کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخی به مطلب افضل هوشیاری؛

بازگشت عزت به کهگیلویه دستاویزی برای مدعیان!

سید حسین رهی

12 آبان 1398 ساعت 21:56

محور بحث بنده و یادداشتی که به آن جواب داده شده عزت کهگیلویه است و معتقدم کسانی که به آن دامن می زنند و مدعی اند به دنبال بازگشت عزت به کهگیلویه هستند صرفا در پی بازگشت قدرت خویشند و کارشان را به دعوای بر سر لحاف ملانصرالدین تداعی دانستم و نه چیز دیگر،دغدغه آنان جز خویشتن خویش چیز دیگری نیست و هر عنوان و نامی که بر آن بگذارند بهانه است و دستاویز.


بعد از انتشار مطلبی در کبنا (کلیک کنید) یکی از مخاطبان کبنا نیوز با ارسال متنی به این پایگاه خبری به آن واکنش نشان داد که در زیر می‌خوانید:
متن ارسالی؛ جناب آقای هوشیاری عرض سلام و احترام و سپاس از اینکه مرا به رعایت انصاف توصیه نموده‌ای اما متعجبم چرا خود از روی بی انصافی دوران خدمتی حاج آقا بزرگواری در کسوت نمایندگی را جز ذلت و مصیبت ندانسته‌ای!
او که نشان داد خدمتگزاری عام بود و پاکدست و هرگز تشنه قدرت نبود، بی شک خود و خدماتش در نزد مردم ماندگارند و دارای نامی نیک است در سپهر سیاست.
گذشته جبهه و جنگش را می دانی؟ راستی می دانی او الان کجاست؟ سهمش را در انقلاب و اندوخته‌اش از نمایندگی و پس از آن را قیاس بفرما با دیگر مدعیان خدمتگزاری.
بر یادداشت بنده در جوابیه به مطلبی دیگر، نقدی نگاشته‌ای که لازم دیدم جهت تبیین موضوع نکاتی را یادآور شوم.
جنابعالی متن، محتوا، نتیجه گیری و پیامِ جوابیه بنده را رها کرده و به گوشه و یا فرع آن پرداخته‌ای که قاعدتاً این روش جامع نبوده، گرچه به دنبال نتیجه گیری دلخواه خود بوده‌ای!
محور بحث بنده و یادداشتی که به آن جواب داده شده عزت کهگیلویه است و معتقدم کسانی که به آن دامن می‌زنند و مدعی‌اند به دنبال بازگشت عزت به کهگیلویه هستند صرفاً در پی بازگشت قدرت خویشند و کارشان را به دعوای بر سر لحاف ملانصرالدین تداعی دانستم و نه چیز دیگر، دغدغه آنان جز خویشتن خویش چیز دیگری نیست و هر عنوان و نامی که بر آن بگذارند بهانه است و دستاویز.
بله، مقصد اصلی وزیر جهاد استان فارس بود و حضور در بویراحمد هم برنامه ریزی شده
قطعاً کشاورزی حاصل از سد کوثر در گچساران را ملاحظه فرموده‌ای؟ چرا به آنجا نرفت؟
چون برنامه سفرش مربوط به استان ما نبود.
چطور مطلب راجع به وزیر نیرو را چیز نفرمودی که عین عزت برای کهگیلویه بود چنانچه پس از آن فضای حقیقی و مجازی خوزستان به ویژه بهبهان متأثر از ره آوردش (سد آبریز) برای کهگیلویه بود و فریاد هل من ناصر خوزستانی‌ها در مبارزه و مقابله با سردار هاشمی همچنان ادامه دارد.
از تعامل سردار و وزیر نفت گفته و می گویم و خدماتی که از این رهگذر نصیب کهگیلویه بزرگ شده و می شوداما در نقدتان جایی نداشت؟!
از پروژه‌های ماقبل اشاره‌ای داشته‌ای، آیا 16 سال و به عبارت بهتر 4 دور نمایندگی متوالی فرصت کافی برای آغاز و اتمام چند ده پروژه بزرگ و عام المنفعه نبود که نیاز به بهره برداری از آنها در زمان نماینده دیگری نباشد؟
کیست که نداند در این سه سال و نیم گذشته در خشکسالی اعتباری به سر می‌بریم و آن چند سالِ 4 برابر، در ترسالی اعتباری و وفور پول و اعتبار؟
یکی از مزایای فضای مجازی جا افتادن این ضرب المثل است که «در مثل مناقشه‌ای نیست» بلا تشبیه و مصداق و به صورت کلی عرض می‌کنم:
با جنابعالی هم عقیده‌ام کسی که تخصصی در جایگاهی ندارد باید خود از پذیرشش امتناع ورزد اما عده‌ای همچنان می گویند گاو ما شیر نمی‌داد اما ماشاءالله به شاخش.
آرزو می‌کنم همه‌مان فارغ از خود به شهرمان و توسعه‌اش بنگریم و در دادگاهی که خدای بزرگ قاضی آن است سربلند بیرون آییم.
------------------------
سید حسین رهی
------------------------
 


کد مطلب: 414449

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/414449/بازگشت-عزت-کهگیلویه-دستاویزی-مدعیان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1