تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۴۱۲۶۷۶
موحدپور از لرستان رفت، لزوم پاسخگویی به دو موضوع؛

«موحدپور» از خادمی جدا شد؛ عزل یا کناره‌گیری

۷
۱
«موحدپور» از خادمی جدا شد؛ عزل یا کناره‌گیری
کبنا ؛محمد موحدپور معاون منابع انسانی استانداری لرستان از کارش در این استانداری کناره‌گیری کرد. تا الان رسانه‌ها هیچ خبری مبنی بر دلایل این کناره‌گیری ناگهانی «موحدپور» از این معاونت منتشر نکرده‌اند.
یکی از پایگاه‌های خبری لرستان نوشت: «28 شهریور 1396، تنها یک روز بعد از معارفه «سید موسی خادمی» به عنوان استاندار لرستان، «سید محمد موحدپور» که او هم چون خادمی اهل کهگیلویه و بویراحمد است، به عنوان مدیر کل حوزه استاندار لرستان جایگزین «مسعود بهرام‌نژاد» شد.»
 موحدپور پیش‌تر هم در زمان خادمی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد، به عنوان مدیرکل حوزه استاندار، خدمت می‌کرد و قبل از آن‌هم در اداره آموز و پرورش مشغول بود.
 هر چند انتصاب وی در ابتدا به‌نوعی انکار و رسانه‌ای نشد و هرگز معارفه‌ای هم برگزار نشد، اما دیری نپایید که همه او را به‌عنوان دست راست خادمی در جلسات می‌دیدند و خیلی زود رسمیتش اعلام شد.
 خادمی تا 28 اسفند 97 وی را در این پست حفظ کرد و در این تاریخ سکان سرپرستی معاونت توسعه و منابع انسانی را به وی سپرد تا نشان دهد که استاندار لرستان همچنان «موحدپور» را به افراد بومی و شاخص در لرستان ترجیح می‌دهد.
اما امروز 21 شهریورماه 98 خبر رفتن وی در فضای مجازی اعلام شد تا وی لرستان را ترک کند؛ رفتن یا ماندن وی در لرستان خیلی خبر مهمی نیست و نخواهد بود؛ اما افکار عمومی باید پاسخ این دو موضوع را بدانند که:
 1-به‌رغم اطلاع استاندار لرستان از زمان بازنشستگی موحدپور، به چه علت سکان سرپرستی معاونت توسعه و منابع انسانی به وی سپرده شد و چر از افراد بومی یا غیربومی متخصص و جوان‌تر استفاده نکرد تا هم پرانرژی‌تر فعالیت کند و هم در آینده تخصصش به کار پست‌های دیگر بیاید!
 2- همچنین لازم است آقای موحدپور در بیانیه‌ای، گوشه‌های از خدمات و عملکرد خودشان را در طول دو سال خدمت در لرستان رسانه‌ای کند تا مردم به عنوان قاضی، با خدمات ایشان آشنا گردند و در صورت نیاز تقدیرش کنند و همیشه از وی به نیکی یاد کنند و در غیر این صورت...
فراموش نکنیم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که خاستگاهی مردمی دارد، حق حاکمیت مردم به رسمیت شناخته شده و در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به این مسئله تأکید و تصریح شده است، لذا پاسخگویی به این دو موضوع حداقل انتظاری است که از مقامات ارشد استان می‌رود.
  معصومه عباسی یکی از فعالان اجتماعی این استان در مطلبی آورده است؛ «چندی پیش برای تدارک مقدمات یک کار فرهنگی به دفتر نماینده ولی فقیه، آیت الله میرعمادی مراجعه کردم؛ از همان ابتدای ورود متوجه شلوغی دفتر ایشان شدم تا نوبتم شود مجبور شدم مدتی را در سالن کوچکی منتظر بمانم.
 آقایان و بانوانی پیش از من در همان سالن کوچک منتظر بودند تا نوبتشان شود و هر کدام درخواست خود را تحویل منشی دفتر دهند به امید اینکه به مشکلشان رسیدگی شود و گرهی از کارشان باز.
 نوبت هر کس می‌شد جلو می‌رفت و درخواست خود را می‌گفت؛ من هم نظاره گر و شنونده مکالمات رد و بدل شده بین مراجعین و منشی دفتر بودم؛ پسرجوانی که درخواست مساعدت داشت برای گرفتن وامی 5 میلیونی!... زنی که از عهده مخارج زندگی با همسر بیمارش برنیامده و شاید دفتر امام جمعه را مأمنی یافته بود تا به آن پناه ببرد...و من هم حیرت زده از آن همه مشکل!
