تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب : ۴۱۲۲۵۵
کبنا گزارش می دهد

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد در لبیک به پیام مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت های جهادی و بسیج سازندگی

۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
بیانیه سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد در لبیک به پیام مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت های جهادی و بسیج سازندگی
کبنا ؛جهاد و جهاد سازندگی، واژگانی زنده و حیات بخش در اذهان مردم ایران زمین است،آنجا که کمر ملت،زیر بار ظلم طاغوت ستمشاهی خم شده بود،آنجا که فقر به میان آمد و استضعاف،آنجا که پای دشمن عنود و متجاوز به خاک کشورمان باز شد،جهاد بود و سازندگی،که با جدیت به جنگ و مبارزه با این ظلمات رفته و بارقه های نور و امید را در دل ایرانیان غیرتمند زنده کرد،طاغوت شکست، دشمن متجاوز تنبیه گردید و کمرعقب ماندگی خم شد،اما جهاد و مبارزه پایان نیافت.  
چه اقدامات بزرگ و زیبایی که در این چهل ساله انقلاب صورت گرفت همه آن موفقیت ها در پرتو فرهنگ جهاد و مقاومت بود،اگر هم جایی ضعف و ناتوانی مشاهده گردید،آنجا بود که از این فرهنگ متعالی و نجات بخش دور گردیدیم.
به هر روی، با همه تلاش های به عمل آمده و افتخارات کسب شده، اما کماکان ایران و اسلام، نیازمند تلاش جوانان انقلابی در عرصه های مختلف جهادی می باشد.
رهبر فرزانه انقلاب، که خود نماد جهادگری خستگی ناپذیر است، در پیام اخیرشان به جوانان گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی به خوبی اهمیت و ارزش این کار بزرگ را تبیین کردند.
ارتقاء فکری و عملی جهادگران در کنار تعمیر دیوار و بام و خانه‌ی آن پیرزن روستائی، به راستی برکت و نورانیت را برای جهادگران و ایران اسلامی به ارمغان خواهد آورد. در این زمانه، بر همه باورمندان به فریضه جهاد واجب است که  فرهنگ خدمت رسانی به مردم و قیام به قسط و رفع کاستی ها را همگانی نمایند.
اساتید بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در همین راستا و در حمایت از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، بر خود فرض دانسته که ضمن لبیک به این پیام مهم و هدایتگر، آمادگی خود را در جهت انجام فعالیت های جهادی اعلام نماید. اساتید بسیجی، در جهت خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و تا تحقق اهداف  والای نظام اسلامی از پای نخواهند نشست،از خداوند سبحان خواستاریم که ما را در این مسیرموفق و ثابت قدم نگه دارد.
------------------------------------------------------------
سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد
------------------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1