تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۷
کد مطلب : ۴۱۴۱۷۶
کبنا گزارش می‌دهد

جزئیات سفر سردار سلامی فرمانده کل سپاه به دنا

۲
کبنا ؛فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور افتتاح 1125 پروژه‌ عمرانی، اقتصادی و محرومیت زدایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.
به گزارش کبنا، امروز پنجشنبه (2 آبان ماه 98) 1125 پروژه عمرانی، اقتصادی و محرومیت زدایی با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شوند.
به همین منظور نشست شورای اداری شهرستان دنا در شهر پاتاوه برگزار و از آمادگی کامل این بخش برای حضور سردار سلامی خبر داده شد.
فرمانده سپاه دنا در جلسه شورای اداری با بیان این که اتفاق مهمی در شهرستان دنا صورت گرفته گفت: این اتفاق مبارک حضور میهمان ویژه، سردار سلامی فرمانده کل سپاه در شهرستان و شهر پاتاوه است که از اهداف اصلی دیدار با مردم، افتتاح مصلای نماز جمعه شهر پاتاوه و بررسی دیگر مشکلات در سطح شهرستان است.
ستوده گفت: سردار سلامی سفرهای استانی خود را شروع کرده و این بار به استان ما آمده و هر جا که رفته و تصمیمی گرفته پیگیر آن مشکل بوده و برطرف کرده است.
فرماندار دنا هم گفت: فردا مهمان عزیزی داریم و با توجه به اینکه مردم فهیم ما همیشه و در همه جا یار و پشتیبان این انقلاب بوده و هستند از همین جا از آنها درخواست می‌کنیم که فردا هم با حضور گسترده خود ما را در برگزاری این مراسم همیاری کنند.
علیپور گفت: باید تمامی دستگاه‌های مربوطه هماهنگی کامل با فرماندهی سپاه شهرستان جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم را داشته باشند.

نام شما

آدرس ايميل شما

سبز
Iran, Islamic Republic of
وکوچو اقتصاد وکوچو بابا هر که حول ایزنه سی خش
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1