تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۱۳۹۳۳۲

سید حمید آیا «سید اکبر» تنهاست؟

۱۰۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ محسن ظفری
بعد از انتشار مطلب «راز عصبانیت سیداکبر علیزاده؟» یکی از خوانندگان به این مطلب پاسخ داد.
درد سید اکبر تنهایی نیست. سید یک ایل و تبار را دارد.پسر نوح با بدان بنشست و بد شد. یک خانواده از سادات زاد احمد جدا شد ایا تمامی سادات معظم زاد احمد همراه با سید اکبر نیستند؟
درد سید حمید چیست؟ درد و ترس زمین خوردن و شکست تاجگردون نیست؟ آری سید اینجا دگر نه با زور و نه با احساس نمیتوان مردم را فریب داد. نه با وعده های پول اندیشه ها خرید و فروش میشود و نه با اشتغال جوانان رای ها به سوی تاجگردون سرازیر میشود. اینجا در قرن فن آوری و تکنولوژی با رهنمودهای فرزانه و شمع انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای ارواحنا فداه در سال همدلی و همزبانی بدون نگاههای قومیتی و قبیله ای انسانها اندیشه اشان را به زر و پست ها نمیفروشند
سید حمید آیا نامه شما خطاب به آقای علیزاده سراسر توهین نیست؟همه میدانند قدرت و فرمانداری سید اکبر علیزاده چگونه بوده است. پس بگذارید مردم قضاوت کنند؟ نیک بدانید که خداوند نظاره گر اعمال و حکم نهایی در دست اوست.
خداوند سبحان را شاکریم که در سال ۹۴ دوستانی گاه گاه به عنوان نگارنده پا به عرصه رسانه میگذارند و مطلبی را مینگارند که چند روزی فضای انتخابات را گرم ولی نیک بدان عمر این نگاشتن ها کوتاه و فصلی است پس قلمت را برای جاودان بودن مهیا کنم دوست من.
در کدام دولت ها اختلاس صورت نگرفته. آیا دولت خاتمی پاکدست بوده است؟
برایت از شهرام جزایری می‌نویسم:
شهرام جزایری، پدیده ای بود که در اوایل دهه ۸۰ در دوران اصلاحات اتفاق افتاد،جوانی که در ابتدا در شهر خود سمبوسه می فروخت و در رشته دندانپزشکی تحصیل می کرد،متهم به ارتشا و فساد مالی و نیز اخلال در نظام اقتصادی می شود.
پرونده وی یکی از جنجالی ترین پرونده های اقتصادی در قوه قضاییه بود.
وی در گفتگویی گفته است: « به نظر من فردی که در کارهای اقتصادی فعالیت می‌کند که هیچ وجه نباید به افراد سیاسی نزدیک شود. از نزدیک شدن به آدم‌های سیاسی پشیمانم. هر چند که آنها سراغ من آمدند ولی چون نوع فعالیت سیاسی و اقتصادی به هم ارتباطی ندارد این کار من درست شود».
هرچند شهرام جزایری توانسته بود با نزدیک شدن به برخی از مراکز قدرت به برخی از رانتها دسترسی پیدا کند، اما امتزاج سیاست و اقتصاد را نتیجه ای جز ۲۷ سال زندان به جرم اخلال در نظام اقتصادی کشور نخواهد داشت.
هرچند رقم و اعداد در پرونده جزایری گفته نشد و اعدادی نجومی به دنبال این پرونده نبود تا برق از سر همه بپراند،نبود،اما وی یک مفسد اقتصادی بود که با نزدیک شدن به سیاست به مانند خداداد سرنوشت شومی را برای خود رقم زد.
همین یک مورد کفایت میکند.
گفتین دولت احمدی نژاد اختلاس دارد و من مواردی از نقاط ضعف دولت خاتمی را میگویم:
- درگیری های فراوان و زد و خورد ها در پارک ها و دانشگاه ها.
- حادثه کوی دانشگاه و افتضاحات بعدی آن. میلی به باز کردن پرونده مشتی اراذل ندارم ولی هنوز در مورد بی سیم های وزارت کشور خاتمی که در دست کودتاچیان بود به مردم توضیح داده نشده است و اگر نبود تدابیر رهبری و هوشیاری مردم ،کشور ما به سرنوشت گرجستان دچار شده بود...
- قتل های زنجیره ای که حادثه ای کم نظیر از تمامی جهات علی الخصوص نحوه برخورد با عاملین و بی آبرو کردن نظام و دستگاه اطلاعاتی کشور توسط خود مسئولین بود .
- درگیری های شورای شهر تهران.
- ماجرای مشکوک و تامل برانگیز ترور حجاریان.
- هجمه بی وقفه به اسلام، ائمه اطهار، امام خمینی، رهبری، شهدا، سپاه، شورای نگهبان و...
- تخریب باورهای دینی و اعتقادی با شدیدترین بمباران تبلیغاتی با پول بیت المال و از جیب خودمان.
- ماجراهای غم انگیز مجلس ششم که تنها کاری که نکردند توجه به مردم بود.
- تحصن نمایندگان مجلس ششم که نقش اپوزوسیون در داخل را به خوبی ایفا نمودند.
- سرقت اسناد بکلی سری مملکت به راحتی و با حمایت دولت (فیلم قتل های زنجیره ای ، نامه سعید امامی در خصوص مطبوعات و...) و در اختیار دشمنان قرار دادن آنها برای بهره برداری تبلیغاتی .
- لو دادن تصمیمات شورای عالی امنیت ملی به نحوی که رادیوهای بیگانه شاید یک ساعت بعد از آنها اطلاع داشتند.
- استعفا و تهدید به استعفاء اکثر فرمانداران و استانداران در رابطه با تحصن نمایندگان.
- نامه نگاری به رهبری برای خوردن جام زهر(قبل از حمله آمریکا به عراق).
