تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۸
کد مطلب : ۴۶۶۴۰۵

بهبود روند تولید لوازم خانگی و خود رو در کشور

۱
۱
بهبود روند تولید لوازم خانگی و خود رو در کشور
کبنا ؛
عباس علی‌آباد ی روز سه‌شنبه د ر بازد ید از زیرمجموعه‌های گروه توسعه سرمایه‌گذاری "انتخاب" اصفهان و افتتاح چند طرح تولید ی د ر این شرکت افزود : رهبر معظم انقلاب نیز د ر زمینه د و محصول لوازم خانگی و خود رو تاکید خاص داشتند.
وی اد امه داد : نقطه امید به معنی همترازی ما با د نیاست و با نیل به این جایگاه می‌توانیم با پیشرفت‌های دنیا جلو برویم. وزیر صنعت، معد ن و تجارت تاکید کرد : امروز د ر شرایط خوبی قرار د اریم و می‌کوشیم تا این د و کالای مهم را که با زند گی مرد م سرو کار زیاد ی د ارد ، د ر عرصه صنعت مورد حمایت قرار د هیم و گره مشکلات آنها را باز کنیم اما بخش معد ن مهمتر از همه است که د ر آیند ه ملاحظات آن اعلام خواهد شد . وی خاطرنشان کرد: بازدید امروز تشریفاتی نیست و با توجه به د ستور رهبر معظم انقلاب، ما بد نبال این هستیم که گره و مشکل لوازم خانگی را د ر کشور پید ا کنیم. علی‌آباد ی گفت: امروز از د ید ن نوآوری د ر واحد صنعتی انتخاب اصفهان خوشحال شد م و احساس می‌کنم که صنعت لوازم خانگی د ر کشورمان رونق پید ا کرد ه است و د ر د نیا نیز پُرآوازه خواهد شد . وی تصریح کرد : نقطه ضعف‌ ما بازاریابی است و امروز کالای ایرانی بعنوان یک کالای با ارزش محسوب می‌شود و تصور بهتر بود ن کالای خارجی نسبت به کالای ایرانی، یک تصور اشتباه است.
وزیر صمت خاطرنشان کرد : باید از تولید ایرانی حمایت کنیم تا خد اوند متعال نیز مسیر را برای توسعهو پیشرفت هرچه بیشتر ما بگشاید . وی تاکید کرد : سیاست اصلی د ولت بطور مشخص گسترش تولید است و تولید نیز بد نبال خود ، اشتغال و ثروت خواهد آفرید . وزیر صمت بیان کرد : د ولت از همه تولید کنند گان حمایت می‌کند و امید واریم که با افزایش تولید ، نرخ تورم را نیز مد یریت و مهار کنیم. علی‌آباد ی با بیان اینکه مرد م هم باید د ر این مسیر با د ولت همکاری کنند ، اضافه کرد : صنعتگران کشور نیز بسیج و متعهد شد ه‌اند تا رکورد های خوبی را د ر تولید کسب کنند و د ولت مسیر فعالیت تولید کنند گان را باز می‌کند و می‌کوشد تا ارز مورد نیاز را از محل صاد رات کالاهای آنها تامین کند . وی اد امه د اد : وزارت صنعت، معد ن و تجارت از تولید کالاهای صاد رات محور حمایت می‌کند و تامین سرمایه تولید کنند گان را بشرط افزایش شغل انجام می‌د هد و د ر صورت رعایت یکسری شاخص‌ها، موانع را سر راه آنها مرتفع خواهد کرد تا بتوانند پیشرفت و توسعه پید ا کنند . علی‌آباد ی گفت: تبصره ۱۸ برای حمایت از صنایع از طریق ارائه تسهیلات و تامین سرمایه د ر گرد ش آنهاست تا بتوانند به اهد اف خود د ست پید ا کنند . وی تصریح کرد : ما اینک د ر زمینه تبصره ۱۸ خیلی از اهد اف مشخص شد ه عقب‌تر هستیم اما بسیار امید واریم و د رتلاشیم تا د ر نیمه د وم سال گشایشی د ر این زمینه رُخ د هد . وزیر صمت با بیان اینکه موضوع آب از اهمیت فوق العاد ه‌ای د ر اصفهان برخورد ار است، گفت: مرد م این استان د ر رنج و فشار قرار د ارند لذا پروژه عظیمی را برای شیرین سازی و انتقال آب از د ریای عمان و خلیج فارس با هد ف تامین آب صنایع و آشامید نی مرد م این خطه د ر د ست اقد ام د اریم و امید واریم که د ر نیمه اول سال آیند ه به بهره‌برد اری برسد . وی افزود : مهمترین بخش این کار مخزنی است که باید د ر اصفهان ساخته شود که تا ۲ ماه آیند ه تکمیل خواهد شد و حد ود ۲۰۰ کیلومتر از خط حد ود ۵۴۰ کیلومتر لوله‌گذاری آن اجرا شد ه است و مرد م اصفهان اوایل سال آیند ه، طعم شیرین این آب را خواهند چشید .
همزمان با ششمین روز "هفته د ولت" وزیر صنعت، معد ن و تجارت صبح د یروز برای بازد ید و افتتاح چند طرح صنعتی و تولید ی وارد استان اصفهان شد . علی‌آباد ی د ر بد و ورود ، مورد استقبال معاون استاند ار و مد یرکل صمت استان اصفهان قرار گرفت. وی د ر این سفر از بزرگترین واحد تولید لوازم خانگی کشور د ر گروه توسعه سرمایه‌گذاری "انتخاب" بازد ید کرد د ر جریان این سفر بزرگترین شرکت تولید ماشین ظرفشویی کشور د ر شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان نیز افتتاح شد . شرکت "آذین سریر پاکان" بعنوان زیرمجموعه هُلد ینگ گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب با هد ف تولید روزانه یکهزار و ۵۰۰ د ستگاه ماشین ظرفشویی، د ر زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع، فعالیت خود را آغاز و زمینه اشتغال ۱۴۷ نفر را بطور مستقیم فراهم کرد ه است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
چرا ملت ناراضی اند؟؟؟؟؟؟ اول بی کیفیت و یه بار مصرفند دوم لحظه ای گرانتر می شوند::::::: این گوی واین میدان :::::::: تا جایی که حضرت اقا ابراز ناراحتی کردند::::::
(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

هزاران نفر این هفته در شهر تیلبورگ هلند گرد هم آمدند و در مراسم جشنی سه روزه ویژه مو ...
(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

تصاویری از سلام عربی کریستیانو رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر عربستان را مشاهده ...
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
1