تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب : ۴۱۴۴۴۹
پاسخی به مطلب افضل هوشیاری؛

بازگشت عزت به کهگیلویه دستاویزی برای مدعیان!

سید حسین رهی
۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
بازگشت عزت به کهگیلویه دستاویزی برای مدعیان!
کبنا ؛بعد از انتشار مطلبی در کبنا (کلیک کنید) یکی از مخاطبان کبنا نیوز با ارسال متنی به این پایگاه خبری به آن واکنش نشان داد که در زیر می‌خوانید:
متن ارسالی؛ جناب آقای هوشیاری عرض سلام و احترام و سپاس از اینکه مرا به رعایت انصاف توصیه نموده‌ای اما متعجبم چرا خود از روی بی انصافی دوران خدمتی حاج آقا بزرگواری در کسوت نمایندگی را جز ذلت و مصیبت ندانسته‌ای!
او که نشان داد خدمتگزاری عام بود و پاکدست و هرگز تشنه قدرت نبود، بی شک خود و خدماتش در نزد مردم ماندگارند و دارای نامی نیک است در سپهر سیاست.
گذشته جبهه و جنگش را می دانی؟ راستی می دانی او الان کجاست؟ سهمش را در انقلاب و اندوخته‌اش از نمایندگی و پس از آن را قیاس بفرما با دیگر مدعیان خدمتگزاری.
بر یادداشت بنده در جوابیه به مطلبی دیگر، نقدی نگاشته‌ای که لازم دیدم جهت تبیین موضوع نکاتی را یادآور شوم.
جنابعالی متن، محتوا، نتیجه گیری و پیامِ جوابیه بنده را رها کرده و به گوشه و یا فرع آن پرداخته‌ای که قاعدتاً این روش جامع نبوده، گرچه به دنبال نتیجه گیری دلخواه خود بوده‌ای!
محور بحث بنده و یادداشتی که به آن جواب داده شده عزت کهگیلویه است و معتقدم کسانی که به آن دامن می‌زنند و مدعی‌اند به دنبال بازگشت عزت به کهگیلویه هستند صرفاً در پی بازگشت قدرت خویشند و کارشان را به دعوای بر سر لحاف ملانصرالدین تداعی دانستم و نه چیز دیگر، دغدغه آنان جز خویشتن خویش چیز دیگری نیست و هر عنوان و نامی که بر آن بگذارند بهانه است و دستاویز.
بله، مقصد اصلی وزیر جهاد استان فارس بود و حضور در بویراحمد هم برنامه ریزی شده
قطعاً کشاورزی حاصل از سد کوثر در گچساران را ملاحظه فرموده‌ای؟ چرا به آنجا نرفت؟
چون برنامه سفرش مربوط به استان ما نبود.
چطور مطلب راجع به وزیر نیرو را چیز نفرمودی که عین عزت برای کهگیلویه بود چنانچه پس از آن فضای حقیقی و مجازی خوزستان به ویژه بهبهان متأثر از ره آوردش (سد آبریز) برای کهگیلویه بود و فریاد هل من ناصر خوزستانی‌ها در مبارزه و مقابله با سردار هاشمی همچنان ادامه دارد.
از تعامل سردار و وزیر نفت گفته و می گویم و خدماتی که از این رهگذر نصیب کهگیلویه بزرگ شده و می شوداما در نقدتان جایی نداشت؟!
از پروژه‌های ماقبل اشاره‌ای داشته‌ای، آیا 16 سال و به عبارت بهتر 4 دور نمایندگی متوالی فرصت کافی برای آغاز و اتمام چند ده پروژه بزرگ و عام المنفعه نبود که نیاز به بهره برداری از آنها در زمان نماینده دیگری نباشد؟
کیست که نداند در این سه سال و نیم گذشته در خشکسالی اعتباری به سر می‌بریم و آن چند سالِ 4 برابر، در ترسالی اعتباری و وفور پول و اعتبار؟
یکی از مزایای فضای مجازی جا افتادن این ضرب المثل است که «در مثل مناقشه‌ای نیست» بلا تشبیه و مصداق و به صورت کلی عرض می‌کنم:
با جنابعالی هم عقیده‌ام کسی که تخصصی در جایگاهی ندارد باید خود از پذیرشش امتناع ورزد اما عده‌ای همچنان می گویند گاو ما شیر نمی‌داد اما ماشاءالله به شاخش.
آرزو می‌کنم همه‌مان فارغ از خود به شهرمان و توسعه‌اش بنگریم و در دادگاهی که خدای بزرگ قاضی آن است سربلند بیرون آییم.
------------------------
سید حسین رهی
------------------------
 
