تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۵۵۳۸۰

استاندار و نمایندگان ثلاثه

۷۰
۰
کبنا ؛حمید تقوی بهبهانی

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

همانطور که در سطح کشور دولت روحانی با هجمه های وسیعی روبروست،در استان ما نیز اخیرا استاندار مواجه با هجومهای تبلیغاتی پراکنده ای شده است.b.z.kh.t
خادمی استاندار کوچکترین استان از لحاظ جمعیت و در عین حال پر مسئله ترین استان است.استانداران دیگر نصف خادمی هم دغدغه و مشکل ندارند.او از همه طرف تحت فشار و مورد انتظار  است. نمایندگان مجلس   یک طرف قضیه اند.مدعیان اصولگرائی هر وقت که فرصتی بدست آورند در تضعیف او کوتاهی نمیکنند.نماینده اصلاح طلب هم متهم است که اخلاق سیاسی ندارد. در محفلی حافظ است و در مجلسی دردی کش. او هم عرفی وار میخواهد که مسلمانش به زمزم شوید و هندو بسوزاند.

نمایندگان ثلاثه باید

بدانند که تضعیف استاندار و جنگ تبلیغاتی راه انداختن علیه او به سود آنها نخواهد بود.همانطور که در سال 78 مدعیان اصلاح طلبی بخاطر تحقق خواسته های حداکثری خود با استاندار وقت {اولیا} درافتادند ولی بعد از آمدن شورانگیز وقتی به خواسته های حداقلی شان هم نرسیدند فهمیدند که چه اشتباه بزرگی کرده اند،حالا هم اینان باید بدانند که حاشیه سازی برای استاندار به نفعشان نیست.

خادمی از طرف مدعیان اصلاح طلبی زیر فشار است که چرا با نمایندگان تعامل میکند و جایگاه حقوقی شان را محترم می شمارد و نظراتشان را در حد امکان در تصمیم گیریها و انتصاب مدیران لحاظ میکند.

آنگاه همین نمایندگان بجای اینکه این  رفتار نجیبانه را قدر نهند، گاهی  به فزون خواهی می افتند و امتیاز بیشتر مطالبه می نمایند. سعی میکنند استاندار را وارد بازیهای کاذبی کنند.اما استاندار عاقبت نگر و عافیت نگرتر از آن است که وارد مناقشاتی پر حاشیه و بی ثمر گردد.

خادمی درگیر معضلات اساسی استان چون فقر و بیکاری و جهل و بی قانونی و ضعف مدیریت‌ها و ....... و موارد مشابه آن است.

اینکه در فلان اداره چه کسی مدیر باشد مشکل استاندار نیست. مشکل نمایندگانی است که برای آینده  می خواهند یارگیری کنند.

نمایندگان بر خلاف وظیفه ای که دارند و شعاری که می دهند در عزل و نصب ها فقط به منافع خودمی اندیشند. مسئولیتی هم ندارند. در حالیکه استاندار مجبور است به مصالح عمومی استان بیاندیشد.

چون موفق بودن کارنامه اش در گرو آن است.او فقط مدیر توانمند و مسئولیت پذیر می خواهد. وی بدنبال جمع آوری رای نیست که لازم باشد یاران خود را به کار بگمارد. موقعیت و جایگاهش  با نمایندگان  بکلی متفاوت  است.

در حال حاضر هم مدعیان اصلاح طلبی که غنیمت مورد انتظار را نبرده اند از او ناراضی اند. هم محافظه کارانی که خود را صاحب نظام و کشور و به تبع آن استان میدانند.هم آنهائی که احساس میکنند در صورت ادامه سیاست‌های استاندار؛ نمی توانند از رانت‌های ویژه استفاده کنند. هم تازه به دوران رسیده‌هائی که در یک آنارشیسم سیاسی بهتر می توانند به خواسته هایشان برسند. هم آنهائی که در فضاهای تیره و تار و بسته توان نمایش قدرت دارند و می توانند بیش از وزن سیاسی خود عرض اندام کنند.هم کسانی که هنوز گرفتار جاهلیت قوم گرائی اند و چون خادمی از خودشان نیست با او مخالفند.

هرزه های سیاسی نان به نرخ روز خور هم این روزها نصیحتگر او شده اند.و میخواهند به لقمان حکمت بیاموزند.

اینان که یک شبه پوتین جلیلی را کنار گذاشته و کلید روحانی را بدست گرفته اند نبوغ حیرت انگیزی در چرخشهای سیاسی دارند و برای کسب منافع  تن به هر ذلتی می دهند. و در حال حاضر...کارشان شده سفلگانی از نوع خود را نواختن و بیشرمانه به آزادگان تاختن.

در این میان عملکرد منافقانه کسانی که خود را هوادار سینه چاک دولت نشان میدهند اما سیل انتقادات موهوم خود را روانه استاندار نموده اند از همه عریانتر و مذموم تر است. اینان می فرمایند سیاستهای دولت خوب است اما استاندار قادر به اعمال این سیاستها نیست. این در حالی است که خادمی در مقام یک روشنفکر سیاسی و سیاستمدار حرفه ای چون شطرنج‌بازی ورزیده بر میزهای مختلفی با سیاست پیشگان  در حال بازی است. وی در این ماراتن سیمولتانه تا کنون هیچکدام از بازیها را نباخته. چند مورد معدود را بنا به مصالح بزرگتری مساوی کرده ولی اکثریت مطلق بازیها را با هوشمندی برده است.

او با سیاستهائی سنجیده و پخته همه را خلع سلاح کرده، بطوری که جز اتهام زدن سلاحی برایشان نمانده است.

 یکی از  شایع ترین و در عین حال بی پایه ترین آنها  اتهام طایفه گرائی به اوست.

