تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۴۱۲۴۱۷
یادداشتی از غلامعباس امیدوار؛

جناب استاندار؛ در حراست از رأی مردم کمتر شعار دهید، عملگرا باشید/ ستادهای انتخاباتی ادارات فعال شده‌اند/ آرایش انتخاباتی آموزش و پرورش بویراحمد را دریابید!

۵۱
۹
جناب استاندار؛ در حراست از رأی مردم کمتر شعار دهید، عملگرا باشید/ ستادهای انتخاباتی ادارات فعال شده‌اند/ آرایش انتخاباتی آموزش و پرورش بویراحمد را دریابید!
کبنا ؛یادداشتی از غلامعباس امیدوار؛ از بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد، اولین موضع گیری دکتر کلانتری در خصوص تضمین سلامت انتخابات و حراست از رأی مردم و برگزاری انتخابات سالم بود که به فراخور این موضع گیری در هفته‌های بعد، از سوی وی مورد تأکید کلامی قرار گرفت و اخیراً معاون سیاسی ایشان نیز توصیه نموده‌اند که رسانه‌ها از انتخاباتی کردن فضای استان پرهیز نمایند.
گویی استاندار از انتخابات مشکوک، مغشوش و عملکرد سوء مجریان انتخاباتی دور گذشته شهرستان‌های بویراحمد و دنا (بخصوص فرماندار وقت و معاون سیاسی بعد) مطلع بوده است؛ البته وی به دلیل کسالت از سمت خویش استعفاء داد و نه اینکه استاندار وی را عزل کرده باشد تا نشان دهد کنشی در جهت برگزاری انتخابات سالم و ایجاد روحیه امید در مردم را دارد. تاکنون جز صحبت‌های مرسوم در جلسات، اقدام خاصی از تیم استاندار در جهت تضمین حق بر تعیین سرنوشت مردم و حراست از رأی آنها، دیده نشده و گویی صرفاً گفتار درمانی اتفاق می افتد.
استاندار و تیم انتخاباتی وی باید بدانند که حراست از رأی مردم و سلامت انتخابات صرفاً به روز أخذ رأی و شمارش آراء، محدود و محصور نخواهد شد، بلکه برگزاری انتخابات سالم متضمن رعایت اقدامات اجرائی و اتخاذ تصمیمات مدیریتی در بازه زمانیِ حداقل میان مدت (6 ماهه) قبل از روز انتخابات است و باید از مدت‌ها قبل محیط برگزاری انتخابات، سالم سازی شود. در این دوره می‌بایست از عزل و نصب‌های انتخاباتی همچون نصب هم طایفه‌ای نماینده بویراحمد (بنیان گذار طایفه گرایی اداری و سیاسی در بویراحمد) بر سازمان صنعت و معدن استان پرهیز شود و فضای دستگاهای اداری مورد نظارت جدی قرار گیرد و مانع از آن شد که ارائه خدمات عمومی به مردم سیاسی و منوط به کارمزدِ رأی در انتخابات شود.
هم اکنون فضای دستگاه‌های اداری و خدماتی به شدت سیاسی شده و ارائه بسیاری از خدمات به مردم، با نگرش به انتخابات پیش رو و أخذ رأی برای نمایندگان حاکم صورت می‌گیرد و یارگیری در دستگاه‌ها به شدت افزایش پیدا کرده و عملاً بسیاری از ادارات ستاد انتخاباتی برخی از نمایندگان شده‌اند که به شدت مشغول فعالیت و کسب رأی هستند. از این میان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از مهم‌ترین پایگاه‌های انتخاباتی شده که همچون سایر ادارات، کلیه عزل و نصب‌های این دستگاه آموزشی و فرهنگی با رویکرد سیاسی و پر کردن صندوق رأی برای کاندیدای خاص صورت می‌گیرد. سیاست زدگی دستگاه‌های اداری مذموم است و این امر در خصوص آموزش و پرورش مذموم‌تر بوده و نباید سیاست زدگی بر فضای آموزش و پرورش حاکم شود و امر تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم را با رویکرد سیاسی به بیراهه کشاند و کیفیت آموزش را ذبح مطامع انتخاباتی کرد. (قابل ذکر است که در انتخابات گذشته دانشگاه یاسوج پایگاه و ستاد انتخاباتی بود که در این دوره این نقش از آن ستانده شد.)
