تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۴۵۴۳۶۰
با صدور پیام‌های جداگانه‌ای مطرح شد

زمان و مکان تشییع آیت‌الله سید علی اصغر حسینی در دهدشت و یاسوج ( + پیام تسلیت مسوولان )

۲
۰
زمان و مکان تشییع آیت‌الله سید علی اصغر حسینی در دهدشت  و یاسوج ( + پیام تسلیت مسوولان )
کبنا ؛مسوولان و مقامات کشوری و استانی با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت آیت‌الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفتند.
به گزارش کبنا، متن این پیام‌های تسلیت به شرح زیر است.
متن پیام سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم
در پی درگذشت عالم ربانی آیت الله سید علی اصغر حسینی، امام جمعه سابق شهر یاسوج از سوی آیت الله سید شرف االدین ملک حسینی پیام تسلیتی صادر شد.
در این پیام تسلیت آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ
بعدالحمد و صلوه
ارتحال عالم عامل و روحانی مجاهد حضرت آیت الله آقای سید علی اصغر حسینی(ره) ضایعه جبران ناپذیری برای استان کهگیلویه و بویراحمد و حوزه‌های علمیه جنوب کشور بود.
غریب ۲۵ سال(ربع قرن) در جایگاه امام جمعه به تربیت نفوذ پرداخت و آنچه را خود بدان عمل می‌کرد دیگران را به آن توصیه می‌نمود.
قریب نیم قرن تدریس در دانشگاه و حوزه علمیه در غایت متانت و پای‌بندی به قواعد تدریس پس از سال‌ها بهره‌مندی از آیات عظام، چون مرحوم آیت الله العظمی محلاتی و مرحوم آیت الله العظمی ملک حسینی و اعاظم و افاضل علوم دینی در اهواز و شیراز وی را هماره در نظر‌ها در بلندای منزلت یک عالم معلم مهذب قرار می‌داد.
وقار حضورش و نصایح برخاسته از تجربه، ‌اندیشه و علومش بر جان می‌نشست.
فعالیت‌های سیاسی و مجاهدت‌های اجتماعی‌ایشان همزاد با شکل‌گیری نهضت اسلامی به رهبری امام راحل رحمت الله علیه بود. استان مردی بزرگ و فرهیخته‌ای سترگ را از دست داد و در سوگ عالمی بزرگ و مرشدی خطیب و واعظی بلیغ به سوگ نشست.
این فقدان مولم را به مردم قدر‌شناس استان و حوزه‌های علمیه و روحانیت مکرر خصوصاً رهبر معظم انقلاب (دام عظه) و همه ارادتمندان و دلبستگان به‌ایشان به ویژه اهل بیت بزرگوار آن فقید تسلیت عرض می‌کنم.
از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رضوان مسئلت دارم و برای همگان صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کنم.
سید شرف الدین ملک حسینی
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری
محسن فرزین، رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت امام جمعه سابق یاسوج را تسلیت گفت.
رسولُ اللّه صلى الله علیه و آله: مَوتُ العالِمِ ثُلمَةٌ فی الإسلامِ لا تُسَدُّ ما اختَلَفَ اللَّیلُ و النَّهارُ
پیامبر خدا صلى الله علیه و آله: مرگ عالم، رخنه اى است در اسلام كه تا شب و روز در گردش است، هیچ چیز آن را نمى بندد.
ارتحال عالم ربانی و فقیه جلیل القدر، حضرت آیت الله حسینی (ره)، که عمر گران سنگ خویش را در سنگر امامت جمعه شهر یاسوج و تدریس در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های استان وقف روشنگری و احیاء موازین شرع مقدس اسلام نمودند، مایه تأسف و تاثر گردید. این ضایعه را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد، علمای اعلام و جامعه دانشگاهی استان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان برای روح آن فقید سعید علو درجات خواهانم.
محسن فرزین
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد

سید حمداله اکوانی، رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین پیامی صادر کرد.
هوالباقی
«وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»
رحلت عالم وارسته علم و اخلاق، آیت الله سید علی اصغر حسینی، موجب تألم و تأثر آحاد مردم شریف استان شده است.
ایشان عمر پر برکت خود را در مسیر رشد معنوی و علمی استان وقف نمود و از برجسته‌ترین اساتید عرصه نشر احکام و معارف اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی بود و منش و سیره‌ایشان الگویی برای همه جویندگان علم و دانش به ویژه نخبگان و فرهیختگان بوده است.
فقدان آن سعید متعبد را به مردم شریف استان، جامعه علمی، نخبگان، دانشجویان و دانشگاهیان، علی‌الخصوص فرزندان محترم و بیت مکرّم‌ایشان تسلیت عرض می‌کنیم.
از خداوند منان برای آن استاد فقید و عالم پرهیزکار، علو درجات و رضوان الهی و برای خانواده گرامی صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.
سید حمداله اکوانی
رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد

