تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۴۱۴۹۶۰
گردهمایی بسیجیان به مناسبت روز بسیج در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد؛

5 آذر در کهگیلویه و بویراحمد / تصاویر

۳
کبنا ؛در این مراسم سردار محمد جعفر اسدی با گرامی‌داشت هفته بسیج گفت: بسیج امروز درخت تناوری است که در کل غرب آسیا می‌درخشد و میوه های بسیار شیرینی را برای کل آزادگان جهان به وجود آورده است.
 وی با اشاره به اینکه امام راحل بیان داشتند بسیج 20 میلیون نفری را در کشور تشکیل دهیم، ابراز کرد: به لطف خداوند توسط بسیج توانستیم در دوران دفاع مقدس کاری کنیم کارستان و وضعیتی درست کنیم که دنیا فکرش را هم نمی‌کرد.
اسدی  بیان کرد:  هشت سال تمامی استکبار تلاش خود را کردند تا یک وجب از این خاک را تصاحب کنند اما به برکت فرهنگ بسیجی مقابل آنها ایستاد و کاری کرد که در تاریخ این کشور سابقه نداشت.
 این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: امروز شخصیتی همچون سید حسن نصرالله آن طرف‌تر مقابل استکبار جهانی ایستاده است و این نشان می‌دهد که ایشان یک بسیجی است و این مرام بسیجی است که دنیای استکبار را گیج کرده است چرا‌که دشمنان باور نداشتند که بسیج این همه قدرتمند و با اقتدار شود.
وی افزود: بزرگترین امکانات و ناوگان دریایی در اختیار شیطان بزرگ است و چهل سال است هر چه از دستشان برآمده هم کوتاهی نکرده‌اند و این همه که به قدرت نظامی خودشان می‌نازند اما تفنگداران آمریکایی در مقابل اقتدار فرزندان بسیجی این مملکت زانو زدند درحالی که دنیای استکبار از نام بسیج هم وحشت دارد.
 اسدی با بیان اینکه  باید در ۴۰ساله دوم این شجره طیبه تجدید نظر کنیم و آن مسئله‌ای که می‌تواند سیاست این مملکت را در ریل مقابله باشیطان قرار دهد همین تفکر بسیجی است اظهار کرد: آن مسئله‌ای که باز می‌تواند مشکلات اقتصادی مملکت را مرتفع‌کند همین تفکر ناب بسیجی است.
این فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: برخی ها بدانند که سایه جنگ را همین بسیجیان بر سر این ملت برداشتند و اگر مملکت دست برخی‌ها بود تا الان ده ها بار تحویل شیطان بزرگ داده بودند و اگر چه ژنرال‌های آمریکایی معتقدند که با حضور بسیج نمی‌توانند کار کنند.
 اسدی گفت: امروز افتخار می‌کنیم که در کشوری زندگی می کنیم که درصد بالایی از مردم با نام ، بی نام و در هر لباسی بسیجی‌ هستند.
وی ابراز کرد: اراذل و اوباش تنها بخشی از جمعیت اغتشاشات اخیر در کنار منافقین و دیگر گروه‌ها بودند و برخی‌ها هم فریب خوردند؛ اما همین بسیجیان بودند که این آشوب ها را ظرف ۴۸ساعت خنثی کردند.
اسدی  تصریح کرد: این همه هزینه شیاطین ظرف ۴۸ساعت به باد رفت و بازهم فهمیدند که بسیجی همیشه فاتح میدان است و اگر دولتمردان ما غیرت کنند و عرصه‌های مختلف را به همین بسیجیان بسپارند خیلی از مشکلات جامعه هم به خوبی حل خواهد شد.
این‌فرمانده دوران دفاع مقدس  اذعان کرد: در راس این مملکت مقام معظم رهبری قرار دارند که یک بسیجی است و مردمی شایسته داریم.
سردار اسدی اظهار کرد: من یقین دارم اگر ما بسیج را نگه نداریم و اگر دولتمردان ما بسیج را حفظ نکنند اولین کسانی  که چوب خواهند خورد آنها هستند.
وی با بیان اینکه متاسفانه دولتمردان ما آن گونه که باید حق بسیج را ادا نکرده‌اند، ابراز کرد: امروز در آستانه چهل ساله بسیج هستیم و این بسیج به قوام و دوام رسیده است.
اسدی  با  اشاره به اینکه بسیج پرفایده ترین نیرو و عامل انسانی است، خاطرنشان کرد: باید قدر این یادگار بزرگ حضرت امام راحل را پاس بداریم و مسئولین بیشتر از گذشته هم باید به فکر بسیج و بسیجیان باشند.

