تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۳۲۲۵۱۳

آقای تاجگردون: لطفاً از باشت به گچساران بروید!

۱۳۹
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛علی فرهادی
جناب آقای دکتر تاجگردون در صحبتهای اخیرتان از مردم شریف گچساران، باشت و آقای زارعی نماینده مردم شریف بویراحمد، کسب اجازه نموده اید تا وارد حوزه ی انتخابیه بویراحمد و دنا شوید. و اذعان داشتید به همان اندازه که به مردم گچساران و باشت خدمت نموده اید به مردم بویراحمد و دنا که عاشق خدمتگزاری هستند هم خدمت می نمایید.

برادر عزیز، جناب آقای دکتر تاجگردون رئیس محترم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به صورت خلاصه و مفید باید عرض کنم تا در حوصله خوانندگان این مطلب بگنجد بنا به همین دلیل نمی خواهم به شیطنت های حضرتعالی در طول چند سال گذشته بپردازم. چه در زمانی که بحث استانی شدن انتخابات مطرح شد که شما دیوار حیا را تخریب نمودید و به حوزه انتخابیه همکاران مجلسی خود ورود کردید و درخصوص پروژه های عمرانی حوزه های بویراحمد و دنا و کهگیلویه به گونه ای توضیح دادید که من به عنوان یک شهروند از همه مسئولین استان احساس شرم کردم و آن جمله معروف که می گویند سیاست پدر و پسر نمی شناسد را به یاد آوردم و از درون رنجیده خاطر شدم. و چه در زمانی که به نام نامی استان کهگیلویه و بویراحمد حمله ور شدید و احساس سلحشورانه مردم را هدف قرار دادید؛ بگذریم ...
من به این نکته اشاره کنم که اولاً جنابعالی به منظور حضور در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نیازی به اجازه مردم گچساران ندارید و مردم شریف آن شهرستان می توانند در نبود شما هم در قبال حوزه خود تصمیم ساز باشند در ثانی، اجازه حضور شما در بویراحمد و دنا در دست آقای زارعی هم نمی باشد و من از شما خواهش می کنم جهت اجازه ورود خود به حوزه مذکور از مردم بویراحمد و دنا استعلام بگیرید بدون شک در صورت اجازه مردم، آقای زارعی نیز تمکین خواهند کرد.
جناب آقای دکتر تاجگردون رئیس محترم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همان طور که مستحضرید مردم خیلی خوب می دانند که آواز دهل شنیدن از دور خوش است. مردم هنوز شما را از نزدیک ندیده اند و برای حل مشکل بیکاری فرزاندانشان و برای حل مشکل معاش و زندگیشان به شما مراجعه نکرده اند تا به صخره برخورد کنند و دل سرد شوند و مردم تاکنون تلاش نکرده اند با حضرتعالی ملاقات حضوری داشته باشند تا با خط قرمز جنابعالی مواجه شوند و از طرفی شما هم با سیل مشکلات و گستردگی حوزه بویراحمد و دنا آشنا نیستید.
آری؛ بارهای بار از تریبون های مختلف و در محافل از شما به عنوان یک فرد ملی یاد می شود که در این باب صراحتاً عرض می کنم که این لقب بامسما و این رفتارهای محدود و درون منطقه ای که به صورت مداوم از شما سر می زند با هم همخوانی ندارد و ما هیچگاه ندیدیم نگاه شما به استان درخور و شایسته یک فرد ملی باشد و در این باره می خواهیم که رفع مغایرت نمائید.
رئیس محترم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی؛ شما به گونه ای رفتار می کنید که آدرس منزلتان در اذهان تداعی می شود و مردم تا به امروز حداکثر جغرافیای قلب شما را باشت می بینند. شما چگونه می توانید بپذیرید که واقعاً یک فرد ملی و متعلق به یک کشور بزرگ هستید. جنابعالی هنوز از باشت به گچساران نرفته اید تا بخواهید از گچساران به بویراحمد بیائید و مطمئن باشید ذهنتان در خانه پدر جا مانده است.
