانی بسپاریم که بدانند و باانگیزه و دلسوزی، تدبیر، درایت و مدیریت بدون آنکه رانت و فسادی وجود داشته باشد بتوانند و مشکلات مردم را برطرف کنند و در کنار آن به رونق اقتصادی و اشتغال ایجاد شود.
منتظریان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اشتغال گریزی زد و تصریح کرد: متأسفانه امروز در خانواده‌ها بیش از 3 نفر تحصیل‌کرده جوان بیکار داریم این جوانان سرمایه مملکت هستند، و باید زمینه‌ای برای اشتغال آنان فراهم شود.
وی گفت:انتخابات، یک فرصت است و این فرصت طلایی هست که مردم در سرنوشت خودشان دخالت کنند. امروز جمهوری اسلامی این فرصت را برای مردم فراهم کرده است، کاندیداها و هواداران کاندیدهای دیگر همه قابل‌احترام هستند. اما همه باید تلاش کنیم که وظیفه مان را به نحو احسن انجام دهیم.
منتظریان این را هم گفت که سیستم اداری باید سیستمی پویا و کارآمد باشد و سرمایه گذرا را تقویت کند و مجوز دهد. سیستم بانکداری نباید سیستم فاسدی باشد که سرمایه گذرا سرمایه‌اش از بین برود و از همان ابتدا احساس شکست کند. تا زمانی که سیستم بانکداری این‌طور هست اقتصاد مملکت درست نمی‌شود، اگر تلاش می‌شود که سیستم درست شود باید این مسیرها تسهیل شود.
او در بخش دیگری از سخنان خود در حسینه الزهرا (س) با بیان اینکه به هیچ وجه قائل به خط کشی بین مردم نیستم، اظهار داشت: همه مردم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برای من قابل احترام هستند و هر کسی را که آنها انتخاب کنند، برای ما ارزش دارد و قابل احترام است.
این فعال فرهنگی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه زنان از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار هستند، تاکید کرد: زنان در تحکیم بنیان خانواده نقش بسزایی دارند. و آنها حتما در آینده بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.
منتظریان با بیان اینکه  کرسی مجلس شورای اسلامی از مهمترین انتخاب‌ها در تعیین سرنوشت مردم است، افزود: نظارت بر اجرای عملکردها و قانون گذاری خوب از آثار مجلس قوی  است.
وی با بیان اینکه مردم باید با بررسی برنامه کاندیداها بدنبال انتخاب اصلح باشند، گفت: یکی از آسیب‌های انتخاباتی نگاه قومی و قبیله ای است، که باعث می شود شاهد عقب گرد در توسعه شهرستان باشیم.
وی ابراز داشت: انتخابات فرصتی است که مردم در سرنوشت خود نقش داشته باشند و با رأی خود  توسعه و تحول را رقم بزنند.
 وی اخلاق مداری و دینداری در تبلیعات انتخاباتی را جزء مولفه‌های مهم بر شمرد و گفت: کاندیداها باید برنامه های خود را به مردم بگویند تا مردم با نگاه توسعه محور در تعیین سرنوشتشان اقدام کنند.
منتظریان تاکید کرد: اگر در انتخابات خوب عمل نکنیم و خوب روشنگری نکنیم در سرنوشت خود، درست عمل نکرده ایم.
وی گفت: متأسفانه سیستم هایی در یک مسیر دیگری حرکت می‌کنند و یک سوگیری‌هایی دارند که باعث می‌شود طوری به مردم تحمیل شوند تا جایگاهشان حفظ شود این‌ها ظلم و اجحاف است.
او بیان کرد: نماینده مجلس تریبون قدرتمندی دارد و می‌تواند در سیستم اداری و مدیریت استان کارآمدی را رواج دهد. و اگر شاخص‌های درستی تعریف شود عملکرد مدیر در دستگاه درست خواهد بود.
 منتظریان عدم توسعه یافتگی، فساد، تبعیض و بی‌عدالتی را از دلایل نبود یک مجلس قوی و توانمند عنوان کرد و گفت: نقطه شروع تحول در توسعه، انتخاب صحیح ماست که ۴ سال اینده یک شهرستان را رقم می‌زند.
 وی از دیگر اثر گذاری‌های انتخاب اشتباه را وضع قانون‌های بی‌فایده و بی‌تأثیر عنوان کرد و گفت: مردم پیشانی آسیب پذیری قوانین خنثی هستند که باز هم این به انتخاب خود مردم باز می‌گردد.
 او با بیان ابنکه برخی کاندیداها با بردن قرآن در منزل مردم به دنبال تحمیل کردن خود به مردم هستند، که این در واقع ظلم به مردم است و شأن آنها را نگه نداشته‌اند، گفت: کسی که با این وضعیت می خواهد به کرسی مجلس تکیه بزند به طور حتم بدنبال توسعه نبوده و مردم برای او مهم نیستند که با فشار می‌خواهد به کرسی دست یابد.
او انتخابات مجلس یازدهم را متفاوت‌تر از سایر انتخابات در همه دوره‌ها دانست و گفت: کشور دارای شرایط خاصی می باشد که باید به دست نیروهای آزموده، مقاوم، ایثارگر در عمل داده شود تا با وضع قوانین نیازمند وضع موجود بدنبال تغییر و توسعه هستند.
 منتظریان در پایان گفت: برادران عزیز این مجموعه کمتر از یک ماه کارش را شروع کرده که الحمدالله رویش و ذائقه مرم به سمت این مجموعه فراون است.
نام شما

آدرس ايميل شما

نسترن
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج نادر منتظریان....
علی دولتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد عمل حاج منتظریان
اصولگرایان جوان
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد سفلی منتظریان صفر
فقط دکتر کیان دهراب پور
خسرو ایل سترگ تامرادی
Iran, Islamic Republic of
به عقیده من اگر خدای ناکرده جناب دکتر روشنفکر با تبانی و دغل بازی افراد وارد مجلس نشد همه آحاد مردم شریف ایل این اتحاد و انسجام به جهت خیانت بزرگان اصولگرا حفظ و در انتخابات شورا شهر و ریاست جمهوری و مجلس آینده یکصدا از جبهه مخالف این افراد انحصار گر حمایت کنند.
Iran, Islamic Republic of
این اونو هم نمیتونه بخوره
حسن
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم هرکسی که بتواندبه مردم خدمت کندوتوان سخن گفتن ودفاع از حق مردم را داشته باشدروانه ی خانه ی ملت شود
بدری
Iran, Islamic Republic of
اخر یکی پیدا شد که دلش برا مردم بسوزه ال حق ال انصاف تو باید بری مجلس نه زارع که فقط تو فکر خودش بود و فامیلش
پرستو
Iran, Islamic Republic of
به امید پیروزی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1