تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۴۶۸۸۸۹
یادداشت؛

نامزد پخته

۸
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نامزد پخته
کبنا ؛یادداشت ارسالی - هر چه به زمان انتخابات دوازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی نزدیک‌تر می‌شویم شاهد فعالیت بیشتر و با کیفیت‌تر محمدباقر شریفی نامزد این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه گچساران و باشت هستیم.
شریفی سابقه فعالیت در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف را در کارنامه فعالیت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اداری خود دارد. بویژه او سابقه کار رسانه‌ای در بالاترین سطح یعنی سازمان صداوسیما را دارد و همین عوامل باعث فهم درست از واقعیات‌های جامعه را به وی بخشیده است.
وی در ابتدا با دوری از حاشیه و شلوغ کاری‌های مرسوم در این فضا به عنوان نامزد در صحنه حاضر شد و به صورت نرم به جلو آمد تا امروز بتواند خود را یک پای ثابت عرصه عمومی حوزه انتخابیه تثبت کند.
منش و شخصیت وی در طول سال‌ها فعالیت نیز سبب شد سید قدرت حسینی در مصاحبه بلند خود با پایگاه کبنا نیوز به نیکی و بزرگی از شریفی یاد کند؛ تا تأییدی بر منش و شخصیت پخته شریفی باشد.
شریفی در طی این مدت و در برخی مصاحبه‌ها و اظهارنظر‌های خود بر روی مهم‌ترین دغدغه‌ها و نیاز‌های جامعه هدف دست گذاشته است. موضوعات مهم فرهنگ، مبارزه با تبعیض، توجه به نیروی‌های شایسته منطقه و... از جمله موضوعاتی بوده است که شریفی بر روی آن‌ها انگشت گذاشته است و برای هرکدام راهکار‌هایی ارائه داده است.
منشور انتخاباتی شریفی البته فراتر از این موضوعات است و برای اکثر نیاز‌ها و مسائل روز جامعه طرح و برنامه دارد و قابلیت عملیاتی نیز دارند. جوانی و مردمی بودن شریفی امتیاز ویژه‌ای وی است که جامعه بیش از هر زمانی به چنین صفاتی برای یک نماینده واقعی و جهادی نیازمند است و باید منتظر ماند و دید شریفی در اولین آزمون خود در برابر رای مردم قادر به کسب چه مقدار از اعتماد و حمایت عمومی خواهد بود که اگر چنین مهمی محقق شود بازی سراسر بردی برای مردم و حوزه انتخابیه خواهد بود.
در طی مدت باقیمانده قطعاً بیش از این شاهد ارایه طرح و برنامه‌های مدون و اصولی از سوی شریفی به مردم خواهیم بود و رسانه‌ها نقش مهمی در این ارتباط دو طرفه خواهند داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

سادات
United States
اقای شریفی کاربلد هست رای ما جوانان شریفی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
حداکثر 1500رأی
آخه چه رزومه ای داره ؟
Iran, Islamic Republic of
امکان نداره که رای بیاره این خط اینم نشون
Iran, Islamic Republic of
امکان نداره رای بیاره این خط اینم نشون
Iran, Islamic Republic of
فکر کردی که سید قدرت تعریف ازش کرده تیر خلاص بر پیکرش زد این بنده خدایی که این مرقومه را نوشت خیلی نابخردانه دوباه آتش بیار معرکه شد مگه سید قدرت کیه که تعریف و تمجید کند ایشان کلاه خوشو باد بر
صفایی باشت
Iran, Islamic Republic of
معلوم براتون اخلاق نمی‌دونم.......مشخص کدوم مردم داریی
تاریخ ۱۴۰۱
Iran, Islamic Republic of
یک بار بحران ریختن زباله های شهرداری جلوی تأمین اجتماعی شاهد کارهای شریفی بودم!!!!!

انصافا جای تعجب دارد که چه کسی ایشان را به سمت مدیر کلی بازرسی استانداری انتخاب کرده بود
خیلی تأسف خوردم
Iran, Islamic Republic of
چرا نمی گوید نامزد300رای
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1