تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب : ۴۶۴۰۴۰
کبنا گزارش می‌دهد

پسا نستهن مقدم؛ اولویت این هفت نفر چیست؟

۲۵
۰
پسا نستهن مقدم؛ اولویت این هفت نفر چیست؟
کبنا ؛شهر یاسوج، پایتخت طبیعت ایران و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است. شهری که سر و شکل آن خبر می‌دهد از سوء مدیریت‌ها و بی‌برنامه‌گی‌ها و ناکارآمدی‌های که سال‌های اخیر بر شهرداری یاسوج حاکم بوده است. هر چند نباید همه چیز را به گردن نستهن مقدم انداخت، اما به اندازه خودش مقصر است. اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج تمام بگو و مگوهایشان با نستهن مقدم سر رفتن و ماندن او بود. کمتر دیدیم که اعضای شورای شهر یاسوج طرح جامع‌‍‌ی برای رفع یک مشکل اساسی شهر بدهند. به طور مثال؛ ترافیک نَفَس همه شهروندان یاسوج را گرفته و در چند نوبت ترافیک در این شهر کلافه کننده و زجرآور است. اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج کی و کجا صدایشان برای این ترافیک بالا رفت! کی، چگونه و کجا در باره نبود پارکینگ در سطح شهر یاسوج صدایشان بالا رفت! جلوی کدام تخلف و فساد در زمان اعضای فعلی شورای اسلامی شهر یاسوج گرفته شد!
پسا نستهن مقدم؛ اولویت این هفت نفر چیست؟

بالاخره نستهن مقدم با هر عملکردی از شهرداری یاسوج رفت و تلنباری از مشکلات بر دوش شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سنگینی می‌کند. از رها شدن زباله‌ها سَر کوچه‌ها گرفته تا وضعیت نابهنجار آسفالت برخی خیابان‌ها و کوچه‌ها و همچنین چاله و چوله‌های که امان رانندگان را بریده و هر روز دردسر جلوی بندی خودروهایشان را دارند بخشی از مشکلات این شهر است.. مهمتر از تغییر شهردار، سامان دهی شهر یاسوج مهم است که اعضای شورای شهر یاسوج باید هر چه سریعتر برای آن چاره‌ای بیندیشند.
فارس در گزارشی نوشت: سرانجام پس از حاشیه‌های فراوان، کش و قوس‌ها و بگو مگو‌های زیاد شهردار یاسوج عطای مدیریت در شهرداری را به لقایش بخشید و بنا به گفته خودش برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا داد.
هر چند که حرف و حدیث در مورد کنار رفتن شهردار یاسوج زیاد است و عده‌ای معتقدند که به بهانه انتخابات محترمانه برای جلوگیری از برکناری توسط اعضای شورا از شهرداری کنار رفته است اما با کنار رفتن نستهن مقدم از مدیریت شهری یاسوج نمی‌توان گفت همه مشکلات برطرف شده و یا خواهد شد.
شهر یاسوج آنچنان در مشکلات فرو رفته که رفع همه آن‌ها کار یک روز دو روز و یک سال و دوسال نیست و باید همه نیرو‌ها و ظرفیت‌ها و امکانات پای کار بیایند تا یاسوج سر و شکل شهری پیدا کند.
پسا نستهن مقدم؛ اولویت این هفت نفر چیست؟
یاسوج همان مرکز استانی است که گاه به عنوان یک روستای بزرگ از آن نام برده می‌شود و از بالا تا پایین آن را که نگاه کنیم غرق در نازیبایی و کار‌های انجام نشده است.
پس از کنار رفتن مقدم از مدیریت شهری یاسوج نوبت به سرپرستی سجاد بهرامی رسید تا این جوان بتواند خودی در فضای مدیریتی نشان دهد و تغییری هر چند ظاهری ایحاد کند شهری که مردم از وضعیت آن در همه زمینه‌ها ناراضی هستند.
اما سخن اصلی امروز با اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج است همان ۷ نفر که برای تغییر در مدیریت شهری یاسوج و رفتن یا نرفتن نستهن مقدم حاشیه‌های زیادی داشتند بگو مگو‌های زیادی میان آن‌ها صورت گرفت و شاید اکنون ارتباط چندانی میان برخی از آن‌ها وجود نداشته باشد.
