تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۴۵۶۲۵۸
کبنا گزارش می‌دهد؛

یک روز برفی با «راستا»

۱
۱
یک روز برفی با «راستا»
کبنا ؛
تیم تحریریه کبنا نیوز جهت عکاسی از بارش برف در اطراف یاسوج و سی‌سخت، به‌طور غیرمنتظره متوجه بازدید محمد راستا_ مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد_ از پروژه‌های این اداره‌کل شد که بخشی از مسیر راه با او همراه شدیم. 
به گزارش کبنا، تحریریه کبنا نیوز بعد از بارش برف به منظور تهیه گزارش و عکاسی به اطراف شهر یاسوج و سی‌سخت رفت که در همین حین متوجه حضور مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد شدیم که دغدغه‌مند در حال بازدید از پروژه محور یاسوج - سی‌سخت، و حسابی در حال گفت‌وگو با پیمانکاران و شرکت‌های فعال در این محور بود. نزدیک که رفتیم، راستا_ مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در حال صحبت کردن بود. او به پیمانکاران تاکید می‌کرد: توقع داریم که با جدیت پای کار باشید و اجازه ندهید که کارهای پروژه مشمول فرسودگی شود. بهره‌برداری از این پروژه مطالبه مردم است و اگر این مسیر با کیفیت هر چه تمام‌تر به پایان برسد، رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

محمد راستا _مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد_ در ادامه در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا عنوان کرد: تمامی پروژه‌های راه و شهرسازی استان هم‌اکنون فعال هستند و تنها پروژه باند دوم جاده یاسوج-شیراز است که به دلیل بارش برف و باران تعطیل شده است.
وی با بیان اینکه در جاده یاسوج سی‌سخت چهار پیمانکار هم‌اکنون حضور دارند، گفت: برای این جاده تونل‌هایی در نظر گرفته شده که هم‌اکنون فعال هستند و به‌طور دوشیفت در آن کار می‌کنند.
راستا اضافه کرد: پیشرفت این تونل‌ها طبق برنامه زمان‌بندی کلی پیشرفت دارد.
وی در ادامه به یکی دیگر از پروژهای جاده سی‌سخت اشاره کرد و گفت: در این جاده پروژه پل کلو را نیز داریم که یک پروژه منحصربه‌فرد در ایران است.
راستا در خصوص این پل گفت: طول پل کلو 320 متر است که مناقصه آن انجام شده و احتمالاً در هفته آینده فعال می‌شود. این پل علاوه بر اینکه مسیر 30 دقیقه‌ای را به 20 دقیقه کاهش می‌دهد، یک محور گردشگری است و می‌تواند موجب جذب بیشتر گردشگر برای این شهرستان شود.
گفتنی است برای این پروژه جمعاً 500 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است که طی 3 سال پرداخت می‌شود.
راستا در پایان اظهار داشت: در هر سه شهرستان پروژه‌های مختلفی از  قبیل جاده گچساران-گناوه، گچساران-باباکلان، کمربندی گچساران، مجتمع فرهنگی گچساران، جاده دهدشت-چرام و چرام-دهدشت  را داریم. علاوه بر اینها پروژه‌های دیگر نیز وجود دارد که در دهه فجر امسال از آنها رونمایی خواهیم کرد.





 
نام شما

آدرس ايميل شما

دایی
Iran, Islamic Republic of
ها گولش ایزنیت
(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی ...
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
1