تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۷
کد مطلب : ۴۱۷۷۵۱
یادداشت سیاسی:

موحد؛ نماید روحانیت آوانگارد و خستگی ناپذیر

میلاد باشنگ
۵
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
موحد؛ نماید روحانیت آوانگارد و خستگی ناپذیر
کبنا ؛متن ارسالی: دیرینه شناسی موحد به سال‌ها کار قضایی و سیاسی و حضور در دل توده‌های مردم گذار می‌یابد و هماره در هر منصب و مسندی که بوده و حتی آن هنگام که بی هیچ جایگاه و مسندی بوده است، مدارا و دلجویی از خلق مشی وی بوده و پیگیر مسایل آن‌ها بوده است. شاید به جرأت بتوان گفت که موحد از نوادر مقامات و قضات مردمی دوران انقلاب بوده که در دستگاه قضایی مدارا با مردم و حسن خلق و خوش خلقی و احترام به ارباب رجوع را مدنظر داشت و حرمت و کرامت انسان در کوریدرهای دادگستری را پاس داشت و بر آن تأکید مضاعف می‌نمود.
اگرچه برخی از بدخواهان موحد را کهنسال می‌دانند و وی را برای نمایندگی مردم خسته می‌خوانند، اما باید دانست که موحد روز به روز شاداب تر و تنومندتر و قوی تر به پیش می‌تازد و گویی وی آب حیات خورده است و خستگی در خدمت و سیاست را به هیچ وجه نمی‌شناسد. گویی موحد روز به روز جوان تر می‌شود و برای خدمت و دلسوزی به مردم دیدار کهسنال تاریخ کهگیلویه بیدارتر می‌شود و به پیش می‌تازد.
موحد از جوانان امروزی پر انرژی تر و شاداب تر است و به عنوان روحانیت پیشرو در همه عرصه‌ها پیشتاز است و از جوانان تا کهنسالان را به مبارزه و مسابقه می‌طلبد. کدام جوان امروزی (تحصیل کرده و غیر تحصیلکرده) را می‌توان یافت که بسان موحد شاداب و پرانرژی بتواند ساعت‌ها برای پاسخگویی به مردم، بی خواب بماند و برای دیدار با مردمان دشت‌ها و روستاها و کوه‌های کهگیلویه بزرگ به سرعت شتاب کند؟
خستگی و نشستگی و کنج عزلت گزیدن در مرام موحد نبوده و نیست و در سال‌هایی که کهگیلویه توفیق نمایندگی ایشان را از دست داده بود نیز محل رجوع مردمان و ملجأ و پناه دلخستگان نومید از سیاسیون و مقامات بوده و در تهران، بعد از خدا موحد همچنان برای آن‌ها مرجع امید و نوری تابان بوده است و این مردم شریف می‌خواهند دگر باره موحد در قامت نماینده پارلمان، تکیه گاه آنان در پایتخت باشد.
موحد مسلط بر قوانین و مقررات کشور و دارای تجربه صدور رأی مبتنی بر قانون است و از این منظر اهل پارلمان و قانون گذاری است. وی روحانیت استان کهگیلویه و بویراحمد و بلکه شأن کلی روحانیت را در منظر جامعه بالا برد و فرضیه عدم کارکرد بیرونی برخی از روحانیت را رد کرد؛ نشان داد که به عنوان روحانیت پیشرو و پیشتاز تحولات اجتماعی و سیاسی حضور دارد و بار یاری و همراهی مردم این دیار را به دوش می‌کشد و خستگی و سستی در مرام وی جایگاهی ندارد. او آونگاردی خستگی ناپدیر پا به پای مردم و بلکه دستگیر مردم بلادشاپور است.

------------------------------
میلاد باشنگ
نام شما

آدرس ايميل شما

😂😂
Iran, Islamic Republic of
همه چی دارید میگید جز کارهایی ک تو ۱۶ سال انجام داد؟ چرا واقعا
پرستار
Iran, Islamic Republic of
اخی کاری انجام نداد تو ۱۶ سال ،بنده خداها از کدوم خدمتش بگن
Iran, Islamic Republic of
مردود
علی
Canada
اره ، طی ۱۶ سال در مجلس ، انهم زمانیکه خزانه دولت پر بود و امکانات وسیعی در اختیار بود ، ایشون کوچکترین حرکتی در توسعه شهرستان کهگیلویه نتوانست انجام دهد . اینقدر بت نسازید . موحد با ۱۶ سال نمایندگی در مجلس ، پیامدی برای کهگیلویه بزرگ نداشت .
دکتر هوشیار
Iran, Islamic Republic of
بنظر شخصی بنده این است آقای موحد 16سال نمایندگی چه کار ماندگاری جهت توسعه کهگیلویه انجام داده است بگویید تا ماهم بدونیم
بت نسازید جهت فریب مردم
مردم اینقدر عاقلند وبالغند کی برای شهرشان توسعه میخواد
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1