تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۲۱۶۲۷۹

آقای استاندار در رابطه با استخدام‌های فله‌ای چه جوابی می‌خواهد، بدهد؟ / برخورد با متخلفین خواسته مردم

۴۳
۰
کبنا ؛رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم اعتراض می‌کنند که این دولت بیشترین آمارهای فله‌ای در بحث استخدام را دارند و کسی هم در این رابطه ورود نکرده و اقدام اساسی هم صورت نگرفته است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حجت‌الاسلام صفدر پناهی صبح امروز در نشست هماهنگی روز نهم دی، با اشاره به موضوع استخدام‌های فله‌ای در ادارات استان، اظهار کرد: استخدام‌های بی‌ضابطه و فله‌ای در سطح استان انجام گرفته است و طوری شده که همه دارند می‌گویند در این اداره، فلان اداره و فلان مدیر از برادر تا برادرزاده و فامیل‌های خود را بکار گرفته و متأسفانه شاهد برخورد دستگاه‌های نظارتی نیستیم.
رئیس شورای سیاست‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: آقای استاندار چگونه می‌خواهد با این استخدام‌ها برخورد کند و باید در این زمینه جواب بدهد.
پناهی تصریح کرد: پیگیری و برخورد با استخدام‌های فله‌ای و بی‌ضابطه خواسته مردمی است که با توجه به آمار همین دولت بیشترین نرخ بیکاری را در کشور دارد، مردم اعتراض می‌کنند که این دولت بیشترین آمارهای فله‌ای در بحث استخدام را دارند و کسی هم در این رابطه ورود نکرده و اقدام اساسی هم صورت نگرفته است.
وی از استخدام‌های بی‌ضابطه و فله‌ای در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به شدت انتقاد کرد و گفت: سه سال پیش به رسانه‌های استان اعلام کردم که خودم اسامی از استخدام‌های بی‌ضابطه دارم بیاید مصاحبه کنید و این اسامی را منتشر کنید اما کسی از رسانه‌ها نیامد.

وی بیان کرد: الان که رسانه‌های ما جرات پیدا کردند و این اسامی را منتشر کردند دستگاه‌های نظارتی استان، استاندار و معاونین استاندار چه کاری انجام داده‌اند و می‌خواهند چه کاری کنند.

به گزارش کبنا، فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به حجت‌الاسلام پناهی گفت: این حرف‌ها جایش اینجا نیست، جلسه مربوط به ۹ دی است.
پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ادامه داد: آقای محمدی اتفاقاً این حرف‌ها جایش همین جا است.
وی اضافه کرد: از طرفی به بهانه شعار اعتدال نیروهای متدین را کنار می‌گذارند و افراط  را به بچه حزب‌اللهی‌ها و شهید داده‌ها می‌دانند و باید این‌ها کنار بروند تا آنهایی بیایند که که در فتنه‌ ۸۸ بوده‌اند یا سر و سری داشته‌اند و یا حمایت کرده‌اند.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در برنامه‌های ۹ دی کسانی باید صحبت کنند که دو پهلو حرف نزنند سخنرانان، ۹ دی و فاجعه سال ۸۸ را به خوبی تبیین کنند، عده‌ای بعد از  گذشت ۷ سال از آن فاجعه در سال ۸۸ هنوز مواضع خود را در این خصوص مشخص نکردند.


وی با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی گفت: برخورد با حقوق‌های نجومی خواسته‌های عمومی مردم و فرمایش صریح مقام معظم رهبری است که حقوق‌های نجومی غارت بیت‌المال است و ضرورت دارد دولت بلافاصله نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد اما به گفته سخنگوی قوه قضاییه تاکنون دولت در این خصوص طرح موضوعی نکرده است و سوالی که مطرح است اینکه چرا خواسته عمومی مردم و فرمایش رهبری توسط دولت پیگیری نمی‌شود.

