تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : ۴۱۶۵۹۰
در جمع تعدادی از نخبگان فرهنگی و اجتماعی منطقه تل خسرو یاسوج مطرح شد

منتظریان: انقلاب امروز به شفافیت نیاز دارد / تفکر شهید سلیمانی باید ترویج داده شود / مجلس دهم در رأس امور نبود / گاهی 20 نفر باید ناظر یک نماینده مجلس می‌بود / با عفونت‌ فسادهای داخلی مبارزه کنیم

۱
کبنا ؛نادر منتظریان معاون اسبق سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط مملکت این احساس تکلیف را در بنده به وجود آورد که وارد عرصه انتخابات شوم.
به گزارش کبنا، شامگاه سه شنبه (24 دی ماه 98) نشست هم اندیشی تعدادی از نخبگان سیاسی و فرهنگی منطقه بادلانی‌های لوداب شهرستان بویراحمد  در منطقه تل خسرو یاسوج برگزار شد.
نادر منتظریان در این نشست ابتدا به یاد و خاطر شهید سلیمانی پرداخت و اظهار کرد: شهید سلیمانی به تکلیف خودشان عمل کردند، ما هم باید به تکلیفمان عمل کنیم. شهید سلیمانی هر جا احساس می‌کرد، پوتین سربازی را واکس می‌زد و هر جا هم احساس می‌کرد مقابل زورگویان می‌ایستاد. آدم مخلص، تکلیف گرا و شجاع بود.
وی گفت: تفکر شهید سلیمانی مهم است. و ما باید این تفکر را ادامه دهیم. امروز میلیون‌ها نفر صاحب این تفکر هستند و جوانان و شماها باید این تفکر را در سطح جامعه پیاده کنید. اگر این تفکر نادیده گرفته شود، آن موقع خطرناک است.
 منتظریان در ادامه به موضوع انتخابات گریزی زد و گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس کاملاً با گذشته متفاوت است و همه باید در انتخاب نیروی اصلح به تکلیفشان عمل کنند. و مردم را باید روشن و شرایط فعلی مملکت را برای آنها تشریح کنیم.
وی با بیان اینکه همیشه دشمن پشت خاکریز ایستاده است، افزود: کشور ما به لحاظ امنیت و بیرون هیچ مشکلی ندارد و ما هر چه مشکل داریم مربوط به درون کشور است. و بیشترین گرفتاری‌های جامعه ما مربوط به درون مملکت ما است به ناکارامدی ها ربط دارد. مجلس دهم یک نقطه عطف برای گره گشایی از مشکلات مردم نداشت. و مجلسی که باید در رأس امور باشد و باید بر قوانین و مقررات نظارت داشته باشند، اینگونه نبود و گاهی باید 20 نفر ناظر یک نماینده مجلس را مراقبش می‌بود و این در واقع در شأن مردم نبود.
منتظریان گفت: بر اساس شناختی که از منابع مختلف؛ اقتصادی، فرهنگی و معادن و سیاسی جمهوری اسلامی داشتم و میزان شناختی که از آسیب‌های اجتماعی دارم، وارد این عرصه شدم.
وی در ادامه با بیان اینکه ما گرفتار مشکلاتی هستیم که خودساخته هستند، افزود: مردم در انتخابات به دنبال این هستند که فرصت دیگری بدهند. مردم در تنگنا هستند و از تأمین نان سر سفره‌شان عاجز هستند.
معاون اسبق سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بی تدبیری مجلس و دولت را ریشه مشکلات دانست و گفت: در همین قضیه افزایش قیمت بنزین در نحوه اجرای آن بی تدبیری شد.
وی به مبارزه با فساد گریزی زد و گفت: باید مبارزه با فساد که مطالبه عمومی است در تمام ابعادش با جدیت شروع شود. مردم بعد از اقداماتی که قوه قضائیه در این رابطه انجام داد، امیدوار شدند. بعضی از نمایندگان فعلی فساد دارند که بعد از اتمام دوره نمایندگی شان باید جوابگو باشند.
منتظریان در ادامه گفت: انقلاب امروز به شفافیت نیاز دارد، انقلاب شاخص‌هایش و مسیرش مشخص است و کسی نباید به دنبال دنیا خواهی باشد و باید تلاش کنیم که همه زیر یک پرچم جمع شوند.
وی در پایان گفت: تا الان پیروز این میدان جریان نیروهای انقلاب است، پیروزی یک فرع است و نظام اسلامی و مشارکت حداکثری اولویت بیشتری دارد.
نباید دنبال دنیا خواهی باشیم و باید تلاش کنیمکه همه مردم زیر یک پرچم جمع باشند.
جمشید فروغ فر از فعالین سیاسی منطقه لوداب گفت؛ همه ما در این مکان حضور پیدا کرده ایم که متفق القول شویم که از امثال آقایان‌ ستار هدایت خواه و نادر منتظریان حمایت کنیم و به این وسیله‌ با عفونت های فساد داخلی و حمله ویروس های خارجی مبارزه کنیم.


برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

بویداحمد
Iran, Islamic Republic of
اهان حتما نیروی اصلح تویی وبایدبه تورای بدیم هه هه هه بابابرودنبال کارت انتخاب اصلح فقط حاج زارعی خدوم وپاک دست
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار سلیمانی بویر احمد و دنا ⚘
محمدی
Iran, Islamic Republic of
انشالله با این درایت در مجلس هستین
لوداب
Iran, Islamic Republic of
خدایی برین نظر سنجی کنین ازمردم لوداب ببینین چند نفر/رو میشناسن
آخ وبخت هدایت خواه که خودش رو گرفتارجناح وبچه ها یک رایی کرده
به والله به خاطر همین کاراش بنده رفتم به سمت روشنفکر وباتمام توان شبانه روز براش تلاش می کنم.
ت
Iran, Islamic Republic of
بخداشما مسئولان همه امکانات را دارید بگذارید مردم محروم بفکر خودشان باشند
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
. آثار خوبی ندارد جناب خلیفه ی خلقی پور و شجاعیان و حسینی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1