کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای تاجگردون: لطفاً از باشت به گچساران بروید!

13 اسفند 1396 ساعت 9:22


علی فرهادی
جناب آقای دکتر تاجگردون در صحبتهای اخیرتان از مردم شریف گچساران، باشت و آقای زارعی نماینده مردم شریف بویراحمد، کسب اجازه نموده اید تا وارد حوزه ی انتخابیه بویراحمد و دنا شوید. و اذعان داشتید به همان اندازه که به مردم گچساران و باشت خدمت نموده اید به مردم بویراحمد و دنا که عاشق خدمتگزاری هستند هم خدمت می نمایید.

برادر عزیز، جناب آقای دکتر تاجگردون رئیس محترم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به صورت خلاصه و مفید باید عرض کنم تا در حوصله خوانندگان این مطلب بگنجد بنا به همین دلیل نمی خواهم به شیطنت های حضرتعالی در طول چند سال گذشته بپردازم. چه در زمانی که بحث استانی شدن انتخابات مطرح شد که شما دیوار حیا را تخریب نمودید و به حوزه انتخابیه همکاران مجلسی خود ورود کردید و درخصوص پروژه های عمرانی حوزه های بویراحمد و دنا و کهگیلویه به گونه ای توضیح دادید که من به عنوان یک شهروند از همه مسئولین استان احساس شرم کردم و آن جمله معروف که می گویند سیاست پدر و پسر نمی شناسد را به یاد آوردم و از درون رنجیده خاطر شدم. و چه در زمانی که به نام نامی استان کهگیلویه و بویراحمد حمله ور شدید و احساس سلحشورانه مردم را هدف قرار دادید؛ بگذریم ...
من به این نکته اشاره کنم که اولاً جنابعالی به منظور حضور در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نیازی به اجازه مردم گچساران ندارید و مردم شریف آن شهرستان می توانند در نبود شما هم در قبال حوزه خود تصمیم ساز باشند در ثانی، اجازه حضور شما در بویراحمد و دنا در دست آقای زارعی هم نمی باشد و من از شما خواهش می کنم جهت اجازه ورود خود به حوزه مذکور از مردم بویراحمد و دنا استعلام بگیرید بدون شک در صورت اجازه مردم، آقای زارعی نیز تمکین خواهند کرد.
جناب آقای دکتر تاجگردون رئیس محترم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همان طور که مستحضرید مردم خیلی خوب می دانند که آواز دهل شنیدن از دور خوش است. مردم هنوز شما را از نزدیک ندیده اند و برای حل مشکل بیکاری فرزاندانشان و برای حل مشکل معاش و زندگیشان به شما مراجعه نکرده اند تا به صخره برخورد کنند و دل سرد شوند و مردم تاکنون تلاش نکرده اند با حضرتعالی ملاقات حضوری داشته باشند تا با خط قرمز جنابعالی مواجه شوند و از طرفی شما هم با سیل مشکلات و گستردگی حوزه بویراحمد و دنا آشنا نیستید.
آری؛ بارهای بار از تریبون های مختلف و در محافل از شما به عنوان یک فرد ملی یاد می شود که در این باب صراحتاً عرض می کنم که این لقب بامسما و این رفتارهای محدود و درون منطقه ای که به صورت مداوم از شما سر می زند با هم همخوانی ندارد و ما هیچگاه ندیدیم نگاه شما به استان درخور و شایسته یک فرد ملی باشد و در این باره می خواهیم که رفع مغایرت نمائید.
رئیس محترم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی؛ شما به گونه ای رفتار می کنید که آدرس منزلتان در اذهان تداعی می شود و مردم تا به امروز حداکثر جغرافیای قلب شما را باشت می بینند. شما چگونه می توانید بپذیرید که واقعاً یک فرد ملی و متعلق به یک کشور بزرگ هستید. جنابعالی هنوز از باشت به گچساران نرفته اید تا بخواهید از گچساران به بویراحمد بیائید و مطمئن باشید ذهنتان در خانه پدر جا مانده است.
شما در فضایی حضور پیدا کردید که رقیب قدر و دارای وزن در میدان حضور نداشت شما در میدانی یکه تازی کردید که مردانی چون هدایت خواه ها، مندنی پورها، سردار هاشمی ها، زارعی ها، سید باقرها، سید مسعودها، منطقیان ها، لاهوتی ها، کامرانی ها، زینل زاده‌ها و رضاتوفیقی‌ها، روشنفکرها، بهرامی ها، غریب پورها، سید ضیاء هاشمی ها، وکیلی ها، موحدها و نیکبخت ها و دیگر سیاستمداران مدعی استان غایب بودند و برد جنگ نابرابر زیاد چنگی هم به دل نمی زند.
بنابراین از شما خواهش می کنیم که به حوزه انتخابیه باشت و گچساران برگردید و به دست بوس مردم بروید و از آنها بخواهید تا باز هم به جنابعالی کمک کنند تا ان شاءالله شاهد دوباره شما در مسند وکالت مردم و ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس باشیم. کما اینکه مردم بویراحمد گرمسیر دیگر این بی احترامی ها را به این ایل بزرگ بر نمی تابند و بعید می دانم دیگر شما را مورد الطاف کریمانه خویش قرار دهند چون نمکدانشان توسط حضرتعالی ریزریز شد.
و در نهایت؛ برادرانه عرض می کنم که رویای نمایندگی بویراحمد و دنا را برای همیشه از ذهن خود پاک کن چرا که شما را یارای رقابت حتی با یک شیرزن بویراحمدی، که همواره پا به پای شیرمردان ایلشان در همه صحنه ها حاضر هستند،نیست.
والسلام
 
*رییس سابق شورای اسلامی شهرستان بویراحمد


کد مطلب: 322513

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/322513/آقای-تاجگردون-لطفا-باشت-گچساران-بروید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1