تصاویر همایش بسیجیان
در آخرین روز هفته بسیج گردهمایی بسیجیان گچساران با حضور خانواده‌های شهدا، اقشار بسیجیان و مسوولان شهرستانی در مجموعه ورزشی پدخندق گچساران برگزار شد.







مهربانی با بسیج یعنی زاویه پیدا کردن با اندیشه‌های امام و رهبری
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر فردی با این شجره طیبه و یادگار حضرت امام نامهربانی کند با اندیشه امام و رهبری زاویه پیدا کرده است، گفت: بسیج متعلق به هیچ حزب، قوم و گروهی نیست.
 حسین کلانتری پیش از ظهر امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان بویراحمد تشکیل بسیج را از هوشمندانه‌‌ترین تدابیر حضرت امام دانست و اظهار کرد: امام راحل بسیج را برای نجات بشر از ظلم و ایجاد وحدت و همدلی کسانی که می‌خواهند در اوج شرافت زندگی کنند و با ظلم و ستم مبارزه کنند بنا نهادند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این تصمیم پیامبر گونه حضرت امام حیات دوباره‌ای به جامعه بخشید و هر کسی که نام بسیج را به همراه دارد و یک بسیجی است باید به آن افتخار کند.
وی به برخی تعابیر حضرت امام از بسیج پرداخت و گفت: حضرت امام فرمودند بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه‌های آن در آینده به بار می‌نشیند، همچنین ایشان فرمودند بسیج معراج اندیشه پاک اسلامی است.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به بسیجیان زن و مردی که در این گردهمایی حضور داشتند گفت: امام فرمودند از خداوند می‌خواهم با بسیجیان محشور شوم و در این دنیا بزرگترین افتخارم بسیجی بودن است.
کلانتری ادامه داد: تشکیل بسیج در جمهوری اسلامی از الطاف الهی بر ملت ایران است که باید قدردان آن باشیم. به فرموده رهبر معظم انقلاب بسیجیان نیروهای کارآمد کشور در همه میادین هستند و هر جایی که بسیجی وارد شده دشمن زمین‌گیر شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیج در حفظ استقلال، عزت، هویت و غرور ملی نقش مهمی دارد، گفت: هر فردی با این شجره طیبه و یادگار حضرت امام نامهربانی کند با اندیشه امام و رهبری زاویه پیدا کرده است. بسیج متعلق به هیچ حزب، قوم و گروهی نیست بلکه سرمایه اسلام ناب محمدی(ص) و برگرفته از آرمان‌های نظام و انقلاب است.
وی بیان کرد: پاکترین، مخلص‌ترین، فداکارترین و آماده به کارترین انسان‌ها در بسیج جمع شده‌اند بسیجی باید دل با ایمان، مغز متفکر و آمادگی حضور در همه میدان‌ها و عرصه‌ها را داشته باشد.
کلانتری به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری خطاب به بسیجیان اشاره کرد و گفت: معظم‌له فرمودند من به بسیجیان عزیز فعال این کشور علوی و فاطمی توصیه می‌کنم امیرالمومنین(ع) را به عنوان الگو قرار دهند که بهترین و بزرگترین الگو برای بسیجیان امام علی(ع) است.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم سخنان خود در گردهمایی بسیجیان بویراحمد به ناآرامی‌های اخیر کشور پس از سهمیه‌بندی و افزایش  قیمت بنزین اشاره کرد و با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این خصوص علی‌وار وارد میدان شدند گفت: دشمنان به قصد توطئه علیه نظام به میدان آمدند اما هوشمندی و درایت رهبری، انسجام مسوولان و حضور باصلابت و آگاهانه مردم و پای کار بودن سپاه و بسیج این توطئه که به وسیله دشمنان، اشرار و اراذل و اوباش طراحی شده بود خنثی و دشمنان سیلی بزرگی خوردند.
کلانتری بیان کرد: عده‌ای از مدافعان حریم امنیت کشور در این ناآرامی به شهادت رسیدند و اموال عمومی و بیت‌المال تخریب شد اما هوشمندی رهبری، مسوولان، بسیجیان، سپاه و نیروی انتظامی و حضور آگاهانه مردم اجازه وارد شدن خسارت بیشتر را نداد، مردم با راهپیمایی و محکومیت این اقدامات از امنیت و اقتدار کشور حمایت کردند که از حضور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی هفته گذشته تقدیر و تشکر می‌کنم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتراض، انتقاد و مطالبه‌گری حق مردم است و وظیفه مسوولان فراهم کردن زمینه برای بیان این انتقادهای مردم است. البته در حال حاضر بازار را رصد می‌کنیم تا جلوی افزایش قیمت‌ها گرفته شود.
وی با اشاره به اینکه اعتراض با اغتشاش تفاوت و فاصله دارد، خاطرنشان کرد: اشرار و بیگانگان و فریب خوردگان به اموال عمومی آسیب رساندند و خسارات به بار آمده کار مردم نبود بلکه توطئه طراحی شده دشمنان بود.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود گفت: مردم و رسانه‌ها با نقد منصفانه و دلسوزانه نقاط ضعف را به مسوولان گوشزد کنند تا رفع شود ضمن اینکه بیان نقاط ضعف نباید منجر به التهاب‌آفرینی و سوء استفاده دشمنان شود.
کلانتری با اشاره به اینکه به فرموده امام(ره) حفظ نظام از اوجب واجبات است، خاطرنشان کرد: تضعیف قوای سه گانه، مسوولان و مدیران اجرایی به نفع کشور و نظام نیست و همه پشت سر رهبری هستیم و بسیج نیز با تمام توان در صحنه حضور دارد.