متن پبام سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد به شرح زیر است.
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌإِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ
خبر رحلت عالم مجاهد، آیت‌الله سید علی اصغر حسینی رضوان الله تعالی علیه مایه تأسف و تاثر عمیق اینجانب گردید.
این روحانی فقید و انقلابی سالیان طولانی امامت جمعه شهر یاسوج را به عهده داشت و عمر با برکت خویش را در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب و همراهی با نهضت حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه)، به پایان رساند و شاگردانی فراوانی از خود به یادگار گذاشت.
حضور در سنگر‌های مختلف فرهنگی و انقلابی و دفاع عالمانه از جایگاه رفیع ولایت فقیه بخشی از کارنامه درخشان زندگی‌ایشان به شمار می‌رود.
اینجانب ارتحال آن شخصیت برجسته و روحانی جلیل القدر را به محضر حضرت ولی عصر(سلام الله علیه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، شاگردان، علاقمندان و مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد و بیت مکرم‌ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.
امید است خداوند متعال، پاداش سال‌ها مجاهدت و تلاش‌ایشان را با نعمات بیکران خود در بهشت رضوان عطا فرماید و غفران و رحمت واسعه الهی را برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازمندگان محترم از خداوند سبحان مسئلت دارم.
سید علی احمدزاده
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز پیامی صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت مجاهد نستوه، عالم ربانی، استاد اخلاق و علم، حضرت آیت الله حاج سید علی اصغر حسینی (رحمت الله علیه) امام جمعه پیشین مرکز استان موجب تألم و تاثر فراوان شد.
آن شخصیت اخلاقمدار، پارسا و مجاهد، عمر بابرکت و با عزت خود را از اوایل انقلاب و حتی سال‌های پیش از انقلاب، در راه تعالی اخلاقی، ترویج معارف اسلامی و آموزه‌های اهل بیت (ع)، مبارزه با رژیم جبار و مستبد پهلوی و دفاع از آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی صرف نمود و بیش از ۲۶ سال در سنگر نماز دشمن شکن جمعه به تبیین و روشنگری و هدایت مؤمنان پرداخت.
اینجانب درگذشت و عروج ملکوتی آن انسان متدین و با اخلاص، سید جلیل القدر و عارف عالیقدر را به بیت مکرم‌ایشان، طلاب حوزه‌های علمیه استان و همه مؤمنان ومتدینین در جای جای کهگیلویه و بویراحمد تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و برای روح بلند آن فاضل‌اندیشمند از خداوند سبحان آرزوی رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌نمایم.
سید جواد هاشمی
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

محمد عبدی‌پور دبیر جبهه پایداری استان و مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی درگذشت امام جمعه سابق یاسوج را تسلیت گفت.
انالله وانا الیه راجعون
رحلت تأسف‌بار و غم انگیز اسوه علم، تقوی و عمل، استاد برجسته حوزه و دانشگاه، استاد سخن و خطیب توانا، برادر شهید، عالم ربانی حضرت آیت الله حاج سید علی اصغرحسینی (رحمت الله علیه) را به عموم مردم شریف و مؤمن استان کهگیلویه و بویراحمد، دانشگاهیان عزیز و حوزویان گرانقدر، ه‍مۀ بستگان و بازماندگان گرامی بویژه خانواده و فرزندان معزز و مکرم آن عالم جلیل القدر تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آن مرحوم مغفور رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.
محمدعبدی پور
دبیرحبهه پایداری استان 

دکتر علی اکبر دسترنج، رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی درگذشت امام جمعه سابق یاسوج را تسلیت گفت.
این پیام به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم
مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ
عروج ملکوتی فقیه وارسته، ‌عالم ربانی و سالک الی الله حضرت آیت الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق را به ساحت قطب دایره امکان، ‌حضرت ولی عصر- عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عظام، ‌علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، شاگردان، اعضای بیت معظم، ارادتمندان و مردم شریف و فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می‌نمایم.
این روحانی بزرگوار در طول حیات پر خیر و برکت خود، در سنگر برجسته‌ی امامت جمعه همواره متعهّدانه و مخلصانه به نشر و بیان معارف الهی و انجام وظایف خطیر پرداخته‌اند. فقدان این عالِم بصیر و صدیق، ضایعه‌ای سنگین و جبران ناپذیر است. از خداوند منان علوّ درجات برای آن فقیه انقلابی و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم. ان شاء الله روح بلند آن عزیز سفر کرده با ارواح طیبه اجداد طاهرینش محشور گردد.
دکتر علی اکبر دسترنج
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد

پیام تسلیت فرماندار بویراحمد به شرح زیر است.
انا لله و انا الیه راجعون 
رحلت جانسوز عالم ربانی  و فقیه فاضل، حضرت آیت الله سید علی اصغر حسینی  که تمام عمر گرانب‌های  خود را یکسره وقف معرفت اندوزی از مکتب اهل بیت علیه السلام و آموزش و تربیت معارف دینی نمودند، مصداقی از حدیث (إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ) هست.
در کنار مجاهدت و مبارزات سیاسی  آن روحانی مکتبی و مردمی؛ بیش از دو دهه امامت  و خطبه خوانی‌های مثال زدنی در سنگر عبادی سیاسی نماز جمعه یاسوج،  نه تنها هرگز از یاد‌ها و خاطره‌ها فراموش نخواهد شد، بلکه هرکدام کتابی است برای فصل‌هایی از زندگی و باقیات و صالحاتی است برای آن مجاهد به حق پیوسته.  
 این ضایعه بزرگ را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم  رهبری (مد ظله العالی)، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها،  علمای عزیز، علاقه‌مندان و به‌ویژه بیت محترم آن مرحوم و مردم انقلابی، استان و شهرستان بویراحمد تسلیت گفته و از درگاه خداوند سبحان برای‌ایشان رحمت واسعه و همجواری  با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان، صبر و سلامتی مسألت داریم.
ان شاءالله  حضور مردم در مراسم تشییع آن استاد بزرگ حوزه و دانشگاه در روز دوشنبه در شهر یاسوج  موجی از قدرشناسی را به منصه ظهور خواهد رساند.
شهرام مهدوی مطلق
فرماندار بویراحمد


پیام تسلیت سید مهدی جوکار رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در زیر آمده است.
بسم الله الرحمن الرحیم
مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ - پیامبر اکرم(ص)
خبر رحلت عالم ربانی  و روحانی مجاهد حضرت آیت الله سید علی اصغر حسینی موجب تألم فراوان و تأثر خاطر همه مؤمنین شد.
بلا شک سال‌ها زندگی سراسر افتخار‌آمیز آن عالم برجسته و روحانی فداکار در سنگر‌های مختلف دفاع از اسلام، مکتب تشیع وانقلاب اسلامی و تربیت شاگردان برجسته در حوزه‌های علمیه، کارنامه درخشانی از عمر با برکت آن روحانی سید جلیل القدر به یادگار گذاشته است. ‌امید است خداوند متعال از خزائن رحمت بی‌منتهای خویش و به جهت سال‌ها پاسداری از اسلام، صداقت، تقوی، روحیه جهادی وانقلابی آن مرحوم علو درجات معنوی را در جوار اولیای خویش برای‌ایشان مقدر فرمایند.
اینجانب ضمن تسلیت درگذشت رحلت آن سید مجاهد، صبر و سلامتی برای فرز‌ندان وسایر بازماندگان را  از درگاه الهی خواستارم.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد
امام جمعه دهدشت به مناسبت درگذشت آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی پیام تسلیتی صادر کرد.
 نهاد امام جمعه دهدشت با صدور پیامی درگذشت عالم ربانی آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه سابق شهر یاسوج را تسلیت گفت.
در این پیام تسلیت آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اِذا ماتَ العالِمٌ ثَلُمَ فِی الاسلامِ ثُلمَةً فِی الاسلامِ ثُلمَةً لا یَسُدُّ‌ها شَیءٌ
ارتحال ملکوتی عالم عامل، فقیه مجاهد، مفسر قرآن، خطیب توانمند حضرت آیت الله آقای حاج سید علی‌اصغر حسینی(ره) را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم متدین کهگیلویه وبویراحمد، حوزه‌های علمیه استان و خصوصاً شاگردان آن استاد فقید و همچنین به بیت مکرّم و داغدار آن بزرگوار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
روح آن عزیز را در درجات رفیع مقام قربش جای داده و بر بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.
نهاد امامت جمعه کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت امام جمعه سابق یاسوج پیام تسلیتی صادر کرد.
در متن این پیام تسلیت آمده است:
انا لله و انا الیه راجعون 
ارتحال ملکوتی عالم ربانی، فاضل مجاهد و انقلابی، خطیب توانا، اخوشهید، سلاله زهرای مرضیه «س» حضرت آیت‌الله سیدعلی اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج را محضر امام عصر ارواحنافداه، مقام معظم رهبری، روحانیت، مردم ولایتمدار و عالم دوست استان و بیت مکرم و معزز‌ایشان تسلیت عرض می‌نماییم و از خدای متعال غفران و رحمت و همنشینی با جدش نبی مکرم اسلام را خواستاریم.
نهاد امامت جمعه استان کهگیلویه وبویراحمد
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت رحلت امام جمعه سابق یاسوج پیام تسلیتی صادر کرد.
در این پیام تسلیت آمده است:
انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله سید علی اصغر حسینی رحمت الله علیه امام جمعه مکرم و محبوب سابق شهر یاسوج با سابقه طولانی در امر مقدس تبلیغ اسلام و معارف الهی و تدریس در حوزه‌های علمیه و دانشگاه با ۲۶ سال امامت جمعه شهر یاسوج موجب تألم و تأثر همگان گردید.
اینجانب فقدان این شخصیت علمی و معنوی که حقی بزرگ بر مردم استان دارد را به خانواده معظم‌ایشان و جامعه روحانیت و حوزه‌های علمیه و مردم ولایتمدار استان تسلیت و تعزیت می‌گویم و برای آن عالم فرزانه از درگاه حضرت باری تعالی علو درجات و غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.
سید نصیر حسینی
سید عبدالرحمن توفیقیان فرماندار شهرستان چرام در پیامی نوشت:
اذامات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسد‌ها شیء
عالم ربانی حضرت حجه اااسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی (ره)
به دیارباقی شتافت ودرجوار اجداد طاهرینش مآواگرفت.
روحانی وارسته و به زیور‌ایمان آراسته‌ای که عمر شریف و پربار خودرا در سنگر‌های دفاع و تببین دین مبین اسلام و مکتب تشیع و فقه پویا درحوزه و دانشگاه، مسجد و مصلی صرف نمودو دانش آموختگان و پرورش یافتگان مکتب درسش درجای جای ایران اسلامی را دراین صراط مستقیم هدایت نمود.
روح و روانش شاد و با جدش رسول الله (ص) محشور باد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت این مصیبت بزرگ به همه بازماندگان بویژه خانواده گرامی، از خداوند متعال برای روح آن فقید سعید علودرجات و برای همه بازماندگان صبر و اجر مسآلت می‌نمایم.