- تشبیه محرومان به لشگر قابلمه به دست ها
- نامه خیلی محرمانه خاتمی به بوش که ما دست از حمایت لبنان و حماس و فلسطین و بی خیال شدن اترژی هسته ای به این شرط که به ما حمله نکنند . نامه دولت خاتمی به بوش در زمان حاکمیت دولت اصلاحات مخفی ماند ولی درسال ۸۵ افشا شد. اخیراً هم باز ازسوی مشاور عالی بوش پدر و پسر تأیید شد، این نامه این قدر ذلیلانه و منفعلانه است که آدم را به یاد مواضع حکومت پهلوی و شاه سلطان حسین می اندازد! به بوش بگوییم که ما حاضریم حزب الله لبنان را خلع سلاح کنیم، آقای صادق خرازی سفیر سابق ایران در پاریس، عامل ارسال نامه ننگین ۲۰۰۳ به آمریکا ، روزنامه "وطن امروز" سندش را نیز درج کرد. گفتند ما که رفتیم این نامه را به بوش دادیم، بوش گفت چه کسی جرأت کرده چنین نامه گستاخانه‏ای را بنویسد؟ حزب الله لبنان را خلع سلاح کنیم، از حمایت فلسطین دست برداریم، در بحث عراق همکاری کنیم، هسته‏ای را هم هرچه شفاف تر کنیم تا ما را از لیست شرارت خارج کنند!
- سفر رییس جمهور سابق به صورت سری به کنفرانس گروه بیلدربرگ(فراماسونری-صهیونیستی) در سال ۱۹۹۹و ارائه تز گفتگوی تمدنها و تصویب آن یک سال بعد ۲۰۰۰در سازمان ملل و نامگذاری سال ۲۰۰۱به این نام و در پی آن ارائه تز جنگ تمدن ها توسط ساموئل هانتینگتون در آمریکا .
- خدمت به آمریکا و دشمنان نظام به خاطر نفوذ دادن سکولاریسیم در بدنه جامعه و دولت .
- سید بزرگوار! تو سید آنهایی هستی که امام حسین (ع) را خشونت طلب خواندند وگرنه ملت آنقدر هم ساده نیستند که سه سال پیش را فراموش کنند .
- زمانی که دکتر احمدی نژاد دولت را از آقای خاتمی تحویل گرفت ، دولت ۱۵میلیارد دلار بدهکاری داشت. اگر در دوران خاتمی در صندوق ذخیره ارزی پولی وجود داشت بدهکاری های آن نیز زیاد بود.
دولت نهم ۷۰ میلیارد دلار را به کارهای عمرانی اختصاص داده و ۳۰ میلیارد دلار دیگر را نیز به صورت وام در اختیار صنعتگران قرار داد که باید آن را بازگردانند.
- رشد هزینه های جاری یکی از شاخصهای مهم اقتصادی برای ارزیابی عملکرد دولتها در حجیم تر شدن است و در این خصوص دولت اصلاحات طی سالهای ۷۶ تا ۸۳ یکی از بدترین عملکردها را بین دولتها داشته است و دولتی که در سال ۷۶ توانسه بود تنها با ۴۴۰۰ میلیارد تومان دستگاه حجیم خود را بگرداند، در سال ۸۳ با ۴۰ هزار میلیارد تومان اداره شد و به این ترتیب دولت دوم خرداد دستگاه دولتی را به شدت به هزینه های جاری وابسته کرد.
بر اساس مستندات بانک مرکزی که توسط مقامات این بانک در دولت گذشته منتشر شده، هزینه های جاری دولت گذشته به طور متوسط هر سال دچار افزایش ۱۰۰ درصدی شده است و از ۴۴۰۰ میلیارد تومان در سال ۷۶ به ۳۹ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان در سال ۸۳ افزایش یافته است.
بنابراین گزارش، رکورد افزایش هزینه های جاری طی ۱۲ سال مورد بررسی در سال ۸۲ رقم خورد به گونه ای که هزینه جاری ۱۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی دولت در سال ۸۱ به یکباره با ۹۹/۳ درصد افزایش به ۲۹ هزار و ۵۵۴ میلیارد تومان در سال ۸۲ رسیده است.
این در حالی است که دولت نهم علیرغم اینکه دستگاه دولتی به واسطه عملکرد چندین ساله دولتهای گذشته به هزینه های جاری وابسته شده بود و در سال ۸۴ رقم ۵۹ هزار و ۷۷۵ میلیارد تومان برای هزینه های جاری ثبت شد، توانست با مدیریت صحیح، هزینه های افسار گسیخته دستگاه دولتی را کنترل کند و در سال ۸۵ که در واقع اولین سال مدیریت کامل این دولت به واسطه تهیه اولین بودجه دولتی بود، هزینه های جاری را به ۴۱ هزار و ۵۷۸ میلیارد تومان در این سال کاهش دهد که تقریبا ” معادل هزینه های جاری سال ۸۳ است.
بر اساس مستندات بانک مرکزی، هزینه های جاری دولت در سال ۸۶ نیز کنترل شد و تنها با ۱/۳ درصد افزایش به ۴۲ هزار و ۱۳۳ میلیارد تومان رسید.
نکته اساسی اینکه، در سالهای ۸۵ و ۸۶ درآمد نفتی دولت نهم به شکل قابل توجهی افزایش یافت و دولت اگر می خواست روند رشد هزینه های جاری خود را مطابق دولت گذشته ادامه می داد، هزینه های جاری دولت از سالانه ۱۰۰ هزار میلیارد تومان نیز فراتر می رفت؛ ولی با سیاستهای کنترلی دولت و تاکید رئیس جمهوری بر صرفه جویی در هزینه های جاری این امر محقق نشد.
بر اساس این گزارش، در قانون بودجه سال ۸۷ کل کشور نیز مجلس ۶۲ هزار و ۱۱۶ هزار میلیارد تومان برای هزینه های جاری دولت مصوب کرد که طی ۹ ماهه سال ۸۷ حدود ۴۱ هزار میلیارد تومان از این مبلغ مصوب هزینه شد و پیش بینی می شود تا پایان سال ۸۷ مجموع هزینه های جاری دولت به حداکثر ۵۷ هزار میلیارد تومان برسد که با این حساب از رقم مصوب مجلس و همچنین میزان هزینه های جاری سال ۸۴ کمتر است.
این در حالی است که اگر هزینه های جاری دولت در سه ماهه آخر سال ۸۷ رقم ۱۸ هزار ملیارد تومان هم برآورد شود، هزینه های جاری دولت در این سال به رقم ۵۹ هزار میلیارد تومان سال ۸۴ می رسد و بنابراین رشد هزینه های جاری دولت در انتهای سال ۸۷ در مقایسه با آغاز به کار دولت نهم یعنی سال ۸۷ صفر می شود.
- دیوان محاسبات در گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۸۳ می‌گوید که ۱۰۲۹ دستگاه دولتی اصلاً جواب دیوان را هم نداده‌اند!!