نام شما

آدرس ايميل شما

قربونعلی
Iran, Islamic Republic of
گزارش میدانی از شعارهای مرد عمل
۱_ ۱۰۰۰ نفر در پتروشیمی کلاچو مشغول به کار هستند و محصولات این پتروشیمی به کشورهای ترکیه و اردن و یمن و کره جنوبی و هنگ کنگ صادر میشه.
۲_ همچنین ۱۳۵۲ نفر در سیمان سپو مشغول کار هستند و محصول درجه یک سیمان این کارخانه به کشور اسپانیا و مراکش صادر میشه.
۳_ فسفات چرام تنها با افتتاح فاز اول ۵۰۰ نفر را بومی بکار گرفته و فسفات با درجه خلوص بالا به ارژانتین و بولیوی صادر میشود‌.
۴_ نیترات دیشموک ۷۶۰ نفر فقط از ایل غیور بهمئی را شاغل نموده و و محصول ترکیبات نیترات این معدن به کشورهای تانزانیا و لیرتلخک صادر میشه.

۵_ تمام ورودیهای شهر دهدشت به سبک ورودی شهرهای مگا سیتی دنیا از جمله بمبئی و توکیو و میلان و استکهلم سوئد طراحی و اجرا شده اند بطوریکه بعد از ساعت ۸ شب عبور و مرور به قیمت جان انسانها تمام میشود.
۶_ هدیه ی مرد عمل به مردم غیور ضرغام آباد زیرسازی و اسفالت جاده بین ضرغان آباد وتنگ سپو بوده بطوریکه مسابقات دوچرخه سواری جنوب ایران در آن قابل اجراست.

۷_ کارخانه لوله سازی بهمئی در حال اتمام است و در حال حاضر ۷۶۰ مفر جوشکار و بتن کار و پیمانکار و کباب کار و ذرت بلال کار در آن مشغول بوده و همه از ایا سترگ گرمسیر هستند.

۸_ فرودگاه دهدشت از نوع فرودگاه چهار بانده به سبک فرودگاه بین المللی سنگاپور است و ز همین جا از راننده گریدر اداره راه تشکر میکنم که با یه رفت و برگشت و تسطیح ۱۰ سانتی متری افق بالایی خاک توانستن این فرودگاه را طراحی و اجرا و حتی افتتاح نمایند.

این بود مجموعه شعارهای انتخاباتی مردی از جنس عمل.
قربانعلی
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب رهی دعوای شما روی چیست همان لحاف ملا نصرالدین؟هیچکس نمیگوید دوغمن ترشه ایا نماینده جنابعالی هم پاکدسته ؟به وجدانت مراجعه کن
اقای سخنگو
Iran, Islamic Republic of
اقای رهی
وعده های صد من یه غاز در دیدار های عمومی و خصوص در بین مردم باعث شده که میزان مقبولیت امیر کبیر نزد رعیت پاپتی رخت ببندند و رعیت ها نیز در این خشکسالی اعتبارات نون خشک بخورند و به امیری که دیگر نزدمردم. ردای وکالت خویش نسپارند و در مظلویت و محرومیت تاریخی بلاد شاپور سرکرده و پس از این دوره نیز ارام می خسبد ولی دیگر این ردای خدمت را به امثال کسانی که با مردم صادق نیستند نخواهند داد.
Iran, Islamic Republic of
جناب رهی عزیز قصد حمایت از جناب موحد را نداشته و ندارم ولی خدا میداند اگر در دوران ایشان گستردگی حال حاضر رسانه ها می بود قطعا عملکردهای ایشان خیلی بیشتر نمود داشت و در بین اذهان مردم عرضه می گشت.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1