باید دانست که شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، محل اجتماع شهروندان بسیاری از سایر شهرستان‌های استان است که بخش قابل توجهی از معلمان این آموزش و پرورش، از این شهرستان‌ها می‌باشند و به تبع توانمندی‌ها و قابلیت‌هایی که داشته‌اند، از قدیم الایام مدیران و معاونان برخی از مدارس سه گانه بویراحمد از میان فرهنگیان زبده شهرستان‌های گچساران، کهگیلویه، باشت، چرام و ... بوده است. با توجه به اینکه این افراد غیربومی بویراحمد محسوب می‌شوند و در زمره سبد رأی حوزه بویراحمد محسوب نمی‌شوند، در سال‌های اخیر روند حذف آنها از سطوح مدیریتی و معاونتی مدارس آغاز شده بود و با توجه به انتخابات پیش رو، در شهریور جاری روند حذف این مدیران سرعت بیشتری گرفته و اندک شماری از این مدیران باقی مانده است. این امر خلاف شایسته سالاری و استفاده از ظرفیت‌ها و حتی خلاف سهمیه‌های استانی مرسوم و غلط است؛ چراکه این معلمان آمار زیادی از بدنه آموزش و پرورش بویراحمد را تشکیل می‌دهند و حتی با همان رویکرد غلط سهمیه بندی، سهمی از مدیریت‌های مدارس و حتی سطوح مدیریتی و کارشناسی اداره آموزش و پرورش بویراحمد را را نیز دارا هستند.
در راستای چینش‌های مدیریتی در مدارس شهرستان بویراحمد، نگرش انتخاباتی و هدف کسب رأی بیشتر برای کاندیدای خاص، چنان شدت گرفته که بر خلاق مقررات و ضوابط، گاهی افراد با رشته غیرمرتبط در جایگاه مدیریت یک مدرسه قرار می‌گیرد و آموزش فدای سبد رأی می‌شود. به عنوان مثال اخیراً رئیس هنرستان دخترانه هنرهای زیبای شهر یاسوج که دارای مدرک هنری گرافیک بوده، عزل شده (از شهرستان کهگیلویه) و خانمی دارای مدرک الهیات (که همسر یکی از هم طایفه‌ای‌های نماینده بویراحمد است)، جایگزین وی می‌شود.
آمار فرهنگیان و پست‌های مدیریتی مدارس در آموزش و پرورش بویراحمد به شدت می‌تواند بر سرنوشت انتخابات تأثیرگذار باشد که با یک حساب سرانگشتی می‌توان به امکان سنجی اثرگذاری انتصاباتِ انتخاباتی در این دستگاه آموزشی پی برد؛
آموزش و پرورش بویراحمد حدوداً دارای 540 مدرسه (دبستان، متوسطه دوره اول، متوسطه دوره دوم و هنرستان‌ها) است که برخی از این مدارس به صورت معاون آموزگاری مدیریت می‌شوند. بقیه مدارس سه گانه با مدیریت و معاون یا معاونینی اداره می‌شوند. برخی از مدارس ابتدائی دارای یک تا سه معاون (آموزشی، پرورشی و اجرائی) هستند و مدارس متوسطه دوره اول و دوم نیز غالباً دارای یک تا سه معاون بوده و برخی از این مدارس 4 معاون دارند. مدارس شبانه روزی علاوه بر سایر معاونین، معاون امور عمومی نیز دارند و پست‌های سرپرستی خوابگاه‌ها نیز مدیریتی محسوب شده و دارای مزایای مدیریتی در حکم کارگزینی هستند. هنرستان‌ها دارای یک معاون امور عمومی و معاونین فنی، آموزشی، پرورشی و سرپرستان بخش‌ها و گاهی سرپرستان خوابگاه هستند. (یک هنرستان گاهی تا 12 پست مدیریتی شامل، مدیر، معاونین و سرپرستان بخش‌ها و سرپرست‌های خوابگاه دارد) جایگاه همه این مدیران، معاونین و مسئولان بخش‌ها و سرپرستان خوابگاه‌ها، مدیریتی محسوب شده که مزایای مالی در احکام حقوقی دارند و برای کسب این جایگاه‌ها رقابت‌هایی وجود دارد.