- در سال ۸۳ باید ۳۴ میلیارد دلار از درآمدهای نفتی توسط شرکت ملی نفت ایران به خزانه واریز می‌شد که تنها ۲۸ میلیارد دلار به خزانه واریز شده است و ۶ میلیارد تخلف محسوب شده است و اگرچه این تخلف در واقع گردش در حسابهای مختلف وزارت نفت است و به مرور تصفیه می‌شود این تخلف در سال ۸۶ به تدریج کاهش یافته و به ۱ میلیارد دلار کاهش یافته است و ۵ میلیارد دلار مستقیماً به خزانه‌ واریز شده است.
- در برنامه سوم توسعه قرار بود ۵۶ میلیارد دلار از درآمدهای ارزی استفاده شود در حالی که در سال ۱۳۸۱، این رقم را به ۷۷ میلیارد دلار تغییر دادند، چون دیدند اضافه برداشت کرده‌اند.
- دولت آقای خاتمی تا پایان برنامه سوم توسعه ۱۲۱ میلیارد دلار هزینه کرد که بیش از دو برابر پیش‌بینی جدول اولیه برنامه سوم بود و جزئیات آن در نماگرهای بانک مرکزی وجود دارد.
ما ۷ اسفند به همه ثابت خواهیم کرد برنده انتخابات جز حاج پولادی وندا کسی نخواهد بود و یقین بدان تاجگردون تنهاست.
حضرت حافظ این روزها به دکتر تاجگردون یک بیت از دیوانش را توصیه میکند:
این دغل دوستان که میبینی مگسانند به دور شیرینی
سید حمید آیا سید اکبر تنهاست ؟
محسن ظفری ۲۴/۸/۹۴
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت
Iran, Islamic Republic of
خلط مبحث نفرمایین. همون جور که گفتین پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد. متن آقای امیری رو که البته بنده ایشون رو نمی شناسم رو خواندم والبته متن مندرج از طرف آقای علیزاده.هردو مملو از ...ء بود.ولی باید به آقای .. گفت کلوخ انداز را پاداش سنگ است. این مسئله هیچ ربطی به سادات محترم زاداحمدی نداشته ونخواهد داشت. سادات زاد احمد مثل تمامی سادات باوی قابل احترام بوده ومی باشند. ... مقوله ای جدا از سادات زاد احمدی است.
اعتماد
Iran, Islamic Republic of
.. جون یک خانواده از زاد احمدی نه بلکه ۶۰در صد سادات زاداحمدی این دور ازدکتر تاج گردون حمایت می کنند واما تو که کل خانوادهات ازتاجگردون حمایت میکنندوتو به خاطر اینکه از دکتر تاج گردون درخواست کردی که بخشدار مرکزی شوی ودکتر در جواب تو گفت توکه هنوز امضا استخدامیت خشک نشده .
اهورا
Iran, Islamic Republic of
برو .. رفتی مطالب کوچک زاده و رسایی و سایتهای مخالف اصلاحات و هم صدا با ... را کمی پیست کردی و به اسم خودت چاپ کردی.. کردی شب روز با اون ق..ی ت دنبال یه ... که ...لازمش !! را نداشتی .. گرفتی و اسم تو زیر مطالب بقیه نوشتی
فقط یادت باشه توهینی که به ... بزرگ باوی کردی بایستی جواب گو باشی!
تا ...
امیدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا آدم باید خیلی..... که اینطور تحلیل می‌کند
از وقایعی که باید از آن. کنید به عنوان نقاط ضعف دولت اصلاحات نام می برید
اولا دانشجویان بی پناه را به جرم حمایت از دولت...کردید
دوم مغز متفکر اصلا حات را . کردید
سوم تمام بدهی دولت قبل را دولت اصلاحات پرداخت کرد و صندوق ذخیره ارزی تشکیل داد
چهار م .. توسط دوستان شما صورت گرفت و این دولت اصلاحات بود که آن را افشا کرد
پنجم مجلس ششم طبق آمار بالاترین میزان جانباز ورزمنده را داشت و تمام مصوبات آن کارشناسی شده بود طوری که هر جا دوستان شما می خواهند به قانونی استناد کنند به آن استناد می‌کنند
ششم جنابعالی اگر می خواهید شخصی را نقد کنید به نقاط ضعف آن شخص بپردازید نه به اصلاحات که در میان طرفدار ان آقا ی فولادی تعداد زیادی اصلا ح طلب وجود دارد و این حرفها باعث رنجش آنها خواهد شد چرا که مساله انتخابات یک مسئله منطقه ای است و بسیاری از اصلاح‌طلبان به آقای فولاد ی علاقه دارند و انشاءالله رای خواهند داد
طرفدارحق
Iran, Islamic Republic of
... مثنوی داد طاووسی میزند،تاجگردون بازنده انتخابات خواهد بود،مردم فهیم باشت و گچساران حاج علی پولادی وندا را انتخاب نموده اند،درود بر شما
Iran, Islamic Republic of
.. با ...نشسته ای خانواده ات را رها کرده ای مطمعن باش که .میشوی
طرفدارحق
Iran, Islamic Republic of
...مثنوی داد طاووسی میزند،تاجگردون بازنده انتخابات خواهد بود،مردم فهیم باشت و گچساران حاج علی پولادی وندا را انتخاب نموده اند،درود بر شما
خاتم زاده
Iran, Islamic Republic of
بانک زنجانی را سرمایه اش میدونی چقدره؟
اختلاس بابک زنجانی رسما اعلام شد:
اخبار ساعت ۲۲ شبکه سه سیما
۲/۹۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ دلار !!!!!
یعنی دقیقا
۸/۷۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان!!!!!!
یعنی چیزی حدود ۹ میلیون میلیارد تومان!!!!!!
یعنی خدا تومن پول
یعنی کل اروپا و آمریکا رو آتیش بزنی و پولشونو نقدی حساب کنی
یعنی اگر کوروش کبیر از ۲۵۰۰ سال پیش تا الان زنده میموند و هر ماه حقوق میگرفت میشد بعبارتی ماهی
۲۹۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان!!!!
دویست و نود میلیارد در ماه!!!
یعنی کوروش کبیر........خخخخخخ
یعنی بعبارتی حقوق سی ساله ی سیصد میلیون نفر معلم در کشور
دقت کنید مجموع حقوق سی ساله ی سیصد میلیون نفر معلم !!!!!!
