تاریخ انتشار
شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۱۵۵۹۷۴

چه کسی مسئول مرگ پریسا، پدرام و پرهام عزیز است؟!

۱۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛شهین‌تاج کریمی*

سر صحبتم با کسانی ایست که از قتلگاه دشتروم می‌گذرند و بعنوان مسئول بر صندلی ریاست تکیه زده‌اند و صدای ضجه مادران و پدران داغدیده و زخم خورده این دهستان را نمی‌بینند!
کسانی که فقط جهت رفع تکلیف کاری انجام می‌دهند بدون آنکه استاندارهای لازم در آن کار را رعایت کنند و به عواقب آن بیندیشند!!!! در مسیر جاده دشتروم متاسفانه هیچکدام از استاندارهای راههای دسترسی رعایت نگردیده و هیچ کدام از روستاهای بالادست دیده نشده و برای دسترسی آن‌ها چاره‌ای اندیشیده نشده است!!!
اتفاقی که می‌توانست با یک دور برگردان یا یک تابلو خطر و.... از آن جلوگیری کرد خیلی سنگین و غم انگیز به اتمام رسید. کسانی که در مسئولیت خود کوتاهی می‌کنند مجرمند و کسانی که می‌بینند و سکوت می‌کنند مجرم ترند و کسانی که کارمجرمان را تایید می‌کنند از همه مجرم ترند. مرگ پریسا، پدارم و پرهام عزیز چنان غم انگیز و دلخراش است که هزاران صندلی ریاست در برابرش به پشیزی نمی‌ارزد.
چه کسانی را بعنوان ناجی در اورژانس ۱۱۵ به خدمت گماشته‌اید؟؟!!!! چند ساعت دوره آموزشی طی کرده‌اند؟!!! چند سال سابقه خدمت دارند؟؟!! آیا نجات جان مصدوم را باید به قیمت مرگ دیگران انجام داد؟! چه توجیهی می‌توانید برای این جرمتان داشته باشید؟؟!! آیا می‌شود به کسانی که به اصول اولیه رانندگی اعتقاد ندارند و عمل نمی‌کنند اعتماد کرد و مسئولیت نجات جان مردم را به دستشان سپرد؟؟!!
حال چه کسی می‌تواند توجیه کند مرگ پریسا، پدرام و پرهام عزیز، این کودکان معصوم و بی‌گناهی که چشم و چراغ پدر و مادر و ایل تبارشان بودند؟؟؟!!
کدام مسئول می‌تواند شرح دهد حال مادری که اکنون با تن زخمی و شکسته بر روی تخت بیمارستان از مرگ کودکانش بی‌خبراست و خدای را شکر می‌کند که خود خرد و شکسته شده ولی بچه‌هایش سالمند!!!!
چه کسی می‌تواند شرح دهد لحظه جان دادن پریسای ۱۴ ساله و پدرام ۱۰ ساله و پرهام ۵ ساله عزیز و دوست داشتنی را؟؟؟؟! چه کسی می‌تواند شرح دهد حال پدری را که بدنهای بیجان فرزندان دلبندش را یکی یکی در آغوش گرفت و به امید اینکه شاید نفسی مانده باشد به بیمارستان فرستاد؟؟؟!!!
هیچ مرحمی نمی‌تواند التیام دهید زخمی که بر تن رنجور این پدر و مادر نسشته است... هیچ تسلیتی نمی‌تواند تسلی دهید حالشان را و هیچ گذشت زمانی نمی‌تواند گرد فراموشی بر چهره غمبارشان بنشاند و.....
از خدای بترسید و مسئولانه قدم برداید و قدر فرصت‌هایی را که خداوند در اختیارتان گذاشته بدانید و به اندیشه چهار روز ماندن بیشتر بر صندلی ریاستتان دنبال مقصر نگردید و مسئولانه و قانونمند انجام وظیفه نمایید.
با سپاس فراوان