به هر حال پس از رفتن نستهن مقدم از متولیان شهری یاسوج انتظار است که هر چه سریعتر برخی مشکلات ظاهری مانند تمیز کردن معابر و جوی‌های آب و یا هرس کردن چمنها و یا پاک کردن شهر از پلشتی‌ها را به سرعت انجام دهند.
به هر ترتیب پرسش اصلی از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج این است که آیا تنها به دنبال تغییر شهردار بودند و یا اینکه بیش از هر چیز تغییر در شهر را دنبال می‌کردند.
بی‌گمان مهمتر از تغییر شهردار تغییر در سر و شکل شهر برای مردم یاسوج اصل مهم و اساسی است و باید شهر هر چه سریع‌تر تغییراتی را به خود ببیند.
در همین خصوص بهنام عباس‌نژاد منتخب اول مردم یاسوج در شورای شهر اظهار کرد: با تغییر شهردار قطعاً بعضی از افرادی که در جایگاه‌های مختلف در شهرداری مشغول به کار هستند باید رویه خود را تغییر دهند تا سر و شکل شهر از وضعیت کنونی خارج شود.
وی در ادامه با بیان اینکه به عنوان نماینده مردم انتظار دارم همه رؤسای سازمان‌ها و معاونین در روند خدمت خود تغییر ایجاد کنند گفت: همه آن‌ها باید پای کار بیایند تا بتوانیم مردم را نسبت به وضعیت گذشته و نارضایتی‌ها راضی کنیم.
پسا نستهن مقدم؛ اولویت این هفت نفر چیست؟
عضو شورای شهر در ادامه در پاسخ به این سؤال که مهمترین کاری که باید اکنون صورت گیرد چیست؟ اظهار کرد: باید در حوزه درآمدی کار کنیم مطالباتی که روی هم جمع شده باید این مطالبات را بگیریم و از آن‌ها برای خدمت به مردم هزینه کنیم.
عباس‌نژاد گفت: از مردم هم انتظار داریم که در هزینه‌های شهر به ما کمک کنند عوارض ۱۴۰۱ را تنها با ۱۵ درصد افزایش برای ۱۴۰۲ در نظر گرفتیم تا به مردم کمک شود از آن‌ها انتظار کمک داریم.
وی در ادامه با بیان اینکه در حوزه فضای سبز هم مشکلات بسیاری از گذشته‌ها وجود داشته و شوک بزرگی به این حوزه وارد شد گفت:‌ امیدواریم چهره شهر در زمینه فضای سبز تغییر کند خوشبختانه اکنون همه پای کار هستند تا این مشکل برطرف شود ممکن است چند وقت طول بکشد اما اعتقاد داریم که تغییر در سر و شکل شهر ایجاد خواهد شد.
پسا نستهن مقدم؛ اولویت این هفت نفر چیست؟
نماینده مردم یاسوج در پارلمان شهری در پاسخ به این سؤال که برای خارج شدن از وضعیت فعلی و روبراه شدن وضعیت شهر و سامان بخشیدن به مشکلاتی که وجود دارد چقدر وقت و زمان نیاز دارید گفت: از گذشته‌ها تاکنون در شهر یاسوج کار‌هایی زیادی بوده که انجام نشده برای کار به دنبال تعامل با همه دستگاه‌ها هستیم و اگر همه پای کار بیایند قطعاً ظرف یکسال مردم تغییرات اساسی در چهره شهر را مشاهده خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

قلی
Iran, Islamic Republic of
فرج زاده و بهرامی کسانی بودن که معاون. همین شهردار بودن و بسیار ضعیف تر از ایشان، اگه بنا باشه از کسانی که در تشکیلات مقدم بودن استفاده بشه باز همان آش و همان کاسه و بدتر از آن .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فرج زاده برای امور شهرداری به هیچ دردی نمیخوره... .
Iran, Islamic Republic of
نستهن نابود کرد واقعا
خیلیذضعیف بود
Iran, Islamic Republic of
مقدم شهرداری رو‌ آباد کرد الان میخواد بره مجلس رو هم آباد کنه
خخخخ
ای خدااااااا
Iran, Islamic Republic of
هفت برادرون
Iran, Islamic Republic of
حیف کرسی شورای شهر
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
اگر‌شهردار‌میخواهد‌مردم‌وش‌راضی‌باشد‌‌دو‌کار‌مهم‌باید‌انجام‌بدهد‌‌از‌هفت‌تیر‌تافلکه‌جهاد‌سرویس‌بهداشتی‌ندارد‌دومین‌کار
داخل‌این‌پیاده‌رو‌صندلی‌بزار‌‌مثل‌بقیه‌شهرها‌‌تشکر
و اما شورای شهر!!!!!!!!!!!!!!!!
