تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۴۶۸۰۹۶
یادداشت؛

ضرورت انقلاب عمرانی و پروژه‌ای در بویراحمد، دنا و مارگون

۱۷
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
ضرورت انقلاب عمرانی و پروژه‌ای در بویراحمد، دنا و مارگون
کبنا ؛بویراحمد بزرگ در طول حیات انتخاباتی خود بعد از انقلاب اسلامی نمایندگان زیادی را تجربه کرده است. نمایندگانی که هر کدام واجد و فاقد برخی ویژگی‌ها و ظرفیت‌ها بوده‌اند. برخی از این نمایندگان حتی توانستند در سطح ملی به چهره‌هایی شناخته شده تبدیل شوند. اما یک کمبود اساسی در مدرک، سابقه و عملکرد این نمایندگان فقدان نگاه عمرانی و به تبع آن تحولات عمرانی در این حوزه انتخابیه بزرگ و مهم بوده است.
اگر چه در هر دوره‌ای برخی نزدیکان و رسانه‌های نمایندگان و برخی استانداران سعی داشته‌اند صحبت از وجود یک کارگاه عمرانی در بویراحمد کنند اما در واقعیت و در بیرون حتی اگر ستون‌های کارگاهی بالا آمد آن ستون‌ها و کارگاه موقت بوده است و‌زا مرحله تجهیز کارگاه نگذشته است. وضعیت زیرساخت‌ها و پروژه‌های مهم در حوزه انتخابیه بویژه در حوزه راهسازی و جاده بخوبی خود گواه همه چیز است.
بعد از تبلیغات گسترده و سرمایه‌گذاری‌های زیاد چه در اجرای طرح‌های مناسب و مورد نیاز و چه در حوزه تبلیغات و معرفی شهر یاسوج، سی سخت، کاکان، کریک و... و هم چنین آبشار‌ها، کوه‌ها، دشت‌ها، رودخانه‌ها و... استان و شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون که در دوره‌های مختلف صورت گرفت اما رشد و ایجاد بستر‌های زیرساختی این طرح‌ها چندان به روز و کارآمد پیش نرفت.
بویژه در دوره شهرداری محمد بهرامی در یاسوج شاهد کار بر روی زیرساخت‌های لازم گردشگری در شهر یاسوج و همچنین معرفی این ظرفیت‌ها از طریق رسانه‌ها بودیم و حتی عنوان «یاسوج پایتخت طبیعت» و یا «استان چهار فصل» توانست در ادبیات گردشگری کشور جای پای مناسبی پیدا کند ولی کمبود زیرساخت‌ها از جمله جاده مناسب، هتل‌ها، فضای مناسب و... این طرح‌ها را تا حدودی به نسبت برنامه‌های تنظیم شده اولیه ناکام گذاشت.
هر چند زمان از دست رفته است ولی وجود ظرفیت‌ها و سرمایه‌های فراوان در بخش‌های مختلف در استان و بویراحمد بزرگ کماکان این‌امیدواری را باقی گذاشته است تا با تبدیر اساسی و برنامه‌ریزی درست در بخش‌های مورد نیاز و با نگاه کارشناسی به جبران مافات پرداخت.
محمد بهرامی در دوره شهرداری یاسوج به خوبی نشان داد مدیری در تراز ملی و با فهم روز و درک درست از مسائل فرهنگی و اجتماعی در کنار موضوعات عمرانی و شهری است. بدون شک او نیاز امروز بویراحمد بزرگ است. بویراحمدی که اگر چه عقب ماندگی تاریخی زیادی در حوزه‌های مختلف دارد اما عمران و سازندگی گمشده اصلی این حوزه انتخابیه است و بهرامی می‌تواند برای اولین بار در تاریخ این حوزه انتخابیه انتخابی مناسب و مؤثر باشد.
هم مدرک تحصیلی بهرامی و هم سابقه مدیریتی وی به همراه نگاه و افق دید این مهندس جوان و عملگرا سرمایه‌های انتخاباتی این حوزه انتخابیه هستند که هر چند در دوره‌های قبلی نیز اعتماد بخش‌های زیادی از جامعه را به خود جذب کرده بود اما یک انقلاب در اراده و تصمیم‌گیری مردم در این دوره نیاز تا شاهد یک انقلاب و تغییر واقعی در مسیر رشد، تعالی و توسعه بویارحمد، دنا و مارگون باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