گردهمایی ۱۰هزار نفری بسیجیان در یاسوج برگزار شد
گردهمایی ۱۰ هزار نفری "شکوه و اقتدار" اقشار مختلف بسیجیان یاسوج امروز سه شنبه، پنجم آذرماه در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.
این گردهمایی ساعت ۹:۳۰ صبح با حضور اقشار مختلف بسیجیان شهرستان بویراحمد از جمله بسیج عشایر، گردان‌های بیت المقدس، کوثر، امام علی(ع)، امام حسین(ع)، ادارات، دانش آموزی، اصناف، روحانیون و دانشجویی برگزار شد.
حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این گردهمایی سخنرانی کرد.


















گردهمایی بسیجیان شهرستان دنا با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دنا با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد.
حجت الاسلام ناصر مصباح‌نژاد ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: از تمامی خادمان بسیج به خاطر خدماتی که به انقلاب می‌دهند تقدیر و تشکر می‌کنیم.
وی گفت: اولین ویژگی بسیج مکتبی بودن است که کارهای عام المنفعه در قالب‌های مختلف انجام  می‌دهند اما تفاوتی که ساختار بسیج با سایر نهادها دارد ماهیت دینی و ساخت مبتنی بر باورها و اعتقادات دینی است.

 
امام جمعه سی‌سخت افزود: بسیجی مرد تمام میدان‌هاست، مخلص است، نسبت به مومنین مهربان و متواضع ولی نسبت به دشمن و استکبار جهانی به خصوص آمریکای جنایتکار سخت و مقاوم است، اهل مجاهدت هستند، اهل ایثار و از جان گذشتگی هستند و پشیمان شدن در کارشان نیست و میدان تکلیف و مبارزه را هیچگاه ترک نخواهند کرد.
مصباح‌نژاد در ادامه عنوان کرد: دومین شاخصه بسیج جهادی بودن اوست که با رها کردن خواب و استراحت خود با عشق و ایثار خود سختی را به جان می‌خرد تا مردمش در رفاه و آرامش باشند و سومین شاخصه بسیج فراگیر بودن اوست، بسیج یک فرهنگ است که علاوه بر آن یک سازمان منسجم و منظم است و مهمترین شاخصه بسیج، شاخص محوری و ولایت مداری و بصیرت است.
مصباح‌نژاد با تاکید بر اینکه امسال یک سال  حساسی است و دشمن برنامه‌ریزی و نقشه‌هایی برای جمهوری اسلامی دارد یادآور شد: فکر نکنید که آشوب تمام شده است، دشمن برای تمام مراحل انقلاب نقشه داشته و دارد و بنزین و انتخابات را بهانه کرده و اصل نظام را نشانه گرفته است و نباید فریب این بهانه‌ها و نیرنگ‌ها را بخوریم و حواسمان باشد که نقشه و هدف دشمن چیست و عوامل آنها چه کسانی هستند و می خواهند در چه بازه زمانی از آنها استفاده کنند و امروز ما به شدت نیاز داریم که جامعه را روشن  کنیم و روش‌های براندازی را برای مردم تفهیم کنیم و با تکیه بر بسیج نگذاریم دشمن به هدفش  برسد.