وی به اتفاقات روز گذشته در دانشگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: در روز دانشجو به دختر دانشجوی محجبه و حزب‌الهی ما توهین می‌شود اما برخوردی با خاطیان صورت نمی‌گیرد.

پناهی اضافه کرد: کسانی در این استان حضور پیدا می‌کنند و فتنه می‌کنند اما برخوردی نمی‌بینم، اخیرا قرارداد‌هایی بسته می‌شود که  این قراردادها را در داخل امضا کرد اما این قراردادها را با خارجیان منعقد می‌کنند که این کار در راستای اقتصاد مقاومتی نیست.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این مسائل را مطرح می‌کنیم چون دلمان می‌سوزد که قراردادهای خسارت گذشته بار دیگر تکرار نشود.

وی بیان کرد: عده‌ای این مشکلات را به دولت قبل نسبت می‌دهند و دولت قبل را بهانه می‌کنند که باید به آنها گفت: اگر دولت قبل مشکلاتی داشته شما باید آنها را اصلاح کنید و شما آمده‌اید که این مشکلات را اصلاح کنید.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب پناهی چرا در دولت قبل که استخدام حزبی و بچه های مسجد امام حسین فله ای استخدام میشدن بواسطه هدایت خواه چرا شما حرف نمیزدید ؟؟؟چون شما حامی هدایت خواه بودید ولی الان شما مخالف دولت هستید چون دولت هم حزب شما نیست.جناب پناهی هر چه را برای خود می پسندید برای دیگران هم بپسندید...
Iran, Islamic Republic of
دولت قبل به واسطه.. بودنشان در بعضی مسائل مشکلاتی بوجود آورده اند که تا صد سال آینده قابل رفع شدن نیستن.مسئله دکل های نفتی و خاوری و زنجانی و تامین اجتماعی و بیمه ایران و سهام های خریده شده از آمریکا و غیره همه دست گل های دولت قبل هستش
علی
Romania
انشالا استاندار محترم با صبر وحوصله تغیرات را انجام میدهد وبه ترتیب تخلف برخورد مکنند که .. واقعا مدیر ش باید عوض شد چون بی کار تو فامیلشان نیست
قیصر
Iran, Islamic Republic of
.. . آقای پناهی اگه...میگویید و دلتان برای مردم میسوزد ، بفرمایید چند بار از همین تریبون یا تریبونهای دیگر در باره دزدیها و اختلاسها و حیف و میل سرمایه های کشور در دولت اصولگرای مورد حمایت شما ، صحبت و تذکر داده اید ؟ بخدای یکتا قسم که ..
Romania
آخرش اعلام می کنند اینا نیروهای شرکتی می باشند و مشکلی ندارد و اعلام نمی کنند که آیا قبل از این افرادی که بکارگیری شده اند کسی کار میکرده یا نه ، شرکتی وجود داشته یا نه ، در ضمن دردی هم دوا نمیشه فردا اگر مدیری هم عزل بشه جای بهتری گیرش میاد و اون نیرو ها هم جای خودشون میمونند
Romania
حاج آقا پناهی درود وصد درود برشما ؛حرف حضرت عالی صدای حق طلبی مردم ستمدیده است .که صدایشان به جایی نمی رسد.
بدانید هرکس در مقابل حق طلبی مردم موضع بگیرد یا بی تفاوت باشد درکارش اشکالی هست .
Iran, Islamic Republic of
چی من ای گپل نی
محود
Romania
منظور علی مدیر کل عشایر است که باید اولین مدیری باشد که عوض شود
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این آقایون دست سر می کنند تا بعد از انتخابات و بعد می گویند حالا که آقای خادمی رفت باید منتظر موضع استاندار جدید باشیم و نهایت گل مالیش می کنند شما هم معمولا یه حرفی می زنید و دیگه خاموش می شوید ما خواهان برخورد فوری و آزمون از طریق فراخوان عمومی قبل از انتخابات هستیم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این آقایون دست سر می کنند تا بعد از انتخابات و بعد می گویند حالا که آقای خادمی رفت باید منتظر موضع استاندار جدید باشیم و نهایت گل مالیش می کنند شما هم معمولا یه حرفی می زنید و دیگه خاموش می شوید ما خواهان برخورد فوری فوری فوری و آزمون از طریق فراخوان عمومی قبل از انتخابات هستیم
خانقلی
Iran, Islamic Republic of
همچون سایر مسایل و انتقادات از وضعیت امور استان

