تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب : ۴۱۶۴۰۱
در آئین بزگداشت شهید قاسم سلیمانی مطرح شد؛

نام گذاری یکی از پاسگاه های محیط بانی استان به نام «سپهبد سلیمانی»

۰
کبنا ؛
با حضور مسئولین ارشد استانی، آئین بزگداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام  و جبهه مقاومت, شهید قاسم سلیمانی با حضور سرهنگ انصاری جانشین سپاه فتح استان در محل سالن اجتماعات داره کل حفاظت محیط زیست برگزار شد.
در این آئین که با حضور سید مهدی موسوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، دکتر احمدی کیش عضو شورای شهر یاسوج، سرکار خانم صداقت مدیرکل امور بانوان استانداری و جمعی از مسئولین ارشد دستگاههای اجرایی استان برگزار شد.
سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست  از سردار سلیمانی بعنوان شخصی یاد نمود که متعلق به ایران تنها نبوده و گفت: این سردار شهید متعلق به یک نهضت و جریان خاصی نبوده , وی با تسخیر دلها به  دنیای اسلام و محور مقاوت تعلق دارد.

هاشمی جاوانگی سردار سلیمانی را ابدی دانست و گفت: دشمن بداند با شهادت سردار سلیمانی محور مقاومت زنده تر می شود و به حمدلله خواهد شد
هاشمی گفت : خروش جریان های اسلامی در سرتا سر جهان نشان داد که  خون سردار سلیمانی بر زمین ریخته نشده , بلکه قطره قطره شده  , وارد رگهای جریان مقاومت در سرتاسر جهان شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در این آیین گفت : یکی از پاسگاه های محیط بانی استان بنام سردار سلیمانی نامگذاری خواهد شد .
درادامه این نشست سرهنگ مهدی انصاری جانشین سپاه فتح استان گفت: سردار سلیمانی با خدا معامله کرده بود و کسی که با خدا معامله کند محبوب قلب ها می شود .
این آئین با مداحی سرهنگ پاسدار رضایی و دکلمه سرکار خانم اعظم مرادی, فرزند شهید والا مقام سید عنایت الله مرادی و بااهداء لوح سپاس فرمانده سپاه فتح به مدیرکل حفاظت محیط زیست استان , هادی روستا فرمانده پایگاه مقاومت این اداره کل پایان یافت . 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1