تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب : ۴۰۲۴۰۰
کبنا گزارش می‌دهد

کلاف سر درگم در شورای شهرستان باشت / جلسه تعیین هیئت رئیسه و معرفی نماینده باشت در استان بی‌نتیجه ماند

۰
کبنا ؛جلسه تعیین هیئت رئیسه ومعرفی نماینده شورای شهرستان باشت در استان با حضور فرماندار در فرمانداری برگزار شد.
بعد از گذشت یک سال از دوره پنجم شورای ها هنوز شورای شهرستان باشت به علت برخی اختلافات و عدم حضور تعدای از اعضا و به حدنصاب نرسیدن جلسات بلاتکلیف مانده است.
فرماندار شهرستان باشت در این نشست با بیان اینکه تعیین هیئت رئیسه و معرفی شورای شهرستان به معضل اساس تبدیل شده است ابراز امیدواری کرد که بتوان با تعامل و همکاری اعضای شورا این موضوع پایان یابد. 
حسینی با اشاره به شرایط کاندیداتوری برای نمایندگی شورای شهرستان باشت ابراز داشت: اشخاصی که قصد دارند کاندید شوند باید بررسی کنند که آیا وقت کافی و توانایی لازم برای انجام این مأموریت را دارند یا خیر؟ 
وی ادامه داد: انتظار است با برنامه ریزی هدفمند و دوستانه این موضوع مختومه شود و با خروجی خوبی به پایان برسد. 
نادر گرامی رئیس شورای شهر باشت نیز در این نشست با بیان اینکه مسیر خوبی را در انتخاب نماینده شهرستان طی نکرده ایم از پیگیری های فرماندار باشت جهت ساماندهی این موضع تقدیر کرد.
کاندیدای نمایند شورای شهرستان در استان بیان داشت: در اولین دوره شورای شهرستان جبهه گیری های سیاسی صورت گرفت و دو نفر از منتخبین شورا عملا ترد شدند.
وی از کارشکنی ها در زمان فرماندار وقت گفت و افزود: در زمان فرماندار وقت بر انجام کار با مشارکت شوراهای شهر و روستا تأکید شد و علی رغم اینکه باید نوشته ها با تأیید بنده انجام می شد کارشکنی های شد که در راستای مصلحت اندیشی و توسعه شهرستان هیچگونه اعتراضی صورت نگرفت.
گرامی ادامه داد: در دوره بعد نیز همین اقدام صورت گرفت و بعد از طی مراحل اداری در اقدامی شبانه اسم ما با اقدام غیرقانونی مهندس نیک اقبالی از لیست حذف شد که همین امر موجب شد تا شهرستان ما عملا یک سال از داشتن نماینده در شورای استان محروم باشد.
وی با بیان اینکه در دوره جدید نیز همین روند در پیش گرفته شده است از عدم حضور برخی از اعضای شورای شهر علی رغم ابلاغ کتبی مبنی بر برگزاری جلسه گلایه کرد.
گفتنی است در راستای انتخاب هیئت رئیسه و معرفی رئیس شورای شهرستان باشت به استان تا کنون اقدام به برگزاری جلساتی شده است که دو جلسه آن به دلیل به حد نصاب نرسیدن و حضور 3 عضو از 5 عضو بی نتیجه ماند و جلسه امروز هم از ۵ عضو ۴ عضو حضور داشتند که براساس رای دو به دو مساوی شدند و انتخاب نماینده به جلسه آینده موکل شد.
------------------------
خبرنگار: فتح‌الله پوران پور 
 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

چهار ره
Iran, Islamic Republic of
ککا یه گشینی معرفی کنیت تا بره. شورای شهر و بخش و روستا و ..... همش گشینه. دست سر هر کو یکیش بنی خوشه 😁😁😁
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1