یعنی هیچی آقا هیچی
یعنی پرداخت ۲/۵۰۰ دو هزار و پانصد ماه یارانه ی ۸۰/۰۰۰/۰۰۰ هشتادمیلیون ایرانی یعنی به عبارتی دیگر پرداخت یارانه ی نقدی ۲۸۵ سال ۸۰/۰۰۰/۰۰۰ نفر ایرانی
شما را بخدا برگردید یکبار دیگر پیام رو بخونید
مگه خزانه ایران چقدر سرمایه داره که این رو فقط یک نفر اختلاس کرده؟!!؟؟!
قضاوت با شما دوستا مسلمان ایرانی...
حالا هی برو از دولت محمود احمدی نژاد دفاع کن!
محمد.
Iran, Islamic Republic of
باید ... که به بزرگ اصولگرایان باشت .. کرده ای را جواب بدی
...
به کجا رسیدی که .. میکنی
با اون ...
باوی
Iran, Islamic Republic of
فولادی ۱۷۳۰۰ رای
تاجگردون ۷۴۲۰۰ رای
یه قرون بده آش به همین خیال باش
تو خیلی بی سوادی
احمد
Iran, Islamic Republic of
خدایی هر وقت میرم فرمانداری .. این .د را میبینم ، از خودم .. میکشم
اصلا کارمند فرماندای و مسول انتخابات رو چه حسابی موضع گیری سیاسی میکنه !
مگه فرماندار . که کارمندش تو انتخابات . میکنه اونم مسول امور انتخاباتش باشه؟
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
تمام این ..نشان دهنده ی ماهیت و شخصیت شماست

بگذارید مردم خودشان قضاوت کنند

رای ما و قلب و آینده ی ما ار آن کسی جز تاجگردون نیست

زنده باد مخالف من
پسر ..
Iran, Islamic Republic of
به چه جراعتی به ما نوهین کردی .. و بدون طی آزمون و گزینش رفتی استخدام شدی
ضد دروغ
Europe
خداوکیلی من تمام دوره ها به حاج جعفری رای دادم ولی امسال فقط تاجگردون. رای را باید به ادم باعرضه داد
گ
Iran, Islamic Republic of
اخه تورو چه به این حرف به خاطر .. رفتی سر کار از کی تا حالا سیاسی شدی
باقری
Iran, Islamic Republic of
تاجگرون پیرووز میدان است و طرفداران رسایی و کوچک زاده و حامیان اختلاس گران بیت المال چنان شکست سنگینی با ختلاف آرای بالی ۴۰ هزار تا بخورند که تا عمر دارند فراموششان نشود.
زنده با تاجگردون
امیر کبیر ایران
صادق
Iran, Islamic Republic of
حالا نمیخواست اینهمه علیه دولت اصلاحات و خاتمی مطلب بنویس
یک کلام هم در مورد فروش .. گچساران
و یک کلام هم در مورد ... خودت صحبت میکردی
دلت خیلی پره
خدا بگم چکار ددولت روحانی کنه بابا .. را هم میزاشتن دهدار ... تا اینهمه فشار روت نباشه
محسن
Iran, Islamic Republic of
جناب .. آخرش با این مطلب که کپی پست کردی و به اصلاحات حمله کردی چه ربطی به بحث سید اکبر و تاجگردون داره
حق
Iran, Islamic Republic of
یا علی حاج علی
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
صد ها از فرزندان ایثارگران بیکار میگردن با اینهمه تحصیلات اون و.. آزمون تو فرماندار.. شدی
والله خوبه
نام نام نان
Iran, Islamic Republic of
ب..
ب
ب
ب
خودتو .. کن!!
کته
Iran, Islamic Republic of
مطلب تکراری بود حال نکردم/// بیشتر شبیه دلواپسا بود
اشکان م..
Iran, Islamic Republic of
.. یکی در مورد فولادی حرف نزن بیشتر از این خرابمون نکن
خواهشا ، لطفا
مساح
Iran, Islamic Republic of
.د نوشتی جناب
عکاشه چرا کامنت سانسور میکنی
Iran, Islamic Republic of
بتی را چرا سانسور میکنید
من بتی هستم زورت میاد کامنت منو سانسور میکنی
ای ملت من بتی هستم
احمدی
Iran, Islamic Republic of
درود برظفری
Iran, Islamic Republic of
درود بر ظفری درود صد درود
باشت باوی سرای فولادی
Iran, Islamic Republic of
فقط فولادی تاجگردون تنهاست
درود بر اکبر علی زاده درود برمحسن ظفری
روزگار
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تنها نیست ایشان ملتی با عشق وعلاقه پشت سرش هستن الان بفرما این مطلب چه ربطی دارد.یه نظری میدم بهتره دوتا تون برین یه جاهی .. . این شهر ..و می دونن . تاجگردون الان که نیست آمده بیست ساله . والله جون جدت اگر خورده ای از تاجگردون داشتین . می گفتن . افسوس باید خورد برای شماها
سادات زاداحمد
Iran, Islamic Republic of
باشت یکصدا فولادی درود برسادات زاداحمدی ۹۹درصد بافولادی
شرمت الله2
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون فولادی اومده فرار کن هرچه زودتر انصراف بده
حقانی
Iran, Islamic Republic of
شک نکن تو مورد تقدیری ظفری جان.اون کسی که گفته میری فرملنداری... میکشی باید بگم اگه یه مرد توی فرمانداری هست خودشه.فرمانداران باشت و گچساران و معاوناش علنا دارن .. میکنن .کسی نمیتونه از ایشون بازخواست کنه... ر شب و روز تو خونه های مردم هست برا تاجگردون.برین جلو اونو بگیرین
سرابیز
Iran, Islamic Republic of
ارتش اصولگرا به حرکت دراومده صدای پای این ارتش پاتختو میلرزونه فولادی ۱۰۰۰۰۰۰درصد
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون خیانت کرد به باوی تخم نفاقو پاشوند
محسن
Iran, Islamic Republic of
محسن .. کردیه این حرفات چه ربطی به حرف امیری داشت
باشتی
Iran, Islamic Republic of
قربونت برم که حرف مردم باشت رو زدی
محسن
Iran, Islamic Republic of
فولادی کاندیدای حزب الله صددرصد انتخابی
فولادی انقلابی صد درصدانتخابی
گچبوی
Iran, Islamic Republic of
محسن ظفری درود بر شما که حقیقتو عنوان کردی
ارند
Iran, Islamic Republic of
ببین اقالطف کنیدشلوغش نکنید قطعا حاج غلام تاجگردون برنده انتخابات خواهد بود.ضم
نارییس جمهورمثل خاتمی گیرنمیاد.