پاسخ استاندار سکوت خواهد بود!!!!!!!
در باره افزایش قیمت ها
کم کاری در ادارات
پارتی بازی
بی نظمی در امور استان
و........................... استاندار سکوت میکند............. همیشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
برملا کردن و تهدید جریان عدالتخواه و جوزانی پایداری چی هیچی فایده ای نداره, که بخوان متوسل به هر نهادی بشوند
برقی
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار..مدیر عامل شرکت ..را عوض کنید... از بس نیرو از بستگان خودش و شما و همکارانتون استخدام کرده شرکت ورشکست شده.دیگه بسه..
مدیر محترم کبنا آخرش ما نفهمیدیم شما کدوم طرفی هستید، استقلال خبری که اصلا حرفش رو هم نزنید، یه دفعه از استاندار دفاع می کنید یه دفعه می برید زیر سوال، یه دفعه در دفاع از دکتر نوروزی و اقداماتش خبر می زنید منافعتون که تأمین نمیشه علیه ایشون و بقیه خبر می زنید، در مجموع هم که به دنبال تیتر کردن اظهارات پایداری و ائمه محترم جمعه و ... هستید
پردیس
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب استاندار,بنده به عنوان یک شهروندگچسارانی که تحصیلاتم ارشدو بیکارم به شدت از استخدام های ناحق به شدت معترضم.این حق نیست اینگونه جفا در حق ماها که بابدبختی درس خوندیمو بیکار,ازیک خانواده سه نفر سر کار,کی باید جواب آه وناله این مردم بدبختو بده در این استان سراسر پارتی
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
کسی نمیاد بگه به اقای پناهی چقدر در دوره احمدی نزاد استخدام ها فله ای بود و از فله ای هم بیشتر بود
رشیدی
Iran, Islamic Republic of
در زمان شما اقای پناهی استخدام ها خیلی ناجور بود مثل کشک و پشم وارد این سیستم می شد بررسی کنن پتهشون میریزه روی اب
خسرو شفیعی مطلق
Iran, Islamic Republic of
آفرین به جسارت وشجاعت حضرت حجه الاسلام پناهیان که حرف دل همه ماها را زدند خداوند سایه روحانیت را از سر ما کم نکند
قربانی
Iran, Islamic Republic of
در دوره ه هدایت خواه و احمدی نزاد صدها استخدام ..وجود داشت حالا میگن استخدام چی شد
خسرو شفیعی مطلق
Iran, Islamic Republic of
آفرین به جسارت وشجاعت حضرت حجه الاسلام پناهی که حرف دل همه ماها را زدند خداوند سایه روحانیت را از سر ما کم نکند
ناصر
Iran, Islamic Republic of
اقای پناهی لطفا در کا دیگران . نکنید بسه دیگه
بشارت
Iran, Islamic Republic of
در دوره دکتر روحانی همه چیز قانونی بوده اما در دوره احمدی صراط مستقیم نبود
قاسم
Iran, Islamic Republic of
اقای پناهی خ..مسول دفتر نظارت شدی.
گرگعلی
Iran, Islamic Republic of
گمان کنم اگرگوسفدی رابه رسم امانت نزدگرگ بذارن بهترازبعضی مسئولین که بایدامانتدارباشند ازش مواظبت میکنه
سیدوحیدشفیعی
Iran, Islamic Republic of
درودبرروان پاک حاج آقاپناهی که زبان گویای حق طلبان است فریاددرگلوخفته مابی نوایان دردکشیده پابرهنه است.
Iran, Islamic Republic of
استاندار ضعیف باید برود
Iran, Islamic Republic of
استخدام ها دولت احمدی نژاد کجا بودی شیخ
