کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چه کسی مسئول مرگ پریسا، پدرام و پرهام عزیز است؟!

3 بهمن 1394 ساعت 10:50


شهین‌تاج کریمی*

سر صحبتم با کسانی ایست که از قتلگاه دشتروم می‌گذرند و بعنوان مسئول بر صندلی ریاست تکیه زده‌اند و صدای ضجه مادران و پدران داغدیده و زخم خورده این دهستان را نمی‌بینند!
کسانی که فقط جهت رفع تکلیف کاری انجام می‌دهند بدون آنکه استاندارهای لازم در آن کار را رعایت کنند و به عواقب آن بیندیشند!!!! در مسیر جاده دشتروم متاسفانه هیچکدام از استاندارهای راههای دسترسی رعایت نگردیده و هیچ کدام از روستاهای بالادست دیده نشده و برای دسترسی آن‌ها چاره‌ای اندیشیده نشده است!!!
اتفاقی که می‌توانست با یک دور برگردان یا یک تابلو خطر و.... از آن جلوگیری کرد خیلی سنگین و غم انگیز به اتمام رسید. کسانی که در مسئولیت خود کوتاهی می‌کنند مجرمند و کسانی که می‌بینند و سکوت می‌کنند مجرم ترند و کسانی که کارمجرمان را تایید می‌کنند از همه مجرم ترند. مرگ پریسا، پدارم و پرهام عزیز چنان غم انگیز و دلخراش است که هزاران صندلی ریاست در برابرش به پشیزی نمی‌ارزد.
چه کسانی را بعنوان ناجی در اورژانس ۱۱۵ به خدمت گماشته‌اید؟؟!!!! چند ساعت دوره آموزشی طی کرده‌اند؟!!! چند سال سابقه خدمت دارند؟؟!! آیا نجات جان مصدوم را باید به قیمت مرگ دیگران انجام داد؟! چه توجیهی می‌توانید برای این جرمتان داشته باشید؟؟!! آیا می‌شود به کسانی که به اصول اولیه رانندگی اعتقاد ندارند و عمل نمی‌کنند اعتماد کرد و مسئولیت نجات جان مردم را به دستشان سپرد؟؟!!
حال چه کسی می‌تواند توجیه کند مرگ پریسا، پدرام و پرهام عزیز، این کودکان معصوم و بی‌گناهی که چشم و چراغ پدر و مادر و ایل تبارشان بودند؟؟؟!!
کدام مسئول می‌تواند شرح دهد حال مادری که اکنون با تن زخمی و شکسته بر روی تخت بیمارستان از مرگ کودکانش بی‌خبراست و خدای را شکر می‌کند که خود خرد و شکسته شده ولی بچه‌هایش سالمند!!!!
چه کسی می‌تواند شرح دهد لحظه جان دادن پریسای ۱۴ ساله و پدرام ۱۰ ساله و پرهام ۵ ساله عزیز و دوست داشتنی را؟؟؟؟! چه کسی می‌تواند شرح دهد حال پدری را که بدنهای بیجان فرزندان دلبندش را یکی یکی در آغوش گرفت و به امید اینکه شاید نفسی مانده باشد به بیمارستان فرستاد؟؟؟!!!
هیچ مرحمی نمی‌تواند التیام دهید زخمی که بر تن رنجور این پدر و مادر نسشته است... هیچ تسلیتی نمی‌تواند تسلی دهید حالشان را و هیچ گذشت زمانی نمی‌تواند گرد فراموشی بر چهره غمبارشان بنشاند و.....
از خدای بترسید و مسئولانه قدم برداید و قدر فرصت‌هایی را که خداوند در اختیارتان گذاشته بدانید و به اندیشه چهار روز ماندن بیشتر بر صندلی ریاستتان دنبال مقصر نگردید و مسئولانه و قانونمند انجام وظیفه نمایید.
با سپاس فراوان


کد مطلب: 155974

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/155974/کسی-مسئول-مرگ-پریسا-پدرام-پرهام-عزیز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1