با احصاء همه موارد ذکر شده (مدیریت مدارس، معاون آموزگاری، معاونین آموزشی، پرورشی، اجرائی، فنی، امور عمومی و سرپرست‌های خوابگاه‌ها و سرپرستان بخش‌ها)، می‌توان حدود 1000 (هزار) موقعیت و جایگاه مدیریتی برای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد متصور شد که ظرفیت عظیمی برای مهندسی و اثرگذاری بر انتخابات خواهد داشت. اگر به طور میانگین هر کدام از این افراد 10 رأی برای کاندیدایی جمع آوری کنند، سرجمع 10000 (ده هزار) رأی خواهد شد که به راحتی می‌تواند سرنوشت یک انتخابات را تغییر دهد. البته برخی از افراد ظرفیت جمع آوری آرای بیشتری را دارند.
هم اکنون تیم مدیریتی حاکم بر این اداره با نگاه به انتخابات پیش رو در بویراحمد، به چیدمان انتخاباتی مدیریت‌ها پرداخته و در این فراگرد، همه می‌بایست برای نماینده همسو با مدیران این آموزش و پرورش، به نوعی «رأی ساز» باشند تا تصدی مسئولیت ممکن شود. اگر این نگرش تقویت شود، عملاً هر مدرسه به ستاد انتخاباتی تبدیل می‌شود که فعالیت رسمی خود را از مهرماه آغاز خواهند کرد و آنگاه گویی «طرح هر مدرسه یک ستاد» در دست اجرا است. (آموزش و پرورش شهرستان دنا نیز چنین حالتی دارد که نظارت جدی استاندار و دستگاه‌های نظارتی را می‌طلبد)
متأسفانه کلیه دستگاه‌های دولتی که یک نمونه آن آموزش و پرورش بود، آرایش انتخاباتی به خود گرفته‌اند و مردم و جامعه زودتر از موعد مقرر، در فضای رقابت و یارگیری سیاسیِ انتخاباتی قرار گرفته‌اند و علی رغم تصور جناب استاندار و معاون سیاسی ایشان، این دستگاه‌های اداری هستند که فضا را انتخاباتی کرده‌اند نه رسانه‌ها؛ اگرچه رسانه‌ها آزاد و مستقل هستند و می‌بایست تنویرگر فضای سیاسی و انتخاباتی برای جامعه باشند و از این رهگذر نبایست بر آنها خُرده گرفت و عرصه را بر افشاگری‌های آنها تنگ کرد.
لازم است که استاندار اوضاع و احوال انتخابات گذشته بویراحمد و دنا را جویا شود تا با درس گیری از آن، مانع از حوادثی شود که به جاری شدن سیل خروشان مردم، همچون اعتراضات اسفند 94 نسبت به برگزاری و عدم سلامت انتخابات توسط هیأت حاکمه و شکل گیری ذهنیت مخدوش و سوء ظن به استاندار به عنوان مجری ارشد انتخابات در استان شود، چراکه در نهایت مردم همه اتفاقات (اعم از سلامت و یا سوء جریان اجرائی انتخابات) را به پای استاندار خواهند نوشت و قصور و یا سوء استفاده از امکانات دولتی و عمومی توسط دستگاه‌های دولتی، رانت‌های اداری و اقتصادی و به طور کلی کلیه فسادهای انتخاباتی را به سهل انگاری و یا تعمد تیم ایشان منتسب خواهند نمود و در فردا روزِ قضاوت مردم، به نیکی یاد نخواهند شد و در اذهان جامعه، مقصر و عامل تحریف انتخابات و ابتذال حق بر تعیین سرنوشت مردم قلمداد خواهند شد؛ تا که فردا چه پیش آید و در فرجام این تکاپوها، سرنوشت انتخابات را که رقم خواهد زد؛ آزادی توده‌ها در تعیین سرنوشت یا سیطره قدرت‌های اداری و اقتصادی و ...