خادمی منتسب به یکی از بزرگترین طوایف استان است. طایفه ای که بیش از دیگران افراد تحصیل‌کرده و روشنفکر و توانمند دارد. و بطور طبیعی میتواند درصد بالائی از مدیریتهای استان را به خود اختصاص دهد. اما خادمی هیچگونه سهمیه ای برای آنها قائل نشده است. آنها هم چون شرایط خادمی را درک میکنند از او هیچگونه انتظاری ندارند. فقط به عنوان یک فامیل از او طرفداری کرده و خواهان موفقیت و سر بلندی اویند.  بخش زیادی هم از این طرفداری، جنبه فامیلی ندارد بلکه بخاطر ویژگیهای فردی و شخصیتی، همفکری و صحیح دانستن برنامه های اوست. خادمی پرکار است و با برنامه. در همه صحنه ها حضوری موثر و نمایان دارد. هیچ عرصه و میدان مهمی را به امید دیگران رها نمی‌کند. همه مسائل استان و مربوط به استان را با دقت رصد کرده و در مقابلشان واکنش لازم را نشان داده و دستور مقتضی صادر می‌کند. در هیچ میدانی غایب نیست. شاید بتوان وی را انرژیک ترین نیروی دولت در این دوران نامید. هم به ترمیم خرابی‌های گذشته می پردازد.هم امور جاری را مدیریت میکند و هم به معماری و برنامه‌ریزی برای آینده می اندیشد. در مواجهه با مسئولان طوری عمل میکند که نمیتوانند به او اطلاعات غلط بدهند.

سایتها و نشریات استانی و کشوری را با دقت میخواند.آنهم روزانه و مستمر.مهمتر اینکه دچار روزمرگی هم نشده است.

یکی از کارهای اصولی وشایسته استاندار استفاده نکردن از برخی مدیران کل در دوره اصلاحات است. برخی این مدیران کارنامه ای تاریک دارند. هم از سال 82  به بعد برای بقای خودشان اقدام به چرخش‌های سیاسی کردند و نشان دادند که از اصلاح طلبی بوئی نبرده اند.هم در دوران مدیریت غالبا هشت ساله شان به شیوه رایج بار خود را بستند. چون واقف بودند که این میزها اعتباری ندارند، سعی کردند حداکثر استفاده را از این موقعیت ببرند که بردند. دوران اصلاحات در استان ما  از نظر کارنامه مدیریتی دورانی ضعیف و لبریز از سو استفاده های مالی و اداری و استخدامی بود. در این دوران اغلب مدیران کل همراه با معاونتهای مالی شان،حسابی وضعیت نابسامان اقتصادی خود را اصلاح کردند و به ریش دیگران خندیدند. مزاحمین خود را هم به طریقی یا اخراج کردند یا خانه نشین و وادار به سکوت.

وقتی در انتخابات حوزه گچساران نماینده اصولگرا حدود سه هزار رای بیشتر نیاورد ،کسی تصور نمی‌کرد که با آن ناکامی وحشتناک بتواند در آینده سیاسی استان نقشی ایفا کند. اما به حرکت افتادن قطار بی ترمز و فرمان احمدی نژادی در عرصه سیاسی و تیزتر شدن تیغ برنده که این دفعه به خودی ها هم رحم نکرد، باعث شد وی بازیگر اصلی صحنه و میدان شود. او روحانی شریف و قابل احترامی است که هیچگونه آلودگی مالی یا اخلاقی ندارد.که در فضای ناپاک امروزی مقوله ای گرانبها و مغتنم است. درجوابیه ام به دکتر زیبا کلام  بطور مشروح به این موضوع پرداختم. این بزرگوار متاسفانه موقعیت شناس نیست. به همین علت گاهی مطالبی میگوید که نگفتنشان بهتر است. اخیرا اعتراضاتی به استاندار کرده  است  که بعضی ها آن را نمایشی سیاسی برای تثبیت موقعیت استاندار می‌دانند. در حالی که  بزرگواری اصلا نمایش بلد نیست. استاندار هم با این رویه میانه ای ندارد. بزرگواری و همفکرانش توجه نمی‌کنند که اگر دولت روحانی ناکام شود باید فاتحه دولت را بخواند. در ساختار فعلی نظام، قوه مجریه بخش انتخابی و خردورز آن است که موازنه های سیاسی را در دنیا می فهمد. سیاستهای خارجی دولت (که  ایده ال هم نیست)میتواند مانع از نوشیدن جام زهر دیگری گردد و نگذارد نظام وارد گردابی خطرناک شود. گردابی که قطعا میتواند تمامی نظام را یکجا ببلعد.نظامی که اینان حفظش را اوجب واجبات میدانند.

موضعگیری نمایندگان مجلس در انتخابات اخیر نشان داد که بیش از 70 در صد آنها نماینده کمتر از 5 میلیون نفرند. در حالی که روحانی در آن موقع نماینده 18 میلیون نفر بوده است. ولی حالا بی تردید بیش از سی میلیون نفر از سیاستهای خارجی روحانی حمایت می‌کنند. همه کسانی که نمی خواهند کشور به دام انقلاب تاریک یا جنگ خانمانسوز دیگری بیفتد از روحانی حمایت کرده و معتقدند که باید به او فرصت داد تا گام به گام جلو برود. روحانی گزینه ایده الی نیست ولی در شرایط فعلی وجودش مغتنم است.

 نماینده بویراحمد که در  انتخاب  مدیران کل، شرکت برق سهمیه اش شده بود، تمام انرژی و اوقاتش را روی این گذاشته که از این حق البته مشروع استفاده کرده و با انتخاب شخص مورد نظرش که  در انتخابات اخیر هم مانند خودش  از دکتر ولایتی حمایت کرده،  زمام این شرکت را بدست گیرد، تا هم به فامیل خدمتی نموده و هم برای انتخابات سال آینده اهرم قدرتی در اختیار داشته باشد. ولی تا کنون علیرغم نیروی فراوانی که روی آن گذاشته موفق نشده است. چون از بدشانسی اش، مدیرعامل فعلی شرکت توزیع برق یکی از کارشناسان مطرح  در وزارت نیرو است.هم تفکری معتدل دارد هم مدیریت فنی اش کم نظیر است، هم بر خلاف بسیاری از مدیران گذشته از نظر مالی و اخلاقی کاملا سالم است.  هم در وزارت نیرو جایگاه و موقعیت بالائی دارد.او توانمندتر از گزینه های دیگر است.  با رفتن او قطعا استان ما ضرر خواهد کرد و برنامه هایی که او برای شبکه های برق نظیرهوشمند سازی و اتوماسیون این شبکه ها دارد عقیم خواهد ماند. او هیچ ضرری نمی‌کند.اگر زیر فشارهای نامطلوب سیاسی مجبور به رفتن شود، یا به استان بزرگتر و مهمتری او را می فرستند یا هم در توانیر جایگاه بالاتری برایش در نظر می‌گیرند که از دانش فنی و توانمندی اش در برنامه ریزی استفاده کنند.  مسئولین وزارتی بارها به این موضوع اشاره کرده اند.