پارس
Iran, Islamic Republic of
کبنا واقعا این راسانسور نکن فقط بگو ببینم بهرامی فقط سابقه شهرداری چه داره اولا زمان ایشون کشور مشکل اعتباری نداشت و وضعیت اقتصادی هم عالی بود نیروی خوب آن هست که در نداری شاهکار کند این داستان مثل این موضوعه(گفتند فلانی تیرانداز ماهری بود و واقعا در گذشته خیلی شکار بز و میش کوهی میزد بعدش دیگری گفت نه اینکه فلانی ماهر بوده شکار فراوان بوده) حالا تو را خدا هر خبری را الکی پخش نکنید
Iran, Islamic Republic of
این روزها هرکسی از راه می رسد شعار می دهد
مرادی
Iran, Islamic Republic of
سلام هیچ کاری در دوره شهرداری انجام نداد فقط همه اقوامشو استخدام کرد کدوم زیر ساخت روگذر یا زیرگذر؟پل یا بلوار یا بزرگراه راه اندازی کرد ؟ما خیلی انتقاد می کنیم به جاوید و مقدم ولی واقعا بهرامی نسبت به این دو نفر هیاهوش بیشتر و عملکردش ضعیف تر بود
پاتاوه
Germany
این دور انشاالله نماینده بویراحمد دنا مارگون خواهی شد شک نکن
محمد
United Kingdom
دکتر محمد بهرامی شخصیتی علمی و عملگرا میباشد و شایسته است .ایشان در تراز یک نماینده واقعی برای این مملکت است.
بویراحمد
Saudi Arabia
درود بر دکتر بهرامی
گرمسیر
Saudi Arabia
ما طیبی های ساکن یاسوج رای خود را به دکتر بهرامی خواهیم داد
فرهنگی
Saudi Arabia
فرهنگیان بویراحمد خسته شدند از ظلم و بی عدالتی قطعا اسفندماه با انتخاب دکتر بهرامی جوابی قاطع به وضع موجود خواهیم داد.
Saudi Arabia
باسلام؛ به حول و قوه الهی و با حمایت بی دریغ مردمی با اقتدار و مستقل در مسیر فتح تنها کرسی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخاباتی بویراحمد، دنا و مارگون به زودی با شلیک موشک های ابرفراصوت (هایپرسونیک) فتاح معادلات زیادی را تغییر خواهیم داد. درود بر دکتر بهرامی🌹
Iran, Islamic Republic of
باور کنید خسته شده ایم از خواندن متن های سفارشی از حرف هایی که هیچ عملی در آنها نیست. جناب بهرامی خواهشا خواهشا کمتر صحبت کن باور کنید اگر این متن دست نوشته ی خودتون بود اینقدر بهمون بر نمیخورد
Iran, Islamic Republic of
استاندار و افراد نزدیک ایشان هیچ تجربه و ترکی از مسایل عمرانی ندارند
شهرداری یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بپرسید آقای بهرامی در شهرداری کارتان‌فقط واگذاری کارهای جدول گذاری و سنگ فرش و... به بستگانت بود
بهادران
United States
درود بر دکتر بهرامی
مردم بویراحمد به گوش باشین
این طایفه گرایی رو کنار بزارید بخدا قسم دکتر بهرامی میتونه این شهر رو درست کنه کارخونه بزنه
دیار پاتاوه قهرمان
France
انشاءالله این دوره با حمایت صد در صدی از دکتر بهرامی این شهر را سامان خواهیم داد.
از،سیسخت
India
بهرامی چنان طایفه گرایی میکنه که کل استان خراب بشه
Iran, Islamic Republic of
لطفا در مورد عملکرد ایشون بزرگنمایی نکنید...مگر وضعیت شهر رو نمی بینید متاسفانه برخی حتی وظایف یک شهردار رو عملکرد ایشون قلمداد میکنند
فریدون
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت مالیات نیاره!!!!!!!!! از یاسوج تا تهران تونل بزن!!!!!!خخخخخخخخخخخ هیچ و بارت نی
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
سنتور علی سنتوری را دزدیدند

سنتور علی سنتوری را دزدیدند

قریب چند سالی است که هر از گاهی این موضوع اتفاق می‌افتد که یک بازیگر یا ورزشکار مورد ...
روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

زنان کارگر خانگی که با روزنامه "گاردین" صحبت کرده اند اشاره می کنند که در امارات به آنان ...
1