تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب : ۴۱۱۷۲۷
کبنا بررسی کرد

«زراعت‌کیش» چراغ سبز نشان داد، تاجگردون هنوز چراغش بر روی حریفانش قرمز است / آیا تاجگردون تن به مناظره می‌دهد

۲۲
۰
«زراعت‌کیش» چراغ سبز نشان داد، تاجگردون هنوز چراغش بر روی حریفانش قرمز است / آیا تاجگردون تن به مناظره می‌دهد
کبنا ؛بعد از اینکه خبرهایی در رابطه با مناظره یعقوب زراعت کیش و غلامرضا تاجگردون در فضای مجازی و برخی سایت‌ها منتشر شد، یعقوب زراعت کیش در صفحه شخصی خود برای مناظره با نماینده فعلی گچساران و باشت اعلام آمادگی کرد.
یعقوب زراعت کیش از اساتید دانشگاه و از کاندیداهای احتمالی انتخابات آینده مجلس نوشت: «فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ.» پیرو دعوت به مناظره اقتصادی اینجانب و آقای تاجگردون آمادگی خود را جهت برگزاری این مناظره در هرمکانی مانند؛ دانشگاه‌ها و تلویزیون جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی اعلام می‌نمایم.
وی در ادامه نوشت: «قطعاً برگزاری این مناظره با توجه به فضای غبارآلود تبلیغاتی فعلی، می‌تواند بسیاری از ابهامات موجود در عرصه فعالیتهای سیاسی و اقتصادی را برای مردم عزیز استان و گچساران و گروه‌های سیاسی، روشن نماید. بدیهی است شفافیت و جوابگویی حق همگان در یک جامعه مدرن و مردم سالار است ومطمئنا قضاوت با مردم عزیزمان خواهد بود. والسلام علیکم»
 این در حالی است که قبل از این هم ستار هدایت خواه نماینده سابق بویراحمد و دنا از تاجگردون برای مناظره پیرامون موضوعات مختلف استان، اقتصادی و سیاسی دعوت کرد که تاجگردون هیچ وقت زیر بار این مناظره نرفت. البته تعبیرهای زیادی هم در باره نپذیرفتن دعوت به مناظره هدایت خواه از سوی تاجگردون انجام گرفت. برخی بیان می‌کردند که تاجگردون توان مناظره با ستار هدایت خواه که در سخنوری ید طولایی دارد، را نداشت و به همین خاطر نپذیرفت و بعضی هم بیان می‌کردند که تاجگردون شرایط مناظره را برابر نمی‌دانست و یا قبول نداشت، چرا که او نمی‌توانست هر حرفی را بزند، اما رقیبش شاید به راحتی بتواند هر صحبتی را بکند.
به گزارش کبنا، احتمال اینکه تاجگردون مناظره با زراعت کیش را بپذیرید، خیلی کم است و البته دلایل زیادی هم می‌توان برای آن بر شمرد و یکی از دلایلی که شاید تاجگردون به این مناظره‌ها تن نمی‌دهد این است که او نمی‌خواهد برای حریفانش حسابی باز کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمود
Iran, Islamic Republic of
هر وقت تعداد آرای زراعت کیش چهار رقمی شد بیاد با تاجگردون کل کل کنه
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
به یاد مناظره مولانا
یا همون مناظره سیمرغ و ..حافظ افتادم.
خخخخخخخ
زراعت کیش میخواد مناظره کنه.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
زراعت کیش فارغ التحصیل از دانشگاه یاسوجه.
