کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فیلم:

حرکات «پسران پارکور» در برنامه عصر جدید(+فیلم)

13 فروردين 1398 ساعت 17:40

پسران پارکور کهگیلویه و بویراحمدی در برنامه عصر جدید با اجرای هیجان انگیز خود در کنار شعار زیبای «اعتیاد جرم نیست یک بیماری است» توانستند 4 رای مثبت داوران را کسب کنند ولی به طور مستقیم وارد فینال نشدند و برای رفتن به مرحله بعد نیازمند رای و حمایت مردمی هستند.


این جوانان که بدون امکانات و بستر مناسب با تمرین در خیابان ها و پارک ها،سرما و گرما کار خود را شروع کردند،در این بین حتی توانستند تعدادی از جوانان مصرف کننده به مواد مخدر که در پارک ها بودند را به سمت این ورزش کشانده تا مواد را ترک کنند.
پس از اجرای پسران پارکور به عنوان گروه هفتم در برنامه شب گذشته عصر جدید داوران هم انتخاب شعار خوب و کار بشر دوستانه،همت و خودجوش بودن این جوانان در کنار اجرای خوب را دلیل رای های مثبت خود عنوان کردند.
امین حیایی یکی از داوران هم گفت: پیام شما جذاب و زیباست و کاری که دارید انجام می دهید بشر دوستانه است و رای من هم مثبت است که در ادامه قول همکاری در تهیه باشگاه با این جوانان را هم داد.
 احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه عصر جدید نیز با بیان اینکه هیچ بستری و امکاناتی در آن شهر برای این رشته ورزشی و رشته هایی از این دست نیست گفت:جای شما می توانم فریاد بزنم،این جوانان به معنای واقعی کلمه خود جوش هستند و با انگیزه های شخصی دارند تلاش می کنند.
به گزارش کبنا ،هر شبی که مسابقه اجرا می‌شود یک فینال زود هنگام دارد به این معنی که با توجه به تعداد آرا؛ شرکت کننده‌ها باید منتظر بمانند تا آخر برنامه مشخص شود چه کسی مستقیم و چه کسی با نظر مردم بالا خواهد رفت.
  اگر فردی ۴ رای مثبت از داوران بگیرد باید تا آخر برنامه منتظر بماند تا روشن شود آیا با نظر داور به مرحله بعد می‌رود یا اینکه باید مردم نظر بدهند؟ که حال پسران پارکور کهگیلویه و بویراحمدی تنها با رای و حمایت های مردمی می توانند به مرحله بعد راه یابد،از جوانان خود حمایت کنیم.


کد مطلب: 408372

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/408372/حرکات-پسران-پارکور-برنامه-عصر-جدید-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1