تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۵۱
کد مطلب : ۴۲۲۷۹۷
نامه یک فرهنگی اصلاح طلب به قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی؛

بیماری هیجان زدگی و تند خویی را مهار کنید...

۵
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
بیماری هیجان زدگی و تند خویی را مهار کنید...
کبنا ؛ در این چند روز جو هیجانی شدیدی را پشت سر گذاشته‌ایم؛ التهاب و هیجان دو سویه‌ای که از نظر جامعه شناختی و روان شناسی بر فضای جامعه و به تبع آن بر مجلس حاکم است. حالتی است نامتعادل و آکنده از پرخاشگری و اتهام زنی که که جامعه را از استفاده بهینه از نیروی تعقل جمعی و هماهنگی عملی در شرایط سخت کنونی باز می‌دارد و اگر تعدیل نشود بیم آن می‌رود که عقبه خطرناک و درگیری‌های سیاسی ناپسندی را به همراه داشته باشد. همه در برابر خدا و رأی مردم که که با امیدهای فراوان و ساختن آینده‌ای درخشان به پای صندوق‌های رأی آمدند و منتخب خویش را با آرا بالا انتخاب کردند مسئولیم.
رویه خطرناکی را که عده‌ای در پیش گرفته‌اند و فرا قانون و بی مصلحت جو آرام انقلاب و نظام را غبارآلود می‌کنند و به ایمان و اطمینان مردم لطمه می‌زنند. خودمان به دست خودمان بهانه دست دشمنان می‌دهیم و آنگاه ناله فغان بر می‌آوریم که استکبار جهانی و عواملش توطئه می‌کنند.
اگر ما اتفاق نظر و وحدت کلمه داشته باشیم و بدانیم جایی که تخریب‌ها شروع می‌شود پایان اخلاق سیاسی است و چیزی جز تفرقه در پی ندارد و هر روز به دنبال سقوط اخلاقی و سیاسی یک انسان نباشیم و به امید و اطمینان مردم صدمه نزنیم قطعاً توطئه‌های دشمنان نقش بر خاک و از دشمنی خود پشیمان خواهد ماند.
 شرکت گسترده مردم استان کهگیلویه و بویر احمد و به تبع آن مردم گچساران و باشت و انتخاب غلامرضا تاجگردون در واقع تجدید پیمان بود با نظام و اسلام و رهبری ...
 تاجگردون وسیله‌ای شد تا مردم با رأی خود به ریسمان انقلاب چنگ بزنند و تیر آرای خود را به قلب دشمن شلیک کنند و خروجی این پیمان و رقابت سخت با رقیبان قدری همچون سید قدرت حسینی، شخصیتی به نام تاجگردون شد که مردم توانستند با دست پر سر و صدای بلند و روحیه برتر با سر و گردن افراشته حضور خود ر ا در دفاع از کیان انقلاب و موجودیت استقلا کشور عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان اعلام کنند. اکنون بر مجلسیان و در رأس همه دکتر قالیباف است که به دور از گرایش‌های خطی وجناحی تنها به صلاحیت و کارایی منتخب مردم گچساران و باشت بیندیشند.
 و این اخلاق پسندیده را بیاموزیم که در پیروزی‌ها و شکست‌ها چنان خو بگیریم که پیروزمندان بر شکست خوردگان فخر نفروشند و شکست خوردگان در کار پیروزمندان اخلال نورزند. از این رو خاضعانه درخواست می‌نمایم که از هر طریق ممکن بر این روند خطرناک مهر پایان بزنید و با تدبیری حکیمانه و عاجلانه روحیه عصیان زده و هیجانی و سرایت بیماری کشنده عدم تحمل و یکسونگری را از مجلس دور نموده و مصداق حمله معروف مقام معظم رهبری که فرمودند: "رأی مردم حق الناس است" عینیت بخشید و و مهر و محبت را جانشین بی احترامی‌ها نمایید.
آیا این گفتار مخلصانه راه به جایی خواهد برد؟ یا ناله ایست بی پژواک در برهوت ....؟
 -----------------------------------------------
 حمید محمدی زاده
 
نام شما

آدرس ايميل شما

درنا
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب کدومه. منافع شخصی.
ع7
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویسنده به خوبی حق مطلب ادا شد
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدی زاده برادرحرف نزنید.
کشکولی
Iran, Islamic Republic of
اسم دمنوش؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر قلم شیوایت جناب محمدی زاده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1