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درآموزش وپرورش شهرستان بویراحمد ،شرکت برق،آی فاضلاب،شرکت گاز،بنیادمسکن،و...ستادانتخاباتی بازشده
United Kingdom
جناب محدث اول جنابعالی به عنوان کارمند بهزیستی درست کارتو انجام بده هر روز همکاران ازت شاکی هستن بعد بیا مطلب بزن
Iran, Islamic Republic of
واقعا بیانات ایشان بحق و واقعیت دارد بچه حزب الهی ها دیگر بار به هیچ مسئولی در هر رده خدمتی در استان اجازه کوچکترین خطا و تخلفی در عرصه انتخابات از حالا تا اسفند ماه را نخواهند داد و در عین واحد اقدام متقابل برای رسوایی و معرفی مسئول متخلف به مردم انجام خواهند گرفت .
سعید
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت که واقعیت ها رو گفتی
تسلیمی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این تحلیل و درود بر این تفکر واقعیت گرا.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
استاندار خواهش میکنیم برخورد کنید.
میلاد
Iran, Islamic Republic of
حاظرم قسم بخورم بویراحمد نیستی اگه راست میگه بپرس چرا نمیزارن کسی از یاسوج بره دهدشت ریس یه مدرسه بشه
بویر احمدی اصیل
Iran, Islamic Republic of
جناب امیدوار چرا مغرضانه داری قضاوت میکنی مگه نمیگی اداره شهرستان بویراحمد پس حتما انتظار داری از دهدشت و گچساران و شیراز و نورآباد بیان اینجا مدیر بشن خدایی با خودت چند چندی و ضمنا کجات داره میسوزه که همیشه تو همه مسائل خودت رو نخود هر اشی میکنی ضمنا سایت محترم کبنا از شما بعیده است که هر کی میاد و یه توهین نامه و غرض نامه مینویسه شما اینجا میزاری نکنه شما هم دارین یه کارایی میکنین و ما خبر نداریم ضمنا این آقا کی باشه که بیاد هر روز از میزان برای تخریب دیگران استفاده کنه
Iran, Islamic Republic of
درود سال ۸۸ چ خبر بود. دو دور اول هدایتخواه چگونه وارد مجلس شد؟؟؟
Romania
اکثر معلمان شهرستان از حوزه سفلی میباشند و مخالف نماینده بویراحمد هستند
آگاه
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار،میدانی چه بر سر کارگران شهرداری سی سخت آمده،،میدانی زندگیشاندر حال فروپاشیست...میدانید قول یکماه واندی کهبهشان دادید و عمل نکردید،،سرعت تبای زندگیشان را بیشتر کرد....بترسیم از آه دل مظلوم،،همین کارگران بیچاره هستندکه باید رای بدهند،،،بازهم میگویم،،از نزدیک زندگیشان را می بینم..بترسید بترسید از آه مظلوم
Iran, Islamic Republic of
با تو جه به انتخابات دور قبل شرکت نکردن بهترین گزینه است سرنوشت ونتیجه هم اکنون مشخص است با انتصابات این یکی دوماه و اخیر همه چیز مثل انتخابات دور قبل حتی ءآشکارتر به نفع نماینده کنونی پیش می رود.