استاندار هم بخاطر مصالح استان موافق تعویض او نیست. اما  نماینده بویراحمد، فقط بخاطر مصلحت شخصی پیگیر شبانه روزی موضوع است. بزرگواری هم با او همگام شده است.هجوم‌هایش به دولت و استاندار ناشی از مواردی اینگونه است، اما با بهانه های دیگر.

یکی دیگر از انتقاداتی که نثار استاندار میگردد، قوی نبودن بعضی از مدیران جدید است.این منتقدین سطحی نگر توجه نمی‌کنند که در ایران کنونی ساختار قدرت یکدست نیست. نهادهای موازی و تاثیر گذار بر انتخاب مدیران فراوانند. اینان طوری انتقاد میکنند که گوئی این افراد گزینه های اول استاندار بوده اند.در حالی که چنین نبوده و نیست. مهمترین معیار برای استاندار، توانمندی، تخصص وتجربه و مسئولیت پذیری است.همسوئی سیاسی در درجه دوم اهمیت است.

اگر در موارد معدودی بالاجبار نرمش‌هائی تاکتیکی نشان داده، بخاطر مصلحت بزرگتری بوده است. چون می دیده که این مرده به این شیون نمی ارزد.او هرگز بر سر اصول معامله نکرده و کوتاه نیامده است.

وی بخوبی تا کنون گروه‌های مختلف را مدیریت کرده و نمی گذارد که پایشان را از گلیم شان درازتر کنند. اقتدار و عقلانیت را به استانداری باز گردانیده بدون اینکه دچار استبداد رای شود. نمونه بارز این اقتدار را در واکنش مقتدرانه اش به انتصاب مدیر کتابخانه ها دیدیم. که مقابل عمل انجام شده هیچگونه نرمشی نشان نداد. و بجای فرد معرفی شده که سوابق مدیریتی قابل قبولی هم نداشت، بانوئی فرهیخته با سابقه تحصیلی و کاری ممتازی را پیشنهاد کرد و با اقتدار این کار را علیرغم مخالفت افرادی صاحب نفوذ به انجام رساند. در مورد مدیر کل ثبت احوال هم با همین اقتدار عمل کرد.کسی را که مدیریتش در دوره اصلاحات بخاطر  زد و بندهای سیاسی  دوام نیاورده بود ،بدلیل ثبات قدم و پایداری و وفاداری اش به آرمان اصلاح طلبی که علیرغم بی‌مهری دولت اصلاحات با او، وی هرگز به این آرمان پشت ننمود. و مانند بسیاری از چهره های معروف چرخش سیاسی نکرد. او را مجددا به جای سابق برگرداند.

همه این مزایائی که برای استاندار بر شمردیم اگر در یک کفه ترازو بگذارند، کفه دیگری که با آن برابری میکند.صداقت ،نجابت و اخلاق سیاسی اوست. تا کنون  دیده نشده است که خلاف اعتقاداتش ،جمله ای بر زبان بیاورد. یا در رفتار و گفتارش دوگانگی بخرج دهد یا بخاطر خوشایند دیگران رفتاری تصنعی از خود بروز دهد.در میان دولتمردان داشتن اخلاق سیاسی متاسفانه نادر و در حکم گوگرد احمر و کیمیاست.رمز ماندگاری سیاستمداران مردمی در همین نکته نهفته است.وثوق الدوله و قوام السلطنه در امر سیاست از دکتر مصدق ورزیده تر و کارکشته تر بودند.اما بدلیل نداشتن اخلاق سیاسی جایگاه دکتر مصدق و حتی مهندس بازرگان را در تاریخ نیافتند. می‌دانم که خوانندگان مرا متهم به فامیل گرائی خواهند کرد. در حالی که من در مقام قضاوت تا آنجا که مقدور طبع بشری است،احساسات شخصی را وارد نکرده و نمیکنم .همانطور که در سلسله مقالات  تاریخنگاری در بویراحمد چنین کردم. زیرا افلاطون گرامی است اما حقیقت گرامی تر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