شما در فضایی حضور پیدا کردید که رقیب قدر و دارای وزن در میدان حضور نداشت شما در میدانی یکه تازی کردید که مردانی چون هدایت خواه ها، مندنی پورها، سردار هاشمی ها، زارعی ها، سید باقرها، سید مسعودها، منطقیان ها، لاهوتی ها، کامرانی ها، زینل زاده‌ها و رضاتوفیقی‌ها، روشنفکرها، بهرامی ها، غریب پورها، سید ضیاء هاشمی ها، وکیلی ها، موحدها و نیکبخت ها و دیگر سیاستمداران مدعی استان غایب بودند و برد جنگ نابرابر زیاد چنگی هم به دل نمی زند.
بنابراین از شما خواهش می کنیم که به حوزه انتخابیه باشت و گچساران برگردید و به دست بوس مردم بروید و از آنها بخواهید تا باز هم به جنابعالی کمک کنند تا ان شاءالله شاهد دوباره شما در مسند وکالت مردم و ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس باشیم. کما اینکه مردم بویراحمد گرمسیر دیگر این بی احترامی ها را به این ایل بزرگ بر نمی تابند و بعید می دانم دیگر شما را مورد الطاف کریمانه خویش قرار دهند چون نمکدانشان توسط حضرتعالی ریزریز شد.
و در نهایت؛ برادرانه عرض می کنم که رویای نمایندگی بویراحمد و دنا را برای همیشه از ذهن خود پاک کن چرا که شما را یارای رقابت حتی با یک شیرزن بویراحمدی، که همواره پا به پای شیرمردان ایلشان در همه صحنه ها حاضر هستند،نیست.
والسلام
 
*رییس سابق شورای اسلامی شهرستان بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

معلم
Iran, Islamic Republic of
سیر ریزش اعتماد به تاجگردون خیلی وقت پیش در استان بوجود آمده است و قطعا با شکست مواجه میشن
محس
Iran, Islamic Republic of
احسنت و درود بر شما؛عالی بود عالی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما فرهادی عزیز درست فرمودی
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
اقای علی فرهادی در خصوص این قسمت از متن که نوشته اید (شما در فضایی حضور پیدا کردید که رقیب قدر و دارای وزن در میدان حضور نداشت شما در میدانی یکه تازی کردید که مردانی چون هدایت خواه ها، مندنی پورها، سردار هاشمی ها ، زارعی ها، سید باقرها، سید مسعودها، منطقیان ها، لاهوتی ها، کامرانی ها، روشنفکرها، بهرامی ها، موحدها و نیکبخت ها و دیگر سیاستمداران مدعی استان غایب بودند و برد جنگ نابرابر زیاد چنگی هم به دل نمی زند.) به استحضار برسانم که اقای تاجگردون همکار عصاره این افراد ذکر شده که از دل شعور انتخاباتی مردم برامده است یعنی عدل هاشمی و زارعی می باشد و خود شاهد هستید که هر دو نفر چیزی برای گفتن در مقابل تاجگردون ندارند . وتا جایی که اطلاع دارم اقای زارعی حتی در مجلس هم حضور ندارند و در تهران هیچ جایگاهی ندارد . بهتر است احساسی سخن نرانید .
علی
Iran, Islamic Republic of
جوری می گویی نام کهگیلویه و بویراحمد که بسا ..
رضا
Iran, Islamic Republic of
فرهادی ممکن است بگی ...ی
Iran, Islamic Republic of
احسنت
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
اگر اقای تاجگردون نظر ورود به شهرستان بویراحمد و دنا را داشته باشد با کمال میل پذیرای ایشان هستیم و قدوم مبارک ایشان را بر دیده می گذاریم و تا سرحد جان از ایشان دفاع می کنیم ضمن اینکه کارنامه عملکردی ایشان خود مهر تایید ایشان در نزد تمام افراد این دو شهرستان است
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
تو را به خدا حرفی از زارعی نزن که . کسی که در این سانحه هوایی حاضر نشد تقاضای استیضاح وزیر رفاه را امضاء کند
همکار
United States
احسنت ودرود.عالی بود مهندس فرهادی
علیحسین
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه هر . به خودش اجازه اظهار نظر در خصوص چهره ملی میدهد
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
تغاری بشکند ماستی بریزد جهان گردد به کام .