ابر وباد مه وخورشید وفلک در کارند
اصغر
Iran, Islamic Republic of
البته جای تعجب نداره که شما سرکوب میزنید چونکه سردفتر کبنا روش دستمال کشی رو خوب بلده جای تعجب نیست وقتی تودروره چندساله اصولگرا همین برنامه ها رو بود نمونش بازم همین اموزش پروش بود وهمین جریانات حالا ...البته دیگی که سی مو نیجوشه ایخوم سر سگ منش بجوشه صب تا الا پسین دنبال خراب کردن هم دیگه هستین ولی تا جایی که اصلاع دارم اموزش پروش این دوره خیلی هم خوبه الان ده روزنامه بیستا برگه خالی شده افتادین دنبال دستمال کشی وخرابی وخرافات مگه انتظار دارین این دوره اصلاحات هم هر چه نیره داره باید سرشونه بندازن پایین تا شما بدوزین هر روزی یکی رو سر کوب میکنین به جای این حرفا دست زن وبچه خودتون رو بگیرید بری چشمه انجیری غار سمه باریک تنگ سمه ریز غار چل تکه وسلام .......اصولگرا هستم
Iran, Islamic Republic of
عزیزم
کبنا نه اصلاح طلبه نه اصولگرا
از همشون مطلب میزنه و همشون رو هم نقد میکنه
بعدش در دوره اصولگراها کبنا که خلق نشده بود که بخواهد نقد کند یا نکند
محسن
Iran, Islamic Republic of
استاندار روز قیامت شر یک این مجرمانی اگر جلوشان را نگیری
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم، مسئله عزل و نصب های انتخاباتی رو زیبا و بجا نوشتن. اما این نکته رو باید توجه کرد که مهاجرین سایر شهرهای استان به یاسوج، هر تعداد هم که باشند، باز هم غیر بومی هستن و مدارس و ادارات شهرستانی، مثل ادارات کل نیستن که باید بین همه شهرستان ها، تقسیم بشن. اتفاقا حذف مدیران و معاونین غیر بومی، کار خوبیه که باید از اول هم انجام می شد، چرا که انتقالی ها به یاسوج و تجمع نیروهای ادارات مختلف، بویژه آموزش و پرورش، سبب وجود نیروی مازاد در این شهر و کمبود نیرو در سایر شهرها و روستا ها شده که این امر هم سبب اعلام نیاز اون شهرستان ها در آگهی های استخدامی میشه که اون ها هم نیروهای خودشون رو از بومی های همون شهر و روستا جذب می کنن و به همین دلیل، سال هاست که شاهد این اجحاف بزرگ در حق مردم یاسوج و سی سخت هستیم. پس کار حذف چنین افرادی از پست های مدیری و معاونی مدارس و حتی ادارات شهرستان های بویراحمد و دنا، امری پسندیده است که با هر نیتی انجام بشه، علی رغم مخالفت با نماینده فعلی، حامی این اقدام ایشون هستیم.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا‌مدیران‌جدید‌همه‌از‌طیف‌اصولگرا‌هستند‌طوری‌که‌اصلاح‌طلبان‌شک‌کردند‌نسبت‌به‌اصلاح‌طلبی‌مدیر‌اموزش‌پرورش
امار‌مدیران‌خودش‌نشان‌دهنده‌این‌امر‌است
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
البته‌‌پست‌بندی‌دیگه‌تموم‌شد،زمان‌اصولگریان‌اقای‌عنبری‌
رئیس‌اداره‌حتی‌ابلاغ‌سرایداران‌را‌هم‌لغو‌وازطیف‌خودشان
گذاشت‌چه‌رسد‌به‌مدیران‌مدارس
Iran, Islamic Republic of
تعدادی زیادی از مدیر آموزگاران براساس امتیاز تقسیم میشوند وجناح بندی نقشی در پست ان ها ندارد .امروزه دانش آموز دنبال رای خانواده است وتاثیر مدیریت مدرسه بر رای چندان موثر نیست بخشی از کارکنان هم به دلیل بازنشستگی ۲ سال آخر مدیریت یا معاونت دارند وممکن است با نماینده فعلی مخالف باشند .پس تحلیل شما شاید درصد کمی صحت داشته باشد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
باسلام/ واقعا واقعیت دارد؟
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
فرهنگی‌که‌به‌خاطر‌پست‌میریت‌مدرسه،از‌عقیده‌ورای‌خودش
می‌گذرد‌فرهنگی‌نیست‌اقای‌امیدوار،ازعوام‌
مظلوم
Iran, Islamic Republic of
مسئولان بدانند چوب خدا صدا ندارد.حق مردم را ضایع کنی حق خدا را چکار میکنی مسئولانی که حق مردم را در دوره قبلی ضایع کردنند هیچ گاه بخشیده نخواهند شد و مردم آنها را حلال نمیکنند. البته استعفا نداد عزل شد.
مظلوم
Iran, Islamic Republic of
مسئولان بدانند چوب خدا صدا ندارد.حق مردم را ضایع کنی حق خدا را چکار میکنی مسئولانی که حق مردم را در دوره قبلی ضایع کردنند هیچ گاه بخشیده نخواهند شد و مردم آنها را حلال نمیکنند. البته استعفا نداد عزل شد.
