تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : ۴۰۲۸۱۴
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به واژه «پیمانکاران سیاسی» واکنش نشان داد

علیمردانی: پیمانکار سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد نداریم/ هیچ‌کدام از پروژه‌ها بی‌کیفیت نیستند

۰
کبنا ؛علی‌محمد علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «پیمانکاران سیاسی نفس پروژه‌ها را گرفته‌اند و پیمانکارانی که در انتخابات پادوی نمایندگان مجلس می‌شوند و بعد از انتخابات روی سفره عنایم می‌نشینند و برای خودشان می‌خوردند و چپاول می‌کنند و از آن‌طرف پروژه‌های بی‌کیفیت تحویل می‌دهند، لطفاً بفرمایید پشت پرده برگزاری مناقصه‌ها چه خبر است؟» اظهار کرد: والله ببخشید شما کارشناس راه هستید؟ کیفیت یعنی چی! آن را تعریف کنید؟ شما پروژه‌های استان را در محورهای مختلف ببینید بی‌کیفیت نیستند و ازنظر کیفیت ما مکانیک خاک داریم که آزمایشگاه مرجع کشور است و تمامی پروژه‌های ما را تست می‌کند.
علیمردانی افزود: این صحبت شما را نمی‌پذیرم که می‌گویید پروژه‌ها بی‌کیفیت هست! و باید بگویم که مناقصه‌های ما سیاسی نیستند، اگر سیاسی بود الآن تمام پروژه‌ها در یک نقطه متمرکز بود.
وی در ادامه، گفت: افراد متخصص با نقشه‌برداری آشنا هستند، شما زحمت بکشید و بروید تا نقشه‌های استان را جلوی شما بگذارند تک‌تک پروژه‌های ما در این نقشه‌ها هست اگر نگاه کنید متوجه می‌شوید که ما کاری به سیاست نداریم.
علیمردانی همچنین در پاسخ سووالی مبنی بر اینکه «در برگزاری مناقصه برخی پروژه‌ها ابهاماتی هست و این‌گونه بیان می‌کنند که گاها به خاطر پیمانکارانی و یا افراد صاحب نفوذ مناقصه‌ای باطل می‌شود و یا دو باره برگزار می‌شود؟ دست‌های پشت‌پرده چه کسانی هستتند؟» اظهار کرد: ما برای بار اول مناقصه می‌گذاریم و اگر کسی نیامد برای بار دوم مناقصه می‌گذاریم و اگر کسی نبود به‌صورت طرح تشریفات پروژه‌ها را واگذار می‌کنیم.
وی افزود: بنده فکر می‌کنیم که اگر از حدود 120 مناقصه، 6 مناقصه مجدداً برگزار و یا بازبینی شود خیلی از ابهامات برطرف می‌شود، بنا بر این کار اقدام صحیحی است و اگر کسی شکایتی داشته باشد، می‌توانیم بررسی کنیم.
وی ادامه داد: مناقصات از نظر اداره کل راه و شهرسازی باید درست باشد، و رده‌های بالاتر تصمیم می‌گیرند و اینکه مناقصات باطل می‌شود را اشکال نمی‌بینم و این‌ یک امر طبیعی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حمید
Iran, Islamic Republic of
ار...ک کارنکرده پولمیگیرن و بعد کار انجام میدن و هم بگو..اخوی و بقیه فامیلش هم بگو..فکر کردین مردم.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1