عکاس
Iran, Islamic Republic of
...
اینان که یک شبه ..جلیلی را کنار گذاشته و کلید روحانی را بدست گرفته اند نبوغ حیرت انگیزی در چرخشهای سیاسی دارند و برای کسب منافع تن به هر ذلتی می دهند. و در حال حاضر .. کارشان شده سفلگانی از نوع خود را نواختن و بیشرمانه به آزادگان تاختن.
درود بر بهبهانی درود بر بهبهانی که .یک بار دیگر .حیف از تو که یک بار با این جماعت رفیق شدی و آبروی خود را پیش‌ بینی نکردی.
..
Iran, Islamic Republic of
1مطب بابی انصافی نوشته شده است به هر حال احمدی نزاددر حالی رای آورد که تمام اصلاح طلبان با تمام قدرت در صحنه بودند ومردم رای ..هم در کار نبود2ای کاش جنابعالی که از اخلاق حرف زده ای اندکی اخلاق را مراعات می کردی وبه این وآن حرفهای ناصواب نمی زدی 3در گزینش مدیران کنونی شاخصه اول باندی بودن ملاک بوده وحرف شما نادرست است برای نمونه در دولت کنونی برای یک نفر در استان حکم زدند بعد دیدند اصلاح طلب نیست نگذاشتندروی صندلی ریاست بنشیند
دوست
Iran, Islamic Republic of
بوی تند چاپلوسی های چندگانه مشامم را آزرد.بهتر بود استاندارنامه و یا مدیرکل نامه بران گذاشته می شد.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
جناب تقوی انتظار بر این بود منصفانه قلم زنید
عدم نقد کردن تاجگردن نشان از تعلق خاطر شما به ان جناب نقاب داراست
راستی اگر همگان با ولایتی و جلیلی بودند حداقل خود شما هم با روحانی نبودید!
خدارحمت کنه انصاف را
Iran, Islamic Republic of
آقای تقوی و پیش ایگی که و پس نخری...برادر عزیز شما با این نوشته هاتون آبروی استاندار و طایفه محترمتون را می برید..شما فرد بدنامی هستید و در این نوشته به خوبی به طایفه گرایی اشاره کردید..ما نمیدانیم شما که نسبت خانوادگی مدیر کل ثبت احوال و همچنین مدیر کتابخانه ها را با استاندار عزیز بهتر میدونی..خواهشا خودت را مسخره کن....
م.بناهنده
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما و درود بر استاندار با درایت جناب دکتر خادمی
م.بناهنده
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما ک فقگ واقعیت را نوشتید جناب دکتر با لیاقت و توانا هستند
علی
Iran, Islamic Republic of
تقوی .... خوب شده همین مقاله نشان حمایت از طایفه گری است اگه تقوی مدیر کل نمیشد . پسرخاله .و......ایا همین حمایتی داشتید در دوره اصلاحات تنها کسی که حیف ومیل نمود شما وخانواده ات بودن ببین دران زمان چند نفر در ادارات بخصوص برق استخدام کردید حالا دیکران را متهم میکنی
یک آدم منصف و قدرشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب تقوی آنچه از متن وزین جنابعالی برمی آیدنشان از درک و درد جنابعالی دارد لیک دردمندان و نخبگان و تاریخ استان گواهی خواهد داد که برخی از انتصابات ناشی از ضعف بسیار شدید نماینده عالی دولت دارد نمونه اظهرمن الشمس آن عزل دکترسیدیعقوب موسوی تنها دکترای تخصصی رییس سازمان جهاد کشاورزی بر این دستگاه قبل و بعد از انقلاب است.اگر تاریخ این سازمان رامطالعه نمایید از دو مجموعه جهاد سازندگی بعد ازانقلاب و کشاورزی قبل از انقلاب بوجودآمده موسی خادمی خود بیش از همه براحتی میتوانست دکتر موسوی راباهرگزینه دیگری مقایسه نماید ولی در کمال تاسف او قافیه را باخت نه اینکه موافق بود نه بلکه بخاطر اینکه ضعیف و ناتوان بود مصادیق دیکرفرماندارچرام مدیرکل دامپزشکی ومعاونین ضعیف و مدیران کل دیگرست.حالیه استان ما بایستی در فقر و تنگدستی بماند تا منافع بسیاراندک سیاسیون تامین شود به مثابه مدیربرق استانی دکتر موسوی اکنون رییس سازمان جهاد کشاورزی پهناورترین استان کشور یعنی کرمان است و این ماییم که باختیم و نه او و امثال او.این کامنت نه در دفاع از او که به این دفاعیات نیازی ندارد و از استان ما رفته است بلکه در بیان رنجها و بدبختیهای خودمان نوشته شده که امیدوارم مشمول تیغ سانسور رسانه نشود.درود بر بهمن بیگی درود بر دکتر موسوی مرگ بر جهل و نادانی و فقر و نکبت.
عجب//تقوی تو گپ مزن
Iran, Islamic Republic of
بخدا باید .. به آتیش میکشوندن ..//////////////ادب از کی آموختی قلم فرسایی یک سال قبلت یادمانمیرومد کاش می دیدمت تا تشکه تشکت نکدمی .////////////عکاشه شیردیت جون بوت قبربوات خاک ننت فیلترنکن
قلندر
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای کبنا نیوز که هر . را نویسنده و تحلیل گر فرض می کند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
این اقا همونه که به ایلمان بویراحمد توهین کرد والان حساب شده دنبال تخریب نماینده یاسوج جناب بهبهانی یا همون ساداتی منی که رای به زارع ندادم اینجا مدافع ایشونم چون تو رو می شناسم چون حب و بغض رو در ذات تو می بینم
کارمند برق
Iran, Islamic Republic of
تقوی در دوران اصلاحات به دلیل مشگلات .خذف شد خودش میدونه
کارمند برق
Iran, Islamic Republic of
فقط من میدونم اگر نبود محبت مدیر عامل وقت حقت اخراجی بود درود بر مردانی که خوب شناختت دلیل مخالفت استاندار با مردانی مشخص شد
حامد
Iran, Islamic Republic of
با سلام

به نظرم من تحلیل خوب و قوی بود البته من طایفه گری یا جانب داری ندیدم درسته حمایت کرد اما حمایت ایشان از مدیران توانا بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باد های هرزه گرد با به قول شما نان به روز خورها در گچساران هم خون مردم را مکیده اند زجر وسختی را دلسوزان میکشند مسولیتها را دودستی تقدیم آنها می کنند.منظور ازچاپلوسان و بادهای هرزه گرد اقلیت ناچیزی هستندکه از یکی ازاستانهای همجوار مهمان ناخوانده ی ما شده اند
م.پناهنده
Iran, Islamic Republic of
چاپلوس مناف...
حسن
Iran, Islamic Republic of
به اطلاع همه مخاطبین این سایت میرساند منظور جناب اقای تقوی از استاندار همان رییس محترم دفتر نماینده محترم شهرستانهای گچساران و باشت میباشد.
فرانک
Iran, Islamic Republic of
از خوانندگان اين مطلب تقاضا دارم فقط درباره مقاله انتقادات خود را بيان کنيد. شخصيت نويسنده را بر باد انتقاد گرفتن,هيچ کمکى به حل مشکلات و موضوعات اصلى نمى کند
مارگون
Iran, Islamic Republic of
کم تملق گوی. خدا می داند بهتر از مهندس راهزادی برای اداره برق کسی را سراغ ندارم. مردم دار ، خوش برخورد، کار رواج ده، اجنماعی و ...
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
یه سوال منصفانه؟چرا به ایل بهمئی هیچ توجهی نشد همین بس که ایشان قومگرای قومگرای قومگراست
ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
.با اين مقالت . ثابت كردي كه انچه ميگفتن دليل عزلت بوده در دوران اصلاحات از جمله مشكلات اخلاقيت همه درست بوده ما فكر كرديم مديرعامل وقت به تو حسوديش ميش اما خدا رحمت كنه پدر ومادر مرداني را كه سريع بعد از جريان كه . حالا هم با اطلاعات غلط كه به استاندار ميدي خواهي ديد چه بر سر خادمي ميياري اون خانم و اقاي مديكل را ميخاي بگي تو گذاشتيشون به دليل تسلطط بر استاندار اينو همه ميدونن
Iran, Islamic Republic of
,,,دم خروس! ت.... و.. ق....! قومل ...! اگه دولت بازرس درست وحسابی داشت به استناد همین تملق نامه .را عزل میکرد
اميريان
Iran, Islamic Republic of
چقدر زشته، چاپلوسي
سلام بر خاتمی
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم این آمار و ارقام را از کجا آوردی ( بیش از ۷۰ در صد آنها نماینده کمتر از ۵ میلیون نفرند. در حالی که روحانی در آن موقع نماینده ۱۸ میلیون نفر بوده است. ولی حالا بی تردید بیش از سی میلیون نفر از سیاستهای خارجی روحانی حمایت می‌کنند)؟؟ البته مثل ..که برا استاندار و مدیر کل ثبت احوال (...)و مدیر کتابخانه (...) و همینطور مدیر برق که از طرفداران سینه چاک احمدی نژاد بوده و فقط وابستگی او به استاندار تا حالا نگهش داشته کردی معلومه دیگه !!!!!!!!! روسیاهیش مونده به زغال !.!!!!!!!!!!!!!!!
ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
کر بهبونی برو کشکتو بساب...
رعیت
Iran, Islamic Republic of
مگرفراموش کرده ایم که روحانی عضو رسمی جامعه ی روحانیت مبارز و دراین انتخابات به عنوان کاندیدای مستقل وارد صحنه ی انتخابات شد؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

