تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : ۴۱۱۷۸۴
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید آیت‌الله ملک‌حسینی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی 3 یاسوج / تصاویر

۱
۲
کبنا ؛صبح امروز (پنجشنبه 17 مرداد ماه 98) نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون امور اقتصادی استاندار و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و جمعی از مسئولان استانی از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی یاسوج ۳ بازدید کردند.
به گزارش کبنا، در آستانه ۲۱ مرداد، سالروز حمایت از صنایع کوچک و در راستای خدمت رسانی، تحرک و رونق تولید، صبح امروز نماینده ولی فقیه به همراه مسئولان استانی از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی یاسوج ۳ بازدید کردند.
بنا به این گزارش در حاشیه این بازدید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ضرورت توجه به صنایع کوچک سبب شد تا شورای فرهنگ عمومی روز ۲۱ مرداد را در تقویم رسمی کشور به عنوان روز حمایت از صنایع کوچک و متوسط نامگذاری کند.
سید هاشم موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روند رشد و توسعه در کشورهای مختلف، افزود: در همه کشورها سیاست‌های معطوف به گسترش صنایع کوچک به سیاست مهم و محوری تبدیل شده است.
وی نقش صنایع کوچک در تأمین اشتغال، افزایش تولید ملی، توسعه صادرات و به تبع آن حضور در بازارهای جهانی را کلیدی توصیف کرد و افزود: برنامه ریزی برای گسترش صنایع کوچک، زمینه‌های مناسب برای برقراری ارتباط موثر بین تولیدات صنعتی و کشاورزی، جلب سرمایه‌های بخش خصوصی و امکان تنوع و انعطاف در تولیدات صنعتی را فراهم می‌کند.
وی گفت: اهمیت وجود صنایع کوچک در توسعه همه جانبه و پایدار جامعه به گونه‌ای است که می‌بایست با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود، توسعه صنایع کوچک که زمینه ساز بهبود اقتصادی و ایجاد اشتغال است، را فراهم نمود.
لازم به ذکر است nv شهرک صنعتی شماره ۳ یاسوج با وسعت ۱۰۴ هکتار، یکصدو یازده واحد تا کنون به بهره برداری رسیده و ۹۴ طرح نیز در حال ساخت است.
در این شهرک یک ‌ هزار و ۹۲۶ مشغول به کار هستند. میزان اشتغال درکل استان از ۳۱۴ واحد صنعتی کوچک مسقر در شهرک‌های صنعتی، ۴ هزار و ۷۷۰ نفر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر موسوی مدیر متخصص در حوزه صنایع
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1