تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۲
کد مطلب : ۴۰۷۲۸۹
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست‌های مردم در سامانه سامد مربوط به توسعه شبکه فاضلاب است

۱
کبنا ؛شهرام مؤمن‌نسب ضمن قدردانی از حضور و پاسخگویی مدیرعامل آبفای استان در دفتر سامانه سامد، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان پس از حضور استاندار و معاون عمرانی اولین دستگاهی است که در دفتر سامد حضور پیداکرده است.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه مدیرعامل آبفای استان با پاسخگوی بیش از 46 مورد ارتباط تلفنی و طی مدت‌زمان 2 ساعت در تعداد پاسخگویی‌ها پیشتاز بوده است، بیان کرد: حفظ این رویکرد باعث ایجاد رضایت مردم از مسئولان خواهد شد.
وی با تقدیر از پاسخگویی شفاف و سعه‌صدر مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان در پاسخگویی به تماس‌های مردمی از طریق سامانه سامد، تصریح کرد: هدف از ایجاد سامانه سامد برقراری ارتباط مستقیم مردم با مسئولین است.
سید علی لدنی‌نژاد نیز در این باره اظهار کرد: مدیران و معاونین آبفای استان در همه حال آماده پاسخگویی به شهروندان هستند و این موضوع از رویکردهای اصلی آبفای استان است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تماس‌ها و درخواست‌های شهروندان امروز بیشتر حول محول توسعه شبکه فاضلاب، افت فشار آب و تسریع در رفع شکستگی‌ها بود.
لدنی نژاد خاطرنشان کرد: تمامی درخواست‌ها علاوه بر پاسخگویی شفاف به‌صورت جدی پیگیری خواهند شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1