علیحسین
Iran, Islamic Republic of
اقای فرهادی تو چیکاره هستی که به نیابت از ما بویر احمدی های گرمسیر صحبت میکنی اگه ما هستیم با تمام توان از ایشون حمایت میکنیم ابادانی گچساران هم ابادانی استان است ما هم در انجا دارای ملک هستیم این چه . بویر احمد را میبرید
باميدون
Iran, Islamic Republic of
همه این رقیبایی که واسه تو غول هستن در مقابل دکتر تاجگردون در حد شورای شهر هم نیستند،ولی آقای تاجگردون جنابعالی حرفیه که میزنی ؟مگه. کردی که میخوای بری یاسوج؟ ما مردم گچساران نمک نشناس نیستم آنهایی که جو ایجاد میکنند عده کمی از مخالفان هستن و عده ای هم همین آقایان یاسوجی آنهم از روی. پس بمان وماندگار شو برادر عزیز.مردم تو را میخواهند کارشمادرسته!
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ما چه بخواهیم چه نخواهیم تاجگردون حرف اول را میزند اقای فرهادی اگر تاجگردون به این دو شهرستان هم نیاید به والله ما به باشت می رویم و به ایشون رای میدهیم
بهبودی
Iran, Islamic Republic of
متن .
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ما آرزوی چنین نماینده ای روداریم

درود برافتخاراستان
شمس
Iran, Islamic Republic of
مطلب پراز توهین وآکنده از حسادت وکینه ای نوشتیدجناب فرهادی
چهره ی ملی دکتر تاج گردون با این مطالب مخدوش نخواهدشد
لطفا ادب رو رعایت فرمایید.
جلیلی های مقیم باشت وگچساران
احسن بربرادرفرهادی بااین متن دندان شکن البته اگرآقای تاجگردون .توبویراحمدکاندیدبشه . بدیم که توتاریخ بنویسنش؟؟؟؟؟
فردا
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون یک چهره ملی حق دارد مشکلات را به گوش مردم برساند رقیبان از دستش نگران می باشند
دژسلیمان
Iran, Islamic Republic of
بله حرفهاتون روقبول دارم ببینید مدیران کل و سایر پست ها در دست باشتی هاست نه گچسارانی ها
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
احسنت
سید
Iran, Islamic Republic of
احسنت برنگارنده الحق والاصناف خوب نگاشتی ۰واضح -روشن وبدون غرض
علی
آخی هرکی می خواد یه اسمی پیدا کنه میاد علیه تاج یه مطلب می زنه
من هم مطمئنم اگه تاج بیاد بویراحمد با اختلاف زیادی قبول می شه
همینکه خودت اذعان داری تاجگردون کار لام المنفعه می کنه نه برا اشخاص
همین نشون می ده چهره ف ا طایفه ای و ملی هست
مام
احسنت به شما

هر کسی باید حد و مرز خودشو بشناسه

ایشون رو همه .

بنابراین در بویراحمد سرافراز هیچ جایگاهی ندارن
سید
Iran, Islamic Republic of
واقعا مردم بویراحمد باید قدر افرادی همچون فرهادی تحلیلگر سیاسی رابدانند که بموقع جواب . مردم بویراحمد رادادند.
mohsen
این فرهادی از کجا پیدا شده ، تاجگردون نمیاد به تو بگه که چند نفر از هم استانی توسط ایشون به پستهای بالای کشوری رفته اند . شما داری از چی میسوزی ؟ حرفهات فقط برای یه عده که از تاجگردون خوششون نمیاد میرزه . ی که بخواهی به تاجگردون ایاد بگیری .
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر بویراحمدودنا
بویر احمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
عالی گل فرمودی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ای واویلا و ای متن ای بنازمت کر شیر بیراحمد
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
واقعا صدای ساز و دهل از دور خوشه
درود بر نگارنده
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون یه .
اصلاح طلب
احسن آقای فرهادی
گچساران شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای برادر تاج گردون.وایسا دیگه.هر گاه که عرصه بر شما تنگ میشود دست به‌حرکت .