میخواد چی بگه؟
علی
Iran, Islamic Republic of
نباید هم حسابی باز کنه . چی میخواد بگه این جوان اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
اگر دیگران بیکارند آقای تاج گردون بیکار نیست وقت برای آقای تاج گردون طلاست اصلا صلاح نیست آقای تاج گردون مناظره کنه
Iran, Islamic Republic of
اگر دیگران بیکارند آقای تاج گردون بیکار نیست وقت برای آقای تاج گردون طلاست اصلا صلاح نیست آقای تاج گردون مناظره کنه
Romania
تاجگردون چیزی برای منظره ندارد
Iran, Islamic Republic of
زراعت کیش. تاجگردون نیست که بره بهاش مناظره
حامد
Germany
به فرض که مناظره برقرار شود ، چه مشکلی حل میشود ؟ چند در صد مردم ، بحثهای تخصصی اقتصادی را میدونند ؟ مگر اینکه بحث روزمره گرانی و بیکاری و آب و غدا و مواد مخدر و ... که این بیشتر جنبه پوپولیستی و ظاهر قضیه هست . از طرفی از کی تاحالا ابنگونه لحثها تونسته در سطح خرد یا کلان در انتخاب افراد موثر باشه ؟ کسانی که دنبال مناظره هستند ، بیشتر برای معرفی خودشان هستند تا چیز دیگر . آقای زراعت کیش میتوانند در قالب مقاله نقطه نطرات و انتقادات خودشان را در سایتهتی محلی ارائه دهند .
یکی ازطرفداران جداشده ازتاجگردون
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون میدونه دربرابرحرفهاوانتقادات اشخاص تحصیل کرده ومتخخصی مهچون زراعتکیش وپاکدل پاسخ قانع کننده ای نداره ونمیتوانددرچنین مناظراتی سربلندبیرون آیدباعذرآوردن ارکنارش مسگذردویک حاشیه برای ردگم کردن ازمسایل اصلی می آوردتابه فکرخودش مردم راسرگرم کندمثل قضیه تی شرت که وقتی دیددرباره توقعات مردم مثل بیکاری پارتیبازی تورم ورکود ضعیف است حرف تیشرت رادرآوردتافضاعوض شودولی مردم بیدارشده اند. یکی ازعلل اصلی روگردانی بیشترطرفداران تاجگردون وپیوستن به گروه دکترزینلزاده شهردارخوش آوازه همین کارنامه ضعیف اماپرتبلیغات نماینده کنونی است.تاجگردون خودرادکترای اقتصادمیداندودرمجلس هم رییس برنامه وبودجه است ومردم تاجگردون رایکی ازمقصران اصلی درشرایط بی برنامگی وبودجه وتورم ورکودکنونی میدانند.درکشورهای توسعه یافته وقتی درصدتورم وبیکاری بالارودخودنمایندگان ودولت استعفامیدهندامادراینجامثلاتاجگردون به جای استعفاومعذرت خواهی وخانه نشینی . که چنین است وچنان میکند.جای تاسف دارد.
تیشرن فروش
Iran, Islamic Republic of
نماینده ماازاین مناظره فرارمیکنه چون حرفی نداره .
جوانی ازگچساران
Iran, Islamic Republic of
خدایی تاجگردون فکرکرده باپوشیدن یه آستین کوتاه دیگه رای بهش میدیم؟
حسيني
Iran, Islamic Republic of
مورچه چيه كه كله پاچش چي باشه!؟
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اهل مناظره نیست یعنی مناظره را ندارد.
ربطی به بیکاری و نداشتن وقت ندارد طرفدار عزیز..
وگرنه ی مناظره نهایتش نصف روز وقت میبرد.
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون خودشم میدونه در برابر ادمای با سواد و مطلع حرفی برای گفتن نداره و بهمین خاطره نمیزاره کسی دورو برش بال و پر بگیره...
چون از مقایسه شدن ...
ایشون بهرشکلی که شده الان در شرایط خوبی هست پس نمیخواد این وجهه خودشو از دست بده
Iran, Islamic Republic of
عرصه ی سیمرغ ن جولانگه توست.
