تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۱۸۶۰۶۷

زارعی و اشتباهات گذشته

۱۳
۰
کبنا ؛ح .رمضانی
انتخابات مجلس دهم در اسفند ۹۴ برگزار شد و در بویراحمد و دنا کاندیدا پیروز تائید شواری نگهبان رسید.
کار مجلس دهم آغاز شده و مردم امیدوارند با توجه به انتقاداتی که از عملکرد نماینده بویراحمد و دنا در زمان انتخابات می‌شد وی با رفع این انتقادات بتواند در ۴ سال آینده تحولی در حوزه راهبری و عملکردی خود به وجود آورد.
مردم معتقدند بخشی از عملکرد نماینده‌ی بویراحمد و دنا در مجلس نهم سوالات زیادی در ذهن مردم بویراحمد و دنا باقی گذاشت که عدم پاسخگویی وشفافیت به این مسائل در آینده درد‌ها ورنج‌های مردم مستضعف بویراحمد و دنا را دو چندان خواهد کرد.
نمونه این موارد در زیر بیان می‌شود که امیدواریم نماینده محترم بویراحمد و دنا پاسخگوی عملکرد خود در مجلس نهم باشد و با پایان دادن به این رویه شرایط بهتری را در مجلس دهم از وی شاهد باشیم.
شاید اگر سری به خیابان مصلی یاسوج بزنید و گذرتان به دفتر نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی بخورد بخوبی مظلومیت مردم بویراحمد ودنا را بدانید.
مردمی که از سر ناچاری برای پیگری مشکلات خود به دفتر غلام محمد زارعی مراجعه می‌کند و لی کسی در اون دفتر نیست که پاسخ گویی مشکلات مردم باشد این مشکل در دوره نهم نیز در عملکرد زارعی وجود داشت.
خیلی از لید رهای غلام محمد زارعی ک ولی در در انتخابات ۹۴ تنها گذاشتند به دلیل بی‌توجهی و عدم پاسخگویی به مشکلات آن‌ها بود.
این‌ها معتقد بودند که نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به لیل گرفتاری‌ها شاید نتواند جوابگوی همه مکالمات لیدر‌های خود باشد ولی متولی دفتر ارتباط مردمی ایشان باید خود نمایندهی قابل دسترس برای همه مردم شریف شهرستانهای بویراحمد ودنا باشد نه اینکه گوشی خود را از دسترس خارج کند و مردم را به حساب نیاورد گرچه این مشکل یعنی عدم پاسخگویی در ف‌تر ار تباط مردمی وی در تهران هم است.
بنظر نویسنده و شاید خیلی از مردم بویراحمد ودنا و لیدر‌های جریان زارعی مسول دفتر زارعی باید انسان کارامد، توانمد و کاری باشد و مشکلات مردم را به منافع شخصی خود ترجیح ندهد.
مشکل دیگر زارعی در مجلس نهم همراه نبودن کسانی که از نردبان وی بالا رفته و پست مدیریتی در یافت کردند.
عملکرد این‌ها نشان می‌دهد که نیز منافع خود را به منافع جریان زارعی ترجیح دادند.
شاید اگر نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بازدید یا جلسه با طرفداران خود در ادارات برگزار کند بخوبی می‌یابد که از سوی مدیران منتصب به وی هیچ توجهی به نیروهای ایشان نیست مدیران منتصب به غلام محمد زارعی با لابی‌گری خود را مدیون سایر کاندیدا دیگر هم می‌دانند برخی از مدیران کل یا معاونت‌های مدیر کل در برخی ادرات هستند که ظهر در جلسات زارعی بودند و شب در کنار سایر کاندید‌های دیگر و خواست همه مردم مردم بویراحمد ودنا این است که چنین نیروهای که کار مردم را به خئاسته‌ای جناحی ترجیح می‌دهد برخورد شود.
نماینده بویراحمد و دنا باید بداند ۴سال زمان اندکی است و با کمی تلاش با پیشنهاد نیروهای نخبه و توانمند می‌تواند برای مردم دلسوزانه کار کند و عملکرد خوبی را رقم بزند و لی با وجود چنین مدیران و معاونان و متولیان دفتر ارتباط مردمی خود به هیچ جاه نمی‌رسد و شاید ضعیف‌تر از گذشته نیز در این چهار سال ظاهر شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جنترمن
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارعی ودرود بر این قلم که ذره ای از درد دلهای طرفداران حاجی را مرقو م فرمودی آفرین خیلی از مدیران ومسولین مخالف حاجی بودند وهنوز هم مسولیت دارند وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
خدمت جناب حاج زارعی سلام و عرض ادب دارم.حاجی جان چه برنامه ای برای قشقایی های یاسوج داری
Iran, Islamic Republic of
افرین بر نویسنده متن که واقعیت را نوشتی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
چقد غلط املایی داره.. کدوم بی سوادی اینو نوشته
امین
Iran, Islamic Republic of
کارخانه قند کارخانه اسفالت و......مردم ب..د
زاگرس نشین تنها
Iran, Islamic Republic of
نوشته فوق لبریز از غلط املایی ست٬ لطفا مداقه بیشتری بنمایید
دانشجو پزشكي
Iran, Islamic Republic of
انصافا محمدی مسول دفتر انسان شریف و پاکی هستند
جوزار
Iran, Islamic Republic of
درود بر محمدی رییس دفتر حاج زارع اتفاقا ایشان آدمی وارسته وپاسخگو می باشند
مارگون
Iran, Islamic Republic of
بسیار بجا فرمودی حاجی نباید اشتباهات ۴سال گذشته را تکرار کند
Iran, Islamic Republic of
یکی از اشتباهات حاجی به کارگیری مجلسی بعنوان رییس آموزش و پرورش دنا بوده
جنترمن
Iran, Islamic Republic of
انصافا در خصوص بکار گرفتن ..ی به عنوان مدیر آموزش وپرورش . حاجی ... کرد وهر چه زودتر باید ایشان را عزل نماید چقدر در منطقه ..ی کرد وکارکنان را تهدید کرد که به حاجی رای ندهند فاطمه زهرا کمک کردوهمت مردان مرد پشت سر حاجی بود و خیلی از مدیرانی که مسولیت دارند مخالف حاجی بودند
Iran, Islamic Republic of
همینه دونم که حاجی هم کاری نیکنه مثل دور قبلش تمام مخالفن وما وزور وابینه
دنای سرافراز
Iran, Islamic Republic of
از حاج زارعی نماینده محترم شهرستانهای بویراحمد ودنا خواهشمندیم که رییس دفتر خود را هم در یاسوج و هم در تهران عوض نمایید با تشکر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1