آیا تا کنون یک بار شنیده اید که آقای روحانی خود را اصلاح طلب گفته باشد ؟؟؟!!!!!!!!!!!

مگر کابینه ی روحانی ترکیبی از چپ وراست نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا دراین استان فقط می خواهیم بر عکس مشی روحانی ودولت اقدام شود !!!!!!!!!!!!!!!!!!

پس اعتدال کجا معنا پیدا می کند ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
همکار شرکت برقی
Iran, Islamic Republic of
مدیرعامل فعلی شرکت توزیع برق یکی از کارشناسان مطرح در وزارت نیرو است.هم تفکری معتدل دارد هم مدیریت فنی اش کم نظیر است، هم بر خلاف بسیاری از مدیران گذشته از نظر مالی و اخلاقی کاملا سالم است. هم در وزارت نیرو جایگاه و موقعیت بالائی دارد.او توانمندتر از گزینه های دیگر است. . با رفتن او قطعا استان ما ضرر خواهد کرد و برنامه هایی که او برای شبکه های برق نظیرهوشمند سازی و اتوماسیون این شبکه ها دارد عقیم خواهد ماند. او هیچ ضرری نمیکند.اگر زیر فشارهای نامطلوب سیاسی مجبور به رفتن شود، یا به استان بزرگتر و مهمتری او را می فرستند یا هم در توانیر جایگاه بالاتری برایش در نظر میگیرند که از دانش فنی و توانمندی اش در برنامه ریزی استفاده کنند. مسئولین وزارتی بارها به این موضوع اشاره کرده اند.
آقای تقوی این یعنی چی ؟آیا بدلیل حکم جدید این آقا برای جنابعالی نیست مدیر تحقیقات وحکم مدیر کارکنان ورفاه دوست گرمابه وگلستانت آیا بیاد ندارید که تا 6ماه پیش با دمپایی برسرکار حاضر میشدید حال با وجود آدمهایی مثل تو شده با فتنه انگیزی که داری خوبه که در هیچ جمعی خوشنام نیستی والا میگفتی کریمی از وزیر هم بهتره وکار بلد تر اگر راست میگویی حلاجی کن بودجه بند 69 پارسال را این مدیر چیکارش کرد فکر نکن داری با دوست سالهای قبلت آقای سیف السادات ارتباط داری میتوانی درمقابل تغییر بایستی همه میدانند که هرکس را تو حامی هستی خانه اش بسی ویران است چرا نمیگویی کدام تفکر را در کشور قبول داری چرا نمیگویی چکاره بودی مهندس مردانی را چه کسی بدنام کرد که دیگه هیچ کس حاضر نشد برای شرکت توزیع مطرحش کند
برقی
Iran, Islamic Republic of
مدیرعامل فعلی شرکت توزیع برق یکی از کارشناسان مطرح در وزارت نیرو است.هم تفکری معتدل دارد هم مدیریت فنی اش کم نظیر است، هم بر خلاف بسیاری از مدیران گذشته از نظر مالی و اخلاقی کاملا سالم است. هم در وزارت نیرو جایگاه و موقعیت بالائی دارد.او توانمندتر از گزینه های دیگر است. . با رفتن او قطعا استان ما ضرر خواهد کرد و برنامه هایی که او برای شبکه های برق نظیرهوشمند سازی و اتوماسیون این شبکه ها دارد عقیم خواهد ماند. او هیچ ضرری نمیکند.اگر زیر فشارهای نامطلوب سیاسی مجبور به رفتن شود، یا به استان بزرگتر و مهمتری او را می فرستند یا هم در توانیر جایگاه بالاتری برایش در نظر میگیرند که از دانش فنی و توانمندی اش در برنامه ریزی استفاده کنند. مسئولین وزارتی بارها به این موضوع اشاره کرده اند.
آقای تقوی این یعنی چی ؟آیا بدلیل حکم جدید این آقا برای جنابعالی نیست مدیر تحقیقات وحکم مدیر کارکنان ورفاه دوست گرمابه وگلستانت آیا بیاد ندارید که تا 6ماه پیش با دمپایی برسرکار حاضر میشدید حال با وجود آدمهایی مثل تو شده با فتنه انگیزی که داری خوبه که در هیچ جمعی خوشنام نیستی والا میگفتی کریمی از وزیر هم بهتره وکار بلد تر اگر راست میگویی حلاجی کن بودجه بند 69 پارسال را این مدیر چیکارش کرد فکر نکن داری با دوست سالهای قبلت آقای سیف السادات ارتباط داری میتوانی درمقابل تغییر بایستی همه میدانند که هرکس را تو حامی هستی خانه اش بسی ویران است چرا نمیگویی کدام تفکر را در کشور قبول داری چرا نمیگویی چکاره بودی مهندس مردانی را چه کسی بدنام کرد که دیگه هیچ کس حاضر نشد برای شرکت توزیع مطرحش کند
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
نمونه عینی اعتدال و انصاف وعلمی و اخلاق مداری در این دولت دکتر خادمی است .نه افراط دارد ونه تفریط نه راستی های دگم را ونه چپ های تند رو را میدان نداده است .
خداوند برای این استان نگهش دارد .
Iran, Islamic Republic of
واقعا ..شكي نيست-بنده خدا بهتره كه راه سكوت ادامه ميدادي مگه مجبوري نظر بدي كريمي بابد بره تحت هرشرايطي چون گند زده خبر نداريد
مردم
Iran, Islamic Republic of
هزاران درود بر دکتر خادمی اعتدال گرا ی خوش اخلاق و خدا ترس و شجاع
محسن
Iran, Islamic Republic of
بیجا می کنه هر کی تو را متهم به فامیل گرایی گرایی بکنه !؟!؟
خودت ساداتی هستی که نیستی ! آقای ..! مدیر ثبت احوال هم همینطور! ......احوال که همان..ا باشد هم که ساداتی نیست !؟ سید بزرگوار آقای ..هم که بالکل نسبتی با .نداره !؟و........ پس به چه دلیلی باید تو را متهم کنند؟!؟!؟!
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
کپنای محترم به کجارسیده ایم که یک منافق زندان رفته هواداررجوی ومریم اینطوری درباره نمایندگان مردم بهجویات قلم فرسایی کند
Iran, Islamic Republic of
..حسن کریمی که تو ازش دفاع کردی .حسن کریمی را باید .کاش مردم می دانستندووو.................... چه کردی یادت رفته مدتی . مدیرعامل وقت دستت بود ... کارمند بودی شرکت پیمانکاری هم زده بودی یادت رفته همان موقع هم سردبیر روزنامه مردانی شده بودی چه براش قناری می خواندی .. ..گاهی مردانی گاهی کریمی گاهی خادمی تاببینم نفر بعدی کیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
یعنی با وجود گفته شما تاجگردون از اقای کریمی مدیرعامل برق که با جلیلی بوده حمایت می کنه؟ تا اون جایی که من اطلاع دارم قایم مقام شرکت برق که گچسارانی هست دور قبلی با اقای حسینی بود و به برکت حسینی هم این پست را بدست اورد حالا افتاده دور تاجگردون. در دیدار اخیر تاجگردون با هم استانی های مقیم تهران هم مهندس کریمی و هم این اقای قایم مقام رفته بودند و در جلسه بودند. جالبه که مهندس کرمی سرش را اون طرف کرده بود که در عکسها صورتش نیفته. نمیدونم شاید ساخت و پاختی باشه
ولی اگر تاجگردون از کریمی حمایت کنه دیگه ما نیستیم
Iran, Islamic Republic of
بگو .برو خودت را اصلاح کن.تو نمی توانی اصلاحگر باشی مثل بعضی اصلاح طلبان برق دهدشت.خوانند ..به قران اهانت میکنند ومیگویند چون اصلاح طلب هستند وبه قول خودشان دولت هم اصلاح طلب است باید همه کاره باشندبگو کور خواندی دولت:دولت اعتدال است
اگاه
Iran, Islamic Republic of
مردک تواصلا چه کاره ای که درکار بزرگترها دخالت میکنی ... . از رو نرفتی
Iran, Islamic Republic of
..همان نیست که به بزرگان ما توهین کرد و الان راس راس تو خیابون می گرده .... ..
بویراحمدودنا
Iran, Islamic Republic of
نماینده فقط امیرکبیربویراحمدودنا برادر عزیز جناب حاج زارعی.............