فولادی یک هشتم دکترتاجگردون رای نمیاره.
مصطفی از گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای ظفری شما چرا اصلاحات رو نقد میکنی. خود شما به من گفتی که.. هستی ولی به فولادی رای میدم. الان خیلی از اصلاح طلبای لر و ترک به فولادی رای میدن یکیش خود من. این یه انتخابات منطقا ای هست لطفا با این حرفاتون که معلومه ب. ن نیست رای فولادی رو خراب نکنید.
چرام
Iran, Islamic Republic of
یک استان ویک دکترتاجگردون
شهروند
Iran, Islamic Republic of
انصافا خودت فهمیدی چی نوشتی مرد حسابی خاتمی.. را افشا کرد چی برا خودت نوشتی دلت خوشه مطلب زدی
میرسی
Iran, Islamic Republic of
فولادی این بار قبوله وسلام
بهره عنا
Iran, Islamic Republic of
>تاجگردون تاجگردون باید بشی ب..
اصلاح طلب پشیمان
Iran, Islamic Republic of
با قدرت امادیم تا تاجگردون رابه تاریخ خاطراتمون بفرستیم
بلهزار
Iran, Islamic Republic of
کوبره .. جمع کن ..۱
اشکان م..
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون یعنی
م. ا
ا. ظ
ع. ا
حمید تاجگردون
بقیه هم نگاه کنن این ها ...
اشکان
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون فقط شانتاژ هیچ کاری نکرد البته فقط این یه کارو خوب بلده دروغ زیاد میگه
نارکی
Iran, Islamic Republic of
مطالب مظفری قابل اعتناست اصلاح طلبان پرونده شان مایوس کننده است براحتی قابل دفاع نیست دولت روحانی یه فرصت تاریخی است برای جبران پرونده معیوب انها .آیا قدر این فرصت را برای تصحیح گذاشته گرامی خواهند داشت ؟امیدواریم
: باوی
Iran, Islamic Republic of
فولادی امثال ۷۰۰۰رای در باشت داره تاج اوضاش وخیمه البته این کار ... کرد که عامل ریزش تاج بود
ظفری باشت
Iran, Islamic Republic of
ظفری افرین الحق افرین
باوی
United States
دکتر افشین پور در ابتدا باید اهالی طایفه ی شادگان دعوت کنه و به هر صورتی که شده آن ها را به حمایت کردن قانع کنه ان شاء الله و آقایان شادگانی که پست و مقامی دارید شک نکنید که چوب حمایت نکردن امروزتان را از فامیل و هم طایفه ای و فرزند باوی رو در آینده ای نزدیک خواهید خورد .درود بر دکتر افشین پور
ظفری باشت
Iran, Islamic Republic of
فولادی انقلابی صددر صد انتخابی
Iran, Islamic Republic of
محسن ظفری از این چرندها دیگر ننویس مگر شما تو این دنیا نیستید بابا یکی نمیدونه تو پرفسوری فولادی بنده خدا خودش هم دیگه فهمیده تاج گردون قبوله
گچ
Iran, Islamic Republic of
تاج به تاریخ پیوست بای بای
گچساران
Iran, Islamic Republic of
رای ما فولادی ۱۰۰ درصد
سادات
Iran, Islamic Republic of
سادات .. فقط فولادی مگرسادات بمیرن .. مجلس ببینن
قلعه
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون دیگه مجلس نمی بینه
باوی تبار
Iran, Islamic Republic of
درود . درود . درود. صد بدرود به محسن خان باوی
سعید
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان من متن دکتر رو کامل خواندم.و نظر تک تک عزیزان را نظر همه محترم میباشد.ولی تا الان دکتر تاج گردون جز کار برای افراد خواص هیچ کاری نکرد.واصلاح طلب همیشه یه راه گریز برای خودش میزاره.به امید خدا حاج پولادی امسال از جبهه اصول گرها بلند شده تا گامی محکم واستوار برای دو قوم ترک ولر در تمام جوانب بردار.
باوی
Iran, Islamic Republic of
احسنت . بر . این قلم
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
فدایی وارد محسن ظفری عزیز
نجاتی
Iran, Islamic Republic of
مردم خون دادن پای این انقلاب به...ها رای نخواهیم داد مرگ برحامیان فتنه مرگ بر خ..
ترک
Iran, Islamic Republic of
ما در انتخابات اینده همه یک صدا برادر عزیزمان حاج فولادی وندا را حمایت می کنیم
امید
Iran, Islamic Republic of
با این امار وارقام برنده کسی نیست جز مهنس فولادی
دانشجو تهران
Iran, Islamic Republic of
احسنت برقلم ظفری شجاع شیردل حامیان حاج فولادی حامیان انقلابن
وحدت
Iran, Islamic Republic of
ترک ولر یک صدا فولادی
نان واب
Iran, Islamic Republic of
یا علی حاج علی
شیر
Iran, Islamic Republic of
تاج بای بای
وحید
Iran, Islamic Republic of
تا اخرین نفس از پای نخواهیم نشست حاج فولادی حمایتت میکنیم
تیزبین
Iran, Islamic Republic of
که بره یه ... کن فولادی قبل انتخابات انصراف میده این خط اینم نشون حالا ببین
امید
Iran, Islamic Republic of
فولادی دوست داریم
Iran, Islamic Republic of
اون.. که تو اون لیست استخدامی اومده بود و در شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ پخش شد چه نسبتی بات داره؟
ه
Iran, Islamic Republic of
عامو چی ... داشته
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر صداقت و شجاعت سید حمید امیری که واقعتها را بدون از هیچ گونه شک وشبهه بیان نمود درود بر قلم زیبنده شما زنده باد مخالف من زنده باد تاجگردون (سید وحید باشت)
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
اخی بمیرم سی پست دهداری زنده باد تاجججججججججججججججججججججججججج
Iran, Islamic Republic of
... تو ذات ..
