تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۲۶۹۲۸۱

آیین غبارروبی گلزار شهدا / حضور کمرنگ اعضای شورای شهر جدید دوگنبدان (+تصاویر)

۰
کبنا ؛صبح امروز به مناسبت آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، مراسم غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهداء با حضور فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد.
شرکت‌کنندگان در این مراسم ضمن غبارروبی مزار شهدا با قرائت فاتحه به مقام شامخ آنان ادای احترام کرده و با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدیدمیثاق کردند.
گفتنی است: دراین مراسم موردی که به چشم آمد حضور کمرنگ اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان در اولین روز کاری بود که فقط کیانوش بلوطی از اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دوگنبدان دراین آیین حضور داشت.
به نظر می رسد اعضای شورای شهر دوگنبدان بشدت درگیر( جنگ داخلی )انتخاب سرپرست شهرداری و انتخاب شهردار هستند اما غافل از اینکه این آسایش و آرامش واین جایگاه ها مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی و ایثار شهداء والامقام انقلاب، جنگ تحمیلی و شهیدان مدافع حرم می باشد.
گزارش: حبیب قلندری
 
نام شما

آدرس ايميل شما

طاهری
Iran, Islamic Republic of
مسلم کرمی که از نردبان ........و..... بالا رفت وبه همه آنها پشت کرد کجاست
کهگیلویه ای درگچساران
Iran, Islamic Republic of
شهدا اصلا انتظاری ازکسانی که درسالهای نود دو به بعد شدند .........ندارند وانتظاری ازبعضی اعضای شورایی که .......... رای جمع کردند نداره وازکسانی که میان سرقبرشون وحاضر نیستند که خم شوند وگلاب بریزند ویاشاخه گل تقدیم کنند کهدمبادا اتوی کت وشلوارشون خراب شودندارند اینها بروند هرچه بیشتر به دنیای خود برسند این سیاه بازیها فقط به خاطر بیمه شدن خودشونه برای رسیدن به یه چیزهایی.
Iran, Islamic Republic of
احسن برقلندری این یعنی تلنگر
باوی اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
حیف از این جوانان عزیز که پرپر شدند و با نثار جان خودشون استقلال و آزادی و امنیت و عزت را برای ما بجا گذاشتن ولی ما قدردان آنان نیستیم و گرفتار مادیات و نام و نان و جاه و مقام شده ایم و این عزیزان را فراموش کرده ایم. دنبال امور دنیوی افتادیم. اعضا شورا سری به گلزار شهدا نمیزنند ولی برای .... مردم از اسم و گفتار شهدامون استفاده میکنند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
تو را خدا شهدا را راحت بگذارید با رفتن بعضی از مدیران سر قبر شهدا روح شهدا آزرده می شود
محسنی
Iran, Islamic Republic of
شهدا رفتن جونشون دادن که بخوان کیا برن سر مزارشون؟؟؟شهدا نیاز به رفتن و تظاهر ندارن اونام این حضراتی که هزار تا رو دارن شهید شدن که کیا بیان سر کار
از دیار باقی
Iran, Islamic Republic of
شهیدان روراحت بگذارید دیدن بیشتر این حضرات موجب عذابشونه مگه شهید نیاز داره کسی بره سر مزارش شهید انسانیت میخواست نشون بده ازادگیو میخواست نشون بده این جماعت که......
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1