کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد؛

یک روز برفی با «راستا»

7 دی 1401 ساعت 18:25

تیم تحریریه کبنانیوز جهت عکاسی از بارش برف در اطراف یاسوج و سی‌سخت، به‌طور غیرمنتظره متوجه بازدید مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از پروژه‌های این اداره‌کل شد.  


تیم تحریریه کبنانیوز جهت عکاسی از بارش برف در اطراف یاسوج و سی‌سخت، به‌طور غیرمنتظره متوجه بازدید محمد راستا_ مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد_ از پروژه‌های این اداره‌کل شد که بخشی از مسیر راه با او همراه شدیم. 
به گزارش کبنا، تحریریه کبنانیوز بعد از بارش برف به منظور تهیه گزارش و عکاسی به اطراف شهر یاسوج و سی‌سخت رفت که در همین حین متوجه حضور مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد شدیم که دغدغه‌مند در حال بازدید از پروژه محور یاسوج - سی‌سخت، و حسابی در حال گفت‌وگو با پیمانکاران و شرکت‌های فعال در این محور بود. نزدیک که رفتیم، راستا_ مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در حال صحبت کردن بود. او به پیمانکاران تاکید می‌کرد: توقع داریم که با جدیت پای کار باشید و اجازه ندهید که کارهای پروژه مشمول فرسودگی شود. بهره‌برداری از این پروژه مطالبه مردم است و اگر این مسیر با کیفیت هر چه تمام‌تر به پایان برسد، رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

محمد راستا _مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد_ در ادامه در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا عنوان کرد: تمامی پروژه‌های راه و شهرسازی استان هم‌اکنون فعال هستند و تنها پروژه باند دوم جاده یاسوج-شیراز است که به دلیل بارش برف و باران تعطیل شده است.
وی با بیان اینکه در جاده یاسوج سی‌سخت چهار پیمانکار هم‌اکنون حضور دارند، گفت: برای این جاده تونل‌هایی در نظر گرفته شده که هم‌اکنون فعال هستند و به‌طور دوشیفت در آن کار می‌کنند.
راستا اضافه کرد: پیشرفت این تونل‌ها طبق برنامه زمان‌بندی کلی پیشرفت دارد.
وی در ادامه به یکی دیگر از پروژهای جاده سی‌سخت اشاره کرد و گفت: در این جاده پروژه پل کلو را نیز داریم که یک پروژه منحصربه‌فرد در ایران است.
راستا در خصوص این پل گفت: طول پل کلو 320 متر است که مناقصه آن انجام شده و احتمالاً در هفته آینده فعال می‌شود. این پل علاوه بر اینکه مسیر 30 دقیقه‌ای را به 20 دقیقه کاهش می‌دهد، یک محور گردشگری است و می‌تواند موجب جذب بیشتر گردشگر برای این شهرستان شود.
گفتنی است برای این پروژه جمعاً 500 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است که طی 3 سال پرداخت می‌شود.
راستا در پایان اظهار داشت: در هر سه شهرستان پروژه‌های مختلفی از  قبیل جاده گچساران-گناوه، گچساران-باباکلان، کمربندی گچساران، مجتمع فرهنگی گچساران، جاده دهدشت-چرام و چرام-دهدشت  را داریم. علاوه بر اینها پروژه‌های دیگر نیز وجود دارد که در دهه فجر امسال از آنها رونمایی خواهیم کرد.





 


کد مطلب: 456258

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/456258/یک-روز-برفی-راستا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1