....
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخ
علی عباسی
سلام .
متن یادداشت غالی و حرف دل مردم می باشد.
زنده باد .
مهدی از شهر بهبهان
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای تک تکتون که دارید علیه دکتر تاجگردون مطلب مینویسید. .باید بیاین شهرهای همجوار تا متوجه خدمت های دکتر بشوین.ولی صد حیف.....
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقای فرهادی که همه میگن مهندس اصلا تو چرا نظرتو به تمام استان تحمیل کردی...اصلا در . نظر بدی درباره دکتر تاجگردون..
بهنام
Iran, Islamic Republic of
سلام
از ماست که بر ماست
اگه ما هم نماینده قدر و ملی مثل هدایتخواه داشتیم به چنین روزی گرفتار نمیشدیم
سیفور
Austria
تاجگردون انطور که به بویراحمد بها داده به باشت و گچساران بها نداده است
نگرانی ما از ایشان از این بابت است
هنوز شیران باوی بیدارند و در غرش
اجازه نخواهند داد تاجگردون بجز باشت و گچساران جای دیگری کاندیدا شود
.. به کی وفا کردید که بخواهید به تاجگردون وفا کنید؟؟؟؟
شما همیشه در راستای منافع خودتان حرکت کردید و هر موقع که منافعتون قطع شده بلافاصله پشت پا زدید و . کردید نمونه ان زینل زاده است که وقتی پستی بهش ندادن اومده میخاد کاندید مجلس بشه.
ایمور
Austria
حتما تو هم پست مدیرکلی میخواستی تاجگردون بهت نداده؟؟؟؟
نجات
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی اقای فرهادی خواهرزاده جناب نماینده هستید.بله
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
نویسنده متن یکی از اشکالات بارز شما ها همین خود بر تربینی شماشست ..د همه اینهایی که فرمودید برای .ر تاج گردون یا سردار خورشیدی یا آقای جعفری سید قدر ومقتدر سید قدرت الله حسینی نمی باشد ضمن احترام به آقای دکتر هدایتخواه. آموخته سید قدرت حسینی است هر مربی کشتی حداقل یک فن را برای حفظ ودفاع از خود به کشتی گیرش یاد نمی دهد با ید خیلی پیراهن پاره کنید وکسب تجربه کنید تا یکی از هزاران فن آقای حسنی یا تاج گردون یا جعفری را یادبگیرید به اذعان در صد بالایی نمایندگان گچساران همیشه یک. در هر دوره ای بالاتر بوده وهست و بدانید اگر تغییری هم در انتخاب نماینده در شهر ستان گچساران اتفاق بیفتد نه چیزی دست شماها را می گیرد که از توانمندی های تاج گردون نگرانید ونه فردی که جایگزین شود از به به وچه چه شما دست از عمران وآبادانی شهر های گچساران وباشت می کشد مطمن باشید در هردوره ای نمایندگان گچساران قویتر مقتدر تر است
زهره
Iran, Islamic Republic of
درود برشما تاجگردون درحدهمون حوزه خودش، ..
تاج براشماها تاج نه برای بویراحمد ودنا
ایران
Iran, Islamic Republic of
درود بر بویر احمد درود بر فرهادی
یاسوج-کهنه قلعه
Iran, Islamic Republic of
این اظهارات اینقد سخیف،بی پایه وبی مبنا وبی ارزش هستند که وقتی قلم به دست گرفتم که جواب این عقده گشایی ها داده شود دیدم جواب دادن من فقط.......سربالاست.
برادر عزیز فقط یک جمله:
شما هنوز به درک وفهم وشعور سیاسی مردم باشت وگچساران پی نبرده اید وگرنه این افراد رو برای مقابله با تاجگردون ردیف نمیکردین...
سکوی پرتاب شاخص ترین چهره ی این اسامی(هدایت خواه)کجا بود؟؟؟
در مورد بقیه حرفی نزنم بهتره....توخود بخوان حدیث مفصل از این یک جمله.
کیارش
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای مهندس فرهادی عزیز.