زمان و مکان مراسم تشییع و تدفین آیت الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج اعلام شد.
 نشست ستاد رحلت آیت الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق شهر یاسوج در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام و المسلمین دهقان رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ابعاد مختلف شخصیتی آن عالم ربانی اظهار کرد: باید برنامه‌ای در خور شأن آن عالم وارسته در استان در شهر یاسوج و کهگیلویه برگزار می‌کنیم.
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به زمان و مکان برنامه تشییع و تدفین آن عالم ربانی اشاره کرد و گفت: روز دوشنبه از ساعت  ۸ و نیم صبح مراسم تشییع آیت الله حسینی از میدان ۷ هفتم تیر شهریاسوج تا میدان امام حسین این شهر برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: پس از آن پیکر آیت الله سید علی اصغر حسینی برای خاکسپاری به شهرستان کهگیلویه رهسپار خواهد شد تا در بقعه متبرکه امامزاده آقامیر به خاک سپرده شود.
همچنین روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه در استان کهگیلویه و بویراحمد عزای عمومی اعلام شد.
آخرین جزئیات تشییع آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج در شهرستان کهگیلویه اعلام شد.
 حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله حسینی امام جمعه سابق یاسوج در خصوص آخرین جزئیات تشییع آن گفت: مراسم تشییع و اقامه نماز این سید بزرگوار فردا دوشنبه ساعت ۱۴ در میدان مرکزی دهدشت برگزار خواهد شد.
امام جمعه دهدشت گفت: نماز بر پیکر آیت‌الله حسینی به امامت  آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری اقامه می‌شود.
وی افزود: پیکر آیت‌الله حسینی بعد از اقامه نماز بر دستان مردم ولایی دهدشت از میدان مرکزی_ خیابان امام خمینی جنوبی به سمت امامزاده آقامیر روانه و در جایگاه ابدی خود آرام خواهد گرفت.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر از عموم مردم ولایتمدار برای حضور در تشییع آیت‌الله حسینی دعوت به عمل آورد.
 آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی، امام جمعه سابق یاسوج عصر روز شنبه در سن ۸۳ سالگی بر اثر‌ایست قلبی در بیمارستان‌ام آر آی شیراز دار فانی را وداع گفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روحشان شاد إن شاءالله مورد رحمت اللهی و شفاعت اهل بیت علیهم السلام قرار گیرند و با ایشان محشور شوند
Iran, Islamic Republic of
روحشان شاد إن شاءالله مورد رحمت اللهی و شفاعت اهل بیت علیهم السلام قرار گیرند و با ایشان محشور شوند
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1