تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۳۹۸۴۵
کبنا گزارش می‌دهد

برخورد نامناسب یک مدیر کهگیلویه و بویراحمد با ارباب رجوع

۹
۱
برخورد نامناسب یک مدیر کهگیلویه و بویراحمد با ارباب رجوع
کبنا ؛برخی از اهالی روستاهای حومه شرقی شهرستان کهگیلویه با ارسال مطلبی به پایگاه خبری کبنا نیوز از نحوه برخورد مدیرعامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد، هنگام پیگیری ضعف آنتن دهی و نبود اینترنت، شدیداً گلایه کردند.
مقام معظم رهبری همواره در فرمایشات‌شان بر پاسخگویی مسئولان تاکید داشتند و در شهریور 84، خطاب به مسئولان فرمودند؛ «نظام پاسخگویی را برای خودتان متحتم بدانید. واقعا وزیر در حوزه‌ی کار خودش، مدیران وزارتی در حوزه‌ی کار خودشان، معاونان هر کدام در حوزه‌ی کار خودشان پاسخگو باشند. یعنی هم در برابر خطایی که انجام می‌گیرد، واقعا پاسخگو باشند؛ هم در برابر کار لازمی که باید انجام می‌گرفته و انجام نمی‌گیرد، پاسخگو باشند.»
فردی که مسئولیتی را بر عهده می‌گیرد، با توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب باید پاسخگوی عملکرد و وظایف محوله خود باشد. متأسفانه گاهاً به دلیل اینکه هزینه عدم پاسخگویی بالا نیست، مسئولان از پاسخگویی به مردم طفره می‌روند و بعضی اوقات هم پا را فراتر از اخلاق می‌گذارند و مردم که ولی نعمتان انقلاب محسوب می‌شوند را با الفاظ نادرست خطاب قرار می‌دهند. دستگاه‌های نظارتی باید هزینه پاسخگو نبودن را بالا ببرند، چرا که «هر کاری را باید متناسب با هزینه و فایده آن سنجید. اگر هزینه پاسخگو نبودن بالا باشد آنگاه مسئولان مجبور می‌شوند ساز و کارهایی را فراهم کنند که اگر موعد پاسخگویی خودشان فرا رسید به مشکل نخورند. اما چون گاهاً در جامعه ما عدم مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی هزینه چندانی ندارد مسئولان نیز به راحتی از زیر بار آن شانه خالی می‌کند.»
به گزارش کبنا، بعضی از اهالی و معتمدین روستاهای حومه شرقی شهرستان کهگیلویه در تماس تلفنی با خبرنگار کبنا نیوز از برخورد نامناسب مدیرعامل شرکت مخابرات با نماینده مردم این مناطق به شدت گلایه کردند. آنها مطرح می‌کردند که این مسئول رفتار خارج از شئونات اسلامی داشته اشت. «همه بايد به مسووليت خودشان توجه داشته باشند و خود را در مقابل اين مسووليت‌ها پاسخگو بدانند؛ اين وظيفه‌ى همه‌ى ماست.» متن زیر را برخی از مردم همین روستاها برای پایگاه خبری کبنا نیوز ارسال کرده‌اند که صرفاً به منظور اصلاح و پاسخگویی مسئول مربوطه انتشار می‌یابد.
ضعف آنتن دهی تلفن همراه و نبود اینترنت در روستاهای حومه شرقی شهرستان کهگیلویه در عصر ارتباطات که اینترنت پرسرعت و شبکه‌های تلفن همراه در سراسر ایران اسلامی پیشرفت خوبی داشته و نیاز مبرم امروز مردم و مخصوصاً دانش آموزان و دانشجویان عزیز می‌باشد، باعث ایجاد مشکلات عدیده‌ای گردیده است که گاهاً بعضی از این عزیزان جهت ارتباط آنلاین و پیگیری دیگر مسائل درسی خود باید به تپه‌های خیلی بلند اطراف روستا مراجعه که خطر گزیدگی جانوران موزی به شدت وجود دارد و یا در شهر حضور یافته و نهایتاً وقت و بی وقت به روستا برگردند که متاسفانه وجود چنین مشکلاتی آن هم در روستاهایی که حداکثر فاصله آن تا شهر به 20 کیلومتر نمی‌رسد.
لذا در تاریخ 07/ 07/ 1400 جلسه‌ای با حضور تعدادی از شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای حومه شرقی شهرستان کهگیلویه (شهر دهدشت) برگزار و در خصوص پیگیری‌های بعمل آمده از طریق نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی مباحثی مطرح و یکی از اعضای با سابقه شوراهای این روستا و از معتمدین محلی پیگیر موضوع مورد اشاره می‌گردند.
ابتدا ایشان طی تماسی با مدیر محترم دفتر نماینده در تهران نتایج پیگیری‌های نماینده محترم مردم گهکیلویه را به سمع و نظر اعضای جلسه می‌رساند و می‌فرمایند که دستوراتی از وزارتخانه مطبوع اخذ و جهت پیگیری‌های بعدی به مدیرعامل مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه و قطعاً مشکل مذکور حل خواهد گردید که روز بعد در تماسی با آقای امیری مدیر مخابرات استان موضوع مطرح و پیگیر دستورات اخذ شده از وزارت خانه مربوطه می‌شوند و آقای مدیر با لحنی تند و دور از شأن یک مسئول در نظام اسلامی، خطاب به نماینده مردم منطقه حومه شرقی شهرستان کهگیلویه می‌فرمایند؛ «به هیچ وجه در این منطقه دکل تلفن همراه وصل نخواهد شد و در جواب ایشان که چرا و به چه خاطر چنین الفاظی را به کار می‌برید؟! که ایشان مجدداً شروع به استفاده از الفاظ  نامناسب، دور از اخلاق اسلامی، خطاب به فرد معتمد و پیگیر بر روی تلفن همراهی که تعدادی از اعضای شوراهای این روستا و دهیاران حضور داشته‌اند و صدای ایشان را با بلندگوی گوشی می‌شنیدند، تلفن مورد نظر را قطع و موضوع مشروحه با پرخاشگری و تندی توسط مدیر مربوطه به پایان می‌رسد.
حال جناب آقای امیری سخن ما مردم روستاهای حومه شرقی (آدرکان- امامزاده پهلوان- دوبند سرمست- چیر) با شماست.
اولاً: چرا مسئله‌ای را که خود لیاقت حل کردن و پیگیری ندارید و خود مردم از طریق نماینده محترم پیگیر هستند، با توهین به مردم منطقه و به کار بردن الفاظ نادرست جواب می‌دهید.
ثانیاً: مگر مردم محروم منطقه که روزانه توانایی تأمین کرایه رفت و برگشت خود به شهر را به سختی تأمین می‌کنند و به گفته حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذاز جمهوری اسلامی همین مردم ولی نعمتان حکومت اسلامی هستند. این مردم چه گناهی کرده‌اند که مدیرانی همچون جنابعالی بر مسند قدرت و نه بر کرسی خدمتشان باشند.
ثالثاً: آقای امیری شاید ندانید که مردم این روستاها با تقدیم چندین شهید و جانباز دین خود را به انقلاب اسلامی ادا نمودند و قطعاً با توجه به توهین‌های جنابعالی از حق خود کوتاه نیامده و با جمع آوری طوماری از امضاهای مردم منطقه شما را به پای میز محاکمه دستگاه‌های قضایی و امنیتی کشانده تا دیگر افرادی چون شما و امثال شما جرأت توهین را نداشته باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