آقای تاجگردون دوست نداره حتی اسم .شنوه
حاضره کل مردم بویر احمد زی.
و با ..ی سیاسی میکنه.
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما که کامل و جامع به این مقوله پرداختید.. و معنی همان ضرب المثل ..میباشد
پورفتحی
Norway
ای دمت گرم ککا راسی ایگی ای .. دورش کردنه نونه مردم .
بویر
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه.اقدرت فن بیان نداره ک حداقل ی ن...
برافتابی?
Iran, Islamic Republic of
عزیزان حرفای تاج همش.دوره قبل نیازی به این حرفا نداشت چون حریفی نداشت ولی الان ک اسمی از زینل زاده اومده وسط.ه و میخاد دست پیش بگیره پس نیفته
سربدار
زینل زاده دیگه کیه.....
سیب
Iran, Islamic Republic of
جالب بود. انسان متکبر را کسی قبول نداره
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
همینطور
برافتابی?زا
Iran, Islamic Republic of
۶درود بر فرهادی راست میگه .د این فقط دنبال هدف های خاصی هسته
کریمی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما حرف دل همه را روی صدای دهل از دور خوش است و به آقای تاج گردون بگو یه سنگی بذار سر هییش وگرنه .......
علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر فرهادی عزیز
بویراحمدی
درود بجا فرمودید
دنا
Iran, Islamic Republic of
درود برزینل زاده
دلسوخته
Iran, Islamic Republic of
جناب فرهادی فرمودید کسی از بویراحمد سراغ جناب تاجگردون نرفته است یا اگه رفته باشد باصخره روبرو میشد ولی شما باید از مثال ...استفاده میکردید چون من صحنه . دیدم و دیدم چگونه. یک فرد را زیر سوال برد حال میفرمایند باشت و بویراحمد تفاوتی ندارد مگر مردان بویراحمد ..ی کند
استعداد
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این قلم رسا وشیوا
بویراحمد
United States
زارعی دوست داریم انسان خاکی
باران
Iran, Islamic Republic of
باسلام وخسته نباشید خدمت مهندس فرهادی عزیزانچه که درمتن انتقاد شما نسبت به این. مشهود است متانت واحترام به سیاسیون بویر احمدی وهمچنین شخص وی میباشد که این نشان اصالت شماست خسته نباشید دست مریضاد مهندس جان
منصور
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب فرهادی جان این حرف خیلی از ما بویراحمدیهای گرمسیریه،ولی متاسفانه هنوز گروهی از برادران ما .را میخورند، نمکدان شکستن از خانه .. اغاز شد که . گروه خاصی شد.امید به انکه مردم ما بیدار شوند و قدم جلو بگذارند
بهروز
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای فرهادی اقوام نماینده محترم بویراحمد میباشد ودفاع ایشان بر منبا دفاع إز عملکرد نماینده میباشد
وحید از مارگون
Iran, Islamic Republic of
باسلام و عرض ادب اگر بخواهیم تحلیلی و بدونه تعصب به موضوع فکر بکنیم و به نتیجه واحدی برسیم باهمه اوصاف و توانمندی های دکتر تاجگردون و جهره ملی بودن ایشان که شکی دراین موضوع نیست ولی بییایم و جغرافیا و سیاست های بویراحمد و دنا را تحلیل و کنکاش بکنیم سیاست بسیار سیاست پیچیده و مرموزی است !!!!در بویراحمد و دنا سیاستش با سیاست گچساران و باشت بسیار متفاوت است به دلیل اینکه الان ما در بویراحمد و دنا جوی که حاکم است جو بویراحمد سفلی و علیا هست و از طرفی اصولگرایان که باشکست مجلس و ریاست جمهوری دنبال این صندلی هستن فکر نکنم اقای دکتر تاجگردون به راحتی بتواند ارای که در سبذ اقایان دکتر روشنفکر و دکتر هدایتخواه هست رو به سبد خودش بریز اقای زارع که به احتمال زیاد به فکر جانشین هست واز همه مهمتراین موضوع بویراحمد و باوب هنوز که هنوز هست وفکر نکنم ...
