تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب : ۴۶۱۱۸۵
کبنا وضعیت شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد را بررسی می‌کند؛

یک سوال بزرگ درباره مدیرعامل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد / حذف ادارات مخابرات شهرستان‌های بهمئی و دنا از چارت اصلی مخابرات ایران

۱۳
۳
یک سوال بزرگ درباره مدیرعامل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد / حذف ادارات مخابرات شهرستان‌های بهمئی و دنا از چارت اصلی مخابرات ایران
کبنا ؛
به دلیل پیگیری‌ها و گزارشات شهروندان، ما در تحریریه کبنا نیوز بر آن شدیم طی سلسله‌مطالبی، عملکرد سرپرست شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.
به گزارش کبنا، کهگیلویه و بویراحمد که سال‌ها طعم تلخ محرومیت را چشیده، نیاز وافری به تکنولوژی‌های جدید ارتباطی و اطلاعاتی دارد، اما با این وجود، برخی از سوءمدیریت‌ها و ناکارآمدی‌ها در شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد، مانع از این خدمات‌رسانی شده است.
گزارش قطعی‌های مکرر اینترنت و برخی مشکلات ارتباطی از سوی شهروندان، ما را در تحریریه کبنا نیوز بر آن داشت طی سلسله مطالبی عملکرد سید محمد هادی امیری سرپرست شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.
امیری که بیش از 34 سال سابقه خدمت دولتی دارد، با وجود اینکه چهار سال از مدت زمان قانونی او می‌گذرد، اما هنوز مشغول به خدمت است. چگونه است که مشمول قانون بازنشستگی نشده؟ از چه بندها و تبصره‌هایی استفاده کرده که هنوز بر سر کار مانده است؟ این‌ها برخی از سؤالاتی است که در افکار عمومی وجود دارد.
از سوی دیگر، امیری که حال باید بازنشسته می‌شد، حدود چهار سال است که سرپرستی مخابرات استان را بر عهده دارد. این در حالی است که مدت زمان قانونی سرپرستی چهار ماه است. حال چگونه امیری هنوز سرپرست مانده و مدیرعامل نشده خود یک سؤال بزرگ است.
در یکی از پیمایش‌های شرکت مخابرات ایران که چندی پیش منتشر شده بود و به بررسی وضعیت مدیران مخابرات کشور می‌پرداخت، امیری در رتبه‌های آخر قرار گرفته بود. این در حالی است که مدیران استان‌های محرومی همچون خراسان جنوبی، ایلام و ... در رتبه‌های بالای این جدول قرار گرفته بودند.
بر اساس بررسی‌های کبنا نیوز، ناکارآمدی‌های بسیاری در شیوه مدیریتی امیری در مخابرات استان وجود دارد که طی چند خبر به آن پرداخته خواهد شد. یکی از این سوءمدیریت‌ها حذف ادارات مخابرات شهرستان‌های بهمئی و دنا از چارت اصلی مخابرات ایران است.
با این اقدام از سوی امیری، توسعه و نگهداری آنها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. این شهرستان‌ها دیگر اداره نیستند، بلکه مرکز به حساب می‌آیند. پیامد مرکز بودن برای آنها این است که دیگر برای این مراکز، امکانات و پروژه تعریف نمی‌شود. نگهداری از آنها با مشکلات بسیاری روبه‌رو خواهد شد و این مراکز نمی‌توانند مسئول و کارشناس مسئول داشته باشند.
در صورتی که شبکه در این مناطق قطع شود، اتصال دوباره آنها چند روز طول می‌کشد، تا زمانی که از سوی سایر شهرستان‌های همجوار ساپورت شوند.
بر اساس مطالعات انجام شده، حذف این ادارات، طبق قانون شرکت مخابرات، قانونی به نظر نمی‌رسد. چرا که در قانون مخابرات ایران، در صورتی می‌توان ادارات را حذف کرد که فاصله بسیار کمی با یک شهر درجه یک داشته باشند و از همه مهم‌تر حذف آنها نباید تبعات، اجتماعی، سیاسی و امنیتی داشته باشد و استاندار و نمایندگان هم باید اعمال نظر کنند.
ادعای امیری برای حذف این ادارات، صرفه‌جویی در هزینه‌های شرکت مخابرات است. اما به نظر می‌رسد اقدام امیری خلاف رویه‌های صرفه‌جویانه است؛ چرا که تبعات آن برای مردم بسیار بیش از صرفه‌جوییِ مدنظر امیری است.
امیری به‌جای حذف این ادارات از چارت مخابرات استان، بهتر بود مدیران ستادی را کم می‌کرد که نیروی انسانیِ خاصی زیر نظر او نیست، اما با این وجود حق مدیریت می‌گیرد.
شائبه‌هایی به گوش می‌رسد که ممکن است حذف این ادارات از چارت مخابرات ایران به خاطر همان 5 درصد صرفه‌جویی است که به امیری تعلق می‌گیرد.
این پایگاه خبری در آینده با تفصیل و جزئیات بیشتر، سایر ناکارآمدی‌ها و سوءمدیریت‌های شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد را مورد بررسی قرار خواهد داد.
کبنا نیوز آمادگی درج جوابیه سرپرست شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شفافیت بیشتر
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز:
لطفاً تحقیق کنید وکالت پرونده های مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد به چه کسی و یا چه نرخی داده می‌شود!!!!؟؟؟؟؟؟
چرا جناب وکیل و مدیر عامل مخابرات.....!!!!!
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
باسلام
جناب آقای امیری لطفاتواپ پیگیری واداره نداری لطفااستعفابدین برین توسهرک صنعتی ببنیدخط تلفن هست یانه؟کلیه خطهای مخابرات بایک بادوباران میریزن بهم خواهشابرین استعفابدین
شهروندان
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین دوران مدیریت مخابرات در طول تاریخ استان بوده است