Iran, Islamic Republic of
کاملا اشتباه میکنی برادر خدا از حق خودش میگذره ولی از حق ناس نمیگذره مثال مبرمش ببینین چی بر سر ف.قبلی و چی بر سید باقر موسوی امد که خود نشانه از هین مورد است
ا ح ع
Iran, Islamic Republic of
شما درست می گید. طایفه نماینده یک چهارم جمعیت شهرستان را شامل می شه و بر کسی پوشیده نیست که ضریب بسیار بالایی در سطح تحصیلکردگان استان و بلکه ایران را دارند ولی سهم مدیریتی آنان یک بیستم مدیران شهرستان و استان هم نمی باشد. به نظر شما هم طایفه‌ای های نماینده باید چکارکنند. انصاف هم خوب چیزیه
معلم
Iran, Islamic Republic of
سلام والا من به عنوان یک معلم شک دارم به اصلاح طلبی آقای حسن‌زاده چون اکثریت مدیرانش اصول گراست.. ونیروهای مدیر جدید هم باز اصولگرا نمیدونم کی نوبت ما اصلاح طلبان میشه پست مدیریت بگیریم.... برو آقا حنات رنگ نداره
سید
Iran, Islamic Republic of
خاطر جمع باشند مردم بویراحمد و دنا که این اجازه رو نخوایم داد که مثل دوره قبل بشه
Romania
افسوس برروزگاری که هرروز معلم درعصرآگاهی به جرم دگراندیشی مواخذه می شود بایدگریست ونالید جناب استاندار
منصف
Romania
امان از مواخذه معلم برای نماینده ای که یک بار نکردازحقوق معلم دفاع کند خون بایدگریست ازفشاربه معلم برای تغییردرانتخابش
علی
Iran, Islamic Republic of
کبنا‌نظراتو‌نمی‌زنی،امیدوار
بویراحمد
Romania
حتماپست گیرت نیومده انتخابات یعنی مدیریت جذب ارای ،بفکرنان باش که خربزه اب است
علی
Iran, Islamic Republic of
کارآموزش وپرورش انتخاباتی هست مگرخواهرتو،اصول گرا نیست؟ چندساله مدیر دبیرستان عفاف گوشه هست؟انصافت کجارفته؟
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
سایت‌کبنا‌کامنتا‌ربزن،داری‌علیه‌برادر‌شهید‌جوسازی‌ایکنی
رئیس‌شهرستان‌بویراحمد
بویری
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی که خوب شعار می داد اخرش اونطور شد تا ببینیم بقیه چطور
ستار
Iran, Islamic Republic of
آموزش وپرورش كه نه ستادانتخاباتي شهرستان بويراحمد خبري نه ازدرس نه ازآموزش آشفته بازاري كه خدامي داند سربه كجادرآورد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اخ‌وبخت‌بویراحمد‌که‌سایت‌کبنا‌ایخو‌سی‌شهرستان‌بویراحمد‌تصمیمگیری‌کنه،به‌خاطر‌حذف‌یک‌مدیر‌گرمسیری‌در‌مدرسه
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
بخاطر این مقاله ی جهت دار برخلاف سری قبل به زارعی رای میدم.
مازیارمسعودی جلیل
Iran, Islamic Republic of
این متن اوج سیاسی و زیاده خواهی قومیتی منطقه ای هست.
اولا این دولت منصوب به اصلاح طلبان هست و حامیان این دولت همه از این جریان تشکیل شده اند وبدور انصاف هست که مخالفین دولت بر مسندهای مدیریتی هرچند مدیر یا معاونت مدرسه را برعهده بگیرند اما حامیان دولت خارج از صلاحیت سیاسی قرار گیرند و مخالفین دولت با ناکارامدیشان ضمینه ی بدنامی دولت را فراهم کنند پس به مکانیسم مردم سالاری معتقد باشیدو پایبند دوما مدارس و مسئولیت های شهرستان بویراحمد متعلق به بومیان این منطقه هست و استانی نیز نیست همانگونه که مدیران ستادی و مدارس دیگر شهرستان های استان همه بومی همان منطقه هست ،شهرستان بویراحمد هم نباید از این قضیه مبرا باشد پس حرمت صاحب خانه را رعایت فرمایید و اینگونه نمک نشناسی و زیاده خواهی را نشر ندهید
فرهنگی
Romania
مطلب سخیفی بود
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
اقای مازیار مسعودی جلیل
که آموزش و پرورش را کاملا دست گرفتید به مدد حسن زاده
طرفداران دکتر بهرامی طرفدار دولت نیستند؟؟؟
اصلاح طلب نیستند؟؟؟؟
چرا مدیریت یک مدرسه به آنها نرسید.