اقای دکتر تاجگردون عزیز به عنوان یک شهروند و به عنوان فرزندی از بویراحمد و دوست دار شما می گویم اومدنت به صلاح خودت نیست و اگر بیایی دست دوکاندیدی را در دست هم میدی که هیچ کس نتوانست اینارو یکی بکنه و این باعث شکست شما خواهد بود!!!!!!!!!
باوی
Iran, Islamic Republic of
هدف تاجگردون همین بوده که بویر احمد را علیه خود بشوراند و مردم باوی و گچساران را احساساتی نمایند که دوباره ایشان را انتخاب نمایند ./
وحيد
Iran, Islamic Republic of
إنسانهای ضعیف و بی مایه برا مطرح شدن دست به تخریب انسانهای بزرگ میزنن و شما هم از این قاعده مستثنی نیستی اقای فرهادی
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تا اخر هست
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای فرهادی برای اولین باره اسمت را می‌شنوم اما هر وقت توانستید . و رفتار داشته باشید اظهار نظر فرمائید از طرفی یاد بگیر از طرف خودت حرف بزنی نه از طرف مردم
باران1
من یکی که خیلی پشیمونم که یه روزی خیلی برای پیشرفت تاجگردون خوشحال بودم الان فهمیدم که نه تنها چهره ملی نیست بلکه استانی و شهرستانی ...

باید به وجود سید ضیاءهاشمی ها و حاج قادر آشناها و حاج زارع ها...افتخار کرد که برای همه مردم استان خالصانه و خاضعانه تلاش میکنند....
اسی
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرهادی عزیز
باران1
United States
.و برم جای دیگه کن تاجگردون محبوب ماست
اسی
Iran, Islamic Republic of
آفرین تاجگردون
فرهادی1
United States
معلوم هست تو کی هستی از کجایی اصلا ؟که بخوای راجب تاجگردون حرف بزنی .
اسی
Iran, Islamic Republic of
افرین بر تاجگردون
اسی
Iran, Islamic Republic of
اقای فرهادی شما لطف بفرمایید از جانب خودتون صحبت کنید . ما بویراحمدیهای گرمسیر تا همیشه از تاجگردون حمایت میکنیم .
با شتی
Iran, Islamic Republic of
اولا بنده حرف ای آقای تاج گردون رو قبول ندارم. دوما ایشان هیچ جا نمیره. سوما جناب آقای فرهاد ی شما کاملا از روی تعصب حرف زدین و اینقدر بویراحمد بویراحمد نکن به قول خودتون صدای دو هل از دور خوش هست ......... انتخابات آینده هست تاج گردون هست و شما مردم بویراحمد هم هست این گویی و اینم میدان
کوهسرک
Iran, Islamic Republic of
اینطور قوم از قوم خود دفاع می نماید.
ولی بدان اگر بیاید دیگر اقای زارع در استراحت است
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون .شاید خواب دیدی مردم گچساران تورا نمیخوان .مخصوصا بویراحمد گرمسیری که برادر بویر احمد سردسیر هستن .اقای فرهای ممنون ممنون منت دار .همش درست هست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
هر بیشه گمان مبر که خالیست شاید که پلنگ خفته باشد بویراحمد خودش به اندازه کافی مرد داره که نیازی به این آقا نداشته باشه چقدر با قدرت می‌فرماید من بروم بویراحمد رای میارم شما همینجا رای بیارید با وجود آقای زینل زاده هنر کردید
بی طف
Iran, Islamic Republic of
انصافا جناب مهندس فرهادی واقعیتهارابیان فرمودند
gvvv
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب فرهادی حرف دل همه رو زدی
باوی
Iran, Islamic Republic of
هدف اقای فرهادی جوابی برای اقای تاجگردون نبود بلکه با اسم مستعار و . به شخصیت هایی که نامبرده است وهمه این شخصیت ها برای مردم استان بخصوص باوی عزیز ومحترم هستند از سوی بدهان از جمله همین مستعار با گذاشتن کامنت های زننده روبرو شوند وبا یک تیر دونشان زده باشد موفقیت ان عزیزان و اقای تاجگردون را در همه عرصه ها از خداوند منان خواستاریم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقا یکی بیا بگو رییس کمیسون مجلس چه گلی به سر گچ زده غیره اینگه بیکاری و . هموطو ب قوت پیداست
bo
Iran, Islamic Republic of
سعی در توجیه ضعفهای زارعی داری. بی خیال بابا
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفته اند وقتی ماه نورافشانی کند ........