فرهنگی و جانباز انقلاب
Iran, Islamic Republic of
این نظرات رو بزار تو لیست.محسن ظفری خودش به تنهایی یک استان رو اداره میکنه.ایشون فرزند شهید هست و مدرک دانشگاهی از دولتی شیراز داره.حقش استخدام بود و دنبال پست نبود اگه هم بوده خواهان حقش بوده.اون نماینده شهرستان باشت در انتخاباته .شک نکن رقیب بعدی تاج خودشه.تا بترکه انکه نتواند دید.الفاظ رکیک به کار بردن جز شخصیت شما و تربیت شما نیست.میشه حدس زد چقد ترسیدین.توی یک ساعت یک دنیا رو بهم میریزه که شماها از ترس فقط توهین باد هستین.اگه گفتن دولت اصلاحات خواستن بگن دولت ها همه نقاط ضعف دارن.ایشون رو اینقد ازش میترسین که دست به دامن استانداری و فرماندار و غیر و ذالک شدین تبعسد بشه اما بدونین ایشون کارشناس مسول سیاسی و تنها کارمند رسمی قطعی فرمانداری و فرزند شهید و کفن پوش ولایت هستند.برای آقای ظفری ارزوی توفیقات داریم.
گناوه
Iran, Islamic Republic of
خدا را ب عمزم چرند گو تر از شخص شما ندیدم، شما میدونید خجالت چیه!؟وقاحت کدومه!؟ حق چیه!؟اصلا لیاقت کامنت هم نداری، خدارا شرم نداری با این اراجیف!؟
ایمان ظفری
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاج گردون
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت... ک ای .. تحلیل گرشه!کرو بره بمیر
ساداتیان باشت
Iran, Islamic Republic of
قربون جای جای باشت وباوی برم،همه جاش شده حاج فولادی،فدای همه جایه باشت که میخوان به حاج فولادی از جنس خودشون رای بدن.بخدا باجگردون فقط دور تیپ زدنو و تبلیغاته ،وآدمی کاملا ..
محمدی.
Iran, Islamic Republic of
بخدا تاجگردون فقط دور آدمای ..،آدمای معمولی رو به هیچم حساب نمیکنه.فقط بهش فکر بکنید خدا میشناسه این تاجگردونو،بهرامشونم که نهال قوم گرایی رو در سال ۷۶ تو منطقه کاشت. تاجگردون پولا رو برگردون
Iran, Islamic Republic of
آقای ظفری اگه شما حامی تاجگردون بودید ، هیچگاه بخاطر ارسال جوابیه سید حمید ، از این جملات استفاده نمی کردید ! زیرا فراموش کرده اید تاجگردون خود را حامی اصلاحات می داند و یکی از افتخاراتش را که تصویر آن در ۴ و ۸ سال پیش درجریان انتخابات ، بارها به مردم نشان دادند ، دریافت نشان لیاقت از سید محمد خاتمی می باشد ! اف برما که چه زود حتی کسانی که باعث اوج گرفتنمان شدند و پرواز یادمان دادند ، فراموش کردیم وامروز آن فرد را عامل بسیاری از فسادهای کشوری می دانیم . واقعاً که از ماست که برماست .
اسمان.باشت
Iran, Islamic Republic of
من طرفدار حسینی بودم دوست داشتم به تاجگردون رای بدم اما فقط بخاطر .. تاجگردون که ادمهای .. نیستند همش در جمع اوری نفع شخصی خودشانند مطمعن هستم چیزی گیرم نمیاد پس به فولادی رای میدم.
Iran, Islamic Republic of
شهیدظفری ازجوانان شایسته باشت بوددراروندرودباهم بودیم شجاع ونترس روراست ویک رنگ جزاین ازطفری انتطارداشتن جفاست زمان خان گدشته جمهوری اسلامی تاست وطفری بزرگ باوی است
Iran, Islamic Republic of
احسن برشما آقای ظفری بااین حقیقت کفتن شما
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مگر شماها بین مردم نیستید سفارش میکنم یک روز سوار ماشین شوید و از خیر اباد تا شاه بهرام و امام ضامن دیدن کنید نتیجه انتخابات کاملا برایت مشخص میشود من تا الان قصد رای دادن ندارم ولی نتیجه را کاملا پیش بینی میکنم تاجگردون بالای ۶۰ درصد ارا را بدست میاوردخودتان را خسته نکنید و بین خودتان دشمنی نکنید
ماهان
United States
اکثریت مردم گچساران فووولادی
Iran, Islamic Republic of
برای اینده بهنر فرزندان ایران زمین امیر کبیر دوران دکتر تاجگردؤن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فو لادی .۱۰۰در صد .اخی سی تاجگردون که فکر ای روز نیکه.
Iran, Islamic Republic of
اقای... اینقدربراخودت کامنت نزاریادمه سال گذشته این اقای ... به حمیدتاجگردون زنگ زدالتماس میکردکه به دکترتاجگردون بگوبخشداری باشت یادهیاری جایی رابمن بدهد حمیددرجواب گفت کسی که برا.. التماس میکنه تکلیفش مشخصه
من
Iran, Islamic Republic of
واقعا فقط باید تاسف خورد به حال این افکار و این مردم
تاجگردون خودشو نشون داده و نظر مخالف مشخصه از کجا میاد
دیل
Norway
خیلی جالبه...عزیزی نوشته حامیان فولادی حامیان انقلابن...یعنی تاجگردون که جانباز این انقلاب و برادر شهید هست ومن بعنوان یکی از طرفدارنش که برادرم شهید هست حامی انقلاب نیستم؟؟؟؟
اتفاقا آقای فولادی هیچ سابقه ی انقلابی ندارن و حتی برای این انقلاب یک سیلی هم نخورده
برگ سبز
Iran, Islamic Republic of
برادر فکر می کنم نمیدانی معاون اول ( رحیمی )ومعاون اجرایی( بقایی) و...آقای احمدی نژاد کجا تشریف دارند؟!
