تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۴۰۸۳۷۲
فیلم:

حرکات «پسران پارکور» در برنامه عصر جدید(+فیلم)

۲
۱۳
حرکات پسران پارکور کهگیلویه و بویراحمدی در عصر جدید کبنا ؛این جوانان که بدون امکانات و بستر مناسب با تمرین در خیابان ها و پارک ها،سرما و گرما کار خود را شروع کردند،در این بین حتی توانستند تعدادی از جوانان مصرف کننده به مواد مخدر که در پارک ها بودند را به سمت این ورزش کشانده تا مواد را ترک کنند.
پس از اجرای پسران پارکور به عنوان گروه هفتم در برنامه شب گذشته عصر جدید داوران هم انتخاب شعار خوب و کار بشر دوستانه،همت و خودجوش بودن این جوانان در کنار اجرای خوب را دلیل رای های مثبت خود عنوان کردند.
امین حیایی یکی از داوران هم گفت: پیام شما جذاب و زیباست و کاری که دارید انجام می دهید بشر دوستانه است و رای من هم مثبت است که در ادامه قول همکاری در تهیه باشگاه با این جوانان را هم داد.
 احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه عصر جدید نیز با بیان اینکه هیچ بستری و امکاناتی در آن شهر برای این رشته ورزشی و رشته هایی از این دست نیست گفت:جای شما می توانم فریاد بزنم،این جوانان به معنای واقعی کلمه خود جوش هستند و با انگیزه های شخصی دارند تلاش می کنند.
به گزارش کبنا ،هر شبی که مسابقه اجرا می‌شود یک فینال زود هنگام دارد به این معنی که با توجه به تعداد آرا؛ شرکت کننده‌ها باید منتظر بمانند تا آخر برنامه مشخص شود چه کسی مستقیم و چه کسی با نظر مردم بالا خواهد رفت.
  اگر فردی ۴ رای مثبت از داوران بگیرد باید تا آخر برنامه منتظر بماند تا روشن شود آیا با نظر داور به مرحله بعد می‌رود یا اینکه باید مردم نظر بدهند؟ که حال پسران پارکور کهگیلویه و بویراحمدی تنها با رای و حمایت های مردمی می توانند به مرحله بعد راه یابد،از جوانان خود حمایت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Romania
هر ورزشی جایگاه خاص خودش را دارد . این دوستان بصورت مکرر در بافت تاریخی دهدشت اقدام به حرکات ورزشی خودشان میکردند که برای آثار ناریخی بسیار مضر بود. علی رغم چندین بار تذکر ولی گوششان بدهکار نبود . اینکه امکاناتی در اختیارشان نبود ، دلیل نمیشه که برویم روی دیوارهای آثار تاریخی بپریم و موجب آسیب رسانی به هویت شهرستان کهگیلویه شویم .
محمد مختاری
Iran, Islamic Republic of
هنر این بچه ها که جای خود ، چشمگیر ، مبهوت کننده و ستودنی . اما مهم‌تر اینه که غیرتمندی و مردونگی رو در ذات دارن و مثل تمام مردم منطقه ی ما بزرگ‌ترین استعداد های انسانیت و شرف هستند .
بغضی است اما اینکه ، بر روی سفره ی ثروت باشی و از آن محروم .
سربلندی شون رو بخواهیم و با همت مون و حمایت از اونا ، غیرت نشون بدیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1