نام شما

آدرس ايميل شما

موسوی منش.داود
Iran, Islamic Republic of
احسنت ودرود براین قلم شیوا
امیدوارم روزی فرا رسد که شاهد چنین صحنه های دلخراش درمحورهای مواصلاتی استانمان نباشیم ومسؤلین جهت رسیدن به این مهم تلاش کنند
جوان
Iran, Islamic Republic of
سلام
مسولین لطفا جواب بدهید
شاهد
Iran, Islamic Republic of
خداوند انشاءاله این خانواده داغدار را صبر جزیل عنایت فرمایید دراین حادثه که مقصر اصلی اداره راه میباشد وبعد راننده امبولانس است که باید در باند سبقت حرکت کند نه اینکه ماشین ازفرعی امده را دنبال کند در انتهای جاده در شانه خاکی این خانواده را به عزا بنشاند
پاسخ
Iran, Islamic Republic of
ضمن تسلیت به خانواده ی داغدیده،باید خدمت عرض کنم که تمام تکنسین ها و امدادگران اورژانس استان با توجه به اقتضای کارشون دوره ها و مدارک تحصیلی دانشگاهی لازم را پشت سر گذاشتن و این تصادف بنا به نظریه ی کارشناسان پلیس راه استان هیچ ربطی به سهل انگاری پرسنل ۱۱۵نداشت،آمبولانس ۱۱۵در حین انتقال بیمار تصادفی با اوضاعی وخیم بودند که حین انتقال به علت لحظه ی کوتاهی و سهل انگاری راننده ی پیکان تصادف رخ داد با اون بی احتیاطی محضی که راننده ی پیکان داشتند و صحنه ی حادثه مشخص بود راننده ی آمبولانس با تبحر نزاشتن تلفات جانی بیشتری داشته باشه
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
با عرض تسلیت به خانواده داغدار. متاسفانه این جاده، جاده مرگه و سالانه افراد بیگناه زیادی رو به کام مرگ میکشه و هیچ مسولی هم پاسخگو نیست!
این حادثه متاسفانه نه اولین و نه آخرین حادثه ای است که اتفاق افتاده. اگه درد همین حادثه اخیره مسولین برن بگردن دنبال مقصر. حالا برفرض مثال مقصر اصلی رو پیداکنن و با حکم اعدام گردنشو بزنن ولی چه دردی رو درمان میکنن؟!!
باید این مشکل رو یک بار و برای همیشه ریشه کن کنن
ولی کو گوش شنوا؟!!
متاسفانه مسولین به این صندلیا اینقد دل میبندن که گوششون کر میشهو فقط زور میزنن که یک روز بیشتر رو این صندلی بشینن
جنترمن
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم کریمی ..... به دلیل بی احتیاطی مقصره چرا مسولین مقصر باشند
دوست
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاسف انگیزه.خدا خودش صبر بده
eli
Iran, Islamic Republic of
با عرض تسلیت به خانواده محترم عزیزان
خب شرط اول احتیاط هست.
اما سرکار خانم کریمی، سعی در سیاسی جلوه دادن مرگ سه کودک به هیچ وجه حرکت پسندیده ای نیست.من ایو عده ای دیگر این حرکت را ناشایست میدانیم.
امیدوارم از مرگ کودکان معصوم برای حمله به یک چهره سیاسی استفاده نشود که خانواده شان هم ببخشند خداوند از این حرکت نمیگذرد.
ﻻﻟﻪ
Iran, Islamic Republic of
ﺟﺮﻳﺎﻥ اﻳﻦ ﺗﺼﺎﺩﻑ ﭼﻲ ﺑﻮﺩﻩ اﺻﻼ?
دوست
Iran, Islamic Republic of
خداوند صبردهداین خانواده را
ياسوج مردم بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض تسلیت آفرین براین یاداشت شما که دل هرانسان وجدن دار را بیدار ومسءولیت دار می نماید


.
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1