تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : ۱۰۲۹۳۴

متن سخنرانی تاجگردون در جمع فرهنگیان+گزارش تصویری

۰
کبنا ؛همایش تجلیل از معلمان شهرستان گچساران با حضور معاون وزارت آموزش و پرورش، نماینده گچساران  و باشت در مجلس، مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

به گزارش کبنا نیوز، متن سخنرانی تاجگردون نماینده گچساران و باشت بدین شرح است،
از همه شرکت کنندگان در همایش تشکر می کنم و خیر مقدم می گویم. از دکتر بطحایی که علیرغم پیچیدگی و حجم زیاد کارها قبول دعوت نمودند و تشریف آوردند با اینکه برنامه سفر به خراسان داشتند لغو برنامه نموده و اینجا آمدند و دیدارشان با فرهنگیان مایه فخر ماست.
حداقل موضوع اینکه ایشان در این دولت زحمت می کشند و دولت و مجلس همکاری می کند. آقای دکتر بطحایی اظهار نمودند گچساران خوب است و فرهنگیان گچساران با همه مشکلات بسیار فرهیخته و معقول برخورد نمودند من هم به سهم خودم از فرهنگیان دیارم تشکر می کنم. ارتباط متقابل بین مشکلات و معیشت معلم کار و خانه است باید معلمی که درد خدا و خلقش را دوست دارد دستش را بوسید معلم نمونه یکسال نمونه است اما یک عمر ماندگار است. و این تفاوت مقام معلم و دیگر کارکنان دولت است.
استاد مطهری معلم اخلاق است و یاد و خاطره آن شهید را گرامی می داریم. وظیفه معلم ارتقاء اخلاق و توسعه ی تقواست. فضایل اخلاقی را ما انسانها پرورش و توسعه می دهیم. فراست عقل و توسعه اخلاق جامعه‌ای که پیشرفت کند با این دو عنصر است و این وظیفه ی پرورشی معلم است. جامعه متقی جامعه ای است که معلم آن را پرورش می دهد. وظیفه ما تجلیل از معلمین در قید حیات است و آنهایی که نیستند به یادشان باشیم. اگر بخواهیم جامعه ای خوب و پاک و متقی باشد باید پرورش خوب رایج باشد استمرار در رعایت اخلاق می تواند جامعه مطلوبی به وجود آورد. اگر جامعه به فرزندانش القای آموزش سلسله وار دهد نتیجه ی خوب خواهد دادبه همین دلیل در یک جامعه انسانهایی که صاحب شرافت اخلاقی است ریشه در دین ما و تاریخ و کتاب ما دارد. تاریخ ایران زمین در فبل از اسلام ریشه در علم و دانش دارد از نقوش ثبت شده بر دیوار تاریخ چند هزارساله. کسانی که به شاهنامه اشراف دارند می دانند شاه پیشدادی طهمورث دیوها را به بند می کشد و با فهمیدن موضوع دانش آنها از نبوغشان در راه آموزش استفاده می کند. شاهنامه سراسر حماسه است و تهمورث حماسه ای بدیع آفرید و دیوها را آزاد کرد تا آموزش را در جامعه توسعه دهد روح حماسه را گسترش داد تا روح آموزش زیاد شود.
در مثنوی هم چنین آمده بشنو از نی و در قرآن آمده است اقراء و هر دو ریشه در آموزش دارد و سوگند رسول الله به قلم است و خون شهدا برای ترویج علم و فرهنگ است. روز جهانی معلم در دنیا روز ۵ اکتبر است حتی پیش از انقلاب هم حرمت این روز بوده و پس از انقلاب با شهادت شهید مطهری تا امروز جاودانه است. شهید مطهری می گوید باید خرد و آزادی را به جامعه مانند اکسیژن منتقل کنیم و بدانیم خرد و آزادی اگر در جامعه نباشد آن جامعه آزاد نیست.
مشکلات فرهنگیان شهرستان گچساران در حضور دکتر بطحایی عنوان شد ما هم زبان گویای شما هستیم. مجلس بودجه ای تصویب نمود و ما هم کمک می کنیم. آقایان بیشتر از ما برای حل مشکلات شما در معرض آسیب هستند. در بخش ساماندهی آموزش و پرورش به آقای نوبخت اطلاعداده و سازمان مدیریت را دعوت نمودیم و از تبعیض‌ها کفتیم فیش حقوقی فرهنگیان را ارایه دادیم. تفاوت حقوق‌ها را خدمت دکتر نوبخت عرض کردم و گفتم اگر مصوبه ای ندهیم و جلوی این فشار را نگیریم حتما نمایندگان مجلس طرحی خواهند داد و تلاش ما در سر انجام دهی این مبحث است.
در پایان امید است در بطن مشکلات فرهنگیان قرار بگیرید و به آنها رسیدگی کنید.

