تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۴۰۰۴۹۶
با حضور اقشار مختلف مردم صورت گرفت

مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در گچساران

۱
کبنا ؛
مراسم بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در حسینیه ثارالله گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز: همزمان با فرارسیدن بیست و نهمین سالگرد رحلت جانگداز معمارکبیر انقلاب اسلامی  و قیام 15 خرداد مراسم بزرگداشتی در حسینیه ثارالله کانون جوانان بسیج این شهرستان برگزار شد.
 در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان،نیروهای نظامی و انتظامی،خانواده های معظم شهداء،جانبازان،ایثارگران ،بسیجیان و دیگر اقشار مختلف مردم برگزار شد ،حجت الاسلام علی اکبر خادمی از مدرسین حوزه و دانشگاه در سخنانی اهداف نهضت اسلامی امام خمینی(ره) را تشریح و این انقلاب را در راستای حرکت انبیاء توصیف کرد که همچنان توسط خلف صالح ایشان تداوم دارد.
وی در این مراسم افزود:حضرت امام (ره)شخصیتی برجسته و با عظمت تاریخ شیعه است،اگر کسی دقت نماید می بیند که در زمان حیات ایشان تماما مسئولین و مردم را به خطر هوای نفس تذکر می داند.
خادمی تصریح کرد: امام راحل شخصیت بزرگی بودند که تمام زندگیشان هدفمند بود و برای رسیدن به هدف مقدس از وسیله و ابزار مقدس بهره می جستند،حضرت امام (ره)نفسش را کنترل و مهار  کرده بود و به جایی رسیده بود که حقایق اشیاءبرایش مکتشف بود.
این مدرس حوزه و دانشگاه درادامه اظهارکرد:اینکه حضرت امام راحل توانستند استکبار را به زانو درآورد و اینکه توانست به امداد الهی و امداد غیبی استکبار را سرنگون کند به برکت این بود که برنفس خود مسلط بود.
وی عنوان کرد:امام راحل توجه به مبداء و نیز معاد داشتند ،ما باید انقلاب و اهداف مقدس نظام اسلامی و آرمان های حضرت امام و شهداء را اینگونه دنبال کنیم که برهوای نفس خود مسلط باشیم و دلبسته دنیا نباشیم و اهل حقیقت باشیم.
خادمی تصریح کرد:جمهوری اسلامی، نظامی است بسیار عالی و مقدس و اگر توجه کنیم این نعمت بسیار بزرگی است که خداوند عالم در طول دوران 1400ساله اسلام به مملکت شیعه ایران اسلامی عنایت فرموده است و خیلی مهم است که قدردان باشیم.
وی افزود:حضرت امام(ره) خود را خادم ملت می دانستند و این خیلی مهم است که انسان در اداره ، محل کار و سازمانش خود را خادم مردم بداند و به امورات مردم رسیدگی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
برگزاری مراسم ! خدا رحمتش کنه اما نگاه کنید . شب برگزارش کنید شلوغتر باشه
سعید
United States
از این بهتر نمیشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1