سیدعلی ملک حسینی رئیس دادگستری شهرستان دنا از دیگر سخنرانان این مراسم بود که با تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان و ملت ایران گفت: اینکه بسیج از کجا شکل گرفت و چه کارهایی انجام داده است نیازمند بررسی یک سابقه تاریخی است، همه شما می‌دانید که در 13 آبان سال 58 بعد از اینکه مدتی از انقلاب اسلامی گذشت جوانان انقلابی متوجه شدند که در لانه جاسوسی و سفارت خانه آمریکا نقشه‌هایی علیه ملت ایران و انقلاب کشیده می شود که بنا به تعبیر امام راحل رحمت الله علیه انقلاب دوم در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا صورت گرفته است.
وی گفت: باید دید بعد از دستیابی به اسناد آمریکا چه نقشه ای برای ملت ایران داشته که یکی از آن‌ها نقشه حمله  نظامی برای آزادسازی گروگان‌هایشان بود.
ملک‌حسینی به تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت: امام عزیز با آن فرمان تاریخی خود در روز 5 آذر مبنی بر تشکیل بسیج که فرمودند ملتی که 20 میلیون جوان دارد باید 20 میلیون بسیجی داشته باشد و ملتی که اسلامی است باید تمام آنها بسیجی و اندیشه و تفکر بسیجی داشته باشند انقلاب را بیمه کرد.
وی گفت: به یک سال نکشید که کشور درگیر جنگ تحمیلی نابرابر شد، کشوری که هنوز انقلاب نوپا بود و ترورهای کور منافقین  در کوچه و بازار ملت را آزار می‌داد در مقابل دشمنی تا دندان مسلح به آخرین فناوری نظامی روز و تقویت شده با دلارهای استکبار به کشور حمله کرد که با نیروی بسیج در اینجا هم شکست خوردند.
این مسوول قضایی گفت: مردم با فرمان امام به جبهه‌ها عازم شدند و در عملیات‌هایی مثل فتح المبین، بیت المقدس و شکست حصر آبادان و چندین عملیات دیگر غرور آفرینی کردند و با رشادت های بسیجیان جنگ را تمام کردند.
وی گفت: عده ای که در جنگ نبودند و از دور تماشا می کردند و عافیت طلب بودند با همراهی دشمنان و برخی از سیاسونی که وجود بسیج را مانع پیشرفت و مانع  چنگ انداختن به انقلاب می‌دانستند می‌گفتند ما دیگر به بسیج نیازی نداریم و باید منحل بشود.
این مسؤول افزود: در اینجا بود که مولا و سید ما حضرت امام خامنه‌ای جلوی آنها محکم ایستاد و فرمود جنگ تمام شده اما بسیج تمام نم‌یشود و بسیج باید در تمام عرصه‌ها حضور داشته باشد.
ملک حسینی در ادامه یادآور شد: امروزه هم در سخت‌ترین شرایط و بحران‌ها مثل سیل، زلزله و دیگر خطرات این بسیج است که به فریاد مردم می‌رسد و در تمامی صحنه هایی که کشور نیاز به روحیه انقلابی دارد بسیج حضور فعال و موثر دارد.
وی گفت: همان طور که در صحبت های سالهای اخیر رهبر معظم انقلاب می‌شنوید به این نکته اشاره دارند که چطور مغز متفکر جوان با بصیرت بسیجی ما می‌تواند موشک نقطه زن را طراحی کند که از فاصله 2 هزار کیلومتری هدفش را نابود کند و این تکنولوژی منحصر به چند کشور بیشتر نیست ولی در صنعت خودروسازی هنوز دچار مشکل و متکی به غرب هستیم.
این مسؤول خاطرنشان کرد: چرا بسیج به صنعت خودروسازی ورود نکرده است، لذا بسیج باید به تمام  صنعت کشور ورود پیدا کند تا کشور را از وابستگی به خارج از کشور بی‌نیاز کند.









نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عجب!!!!یه فرست تجمع مسالمت آمیز هم به مخالفین بدین پس 😏
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1