تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۴۰۲۰۱۹
در بازدید از طرح‌های بنیاد مسکن شهرستان باشت مطرح شد

حفاری‌های بدون مجوز موجب تحمیل هزینه‌های گزاف می‌شود 

۰
کبنا ؛رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به همراه مهرداد انباز پور، بخشدار مرکزی و دهقان، رئیس اداره گاز باشت از طرح‌های در دست اقدام سه روستای شهرستان بازدید کردند.
رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان باشت در این بازدید هدف از دعوت بخشدار مرکزی و رئیس اداره گاز شهرستان را بررسی برخی مشکلات در زمینه بازگشایی معابر و حفاری‌های غیرمجاز اعلام کرد و گفت: در روستای نارگ موسی در سال 94 قریب به 17 هزار متر مربع آسفالت ریزی انجام شد که متأسفانه در سال جاری اداره گاز و اداره آب و فاضلاب شهرستان بدون هماهنگی و استعلام اقدام به حفاری نموده‌اند که با رایزنی‌ها و صحبت‌هایی که با دهقان رئیس اداره گاز شهرستان انجام شد متأسفانه هیچ گونه وعده‌ای جهت ترمیم نقاط حفاری شده از سوی اداره متبوع وی داده نشد.
مسعود شیرزاده با بیان اینکه در صورت عدم ترمیم نقاط حفاری شده توسط شرکت گاز با مشکل جدی روبرو خواهیم شد، خواستار مساعدت و همکاری اداره نامبرده جهت ترمیم مناطق حفاری شده گردید. 
وی بیان داشت: اقدامات شرکت گاز در حریم اداره راه مطلوب است اما در حریم روستا تخریب‌های زیادی صورت گرفته است.
شیرزاده از بخشدار مرکزی خواست تا جهت ترغیب مردم به همکاری با بنیاد مسکن و بازگشایی معابر تلاش نمایند.
وی ابراز داشت: در سنوات گذشته اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اقدام به بازگشایی معابر نموده بود اما به دلیل عدم همکاری در انجام وظایف ناموفق بود.
شیرزاده روستای بوسنگان را از دیگر روستاهای مورد بازدید اعلام کرد و گفت: در روستای بوسنگان برای احداث 4 حلقه پل مبلغ 100 میلیون تومان از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری هزینه شد که خوشبختانه این پل‌ها به اتمام رسیده است.
رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان باشت ساماندهی و تکمیل کانال روستای تنگ میان تنگان را از دیگر پروژه‌های مورد بازدید اعلام کرد و در تشریح مختصات و جزئیات طرح گفت: ساخت کانال هدایت آب که از وسط روستای تنگ میان تنگان می‌گذرد با اعتباری قریب به 200 میلیون تومان در حال اجراست که تا کنون 160 متر آن ساخته شده است.
وی محل تأمین اعتبار این پروژه‌ها از محل حوادث و بخشی را از محل اعتبارات دهیاری فاقد دهیاری عنوان کرد و افزود: امید است در سال 97 بتوان با جذب اعتبارات این پروژه را به اتمام رساند.
------------------------------------
خبر از فتح الله پوران پور 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1