زارعی
زارعی
امیرکبیربویراحمدودنا
Iran, Islamic Republic of
تقوی بهبهانی در دوران مهندس مردانی .. ؟ با ماشین دولتی ....... بخاطر اون.داقل سکوت کن
اشنا
Iran, Islamic Republic of
ایشون حقیقت راگفته وبه هیچ ایلی توهین نکرده امادرمورد اینکه طایفه سادات ازهمه طوایف دیگر باسوادترند اغراق کرده اید .
درجواب حسن
Iran, Islamic Republic of
چه فکر میکنی پس دردوران استانداران قبل چرا اینارا نمی گفتید نیروهای مدیریتی دراستان حق تمام مردم استانه چرا لاف نفت گچساران رامیزنید اما مدیرانش بیگانه اند بعداز سالها 4مدیر از 30مدیر استانی هم به گچساران رسیدهمه داران سکته میکنن
درجواب رعیت
Iran, Islamic Republic of
از رعیت انتظار بصیرت بیشتر رانداشتیم
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اوج.. از طایفه گرایی در این .به چشم می خورد.متاسفم از قلمی که به منتقدین را هرزه می نامد ،ابته از کوزه همان تراود که در اوست
میرزا
Iran, Islamic Republic of
من کاری به نظرات وگرایشات کامنت گذاران محترم ندارم .ولی خداییش بدون ازحب وبغض با 90%گفته هایش موافقم .جناب اقای خادمی از نیروهای فعال ومخلص اصلاحات هستند.
چاپلوس
Iran, Islamic Republic of
((((((((مدیرعامل فعلی شرکت توزیع برق یکی از کارشناسان مطرح در وزارت نیرو است. هم در وزارت نیرو جایگاه و موقعیت بالائی دارد.او توانمندتر از گزینه های دیگر است. با رفتن او قطعا استان ما ضرر خواهد کرد و برنامه هایی که او برای شبکه های برق نظیرهوشمند سازی و اتوماسیون این شبکه ها دارد عقیم خواهد ماند. او هیچ ضرری نمی‌کند.اگر زیر فشارهای نامطلوب سیاسی مجبور به رفتن شود، یا به استان بزرگتر و مهمتری او را می فرستند یا هم در توانیر جایگاه بالاتری برایش در نظر می‌گیرند که از دانش فنی و توانمندی اش در برنامه ریزی استفاده کنند. مسئولین وزارتی بارها به این موضوع اشاره کرده اند.))))))))))
جناب تقوی همه میدانیم پاداش این خوش خدمتی و چاپلوسی های شما فقط تاجیل و تاخیر بی حد و حصر شما به محل کار و نیمچه پستی است که دل به ان خوش کرده ای(چه ارزان خود فروشی کردی)کارشناس مطرح وزارت نیرو!!!!!!!!! این اقا که با هر نسیم سیاسی که میوزه جناه عوض میکنه شده معتدل!!!!!!این جایگاه خیالی ایشان در وزارت نیرو که برای مخاطبین به تصویر کشیده ایاخداوکیلی به هنگام نگارش در حال شرب..........نبوده ای؟ چه مسئولی از وزارت نیرو به این موضع اشاره کرده( کی .چه زمانی .کجا) .جوری در مورد یک پروژه تحقیقاتی قلم میفرسایی کانهو به ذهن مخاطب این گونه متبادر میشود که اگر کریمی رفت این پروژه که هنوز در مرحله تحقیقات اولیه (مطالعات)قرار نگرفته و با بودن یا نبودش تفاوتی در وضعیت برق استان شکل نمیگیرد. خاموشی مطلق سراسر استان را فرا خواهد گرفت در پایان باید به عرض برسانم افلاطون گرامی است ولی حقیقت پیش شما گرامی نیست.
یار ان
Iran, Islamic Republic of
درود بر بزرگ مردان اعتدال روحانی و رحمانی فضلی وخادمی
که هر سه تا کنون نمونه بوده اند و بی نظیر
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
....
........با امکانات ..مگه میشه از این اشکار تر حک.که..!عجب!!صد رحمت به پدر عزت الله صحابی و اکبر گنجی ها....راستی در انتخابات 88 (جریان فتنه) ایا انتخابات برگذار شده ..د؟چرا نباید دولتی که بر اساس رای مردمی در ان سال پیروز انتخابات بود بخش خرد ورز که معادلات سیاسی رو میفهمه لقب داد. ؟ چون مخالف نظر شما بوده؟!نظام با پشتوانه مردمی مستحکمه .. اینو بدون حفظ نظام تا اخرین قطره خون برایمان از اوجب واجبات است.
بویراحمد باغیرت
Iran, Islamic Republic of
تقوی بهبهانی با این نوشتار .. .خود ثابت کرد ....که پیشنهاد می شود برای روند روبه افزایشی آن به یکی از پزشکان متخصص .مراجعه کند.