افرادی که کلی زدو بند کرده اند تا نماینده مردم برای توسعه شهری باشند!!!!!
و حالا باید هزینه های انتخابات شورای شهر خود را از شهرداری در بیاورند !!!!!!!
کجایند مردان بی ادعا ...............
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین شورای شهر
باورکنید همین شورا نمی گذارند شهردار کارش را درست انجام بده اگه کلا منحل بشوند بهتراست
رضا
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درسته ،تا شورا خودش رو اصلاح نکنه هیچ اتفاقی در این شهر نخواهد افتاد
Iran, Islamic Republic of
نجف آباد را داغون کردن
چرا هیچ رسسیدگی به این منطقه نمشه؟
ما هم انسان هستیم
حتی خیابانها را حاضر نیستن آسفالت بکنن
United States
به جایی نمیرسه بدتر میشه
Iran, Islamic Republic of
اگر شورا گذاشت این شهر درست بشه این همه اهل فهم درک می کنند
Iran, Islamic Republic of
کسانی ک در دوران مدیریت مقدم مسئولیت داشتن تحت هیچ شرایطی نباید دوباره در حد یک کارشناس ب اونا مسئولیت داد وافعا نه لیاقت داشتن و نه از روی تخصص و شایستگی انتخاب شده بودن فقط منتسب ب طایفه نماینده بودند
Iran, Islamic Republic of
هرچه هم از مردم بگیرین بدهکار هست شهردار حدود ۹۶ ملیارد بدهی دارد شهرداری این هم نیروهای که خود شورا تحمیل کرده حقوق آنها را از کجا بیاورند آقای عباس نژاد هر مدیریتی ۵ نفر دفتر دار د بکی بیا بپرس این هم نیروی برای چی شهرداری است پیمانکار شما فضای سبز شهر خشک کرده ایشان باید معرفی بشه باید خسارت‌ بده کاری نکرده همه درختان را خشک شد
Iran, Islamic Republic of
هر شهردار دیگری را هم بیارین نمی گذاریم کار کند ۷ خواسته از یک مدیر کار سختی هست نمی تون کار کند
Iran, Islamic Republic of
کباب نيوز یا موردی را به اشتراک نگذارید یا همه نظرات بخش کنید
تقی
Iran, Islamic Republic of
عباس نژاد تو یکی حرف نزن
Iran, Islamic Republic of
حیف
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
شهردار یاسوج باید زودتر از اینا میرفت.زمانی ک آقای مقدم شهردار بود.ابگرفتگی.اشغال تو خیابان و کوچه یادش رفته بود فقط پست میداد.وقتی یه ۵ابتدایی بیاد بشه کارشناس شهرداری خدا بداد یاسوج برسه انشالله که خداوند سبحان خودش یارو بداد شهر یاسوج و مردمش
Iran, Islamic Republic of
یاسوج، جایگاه باند بازی و قبیله ای تا این معضل بزرگ حل نشه همین آش و همین کاسه.
Iran, Islamic Republic of
مهندس نستهن مرد بزرگی بود و هست
صفدری
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوستان، چندین ساله خیابان فرعی ۲ شهرک جانبازان شرف اباد پشت قبرستان خاکی هست و هر شورایی و شهرداری قول دادند ولی هنوز خاکیست ،جناب آقای دکتر سجاد بهرامی ،لطف فرمایید دستور فرمایید به این خیابان توجه شود
شهروند
Iran, Islamic Republic of
به نظرم اصلا شهرما نیاز به شورا ندارن چون اول منافع خودشان را در نظر میگیرند بعد که اوضاع شهر بهم ریخته شد دنبال تغییر شهردا و اگرشهردارمستقیما از وزارت کشور انتخاب شود و از کسانیکه در سمت های شهرسازی و شهرداری در شهرهای بزرگ کارکرده‌اند و آشنایی کامل دارند انتخاب شود مشکل حل میشود تا این وضع شورای شهرماست و اینگونه انتخاب شهردار امیدی به آینده روشن شهر مانیست
کارگر
Iran, Islamic Republic of
به سخندانی نیست به عمل کار براید ... اگر نمیریم نپیریم
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
1