هر وقت ایشان از مخابرات رفتند متوجه همه چیز خواهید شد
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم به فاطمه زهرا ع خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در هقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸ ش کارت
به جون بچه هام کلاه بردار نیستم .به همین ماه رمضان قسم
دنا
Iran, Islamic Republic of
مخابرات دناهمون بهترجمع بشه...کارشون افتضاحه وسرعت اینترنت وانتن دهی افتضاح....
Iran, Islamic Republic of
خدا وه موحد و نیرویلش نخو
Iran, Islamic Republic of
ایشان بازمانده های اصلاحاتچی هست همیشه هم هستش احتمالا کادوهای اهدایی بامزه تر از هدایای دیگران هست
ا
حتما امیری باشتی نیست که چنین گزارشی نوشته شده، هر چند نه ایشون را می شناسم و نه نظری در این مورد دارم
محمد
Iran, Islamic Republic of
جای بسی تاسف است که از روی کاغذ برایش انشا مینویسن وخودش از خودش چیزی ندارد آقای استاندار شما کجایی چرا دست بکار نمیشید تا کی
ناصر
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم توان وجسارت خبرنگاران کبنا تا کجا میتونه ادامه داشته باشه
اما اگ واقعا میخواید به قضیه مخابرات دخول کنید قضیه خیلی حدیتر از این حرفهای
واقعا اگ جسارت گزارش دارید
شما ببینید سران مخابرات چطور از زیر همه بخشنامه ها ومسوبات طرحها و لوایح گوناگون بدلایل واهی شانه خالی میکنن
ورود کنید ببینید چرا خانواده شهدا و ایثارگران تبدیل وضعیت نمیشن
وگرنه امیری بنده خدا جزء کوچکی از مجموعه هست که واقعا قدرت تصمیم گیری و اجرا نداره
Iran, Islamic Republic of
کار مخابرات خوب نیست اوضاع تلفن ثابت ها خراب فقط پول از مردم می گیرند همش قطع
سجاد
Iran, Islamic Republic of
بنویس داداش بنویس،خسته‌ نشی یوقت.یذار تعطیلات عید فطر تموم بشه دوباره باز دوشنبه ک میشه سوم اردیبهشت شروع کن علیه امیری بنویس.هروقت خسته شدی خبر بده خودم بیام بنویسم برات.
Iran, Islamic Republic of
یک شخص میتواند تا ۶۵ سالگی کار کند
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1