دکتر هاشمی
Iran, Islamic Republic of
الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِی هَدَانَا لِهَـذَا وَمَا کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْلا أَنْ هَدَانَا اللّهُ

مطالبی به نام رجا و شفاف و به کام محسن
نقد و افسوسی بر دو مطلب نقل شده توسط محسن ظفری با عناوین: پایانی به تمام گفته‌های سید حمید امیری و جوابیه‌ای به جوابیه هاشمی‌عنا در خصوص فولادی
عرض ادب و احترام به پیشوای اهل خرد و اندیشه، صالحان و ناصحان و هر آنکس قلبی راستین و بی ریا دارد
این نوشتار فقط خطاب به برادر عزیزم جناب محسن ظفری است و امیدوارم درسی باشد بر رعایت بعضی اصول و مبانی اولیه اخلاق و هنر. در ابتدا تصمیم گرفتم این نوشتار را برای خود ایشان ارسال نمایم اما به جهت اینکه در جوابیه اول جمله ای را به بنده الحاق کردن که در سبد اندوخته¬های علمی و اخلاقی من نمی¬گنجد و مهم¬تر اینکه در جوابیه¬ای که بر مطلب دوست عزیزمان آقای امیری نگاشته بود، که بعد از مطالعه آن سراسر وجودم منقلب حسی شد که مبادا شهر و دیار انتزاعی که توسط وی و همفکرانش مدلیته شده است، دچار فرجامی شود که دیگر از آب گل¬ آلود آن هم نشود ماهی گرفت. من به بزرگان شما عرض می¬کنم حوض خیالی شما ماهی ندارد به دریای خروشان سردار بالندگی و افتخار بپیوندید. با اندکی درنگ این افتخار نصیب شما خواهد شد. اما برادر ارجمندم من فارغ از هر گرایش و خط مشی نسبت به توانایی های اخلاقی و علمی خودم دچار الیناسیون نیستم. درود بر روان پاک آن اسطوره اخلاق مرحوم پروفسور گنجی پدر علم هواشناسی ایران و دیگر اساتید اندیشمندی که درس علم و اخلاق را از آنها آموختم تا هم در وادی اخلاق به روز باشم و هم در وادی علم. اما ظاهراً شما از علم دیروز بهره زیادی می¬برید و با کپی کردن مطالب سایت¬ها و وبلاگ¬هایی که نام و نشان آشنایی با دولت پاکدست ۸ ساله دارد، مطالب را بدون هیچ واهمه و به دور از اخلاق علمی کپی و منتشر می نمایید. و با شهامت و افتخار می¬نویسید همین یک مورد کفایت می کند.. ای کاش پاراگراف های بعدی را هم کپی می کردید تا اختلاس هایی به بزرگی تاریخ همچون خاوری و بقایی و...برملا می شد. به این آدرس بروید و پاراگراف بعدی را هم رؤیت بفرمایید http://shafaf.ir/fa/news/209916. اما در نیمه دوم متن خود از ضعف های دولت خاتمی گفتید که بازم هنر کپی برداری بدون ذکر منبعی که البته اساس هم نداشت را نشان دادید http://raja10.blogfa.com/cat-5.aspx. همین طور بخش پایانی متن شما که برگرفته از آدرس دوم بود. // به قول شاعر معینی کرمانشاهی عجب صبری خدا دارد!! اگر من جای او بودم/ همین بهتر که جای خود بنشسته و تاب توان تمام زشت کاری های این مخلوق را دارد/. برادر عزیزم متن و جوابیه شما به آقای امیری بزرگوار و خوشفکر سراسر کپی برداری از دو لینک بالا بود می توانستی آدرس این دو لینک را ارجاع دهید......
 جناب ظفری به روز بودن، اندیشیدن می¬خواهد در کنار اندیشه، قلم می خواهد در کنار اندوخته های علمی، اخلاق علمی لازم است و در کنار رعایت این اصول باید سال های سال خون دل خورد، درجات را پله پله طی کرد تا منی شوی که بتوانی بیاندیشی و ببالی به داشته هایت. به قول استاد مولوی(ما را به چشم سر مبین ما را به چشم سر ببین/ آن جا بیا ما را ببین کان جا سبکبار آمدیم.
 برادر عزیز ما کوچ کرده ایم اما اندیشه هایمان کوچ نکرده و هم چنان استوار است. خدمت به وطن و مردم و جامعه جغرافیا نمی شناسد. می توان ادیسون بود و در تمام سرزمین ها درخشید. این را خادم بی منت دیار همیشه سرافرازمان اثبات کرد. بی شک قلب ما هم به مانند جوانان متعهد و مستعد، برای وطن و خاکمان خالصانه و خاضعانه می¬تپد. در آخر به شما توصیه می کنم با یافته های خودت بنویس و یافته های دیگران را قبضه ذهنیات خود نکن. و اگر چنین کردی اخلاق علمی را رعایت کن.
خداوندا به ما توانایی عطا کن تا نه در وادی سیاست، که در وادی اخلاق و اندیشه راستین هم تنها نباشیم.
روزگارتان سرشار از خوبی¬هایتان باد.
سید کرامت هاشمی عنا
لیشتر
Iran, Islamic Republic of
کامنتهای اونی که از ساعت۱۶ یا ۴گذاشته به اسم گچ تا ۶یا۷تا کامنت به پایین همش کار یه نفره.نگاه به زمان
شون کنید....لیشتر یکصداتاج گردون
Iran, Islamic Republic of
ای ..ت با این تحلیل ... رو همه میشناسن
شیخ جلیل
Iran, Islamic Republic of
احسن بر ظفری/تاجگردون فولادی امده فرار کن.
صالحی
Iran, Islamic Republic of
با وحدت کلیه اصولگرایان این با با رای بالا مهندس فولادی را به مجلس می فرستیم
ازسادات عنا
Iran, Islamic Republic of
جناب .. مگرخودت نه به خاطراینکه.. بهت ندادندرفتی طرف فولادی.هرکه نداندمن که میدانم هرچه به پای رئیس دفتر پیچیدی که بشی بخشداربوستان یا مرکزی کسی بهایی به حرفت ندادرفتی اون طرف.خدایی این درخواست هم در.. نبود.حیف بعضی ازشخصیتهایی که یکی .. سمشون بیاره چه رسد به قضاوت ونقدآنها.
sarina .r
Iran, Islamic Republic of
با سلام به همه دوستان گرامی
لازم دونستم نسبت به افتراهای این عزیز شکست خورده مطالبی رو عنوان کنم ...
اول اینکه برداشت بنده از این متن اینه که تماما کپی هستش از افاضات دلواپسهای همیشه درمانده ...
دوم اینکه همگی کذب محض و وصله های کهنه و پوسیده ایست که به اصلاحات هیچگاه نمی چسبد ...
