کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد

«زراعت‌کیش» چراغ سبز نشان داد، تاجگردون هنوز چراغش بر روی حریفانش قرمز است / آیا تاجگردون تن به مناظره می‌دهد

15 مرداد 1398 ساعت 21:29

احتمال اینکه تاجگردون مناظره با زراعت کیش را بپذیرید، خیلی کم است و البته دلایل زیادی هم می‌توان برای آن بر شمرد و یکی از دلایلی که شاید تاجگردون به این مناظره‌ها تن نمی‌دهد این است که او نمی‌خواهد برای حریفانش حسابی باز کند.


بعد از اینکه خبرهایی در رابطه با مناظره یعقوب زراعت کیش و غلامرضا تاجگردون در فضای مجازی و برخی سایت‌ها منتشر شد، یعقوب زراعت کیش در صفحه شخصی خود برای مناظره با نماینده فعلی گچساران و باشت اعلام آمادگی کرد.
یعقوب زراعت کیش از اساتید دانشگاه و از کاندیداهای احتمالی انتخابات آینده مجلس نوشت: «فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ.» پیرو دعوت به مناظره اقتصادی اینجانب و آقای تاجگردون آمادگی خود را جهت برگزاری این مناظره در هرمکانی مانند؛ دانشگاه‌ها و تلویزیون جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی اعلام می‌نمایم.
وی در ادامه نوشت: «قطعاً برگزاری این مناظره با توجه به فضای غبارآلود تبلیغاتی فعلی، می‌تواند بسیاری از ابهامات موجود در عرصه فعالیتهای سیاسی و اقتصادی را برای مردم عزیز استان و گچساران و گروه‌های سیاسی، روشن نماید. بدیهی است شفافیت و جوابگویی حق همگان در یک جامعه مدرن و مردم سالار است ومطمئنا قضاوت با مردم عزیزمان خواهد بود. والسلام علیکم»
 این در حالی است که قبل از این هم ستار هدایت خواه نماینده سابق بویراحمد و دنا از تاجگردون برای مناظره پیرامون موضوعات مختلف استان، اقتصادی و سیاسی دعوت کرد که تاجگردون هیچ وقت زیر بار این مناظره نرفت. البته تعبیرهای زیادی هم در باره نپذیرفتن دعوت به مناظره هدایت خواه از سوی تاجگردون انجام گرفت. برخی بیان می‌کردند که تاجگردون توان مناظره با ستار هدایت خواه که در سخنوری ید طولایی دارد، را نداشت و به همین خاطر نپذیرفت و بعضی هم بیان می‌کردند که تاجگردون شرایط مناظره را برابر نمی‌دانست و یا قبول نداشت، چرا که او نمی‌توانست هر حرفی را بزند، اما رقیبش شاید به راحتی بتواند هر صحبتی را بکند.
به گزارش کبنا، احتمال اینکه تاجگردون مناظره با زراعت کیش را بپذیرید، خیلی کم است و البته دلایل زیادی هم می‌توان برای آن بر شمرد و یکی از دلایلی که شاید تاجگردون به این مناظره‌ها تن نمی‌دهد این است که او نمی‌خواهد برای حریفانش حسابی باز کند.


کد مطلب: 411727

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/411727/زراعت-کیش-چراغ-سبز-نشان-تاجگردون-هنوز-چراغش-روی-حریفانش-قرمز-آیا-تن-مناظره-می-دهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1