تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : ۴۰۱۱۸۲
گزارش:

شلوغی و مشکلات مرکز درمانی قلعه‌رئیسی / تعطیلی مطب و روستای بدون پزشک + پاسخ داوری

۱
۰
شلوغی و مشکلات مرکز درمانی قلعه‌رئیسی / تعطیلی مطب و روستای بدون پزشک + پاسخ داوری
کبنا ؛مرکز درمانی قلعه‌رئیسی یکی از مراکز مهم استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود که گاهاً مردم از اخلاق پرستاران، کادر و سایر پرسنل گلایه‌مند هستند، این روزها این مرکز درمانی با ازدحام جمعیت نیز روبرو است که کورش داوری رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در این خصوص بیان می‌کند که مرکز بهداشتی و درمانی قلعه رئیسی یکی از مراکز مهم شهرستان کهگیلویه است که خدماتی را هم به مردم قلعه رئیسی ارائه می دهد و هم مردم دیشموک و درغک و اسفندان از این مرکز استفاده می کنند که جمعیتی قریب به 45تا 50هزار نفر از این مرکز استفاده می کنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با بیان اینکه کادر مرکز ما کاملا تکمیل است تصریح کرد: تمامی پتانسیل و آیتم‌های که نیازمند این مرکز است را مرکز قلعه رئیسی دارد و چه از لحاظ پرستار، ماما، پزشک، راننده و آمبولانس را دارا می‌باشد.
وی به مشکلات چند روز گذشته در خصوص شلوغ بودن مرکز قلعه رئیسی و اتفاقات رخ داده اشاره و افزود: همانطور که مردم مناطق دیشموک و قلعه رئیسی اطلاع دارند در گذشته مطبی که در آن دکتر واحدیان و در ادامه دکتر خیرخواه عهده دار آن بودند مدتی است تعطیل است و این مطب روزانه بیش از 100بیمار را ویزیت می‌کردند که متاسفانه مدتی است تعطیل و همین سبب شد تا تمامی بیماران به مرکز مراجعه کنند و همین سبب شد تا در چند روز گذشته مرکز قلعه رئیسی شاهد بیماران بسیار زیاد در این مرکز باشد.
داوری اضافه کرد: با صحبتی که با رئیس مرکز قلعه رئیسی داشتم اعلام کردند که حجم بیمار به اندازه بالا بود که تمامی کادر و نیروهای 115 هم در این راستا کمک و همکاری می‌کردند با وجود اینکه بعضی از پرستاران نیروی آنکال هستند، بعضی پرستار شیفت هستند که تمامی آمادگی داشتند ولی حجم بالا بیمار جوابگو نبود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با بیان اینکه کاملا قبول داریم شلوغی و حجم بالا بیمار را تاکید کرد: از روز یکشنبه نیروهای 115، ماما، پرستار اضافه می‌کنیم ولی تمامی کادر پرستاری طبق چارت سازمانی تکمیل، تیم مامایی کامل و 4پزشک، یک دندان پزشک، دو آمبولانس، 6نفر کادر 115، 4پرستار، 5نفر ماما و دو نفر راننده داریم و کاملا طبق چارت سازمانی کامل است ولی دلیل این اتفاق در دو روز گذشته همانطور که گفتم تعطیلی مطب شهر قلعه رئیسی است.
وی با بیان اینکه از دیگر مواردی که سبب شلوغی مرکز قلعه رئیسی بود حضور نداشتن دکتر درغک بود خاطرنشان کرد: نبود دکتر روستای درغک از دیگر مواردی بود که سبب شلوغی مرکز قلعه رئیسی بود که امروز حکمی برای دکتر خیرخواه صادر شد تا به مرکز درغک برود و مطمئن باشید فردا درصد بسیار بالایی از مراجعین به مرکز قلعه رئیسی کمتر می‌شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: تمامی موارد را برطرف کردیم و امیدواریم انشاالله روز دوشنبه به مرکز مراجعه کنید همان آرامش گذشته در مرکز را مشاهده کنید و اطمینان می‌دهیم که مشکلی به وجود نیاید.
داوری در خصوص اخلاق پرستاران و مرکز گفت: نگاه خود من به مرکز قلعه رئیسی بسیار مهم است و اطمینان می‌دهم پرستارانی که ما می‌فرستیم با اطمینان و اخلاق و جدیدا نیروی خوب و توانمند داروساز به این مرکز هم ارسال خواهیم کرد و می‌خواهم در چند روز آینده از مرکز به صورت سرزده بازید کنید و خود من هم از این مرکز در این هفته بازدید خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام اقای دکتر مگر خدای ناکرده بیماری واگیری در منطقه رخ داده است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1