اتفاقا طرفدارای شما معلوم نیست
مازیار مسعودی جلیل
Romania
برادر یا خواهر عزیز ،ابتدا اینکه فرمودی تصاحب کردی رو متوجه نمیشم اما به هر صورت اگر چیزی هست تا به شما عنایتش کنم و در مورد اصلاح طلبان حامی آقای دکتر بهرامی هم خدمتتان عارضم مکانیسم مدیریت در آموزش پرورش قانونی هست (براساس سابقه) و حامیان ایشون نیز بر این مسندها جای دارندوس خواهشا بیشتر تحقیق کنید.
مازیار مسعودی جلیل
Romania
برادر یا خواهر گرامی،منظورتان از دست گرفتن رو متوجه نمیشم اما خواهشا هر جایی که شما امر میفرمایدو معتقدین به دست گرفتیم یا استفاده ای کرده ایم را تا بهتون تقدیم کنیم.در مورد حامیان دکتر بهرامی نیز خدمتتان عرض کنم اطلاعاتتون ناقص هست ،بیشتر تحقیق کنید اینگونه نیست و حامیان ایشون نیز در مدیریت ها استفاده شده
علی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همون خانم مدیر هنرستان هم که فرمودند. و مضافا اینکه هنرستان غیر دولتی هست و تعیین مدیر فقط با آموزش و پرورش نیست و با تعامل بین آموزش و پرورش واداره ارشاد و فرهنگ اسللامی تعیین می شود
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اینم مثل رئیس جمهور شعار میگه
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
آقای امیدوار به کجا چنین شتابان
رسول
Iran, Islamic Republic of
مردم این بارزارعی را نخواهند خورد، بدون شک زارعی بازنده انتخابات پیش رو خواهد بود.
میلاد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای ناامید که الحق لیاقتت همین اسم هست چرا تنفر از خودت رو هر روز بیشتر میکنی فقط یه سوال خدایی اگه یه یاسوجی تو دهدشت بخواد ریس مدرسه بشه کسی میزاره اگه نخوایم نظر بدی نمیگن وجود نداری و متاسفم برای سایت کبنا که شده جیره خوار این اقا
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
اقی ناامید بگو ببینم من میخوام برم گچساران مدیر هنرستان بشم خدایی الان همینو هم که اینجا به شکل کامنت گذاشتم ببین چند نفر از گچساران میان و میگن مگه میزاریم پس خواهشا. نیا اینجا فردا صبح نظر بده برای ما
Iran, Islamic Republic of
ادم حالش از این تفکر طایفه ای و منطقه ای که تو و مدیریت شهرستان دارن بهم میخوره
Iran, Islamic Republic of
باسلام قابل توجه دوستان استانداری که قبل از اینکه حکم مهر بخوره در شهر اردلیل با اقای زارعی نشست داشته و معاملاتشو انجام داده این مورد هست که به زارعی میدهد که یک به یک وارد خانه های مردم میشود و با دادن وغده های کارشناس سازمانها و مدیریت و معاونت ادارت شهرستانها معلوم که چیکارن پس بدانید که این مردم هستن که باید از رای خو سیانت کنند
و در جواب بحث اموزش وپرورش بهتر است که بگویم معاملات پرورش که معلان برای گرفتن چندرقاز وام که هیچ ربطی به شخص خاصی نداره فقط با تحت فشار قراردان نیروهای بانک مربوط با معرفی نامه به بانک مراجع میکنن تا شناسنامه خو خانواده اقوام تحت فشار قرار دادن مرم مزلوم و بی بضاعت به جمع اوری رای میپردازن این است که نسل به نسل مردم ما دارای مدرک بالاتر اما ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ازخدابترسید وبه خاطر دنیا اخرتتان رافنا نکنید. به جای این این همه تفسیربیهوده واقعیت را مینوشتید کاملا مشخص هست که شما سیاست زده ی بیش نیستید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1