از انتصابا..استان مشخصه که چقد اهل ضابطه ای
حمیدی
Iran, Islamic Republic of
چقدر از بستگانت در ادارت مشغول شدن اقای پناهی
جمشید
Iran, Islamic Republic of
در دوره های گذشته کل نیروهای نگهبانی رو اذیت کردن و انداختن بیرون حالا اومدن میگن ما کارمون درسته حناتون رنگی نداره
اصغر
Iran, Islamic Republic of
اقای پناهی تو نبودی که یک دل سیر سخنرانی می کردی حالا شدی دفتر نظارت
ج
Iran, Islamic Republic of
این مسول جهادکشاورزی را بخواهید تا بیاد ببینید حرفی برای گفتن دارند
منصوراباد
Iran, Islamic Republic of
بویر تو هم فقط کسانی به نفع این دولت صحبت میکنند میزنی،پس چطور پیام ما مستقلها رو نمیزنی،
منصوراباد
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای پناهی درد مردم راگفتی،
سعید
Iran, Islamic Republic of
اقای ..خودت با دستای خودت بری تهران کارش را درست کردی....یادت میاد
Iran, Islamic Republic of
آقای ..لطفاً اول مطالعه کنید وتحقیق . اعتقادی به قیامت دارید
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
اقای پناهی به قول دیگران چرا فقط حال را می بینید و همین سایت کبنا اگر واقعا اداعای بی طرفی میکند چرا نگاهی به استخدامهایدولت قبل که بدون ازمون امده اند نمی کند اگر واقعا رسالت خبری انجام میدهی و هدفت تخریب دولت نیست یه گزارش از استخدام های بی ازمون دولت قبل در استان بنداز مثلا اداره کوچکی مثل کتابخانه های عمومی در زمان اقای شفیعی چند نفر نیرو از مسجد ا م بدون ازمون سر کار اورد و یا پسر ارشد فلان شخص مسیول ارشد استان و یا فامیل ها این فقط یک نمونع کوچک هست و وای به بقیه ادارات از سایت کبنا تقاضا داریم برای انکه اثبات کنی هدفت تخریب دولت نیست به سابقه استخدام های فله ای در استان بپردازید تا برای اقای پناهی اثبات شود این قصه سر دراز دارد و متلق به این دولت نیست
Iran, Islamic Republic of
ازحرفهای پناهی ..
لوداب
Iran, Islamic Republic of
اقای پناهی کی بایدجواب استخدامهای اتوبوسی دردولت قبل وزمان هدایتخواه رابدهد....چرایک باراعتراض نکردی...حتمااستخدام حدود۱۲۰نفردرسازمان بهزیستی که یکی ازکوچکترین ادارت هست فراموش کرده ای؟ حتمادرپاسخ من خواهی گفت اونهابچه مسلمان بودند..
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
.. بنده خدا که قدرت جابجایی خ.. راهم نداره تا برسه به برخورد.. قانونی
Romania
برخورد با متخلفین چه دردی رو دوا میکنه
یاور
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار که دارد برای بچه های استان شغل ایجاد می کند خیلی عالیه
شیخ تو هم و داغ دلی ایگی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
راهزادی مدیر عامل برق رفتنی شد..............
حق
Iran, Islamic Republic of
اقای پناهی در سال ۸۸ که ۵۰۰ نفر بدون امتحان وارد شرکت نفت گچساران شدند چرا سکوت کردید ایا عدالت این است بدانید که این صحبتها ی بی اساس با توجه به عملکرد ضعیف ونادرست مسولان قبلی شنونده ای ندارد.
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1