دنا
Iran, Islamic Republic of
عالی و متین سخن گفتی برادر
شیر بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این شجاعت مهندس فرهادی عزیز .

به خدا حق خودته نماینده مجلس بشی . شجاع دلیر .

کر زونی دار
پژمان صادقی
Spain
جناب فرهادی عزیز.
خدمت حضرتعالی عارضم.فرمود ه اید که مردم شریف بویراحمد تاکنون برای حل مشکل بیکاری فرزاندانشان و برای حل مشکل معاش و زندگیشان به شما مراجعه نکرده اند تا به صخره برخورد کنند و دل سرد شوند و مردم تاکنون تلاش نکرده اند با حضرتعالی ملاقات حضوری داشته باشند تا با خط قرمز جنابعالی مواجه شوند. نتیجه میگیریم موضعگیری حضرتعالی محصول ناکامیها در مطالبات از دکتر تاجگردون وحاج زارع می باشد.به فکر نان باش که خربزه آب است...
شهروند یاسوج
Iran, Islamic Republic of
فرهادی گل گفتی به خدا خیلی حال کردم
زهرا از دشتروم
Iran, Islamic Republic of
اون قسمت آخر خیلی کوبنده بود دیگه که گفتی شیر زن بویراحمدی . درود بر شما
مادوان
Iran, Islamic Republic of
فرهادی شیر بویراحمد احسنت ککا
یاسوج. خلف اباد
Iran, Islamic Republic of
م بقیه .ه که تاج بخا بیا هببببببه
گچساران خوزستان
Iran, Islamic Republic of
آقای . خواهشا قبل از حرف زدن فکر کن شما که دیگه .
جعفری
Iran, Islamic Republic of
درود خدواند بر شما جناب فرهادی عالی
محمدجان
Iran, Islamic Republic of
عالی و به جا سخن گفتی آقای فرهادی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تاج عزیز بد گفتی واقعا کارتون اشتباه بود
یوسف
Iran, Islamic Republic of
فرهادی این تاجگردون نیست به خدا
یوسف
Iran, Islamic Republic of
کوبنده و محکم نوشتی فرهادی آفرین بر شما
سروش
Iran, Islamic Republic of
جونم من نفست ککا پ م تاجگردون ور یکی مث ککا .من بیراحمی
قاسم نوری
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون این فرهادی یکی ار شیران بویراحمده بویراحمد صدهزار شیر مثل فرهادی داره احتیاط کن
نازنین
Iran, Islamic Republic of
از شیر زن بویراحمدی خیلی خوشم اومد...
نصیر
Iran, Islamic Republic of
آفرین عامو با غیرتم. درود بر بویراحمد
حاجتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر علی فرهادی ککی با زونیم
امیرپور
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر فرهادی روشن و بی پرده سخن گفتی مرحبا
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت نگارنده محترم ومردم شریف وبزرگوار استان ک.ب .اقای تاج گردون ما را به خیر شما امیدی نیست لطفا .خواهشا جو استان را ماتهب نکنید با حرفای احساسی .وهیجانی تا الان چه.به سر گچساران زذی که میخای بری بویراحمد
امیرپور
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر نویسنده عالی بود
بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
واقعا از آقای فرهادی انتطار چنین نوشتار توهین آمیزی را نداشتیم/ فدائیان حاج غلامرضا تاج گردون در هر کجای این‌مملکت کفن پوشیده اند برای قربانی شدن در راه تاج ملت/ سال آینده مشخص می شود که چه اتفاقی در بویراحمد سردسیر رخ خواهد داد و شک نکنید دکتر تاج گردون این بار زیبنده ۸۰ هزار تعرفه رای خواهد بود ان شالله
گچساران شهروند
Iran, Islamic Republic of
ت.ف بشین
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد کارهای . رادوست نداد آقای تاجگردون
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد کارهای م.رادوست نداد آقای تاجگردون .کافیست
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون عامل. اینده شهرستانها و اقوام هست ایشان س..ی داره دلیل نذاره بین مردم و بخاطر احساسات مردم دست به حرفای .
