تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۳
کد مطلب : ۴۱۰۰۰۴

برگزاری دوره هم افزایی داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛
روز پنجشنبه 9 خرداد دوره توجیهی و هم افزایی داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران برگزار شد.
خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این دوره را پیشبرد اهداف عالیه در فوتبال و پیشرفت رفتار حرفه ای داوران استان عنوان کرد و گفت: بیش از 50 داور استانی در این دوره شرکت دارند.
افشاریان بیان داشت: این دوره یک روزه شامل تدریس آمادگی جسمانی، تمرین در چمن و انجام تست های پزشکی است که طی آن مدل های آمادگی جسمانی توسط مدرس آموزش داده شد، پس از آن داوران در چمن شهیدتختی حرکات گرم کردن را اموزش دیدند، پس از آن در کلینیک پزشکی برای انجام تست های پزشکی بینایی سنجی، قلب و عروق، میزان چربی  حضور یافتند.
افشاریان در ادامه گفت: این آزمایش ها بصورت پرونده های محرمانه برای هر داور ایجاد و در کمیته داوران ثبت می شود. در حال حاضر داوران در دوره استراحت به سر می برند، به همین منظور از دواران می خواهیم تمرینات خود را جدی بگیرند تا در آزمایش های فعلی و تست اول فصل با مشکل مواجه نشوند.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این کلاس پیش زمینه تست اول فصل است که در سی ام خردادماه در شهر یاسوج با حضور اعضای فدراسیون فوتبال برای آقایان و خانم ها برگزار خواهد شد.  
این پیشکسوت داوری اظهار داشت: با توجه به اینکه من خودم از جنس داوران هستم و نسبت به داوران تعلق خاطر دارم و مسئولیت هیئت فوتبال را نیز برعهده دارم، این یقین را دارم که می توانیم تحرکات خوبی برای پیشرفت حرفه ای داوران داشته باشیم.
افشاریان بیان داشت: درصورتی که داوران ما بتوانند از تست اول فصل با موفقیت بیرون بیایند می توانیم از ظرفیت این داوران برای معرفی آنها به مسابقات کشوری، لیگ برتر، لیگ های دست دو استفاده کنیم. در این رهگذر همت و تلاش داور، همدلی کمیته داوران شهرستان، کمیته داوران استان و هیئت های فوتبال استان و شهرستان برای موفقیت داور یاری کننده است.
رئیس هیئت فوتبال استان در انتها نسبت به وضعیت فعلی این داوران ابراز رضایت کرد و گفت: این توقع را داریم که داوران تلاش بیشتری برای رشد خود صورت دهند. در حال حاضر نزدیک به 30 نفر از داوران ما در سطح کشوری، در لیگ برتر و دیگر لیگ ها، هم به عنوان ناظر و نماینده و هم داور فعالیت دارند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1