... شایع شده شما از تقوی بهبهانی حرف شنوی دارید و می خواهید کریمی مدیرعامل برق را نگه دارید که با این نوشتار تاحدودی میشه راست میگن که اونوقت مطئن باش خودت در آن ضرر می کنی.

به نمایندگان محترم پیشنهاد می کنیم از آقای تقوی بهبهانی در دستگاه قضایی شکایت کنند تا هر بی سر و پایی نتواند آبروی آنها را در مجامع عمومی ببرد.

به مردم عزیز بویراحمد سفارش می کنیم صمیمانه صبور باشند ووو
مردانگی
Iran, Islamic Republic of
دوستان تقوی بهبهانی زمانی در شرکت برق .و الان نویسنده شده جهت استحضار .....
محسن
Iran, Islamic Republic of
کی می تونه نسبت فامیل گرایی به شما بده !؟!؟ اصلا و ابدا
آخه خودت ساداتی هستی که نیستی ، اصلا هم نیستی!؟ آقای استاندار هم که نیست !؟ ...!؟ ... مدیر ثبت احوال که همان مدیر .. باشد هم هیچ نسبتی با ساداتیها ندارد!؟ سید بزرگوار آقای . هم که نام و نشانی از ساداتیها ندارد!؟
کسای دیگری که در این مقال صحبتی از آنهابه میان نیامده است هم که هرگز ساداتی نبودند و ........
پس به چه دلیل باید متهم شی؟!؟!؟!.............
برو اغاجون ،جمع کن که خیلی تابلویی و هم خیلی تابلویید!؟!؟!؟
Iran, Islamic Republic of
اگر خدا خواهد عدو شود سبب خیر...... شما فقط برای استاندار هزینه هستید....
دردآشنا
Iran, Islamic Republic of
واقعیت ، همیشه تاریخ ،تلخ بوده بخصوص برای طلحه و زبیر ها جایی که دست درازی به بیت المال و اهرم های قدرت برای بزرگان بادکنکی سخت شده
امید
Iran, Islamic Republic of
اگر خدا خواهد عدو شود سبب خیر...
محمودی
Iran, Islamic Republic of
چرا شما که از ریز ترین اقدامات استاندار با خبری و به هر اقدامش وجهات حق دادی و جلیلی را پوتین پوش می دانی از مدیریت ضعیف و بادی به هر طرف بهزیستی چیزی نگفتی؟؟؟؟
ایل بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
میدانم دلت از کجا خون است بدلیل واکنش تندی بود که زارع سال گذشته در مقابل توهین های تو به ایل بویراحمد نشان داد
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
چرا کامنتا رو گزینشی منتشر میکنید پس این کامنت بسیجی چی شد
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
کبنانیوز شرکت برق دو تا حمیدتقوی دارد بادوتفکراین کدومشه؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
در شگفتم که چرا کامنت من مورد هجمه سانسورچیان محترم قرار گرفته وبا حذف بخشهایی از مطالب ، نقطه چین جایگزین آنهاکرده اند؟؟؟
اگر به کل حذف میکردید بسی بهتر می نمود تا چنین آن را از فهم انداخته اید؟!
نه چون نویسنده محترم از آداب خارج شده ام و با دهن پارگی بیانهای نازیبا ولو با فرض درستی اصل مطالب ،جاری ساخته ام !!
و نه هم نا مربوط و خلاف واقع قلم لغزانده ام بل آن گفته ام که نویسنده خود بدانها اشارت داشته است. با استناد به انها به ظرافت و اجمال سعی در تفهیم تناقضات و هم بدیهه شکنی و خلاف گویی وی داشته ام.
ولی گو که دوستان تیغ به دست این بر نتابیده اند!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خيلي هانميدانندكه اين دومديري كه .نام برده اولي .احوال پسر. هست و.. برادرش.آدم بايدخيلي بي چشم ورو باشدكه اينگونه قضاوت كند.هردومديراتفاقاا.ه ....د .كه به حرف .گوش داده.حالاثابت شد كه اينكه .باصداي رساميگه استاندار رامن مديريت ميكنم صحت دارد.
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
الحق در خصوص نماینده ه.. خوب گفتی ولی در خصوص . اغراق گفتی وکه خودش کوچک می کند .به عنوان نیروی خدماتی در بهزیستی مشغول کرد تا با .که ..مدیر .. چه انتظاری داریم .ننگ است یک ادم باسواد بایک ادم بی سواد .کاشکی اقای تقوی به .نقاط ضعف استاندار اشاره می کرد درود بر تقوی بهبهانی
.....
Iran, Islamic Republic of
کسی منتقدین را هرزه نمینامد. عدهای از هرزه های سیاسی امروزه منتقد و ناصح شده اند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
داستان تقوی بهبهانی به همان داستانن می ماند که به نقل از مولانا شیطان شخصی را از خواب بیدار می کند که به مسجد بشتابد تا از نماز باز نماند ولی آن شخص به شیطان می گوید
من کجا باور کنم آن دزد را
دزد کی داند صواب و مزد را
تقوی بهبهانی خود نیر واقف است که مقید به هیچ قید و بند و ارزش انسانی نیست اما با همه ی این اوصاف صاحب قلمی پر توان و فریبنده است بگونه ای که براحتی میتواند در منظر ساده لوحان حق را باطل و باطل را حق جلوه دهد و دل ربایی کند و بقول داستانی از مولانا همچون شیطان هم علف پرت می کند هم استخوان در صحنه می اندازد. طبیعی است آن که به سمت علف می رود حیوان است آنکه استخوان بر می گزیند سگ.