استان
Iran, Islamic Republic of
برادر کمایی مردم خودشون حالت عادی هم میخوان همدیگر رو بزتند
Iran, Islamic Republic of
بی شک یکی از ضعیف ترین مدیران همین بود!!!
آنتن دهی و اینترنت توی باسوج اونقدر مزخرفه که دهیاری ها و روستاها نباید انتظار مساعدت داشته باشند.
کبنا خودتو بازیچه این و آن نکن
Iran, Islamic Republic of
کبنا جای تاسف دارد. از کجا معلومه این فرد حرفش درسته با سند هست
از کجا معلوم نیست کار غیره قانونی درخواست کرده و جواب رد مواجهه شده و دل پری دارد و دروغ نگویید.
من نه/ دیدم و نه میشناسم اما مطالب بالا چیزی متقاعد نشدم. بدون سند حرف زدن
رضا
Iran, Islamic Republic of
اگر درهمه استان نگاه کنید ضعف این مدیر هویداست..
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
. عملکرد خود رو در این مدت به همراه مدیران واحد های خود اراییه نمایند.
بجز در مسایل حاشیه روزانه هیچ عملکردی ندارند بخصوص برای مرکز استان
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بایستی هر چه زودتر ایشان بر کنار شود و مسئولیت به فردی کاردان و با اخلاق که دنبال حل مشکل مردم باشد واگذارگردد
ماندانا
Iran, Islamic Republic of
زیاده تو استان
اطلاع رسانی کنید تا بفهمند در عصر رسانه. بی فایده است
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که مشکل اینترنت دارند. زنگ بزنند 9990 همراه اول بعد گزینه 1بعد 1بعد 0 ۱ دقیقه منتظر بمانند. و گزارش به تهران بدهند.
برا ایرانسل هم ۷۰۰با خط ایرانسل بعد گزینه صفر
چهار راه گشین
Iran, Islamic Republic of
این مدیر دیگه باید برداشته شود .
جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
1