کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

اوجگیری حمایت‌های مردمی از هاشمی پور

سید مجتبی ربانی

15 بهمن 1398 ساعت 23:49

حمایت‌های این روزهای مردم و تداوم آن تا ۲ اسفند و خلق تکرار حماسه بزرگ ثابت خواهد کرد که تفاوت نماینده منتخب مردم با نماینده عاریتی در چیست و مردم این چهارشهرستان با انتخاب خود آینده خود و دیارشان را رقم خواهند زد و اجازه نخواهند داد کسانی بدون وابستگی به این مردم و درک و شناخت مشکلات آنها برایشان تصمیم‌بگیرند.


متن ارسالی: به گواه همه آمارها و وضعیت چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده دوره چهارساله خدمت عدل هاشمی پور در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی از درخشان‌ترین دوره‌های نمایندگی مجلس برای این حوزه انتخابیه بوده است و همین مسئله سبب شده است نه تنها شاهد تداوم حمایت‌های مردمی از خادم خود باشیم بلکه در این روزها شاهد افزایش این‌حمایت ها و پیوستن گروه‌های عظیم‌مردمی به قطار توسعه و سازندگی شهرستان باشیم.
از ابتدا هم این هاشمی پور بود که طبق آمارها و وضعیت جامعه در صدر قرار داشت اما دوری و پرهیز وی از هیاهو و برخی شلوغ کاری‌های رسانه‌ای این فرصت را در اختیار رقیبان قرار داد تا با بکار گرفتن انواع حربه‌ها، تهمت‌ها و تخریب‌ها سعی در جا انداختن چیزی غیر از واقعیت باشند.
اما خورشید زیاد پشت ابرها نمی‌ماند و خیلی زود حماسه عظیم و باشکوه حمایت‌های مردمی به راه افتاد و ده به ده، روستا به روستا، بخش به بخش و شهر به شهر در حال به نمایش گذاشتن شکوه حمایت مردم از هاشمی پور است.
مردم آگاه و فهیم در نظام‌مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داده‌اند که اهل انتخاب آگاهانه و قدرشناسانه اند و هرگز تسلیم تبلیغات و هیاهوهای توخالی نمی‌شوند اما بدرستی تفاوت خدمت و منت گذاشتن بی پایه را متوجه می‌شوند. مردم این چهار سال را با گذشته مقایسه می‌کنند و به خوبی می‌بینند که چه تغییرات و تحولاتی در طی این‌مدت کوتاه در شهر و دیارشان انجام شده است و اجازه نمی‌دهند دیارشان به دوره‌های تاریک گذشته برگردد.
عزت مندی مردم و یک دیار به شعار دادن و ادعاهای توخالی نیست بلکه عزت مردم در گرو یک زندگی شرافتمندانه است. عزت به داد و فریاد و زنگ زدن ظاهری برای مردم و کشاندن آنها به تهران و فرستادن پی نخود سیاه پیش این و آن‌نیست بلکه رفتارهای این‌چنینی عین ذلت است. عزت زمانی است که حوزه انتخابیه در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرد و نماینده مردم از جنس مردم و برای مردم باشد.
حمایت‌های این روزهای مردم و تداوم آن تا ۲ اسفند و خلق تکرار حماسه بزرگ ثابت خواهد کرد که تفاوت نماینده منتخب مردم با دیگر نمایندگان در چیست و مردم این چهارشهرستان با انتخاب خود آینده خود و دیارشان را رقم خواهند زد و اجازه نخواهند داد کسانی بدون وابستگی به این مردم و درک و شناخت مشکلات آنها برایشان تصمیم‌بگیرند.
همین‌امروز و از دل همین همایش‌ها نمایش انتخاب آگاهانه و شورآفرین مردم بخوبی آشکار و هویداست و انشالله در ۲ اسفند حماسه تکمیل خواهد شد.
 ---------------------------------
سید مجتبی ربانی
 


کد مطلب: 417334

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/417334/اوجگیری-حمایت-های-مردمی-هاشمی-پور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1