تقوی هر از گاه همچون دزدی میشود که قصد پاسبانی دارد و با ریختن اشک تمساح دایه ی مهربانتر از مادر می شود .در این بین همیشه ساده لوحانند که گرفتار ترفندهای اویند و زیرکان وی طرد و منزوی می نمایند
محمد
Iran, Islamic Republic of
داستان حمید تقوی به داستانی از مولانا می ماند که در آن شیطان شخصی را از خواب بیدار می کند و آن شخص وقتی علت بیدار شدنش را از شیطان جویا می شود شیطان می گوید : از خواب بیدارت کردم که به مسجد بشتابی تا از نماز باز نمانی ! آن شخص با تعجب به شیطان می گوید تو که کارت خدعه ، نیرنگ و فریب است و بهروزی را هماره سیه روز کرده ای اینک چگونه مدعی کاری نیک شده ای ؟!پس تو را باور نمی کنم چون کار تو فریب و دزدی است.
من کجا باور کنم آن دزد را
دزد کی داند صواب و مزد را
شیطان با افغان می گوید که من در یک زمانی یکی از فرشتگان مقرب درگاه الهی بوده ام اگر اینک شیطانی می کنم کارم شیطانی کردن است من کارم علف پرت کردن و استخوان در صحنه انداختن است طبیعی است کسی که به سمت علف می رود حیوان است و آنکس که استخوان بر می گزیند سگ! بهر حال تقوی بهبهانی با قلمی شیطانی هر از گاهی به میدان می آید و قبل از آنکه کسی را بزند به خودزنی می پردازد .و البته در این بین زیرکان و فرهیختگان هیچگاه فریب قلم و اندیشه ی او را نخورده اند بلکه این خود اوست که در گذر زمان همیشه بزمین خورده است و لذا بارها شاهد بوده ایم که گاها ساده لوحانی را هم همراه خود به زمین زده است
محمد
Iran, Islamic Republic of
داستان حمید تقوی به داستانی از مولانا می ماند که در آن شیطان شخصی را از خواب بیدار می کند و آن شخص وقتی علت بیدار شدنش را از شیطان جویا می شود شیطان می گوید : از خواب بیدارت کردم که به مسجد بشتابی تا از نماز باز نمانی ! آن شخص با تعجب به شیطان می گوید تو که کارت خدعه ، نیرنگ و فریب است و بهروزی را هماره سیه روز می کنی چگونه اینک مدعی کاری نیک شده ای تو را باور نمی کنم چون کار تو فریب و دزدی است
من کجا باور کنم آن دزد را
دزد کی داند صواب و مزد را
شیطان با افغان می گوید که من در یک زمانی یکی از فرشتگان مقرب درگاه الهی بوده ام اگر اینک شیطانی می کنم کارم شیطانی کردن است من کارم علف پرت کردن و استخوان در صحنه انداختن است طبیعی است کسی که به سمت علف می رود حیوان است و آنکس که استخوان بر می گزیند سگ! بهر حال تقوی بهبهانی با قلمی شیطانی هر از گاهی به میدان می آید و قبل از آنکه کسی را بزند به خودزنی می پردازد .و البته در این بین زیرکان و فرهیختگان هیچگاه فریب قلم و اندیشه ی او را نخورده اند بلکه این خود اوست که در گذر زمان همیشه بزمین خورده است و لذا بارها شاهد بوده ایم که گاها ساده لوحانی را هم همراه خود به زمین زده است
رضا
Iran, Islamic Republic of
....مدتها دم خور آقای .ظ رئیس اسبق دانشگاه .....بود . این دو در گذشته اوقات زیادی را با هم به عیش نوش می پرداختند.سرنوشت با آقای خ یار نیامد و او حتی تا حد کارتن خوابی هم رفت و اینک نیز روزگار بسیار بدی را می گذراند. مشهور است که هر کسی را باید از دوستان و رفیقانش شناخت . بنابراین حمید تقوی نباید براحتی بتواند گذشته و شخصیت رفتاری خود را کتمان کند .در شگفتیم آدمی با این همه سوابق سوء رفتار چگونه بخود اجازه می دهد به دیگران انگ و رنگ بچسپاند ادای روشنفکری فرهیخگی نماید تاریخ را به نقد بکشد و فضل فروشی کند .تنگ گنجه ای هرگز خاطرات ن..
ز- ب
United States
حمید تقوی حتی یک نقطه تاریک در کارنامه اش وجود ندارد. این تهمتها و هیاهو ها را جدی نگیرید. من از کلاس اول دبستان رودکی چرام با او همکلاس بوده ام.بی پروائی و جسارت زیادی و بی احتیاطی هایش باعث این تهمتها شده است
اداره برقی
United States
بدنامی یا خوشنامی هر کسی دست خود اوست.تا سال۷۹ که تقوی و مردانی با هم بودند مردانی در اوج خوشنامی بود. بدنامی مردانی از زمانی شروع شد که با معاونت مالی و منشی اش روابط ویژه برقرار کرد.در واقع بدنامی مردانی از سال ۸۰ شروع شد. که حتی تقوی را اخراج کرد.پشت کردن به اصلاح طلبان و پیوستن به موحد از شاهکارهای سیاسی او بود.با این حساب چگونه میشد دوباره او را مطرح کرد؟؟!!او که دوباره دست به دامان فامیلهای تقوی شده بود.اما تقوی او را نپذیرفت.اگر دیگران ندانند کارکنان قدیمی برق همه چیز را در باره این دو نفر میدانند.اینقدر بی انصاف نباشید.
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای تقوی دانشش دررشته برق ازوزیرهم بالاتراست
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1