سوم اینکه بغض و بخل این عزیز در نوشته ایشون به وضوح مشخصه که خواسته ای داشته که به اون نرسیده و از اونجایی که نا طرفداران جناب دکتر تاجگردون بزرگ از ایشون یاد گرفتیم که دید وسیعی به امور داشته باشیم و همگان رو محترم بشمریم از خداوند میخواهیم که جناب فولادی عزیز درسته راهی به نجاس ندارن ولی اگه میتونن مشکل و خواسته این عزیز رو براورده کنن و دعا میکنیم براشون ....
چهارم اینکه در وصف جناب علیزاده همین بس است که یه نظری به سخنرانی قبلی ایشون و افاضات حالبشون پیرامون بودجه کشور و نحوه تقسیم اون بیندازیم ؟؟؟؟
ایشون فرمودن : جمهوری اسلامی به برکت اسلام خودش عدالت دارد و بودحه هر شهر و استانی را میدهد؟؟!!
و آقایان اینقدر دم از آوردن بودجه نزنند ؟؟؟!!! با توجه به اینکه ایشون قبلا فرماندار بودن خیلی عجیب بود برام
این سخن ولی وقتی به عملکرد ایشون در زمان فرمانداریش نگاه کردم متقاعد شدم که تقصیری ندارند
و سطح اطلاعاتشون در همین حده ... اگه بودجه رو دولت خودش با عدالت میده چطوریه در زمان شما بودجه گچساران و باشت ربع الان هم نبود؟؟ پس یا دولت و جمهودی اسلامی عادل نبوده یا تاجگردون فعال و تلاشگر بوده ؟؟؟ با توجه به ارادت شما به جمهوری اسلامی بعید است گزینه اول باشد پس از صحبت خوددشما
میشه نتیجه گرفت که تاجگردون بزرگ و تلاشگر بوده که این مقدار بودجه تغییر کرده ....
جناب فولادی رو ما دوست داریم و دقیب اول دوست ماست دوم رقیب محسوب میشه ولی بنده به ایشون توصیه
میکنم برای انتخاب سخنران هاشون دقت بیشتری بکنن ...
دو حالت داره یا سخنران بهتر نیست یا لرها نمیزارن کسی برای فولادی بره پشت تریبون و لیدر لر جنتب فولادی زورش چربیده بر لیدرهای ترک ... که در دو حالت ضعف بزرگی برای آقای فولادی محسوب میشه ....
به هر حال دوست گرامی شما بفرمایید چی در چنته خود دارید و فولادی رو تحلیل کنید نسبت به تاجگردون
نه اینکه حرف های دروغ دلواپسان رو طوطی وار تکرار کنید ....
یه خاطره از آقتی فولادی دارم بد نیست دوستان بدونن... روزی خدمت ایشون بودیم در گاز زاگرس جنوبی در شیراز اون زمان ایشون معاونت عملیات اونجا رو بعهده داشتن تعریف میکردن زمانی که با گوسفندان پدرم در صحرا بودم و زندگی عشایری داشتم هر وقت مهندس های نفت رو میدیدم میان سر چاه ها به خدا میگفتم روزی
میرسه که من بتونم راننده ابن مهندس ها بشم و الان ب جایی رسیدم که دیگه بالاتر از اینجا رو تصور نمیکنم ....
و از خدا هیچی نمیخوام ..... حالا جناب فولادی چرا بیشتر اون حدی که خودتون هم اقرار داشتید قبلا اکتفا نمیکنید و مانند گذشته خداوند رو شاکر نیستید ؟؟؟؟
در پناه حق
منتقد تحلیل های ارسالی
با سلام
جناب عکاشه عزیز لطفا هر متنی رو در سایتتون قرار ندین
اگر قرار باشه هر مطلب ضعیفی رو بذارین که دیگه اسمش نیست سایت تحلیل خبر
لطفا با معیارهای مشخصی که برای سایتتون در نظر گرفتین یه متن رو بسنجین بعد اجازه انتشار بدین
اقای ظفری به جای دفاع از سید مطبوعشون فرار به جلو رو ترجیح دادن
هدف من حمایت از نقد اقای اکبر علیزاده نسیت
ولی هر کسی نقد میشه حق دفاع رو داره نه اینکه هر کسی که فکر میکنه میتونه قلم بزنه بر کاغذ بیاد و مطلب بنویسه
البته چیزی هم بیشتر از این از اقای ظفری و هم فکراشون و در کل گفتمان فکریشون که ۸ سال دیدم چجوری فقط .. کردن دولت های قبل (چه اطلاحات و چه کارگزاران و ... ) رو انتظار نداریم
جناب ظفری شما اگر خیلی حرف واسه گفتن داری بیا دفاع کن از عملکرد سیدتون که در عمر منسب فرمانداریش چکار کرده نه اینکه بیای به قول خودتون ضعف های دولت اصلاحات رو ردیف کنی
اگر قرار بر نقاط ضعف دولت ها باشه که دولت های نهم و دهم شماها که الا ماشالله نقطه ضعف داشتند...جه سیاست خارجه و چه سیاست داخلی
توصیه دوستانه ما به شما اینه بجای پیش بینی که مشخص نیست بر چه مبنایی منطقی برنده ی آن رو آقای فولادی اعلام کرده اید، فارغ از هر حب و بغضی منطقی فکر کنی و تصمیم بگیری و اگر هم حرف و پاسخی منطقی برای بحث های مطروحه داشتین لطفا منطقی جواب بدین نه مثل جوابیه ضعیف بالا که بهتره بگیم اصلا جوابیه نبوده و فقط فرار به جلو بوده.
ممنونم
رضا
Iran, Islamic Republic of
اخر نفهمیدیم دفاع از ملا ابر کرد انتقاد از خاتمی کرد دولت احمدی,نژادو تبره کرد مشخص نبود بقول اون دوسمون کپی برداری از رسایی وکوچک زاده توش داد میزنه حالا جناب .. گچسارانی اگه زره ای .. تو ذ. به خاتمی فرصت بدید کاندید بشه هرکیو خواستید جلوش قراربدید پنج شبکه را هم در اختیارش بزارید بعد ببینید مردم به کی رای میدن خاتمی در دل مردمه حذف شدنی نیست خالو اینهمه ... تا کی.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقای ظفری خدایی خودت میدونی چه نوشتی ؟ چقد .. توی ...
باشت وباوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر افشین پور باصداقت
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
... نیستی که بخای در مورد ما بخای نظر بدی اونم بری کپی کنی متاسفم برای ..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1