تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۴۲۵۱۹۵
در هفته دولت؛

ادامه نهضت موفق گازرسانی در کهگیلویه و بویراحمد

۰
ادامه نهضت موفق گازرسانی در  کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛هفته دولت هر ساله مناسبتی است برای تمرکز در افتتاح طرح‌های عمرانی و زیربنایی در کشور تا در این هفته بخش دیگری از خدمات نظام به مردم به بهره برداری برسد.
 در سال‌های اخیر فشار تحریم‌های بین المللی و مشکلات اقتصادی سبب کندی در اجرای بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌ها شده است ولی با این وجود در هفته دولت امسال نیز شاهد به سرانجام رسیدن برخی‌ها طرح و آغاز و کلنگ زنی طرح‌های جدید در مناطق مختلف استان بودیم.
بدون شک از مهم‌ترین و تأثیر گذارترین پروژه‌هایی که در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید ادامه نهضت گازرسانی به روستاهای استان بود. نهضتی که از سال‌های پیش با جدیت بیشتر آغاز شده است و در چند سال گذشته شبانه روز شاهد کار و برنامه ریزی در این شرکت برای نهایی شدن رویای گازرسانی به کل روستاهای استان هستیم. رؤیایی که تا برآورده شدن فاصله چندانی ندارد و این همه محصول مدیریت علمی و منطقی در شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه در زمان حضور مهندس خادم و همت بلند این مجموعه می‌باشد که شبانه روز و با همت و اراده بلند در حال کار و برنامه ریزی در مسیر این مهم هستند.
در اهمیت گازرسانی به روستاهای استان و تاثیرات اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی آن زیاد گفته‌اند ونوشته اند اما آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد اراده بلند و برنامه ریزی دقیق و علمی است که پشتوانه‌ی هر طرح و پروژه اینچنینی است. متاسفانه یکی از مشکلات اساسی در انجام طرح‌های عمرانی در کشور کلنگ زنی‌های بیهوده و بی نتیجه است که گاهی طرح‌ها در همان مرحله کلنگ زنی می‌مانند و هیچ پیشرفتی ندارند و گاهی نیز با وجود میلیاردها هزینه و پیشرفت‌هایی در اجرای کار طرح‌ها به یکباره رها می‌شوند و سال‌ها و بلکه دهه‌ها خاک می‌خورند. اما چنین چیزی در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد معنا ندارد کلنگ زنی هر طرحی به منزله انجام آن طرح حتی در زودتر از موعد مقرر است و این چیزی نیست که تنها یک ادعای خالی باشد بلکه نگاهی به پروژه‌های ملی شرکت گاز در چهار سال گذشته در استان بخوبی این ادعا را روشن می‌کند.

تحول و انقلاب عظیم کاری در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد
رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد

هر سال چه در هفته دولت و چه ایام دهه فجر این طرح‌ها و پروژه‌های شرکت گاز است که آماده افتتاح و تقدیم به مردم می‌باشد و فرصتی است تا مردم بخشی از خدمات نظام را لمس نمایند.
در هفته دولت امسال نیز بار دیگر شاهد افتتاح چندین طرح گازرسانی به روستاهای استان بودیم تا ثابت شود که شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیریت موفق آن نه در شعار بلکه در عمل و فارغ از هیاهو و درگیر شدن در حاشیه‌ها که برخی‌ها با هر موفقیتی از سوی شرکت گاز سعی بر حاشیه سازی و پرداختن به موضوعات فرعی و در اکثر مواقع ساخته ذهن خود دارند صرفاً بر کار خود متمرکز است و کار موفق و خدمت به مردم بهترین جواب بر هر حاشیه آفرینی و فشار بر شرکت گاز استان‌می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1