Moallem-(1) Moallem-(2) Moallem-(3) Moallem-(4) Moallem-(5) Moallem-(6) Moallem-(8) Moallem-(9) Moallem-(10) Moallem-(11) Moallem-(12) Moallem-(13) Moallem-(16) Moallem-(17) Moallem-(18) Moallem-(19) Moallem-(20) Moallem-(21) Moallem-(22) Moallem-(23) Moallem-(24) Moallem-(25) Moallem-(26) Moallem-(27) Moallem-(28) Moallem-(29) Moallem-(30) Moallem-(31)

 ------------------------

-نرگس احمدپور

-عکس: بهنام عکاشه
نام شما

آدرس ايميل شما

فقط خدا
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ها به دو گ///پولدار (افراد پولداری که هزینه ریخت و پاش همایش های غیرضروری آنان را .میکنن و زمینه را فراهم میکنن تا آقای نماینده بیاد روی صحنه و از کت و شلوارهای جدیدش رونمایی کنه و فقط حرفهای بی اساس بزنه) ۲٫ ...(افرادی از طیف مخالف که ممکن است برای تایید صلاحیت شان در انتخابات خطر ایجاد کنند. این افراد هر امتیازی بخوان فورا توسط تاجگردونها تامین میشه). نتیجه: مردم عادی هم که یک عمر به این قدر نشناسها رای پاک داده اند همچنان سر کارند
اهورا
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون
مصدق دوران
مدرس زمان
بی همتا و بی نظیری کاش تو ریس جمهور بودی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
واقعااز شما بعید بود که مثل کتاب قصه خبر بنویسید. خدایی این قصه بود تا خبر
123
Iran, Islamic Republic of
سلام سخنان باحالی بود در مجموع
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون
گچساران
United States
سپاس از سخنان ارزنده دکتر تاجگردون
صادقی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ننگ گچساران گچسارانی
یک یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
سلام شما گچسارانیا و باشتیها باید مدیون تاج گردون باشید برا چی وقتی یکی داره خوب کار میکنه و به داد مردم رسیده راافتادید دنبالش و میخواهید خرابش کنید و سیاهنمایی میکنید. کمی معقول باشید بخدا ما از نداشتن کسی مثل تاجگردون داریم غبطه میخوریم.
خطاب به کامنت صادقی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مخالف من
به فکر پول
Iran, Islamic Republic of
کسی که میتونه به درد کل کشور بخوره اما به فکر استانش و خاکش نیست و فقط به فکر رای و حوزه ای که بهش رای دادن هست ...واز نقاط دیگه استانش میزنه واسه حوزه خودش ؟؟؟؟
کی مرام
Iran, Islamic Republic of
روحش زنده باد معلم فداکا ر و فرهیخته مرحوم بهمن ابدالی که بسیاری از فارغ التحصیلان گچساران شاگرد ایشان بودند واقعا" جایشان خالی است و یادش را گرامی می داریم و خداوند ایشان را با اولیاء و معصومین محشور گرداند .
روز و هفته معلم گرامی باد .
Iran, Islamic Republic of
أنشالله رئیس جمهورم میشه
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1