تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب : ۴۱۷۳۳۴
یادداشت ارسالی:

اوجگیری حمایت‌های مردمی از هاشمی پور

سید مجتبی ربانی
۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
اوجگیری حمایت‌های مردمی از هاشمی پور
کبنا ؛متن ارسالی: به گواه همه آمارها و وضعیت چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده دوره چهارساله خدمت عدل هاشمی پور در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی از درخشان‌ترین دوره‌های نمایندگی مجلس برای این حوزه انتخابیه بوده است و همین مسئله سبب شده است نه تنها شاهد تداوم حمایت‌های مردمی از خادم خود باشیم بلکه در این روزها شاهد افزایش این‌حمایت ها و پیوستن گروه‌های عظیم‌مردمی به قطار توسعه و سازندگی شهرستان باشیم.
از ابتدا هم این هاشمی پور بود که طبق آمارها و وضعیت جامعه در صدر قرار داشت اما دوری و پرهیز وی از هیاهو و برخی شلوغ کاری‌های رسانه‌ای این فرصت را در اختیار رقیبان قرار داد تا با بکار گرفتن انواع حربه‌ها، تهمت‌ها و تخریب‌ها سعی در جا انداختن چیزی غیر از واقعیت باشند.
اما خورشید زیاد پشت ابرها نمی‌ماند و خیلی زود حماسه عظیم و باشکوه حمایت‌های مردمی به راه افتاد و ده به ده، روستا به روستا، بخش به بخش و شهر به شهر در حال به نمایش گذاشتن شکوه حمایت مردم از هاشمی پور است.
مردم آگاه و فهیم در نظام‌مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داده‌اند که اهل انتخاب آگاهانه و قدرشناسانه اند و هرگز تسلیم تبلیغات و هیاهوهای توخالی نمی‌شوند اما بدرستی تفاوت خدمت و منت گذاشتن بی پایه را متوجه می‌شوند. مردم این چهار سال را با گذشته مقایسه می‌کنند و به خوبی می‌بینند که چه تغییرات و تحولاتی در طی این‌مدت کوتاه در شهر و دیارشان انجام شده است و اجازه نمی‌دهند دیارشان به دوره‌های تاریک گذشته برگردد.
عزت مندی مردم و یک دیار به شعار دادن و ادعاهای توخالی نیست بلکه عزت مردم در گرو یک زندگی شرافتمندانه است. عزت به داد و فریاد و زنگ زدن ظاهری برای مردم و کشاندن آنها به تهران و فرستادن پی نخود سیاه پیش این و آن‌نیست بلکه رفتارهای این‌چنینی عین ذلت است. عزت زمانی است که حوزه انتخابیه در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرد و نماینده مردم از جنس مردم و برای مردم باشد.
حمایت‌های این روزهای مردم و تداوم آن تا ۲ اسفند و خلق تکرار حماسه بزرگ ثابت خواهد کرد که تفاوت نماینده منتخب مردم با دیگر نمایندگان در چیست و مردم این چهارشهرستان با انتخاب خود آینده خود و دیارشان را رقم خواهند زد و اجازه نخواهند داد کسانی بدون وابستگی به این مردم و درک و شناخت مشکلات آنها برایشان تصمیم‌بگیرند.
همین‌امروز و از دل همین همایش‌ها نمایش انتخاب آگاهانه و شورآفرین مردم بخوبی آشکار و هویداست و انشالله در ۲ اسفند حماسه تکمیل خواهد شد.
 ---------------------------------
سید مجتبی ربانی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
انشالله ، به امید پیروزی سردار هاشمی عزیز
Iran, Islamic Republic of
شما این عکس تو دو خبر کار کردید
اوجگیری کجا بود کی!!؟؟؟؟
ممبی
Iran, Islamic Republic of
عدل هاشمی پور در بهمیی کاملا شکست خورده خودم طرفدارشم واقعا هیچ امیدی نیس..چون هیچکاری نکرده فقط قول داده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1