تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۲
کد مطلب : ۴۰۹۲۹۰
با حضور مسئولان شهرستان گچساران انجام گرفت

تجلیل از معلمان گچساران

۰
کبنا ؛ غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در آئین تجلیل از معلمان و اساتید دانشگاه‌ها در شهر دوگنبدان  با تبریک فرا رسیدن هفته بزرگداشت روز معلم اظهار کرد: خدمت در سنگر تعلیم و تربیت یکی از مهم‌ترین، سخت‌ترین و مقدس‌ترین شغل‌ها است و جامعه باید قدردان این خدمت صادقانه معلمان باشد.
نماینده مردم گچساران و باشت افزود: جامعه‌ای که دارای پول و ثروت باشد جامعه‌ای خوب نمی‌نامند بلکه آن جامعه‌ای خوب است که بتواند انسان با اخلاق حسنه تربیت کند.
وی  با بیان اینکه ایرانی‌ها  بنا به دلایل تاریخی که گواه می‌دهد به دنبال یک چیز هستند آن هم عزت است، گفت: ایرانی زیر بار حرف زور نمی‌رود نه آنکه به دنبال زندگی خوب نیست بلکه به دنبال عزت است.
تاجگردون افزود: دشمنان ایرانی بدانند آن چیزی که عزت، دین و افتخارات کهن ما را خدشه‌دار کند آن را نمی‌پذیریم.
 نماینده مردم گچساران و باشت با بیان اینکه در هرکجای ایران که باشیم بایستی سرمایه‌ها را حفظ کرد، افزود: در یک مسیری خوب رو به جلو قرار گرفته‌ایم و مگر آنکه خودش را به نادانی بزند و این تغییر و تحول را نبیند.
تاجگردون ادامه داد: مشخص است که ما داریم گام‌هایی برمی‌داریم که قابل برگشت نیست و نیاز است که اشخاص دیگری این مسیر را ادامه دهند.
وی با بیان اینکه برخی‌ها سنگ‌اندازی می‌کنند و نمی‌گذارند این مسیر به خوبی رو به جلو حرکت کند، افزود: نگذاریم فرزندان ما و فرزندان آنها برما لعنت بفرستند.
نماینده مردم گچساران و باشت با بیان اینکه جاده، پتروشیمی و زیرساخت‌ها در این شهرستان در حال احداث است و یک زمانی از بین خواهد رفت، عنوان کرد: آن چیزی که ماندگار است نگاه خوب به آینده است.
 وی با بیان اینکه امروز معلم آن کسی نیست که در کلاس درس آموزش می‌دهد  بلکه معلم فضا است، افزود: در گذشته 90درصد آموزش در مدرسه و تنها 10 درصد در خانه بود اما امروز فضا آموزش شده است.
 تاجگردون ادامه داد: امروز ضرورت دارد انتظارات نونهالان را بشناسیم و بدانیم که نونهالان هنر زندگی کردن را از ما می‌خواهد.
 وی با اشاره به سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه به استان گفت: قلم به دستان استان هرکسی به نحوی این سفر را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دادند.
نماینده مردم گچساران و باشت با بیان اینکه اگر بتوانیم یک جامعه را آباد کنیم آن زمان ماندگار خواهی شد، گفت: یک گروهی که معلم آفریدند و انسان تربیت کردند نام آنها در تاریخ ماندگار ماند.
 تاجگردون خاطرنشان کرد: خوشحالم در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که می‌توان امیداور بود چرا که با توسعه زیرساخت‌ها می‌تواند زمینه ساز  ترویج انسانیت باشد.
وی  با بیان اینکه معلمان نقش مهمی دارند، افزود: ایراد و ضعف ها زیاد است و خیلی‌ها ایراد  می‌گیرند اما آن چیزی که مهم است بدانیم که درست عمل کرده‌ایم و در راه رضای خدا و خلق گام برداشته‌ایم.
 تاجگردون ادامه داد:  اگر معلمان عشق به گچ و تخته دارند به دلیل داشتن تعهد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این جلسه هیچ ربطی به معلمین نداشت. چون اگه ربطی داشت آموزش و پرورش گچساران باید دست اندر کار می بود، که نبود. میتینگ سیاسی و خوش خدمتی عده ای برای تاجگردون بود. که خوب هم از آب در نیومد
بهار
Iran, Islamic Republic of
مگه پورالحسینی هست که اینو میگی برادر ...گذشت
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1