تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۴۰۳۶۰۲
به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت؛ 

دیدار مسوولان باشت با فرمانده نیروی انتظامی (+تصاویر)

۰
کبنا ؛به مناسبت هفته نیروی انتظامی، فرمانده سپاه ناحیه بسیج باشت، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان دیدار کردند.
نادر گرامی رئیس شورای اسلامی شهر باشت در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه تأمین نظم و امنیت در شهرستان باشت، گفت: هدف از این دیدار تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل خدوم نیروی انتظامی به واسطه تعامل و همکاری با شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر باشت و همچنین تلاش مجدانه برای برقراری نظم و امنیت در شهرستان باشت است.
وی دو نعمت سلامتی و امنیت را بسیار مهم دانست و افزود: رسول اکرم «ص» دو نعمت سلامت و امنیت را مجهول و ناشناخته برشمرده اند و نعمت سلامتی نیز مورد تأکید دین مبین اسلام است.
گرامی ابراز داشت: برای حفظ نعمت سلامتی فاکتورهایی نیاز است که اصلی ترین آن امنیت می باشد لذا سلامتی بدون امنیت محقق نخواهد شد. 
رئیس شورای اسلامی شهر باشت در ادامه با تقدیر از رفتار نیکوی نیروی انتظامی با مردم ضمن حفظ اقتدار این نیروی بیان داشت: در سال های گذشته گاهاً شکایاتی از سوی مردم مبنی بر برخورد نامناسب نیروهای انتظامی با آنها به این شورا ارائه می شد اما خوشبختانه با مدیریت جهادی و نظارت خوب فرمانده انتظامی شهرستان این رویه اصلاح و دیگر شاهد اینگونه شکایات نیستیم که شایسته تقدیر است.
گرامی در پایان ضمن اعلام آمادگی اعضای شورا و شهردار باشت جهت همکاری با نیروهای انتظامی در بحث امنیت و رفاه اجتماعی برای مجموعه نیروهای انتظامی شهرستان باشت آرزوی توفیق در امور محوله نمود. 
سرهنگ رضا چشم مهتاب، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان باشت اهمیت دادن به نیرو انتظامی و وظایف آنها توسط ادارات و نهادها، فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر باشت را مایه دل گرمی و قوت قلب این نیرو دانست و با تقدیر از همکاری خالصانه سپاه ناحیه بسیج باشت ابراز داشت: از مجموعه ادارات، سپاه و بسیج که در تمام برنامه ها یاریگر ما هستند تقدیر و تشکر می کنیم. 
وی بیان داشت: خدا را شاکریم در برهه ای از زمان قرار داریم که شما عزیزان را در کنار خود داریم و می توانیم برای کمک به تأمین نظم و امنیت تلاش نماییم. 
خبرنگار فتح الله پوران پور
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1