رازقی
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرهادی
پدرام نجفی
Iran, Islamic Republic of
احسنت ککا
زهرا
Iran, Islamic Republic of
احسنت برشما آقای فرهادی
هادی
Iran, Islamic Republic of
احسنت و درود بر فرهادی که جواب کوبنده به تاجگردون داده
مریم
Iran, Islamic Republic of
واقعا راست میگه آقای تاجگردون شما توانایی .را نداری.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
مرحبا بر شما برادر فرهادی
ریحانی
Iran, Islamic Republic of
این آقای تاج دیگه شورشو دراورده به خدا
شرف آباد سفلی
Iran, Islamic Republic of
تاج بیراحمی بی بیراحمی روشنی عزیزوم
Iran, Islamic Republic of
اقای فرهادی ذرست میگن بویراحمد خود شیری خفته در بیشه دارد
عزيزي
Iran, Islamic Republic of
این جمله آخری خیلی حال داد
پدر بیامرز
همکار
Netherlands
احسنت بر تو
گچساران شهروند
Iran, Islamic Republic of
.برکسی پوشیده نیست.خوب گفتی.امیدوارم که خداوند دست این .ه...
اسی
Iran, Islamic Republic of
جناب فرهادی . اینجانب از بویراحمدیهای منطقه گرمسیر هستم ودر روستای ما به همت دکتر تاجگردون تمامی امکانات اهم از اب. برق . گاز . جدول کشی. سنگ فرش .طرح مرکبات و..... فراهم شده و اشتغالزایی بسیار خوبی در این منطقه ایجاد کرده . در انتخابات قبلی ۹۵ درصد به ایشان رای دادیم انشااله این دفعه صد در صد. خواهشمند است در فکر زارعی باشید با عملکرد ضعیفش
بویراحمد همیشه سرافراز
Iran, Islamic Republic of
از ماست که بر ماست اگه این قلم های تخریبی که در این استان وجود دارد فقط کمی چرخش به سوی تقویت چهر ها و مثبت اندیشی داشته باشد اکنون دکتر هاشمی سکاندار وزارت علوم بود..... و
احسان
Iran, Islamic Republic of
تاج واقعا آدم عجیبه و اصلا.
ضرغام غلامی
Iran, Islamic Republic of
درود فرهادی جان گل گفتی
چنارستان
Iran, Islamic Republic of
فدای شما برادر فرهادی
گچساران شهروند
Iran, Islamic Republic of
هرموقع که عرصه را بر خودش تنگ میبیند از حوزه دیگران صحبت میکند به نحوی که مردم وانمود کنند ایشان مشکلات کل استان را پیگیرند. ولی انصافا این جوری نیست.همون باشت را درست کن یاسوج پیشکش.
بویر
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی با اینکه شما را وابسته به گچساران ونماینده اونجا میدونن ولی بی طرفانه عمل کردیدو بابت انتشار این مطلب تشکر میکنیم.پس خواهش داریم کامنت هارا هم‌منصفانه منتشر کنید.
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی.ما درواقع شما را هم دوست داریم هم قبول داریم .ولی بعضا کسانی به آقای فرهادی افترا زدند که سانسور نشده ولی کامنتهای مربوط به آقایتاجگردون اصلاح شده اند
نیکبخت
Iran, Islamic Republic of
این اقای تاج گردون .وده که این حرف زده
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
با کمال میل پذیرای قدوم بزرگ و مبارکشون هستیم




تو هم .
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
فعلا که .شما به پای میرشکار نمیرسند..
Iran, Islamic Republic of
درودبرمهندس فرهادی
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
. که اظهار نظر کنی شما.
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
ای بیراحمدیل گرمسیری خوتون رای دیت خوتون هم باید بکشید تا بفهمید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1