عرض خور میبری و زحمت ما میداری
صادق عباسی
Iran, Islamic Republic of
اول اینکه دربرابردکتر تاجگردون ۰دوم اینکه شما بیان نداری که درمقابل تاجگردون حرف بزنی دست و پات مبارزه برو خوش باش با این کارا بزرگ نمیشی
هوشیاری گوهرگان
Iran, Islamic Republic of
کلاسعی میکنددرمقابل افرادتحصیلکرده قرارنگیردچون میداندبازنده است.درعوض میروددنبال کارهای عوامگرایانه مثل تیشرت و گونی آرد وسیمکارت وشارژ ودرنهایت وعده دادن پوچ وفامیلگرایی و....مردم دست راخوانده اند.بهتره خودش انصراف دهدوضمن عذرخواهی ازمردم درموردنقش منفی اش دراقتصادکشور برودخانه اش بنشیند.تازه اگرصلاحیتش تاییدشودکه بسیاربعیدبه نظرمی رسد.خدافظ.سلام بردکترزینلزاده جوان.
A
Germany
من اگر جای تاجگردون بودم ، ریاست اداره اموراقتصادی گچساران را به آقای زراعت کیش میدادم و ازش میخواستم که فقط و فقط قضیه مالیات شهر را حل کند اگر حل میکرد کنار میرفتم و او را به عنوان نامزد مجلس ازش حمایت میکردم و از هوادارانم هم میخواستم که برای آقای زراعت کیش فعالیت کنند .
تا کسی وسط گود نرود نمیدونه چه مشکلات دست و پاگیر نامرئی سد راه است . همه آحاد ملت از بیسوادترین افراد تا دانشمندترین افراد میدانند مشکل امروز مردم بیکاری ، گرانی ، اعتیاد و دهها مشکل دیگر است . پس بیان این مشکلات کار شاقی نیست منتها یکی نگارشش خوب است و با کلمات آب و تاب دار بیانش میکند یکی هم سواد نداره و فقط میگوید بیکاری و گرانی و فلان و بهمان .
والا از نظر من تاکنون نماینده ای به اندازه تاجگردون برای شهرستان مفید فایده نبوده ، آنهایی هم که به عنوان رقیب میخواهند وارد شوند بخدا اگر به مجلس بروند یک صدم تاجگردون برای شهرستانهای باشت و گچساران و حتی استان مفید نخواهند بود .
احمدی گشین
Iran, Islamic Republic of
دیگه کسی به حرفات اعتمادنمیکنه ازبس حرف زدی وعمل نکردی.بعضی جوری حرف میزنندانگارتاجگردون چه کرده.آخه چندپروژه آوردوچندنفراااشتغالزایی انجام داد.البته اگه منظورشون نماکاری بلادیان نباشه که اونم طرحش اززینلزاده بود.روزگاری میگفت سی میلیاردپول آورده شهرداری وچون زینلزاده بله قربان گونیست بایدبرود.زینلزاده رفت ونه تنها کاری نشد بلکه چوب لای چرخ شهردارجدیدهم گذاشت.این است مرام تاجگردون.ادبیاتش هم جدیدازیرخط کوچه بازاری است.ازپاسخ به خبرنگاردرباره سپاه که جواب دادزمانی که من سپاهی بودم شمابه سیب زمینی میگفتی تیپ تمینی و نیزدرپاسخ به مدرک جعلی دکترایش هم گفت نمیگم تاتوکفش بمونی.اینم نوع حرف زدن نماینده پرادعای شهر مظلوم ما
ابدهگاهی
Iran, Islamic Republic of
شما باید از تاجگردون حمایت کنی منم بودم حمایت میکردم خودت و داداشا و پسرعموهاتو همتونو گذاشته سر کار میخواستی طرفداری نکنی باور کن .
ابدهگاهی
Iran, Islamic Republic of
..و باید هم از تاجگردون حمایت کنی خودت و داداشا و پسر عموهاتو همتونو گذاشته سرکار باید هم دفاع کنی همتون رو هم. مردم برا همین انتصابای .ت درست کردن از تاجگردون
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1