تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۴۴۰۹۰۰
یادداشت؛

مرگ ورزش کهگیلویه، ورزش بانوان و ورزش ناشنوایان با تصمیم غیر کارشناسی مسئولین

جمعی از ورزشکاران و باشگاه داران شهرستان کهگیلویه
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
مرگ ورزش کهگیلویه، ورزش بانوان و ورزش ناشنوایان با تصمیم غیر کارشناسی مسئولین
کبنا ؛متاسفانه شنیده ها حاکی از این است که به دلیل بی کفایتی مسئولان ورزش استان در خصوص تخصیص سرانه و رزشی حوزه ورزشکاران بانوان، ناشنوایان، ورزش های توپی و همگانی و عدم توجه به کمبود اماکن ورزشی شهرستان و کمبود سرانه ورزشی بانوان شهرستان کهگیلویه تنها سالن اختصاصی بانوان به دلیل رانت خواری، جناح بازی سیاسی و نفوذ افرادی که در این شهرستان با مدیران ورزشی و سیاسی استان ارتباط دارند با تصمیم غیرکارشناسانه و غیرعقلانی مدیران ورزشی در حال واگذاری به هیئت کشتی شهرستان است که خود دارای خانه کشتی مجهز به تمام امکانات ورزشی می باشند جهت فعالیت ورزشکاران کشتی گیر. حال فریاد دادخواهی سر دادیم از مظلومیت کهگیلویه و ورزش این دیار و بانوانی ورزشکاری که بی سر پناه می شوند.
عزیزان مجموعه ورزشی آزادی با توجه به موقعیت مکانی که در مرکز شهر قرار دارد تنها سالن امن و مطمئن برای ورزشکاران بانوان، ناشنویان و عموم مردم است، باتوجه به فاصله دو سالن ورزشی دیگر با شهر و ناامن بودن این اماکن ورزشی، با این تصمیم عملا بانوان ورزشکار بی سر پناه می شوند.
هم چنین ورزشکاران ناشنوا که قشری از جامعه ما را تشکیل می دهند عملا هیچ مکان امن دیگری برای ورزش با توجه به فاصله اماکن دیگر با شهر ندارند.
وقتی یک ورزشی و متخصص در راس کار نباشد باید شاهد چنین تصمیمات غیر کارشناسانه ای خواهیم بود حال ابتدای کار مدیریتتان این را به شما می گوییم گر خیر نمی رسانی شر نرسان.
آقای مدیرکل با کدام کار  کارشناسی سالنی که روزانه بالغ بر یکصد نفر مشغول به فعالیت ورزشی هستند و ورزشکاران و باشگاه های زیادی در این سالن مشغول فعالیت هستند هم چنین تیم های فوتسال سطح کشوری بانوان و آقایان تمریناتشان را در این مجموعه ورزشی برگزار می کنند و سالنی که دوسال پیش کف پوش آن را با هزینه سنگین عوض گردیده حالا به راحتی روی تمام موارد ذکر شده چشم پوشی کرده و به راحتی در اختیار رشته ای  قرار می دهید که جمعیت یک باشگاه ورزشی توپی برابری می کند با تمامی علاقه مندان به این رشته حال آقایان تصمیم گیر این پایان اعتراض و دادخواهی ما نخواهد بود اگر در استان به نتیجه نرسیدیم تا وزارت ورزش و جوانان پیگیر این موضوع خواهیم بود
آقای استاندار ،نماینده محترم ولی فقیه ،آقای نماینده محترم مجلس،
ما شما را آگاه کردیم لطفا جلوگیری کنید از این تصمیم اشتباه و نادرست که سلامت روحی و روانی اجتماعی یک شهر را به خطر می اندازد.
در پایان تقدیر تشکر می کنیم از امام جمعه انقلابی ورزشی شهرمان حجت السلام و المسلمین دکتر وحدانی عزیز و بزرگوار که حضوری به ما وقت دادند صحبت هایمان را شنیدندو پیگیر بودند.
جمعی از ورزشکاران و باشگاه داران شهرستان کهگیلویه
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1