 و اما چند روز قبل، درجلسه ستاد تنظیم بازار استان سخنانی بر زبان آورده شده که بیش از پیش محرومیت مردم لرستان را آشکار می‌کند.
 آری! محرومیت از داشتن مدیرانی دلسوز که با درد مردم آشنا باشند؛ آقایانی که بر کرسی‌های مدیریت استانی تکیه زده‌اند آیا خبر دارند به یمن تلاش‌های بی وقفه‌شان!! که لرستان رتبه اول تورم کشور است؟؟ آیا خبر دارند لرستان سومین رتبه بیکاری در بین استان‌های کشور را دارد؟؟ آیا از گرانی وحشتناک در استان و هم چنین نبودیا کمبود نظارت دستگاه‌های دولتی مطلعند؟؟ یا شاید آنها هم چون رییس دولت مطبوعشان خیال می‌کنند در سوییس! مسئولیت گرفته‌اند و مدیرند؟!
  استاندار می‌گوید: «نحوه نظارت بر بازار خوب بوده و تفاوت زیادی با نرخ‌های رایج در بازارهای استان‌های دیگر نداریم.».... آقای استاندار من از شمامیپرسم: «چرا نرخ بیکاری و تورم و گرانی و فقر و دیگر شاخص‌های استان لرستان را با دیگر استان‌ها نمی‌سنجید؟»
 آقایان اصلاً از دفاترشان بیرون می‌آیند تا وضعیت مردم را ببینند؟؟...یا نه!! شاید سفره‌های مردم را با سفره‌های خودشان قیاس کرده‌اند که کَکِشان از وضعیت موجود نمی‌گزد!
 آری استان لرستان بیشتر از هر محرومیتی، از داشتن مدیران و مسئولانی محروم است که درد مردم را بفهمند! که فقر را چشیده باشند...نه آنها که با گفتن «میوه تا شب عید تا ۲۰ هزار تومان جا دارد!!!» نمک بر زخم مردم بپاشند...و نه اداره‌ای با نام استانداری که یکی از تیترهای برتر سایتش «قهرمانی تیم استانداری در مسابقات دارت انتخابی کارکنان دولت استان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور» است!
 آقایان ساکن ساختمان استانداری «باید» در ازای عملکردشان پاسخگو باشد! به تیم استاندار توصیه می‌کنم بهتر است به جای تیکه انداختن به هم در توییتر و اینستاگرام، کمی به اوضاع مردم رسیدگی کنند یا حداقل آمارها را درباره شاخص‌های استان یک بار مرور کنند تا بدانند اینجا لرستان است! استان محرومیت...استان تورم...استان بیکاری...استان گرانی....!
 در برابر این همه محرومیت آیا مسئولیتی هست؟!»
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بیچاره مردم که بازیچه انتصابات قومی شدن و شایسته ها طرد میشن. چرا دستگاههای نظارتی فرصتهای از دست رفته به واسطه مدیریتهای ضعیف را واخواهی نمی کنند؟ هزینه بی کفایتی ها را کی خواهد داد؟
دانشگاهی
Romania
سلام
جناب کمایی
آقای موحد پور ۳۱ شهریور بازنشسته و ۳۵ سال خدمت ایشان تمام هست.
عماد
Iran, Islamic Republic of
موحدپور
باسابقه ۳۵ سال خدمت رسما شهریورماه
بازنشسته شد.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
ایشون بازنشیته نشده و 3 سال دیگر دارد و عملا برکنار شده و هفته اینده علل ان اعلام میشود
Iran, Islamic Republic of
بازنشسته است الکی مطلب نزنید . برای معاونت هم استانها موظفند یک معاون زن داشته باشند
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
ایشون سال 94 بازنشسته بون ولی با درخواست آقای خادمی موندن و 35 سال خدمت نمودن و با توجه به قانون بازنشستگی در کشور باید کنار میرفتن ..
صادق
Iran, Islamic Republic of
محمد موحد پور سه سال دیگر برای بازنشتگی وقت دارد. از طرفی مگه معاون زن فقط باید جانشین موحد شود.البته ما امیدواریم اتفاق بدی نیافتاده باشد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1